30-40 v lapsettomalle miehelle kova kysyntä

veery happyy

Olen ilokseni huomannut että minulle joka olen alle 40 miea ja lapseton on kova kysyntä. 30-40 v lapsettomia naisia on pilvin pimein ja näillå kiire löytää mies koska biologinen kello tikittää..useimmat näistä naisista ovat jo toisella kierroksella eli olleet naimisissa tai pitkässä parisuhteessa, mutta huomanneet vasta liian myöhään että mies on ollut retku, näihinhän naiset nuorena rakastuvat.

Nyt yli 30 vanhana kelpaa sitten se kunnon mies. Nämä naiset myös tottuneet siihen että saavat seksiä säännöllisesti joten eivät kestä yksin pitkään. Näissä on miesten markkinat, minulla ainakin on kysyntää, voin valita neljästä naisesta sen joka miellyttää eniten.

162

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noewio

      No niinpä. Jos ajattelee, että tavallinen nainen on hyvä nainen eikä pidä jonain jämäpalana, niin kyllähän naisen saa. Moni palstaätmi vaan jättäis moiset naiset ottamatta ja odottais sitä neitsyttä vaan.

      • 16+12

        Ei nainen ole hyvä, jos se on paneskellut jonkun jännämiehen kanssa ja alkaa rupsahdettuaan vasta haluta kunnon miestä.


    • Joku taso

      Hyvä jos kelpaa. Itse en huoli naista joka on aiemmin narahtanut wt-mieheen.

    • Palstaätmin tuomio

      Olet vain surkea aisuri, joka joutuu tyytymään ikäloppuihin kurppiin ja latkimaan jännäjonnejen jämät kurppien lutkanp***uista.

      • vastaisku

        sinun kommenttia lukiessa tulee mieleen, että kukahan se oikein se surkimus onkaan...


      • Vedätkö...

        ... käteen kirjottaessas vai vasta sen jälkeen, Palstaätmi?


    • Varmaan onki semmoselle jolla on talous kunnossa eli on töissä (rahamies). Itse vertaan nykypäivänä oikean työpaikan saantia lottovoittoon, mulle se ainakin on sitä. Itte asiassa lottovoitonkin saa helpommin kuin työn josta saa palkkaa...

      Mut jos on työtön, niin eipä sitä kysyntääkään ole.

    • Noin se menee. Realistisilla odotuksilla liikkeellä oleva 30 mies löytää kyllä seuraa. Toista se on niillä, jotka vasta tuossa iässä alkavat etsiä teini-ikäistä ja/tai kokematonta tyttöystävää.

      • Aloitteellinen nainen ei ilmeisesti sitten kuulu realistisiin odotuksiin.


      • wlfwd kirjoitti:

        Aloitteellinen nainen ei ilmeisesti sitten kuulu realistisiin odotuksiin.

        Yleisin kommentti, mitä näillä Suoli24-palstoilla aloitteellisista naisista olen lukenut, on ollut että "(vain) väärät/vääränlaiset naiset tekevät aloitteita".

        Ei siis ihme, ettei naisilla ole kiinnostusta aktivoitua aloitteiden tekijöinä ;)


      • helka kirjoitti:

        Yleisin kommentti, mitä näillä Suoli24-palstoilla aloitteellisista naisista olen lukenut, on ollut että "(vain) väärät/vääränlaiset naiset tekevät aloitteita".

        Ei siis ihme, ettei naisilla ole kiinnostusta aktivoitua aloitteiden tekijöinä ;)

        Eivät ole lähestyneet väärätkään.


      • Gentle Man

        Totta kyllä että 30 miehellä on kysyntää...tietyin varauksin kuten:

        - työpaikka
        - parisuhdekokemusta
        - jonkin verran kavereita ja harrastuksia
        - elämä pääpiirteittäin järjestyksessä
        - ehdottoman varma ratkaisustaan lapsien suhteen

        Ja sitten ne kompromissit:

        - 30 naisella on kiire. Todella kiire. Lapsi pistetään alulle nopsaan
        - tarkoittaa sitä että aikaa seurustelulle, yhdessä asumisen järjestämiselle, ym ei juuri ole. Edes välttämättä yli sen vaiheen kun hormonit käyvät ylikierroksilla (n. 2 vuotta?)
        - lapsikuumeen iskiessä monelle tuntuu kelpaavan sellainen mies joka tuntuu kompromissilta niiden komeampien yhden yön kumppanien jälkeen

        Eli jos täyttää nuo kriteerit on valmis menemään naimisiin ja hankkimaan pari lasta todellista pikavauhtia, varmasti löytyy kumppaneita. Valinta tuntuu menevän lähes checklist-periaatteella, epävarmat raakataan pois mutta riittävän sopivat viedään nopeasti.

        Näin ainakin omien havaintojen pohjalta.


      • aloitteentekijä-
        helka kirjoitti:

        Yleisin kommentti, mitä näillä Suoli24-palstoilla aloitteellisista naisista olen lukenut, on ollut että "(vain) väärät/vääränlaiset naiset tekevät aloitteita".

        Ei siis ihme, ettei naisilla ole kiinnostusta aktivoitua aloitteiden tekijöinä ;)

        naiset helppoja panoja, nam nam. Ihan kiva niitä on panna ja samalla odottaa sitä oikeaa kultaa.


      • No ei todellakaan taida löytyä jos on pitkäaikaistyötön, seurustelukokematon ja videopelit käytännössä ainoa harrastus. Tosin voisihan sitä vitsillä kokeilla tuolla deittipuolella. Minulle kyllä kelpaisi enemmän kuin hyvin samat kohdat ruksivat nainen.


      • oli ennenkin
        wlfwd kirjoitti:

        Eivät ole lähestyneet väärätkään.

        wlfwd on täällä!


      • outsidertoo
        outsider1 kirjoitti:

        No ei todellakaan taida löytyä jos on pitkäaikaistyötön, seurustelukokematon ja videopelit käytännössä ainoa harrastus. Tosin voisihan sitä vitsillä kokeilla tuolla deittipuolella. Minulle kyllä kelpaisi enemmän kuin hyvin samat kohdat ruksivat nainen.

        Minusta sinä kuulostat ihan varteenotettavalta kumppanilta, sillä itse olen aikalailla samassa tilanteessa ja harrastan myös videopelejä. Mutta lapsia en halua, seurustelukumppani kyllä kelpaisi.


    • Jos tuo pitäisi paikkansa, tekisivät nämä naiset myös minulle aloitteita.

      • ownvwnvlm

        Missä asut? Paljonko liikut ympäristöissä joissa on vapaita naisia?


      • ownvwnvlm kirjoitti:

        Missä asut? Paljonko liikut ympäristöissä joissa on vapaita naisia?

        Helsingissä. Mikä on ympäristö missä on vapaita naisia? Käyn baarissa n. pari kertaa kuussa.


      • nvnwo
        wlfwd kirjoitti:

        Helsingissä. Mikä on ympäristö missä on vapaita naisia? Käyn baarissa n. pari kertaa kuussa.

        Ympäristö, jossa on vapaita naisia on sellainen, missä pääset luontevasti jonkun asian varjolla (esim. yhteisen harrastuksen tai työn) keskustelemaan naisten kanssa.

        Baarit käy, jos siellä syntyy sutinaa, mut sitä en varsinaisesti tarkoittanut.


      • .......

        Aloita leikkaamalla hiuksesi.

        Minulla oli pitkä liuhuletti 10vuotta (ponnarilla lähes aina) jonka kuvittelin olevan viehättävä.

        Nyt leikkautan puolen vuoden välein pitämällä keskipitkää tukkaa, ja annan välillä parran vähän kasvaa, koska en ole niin tyytyväinen leukaani. Eduksi jos on vielä vähän aaltoilevat hiukset, kuten esim:

        https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/0f/a5/56/0fa556937909880401f185246970ca9b.jpg

        Pari naispuolista tuttavaa valitti muutoksesta, muuten lähinnä kehuttiin, että näyttää hyvältä.


      • ....... kirjoitti:

        Aloita leikkaamalla hiuksesi.

        Minulla oli pitkä liuhuletti 10vuotta (ponnarilla lähes aina) jonka kuvittelin olevan viehättävä.

        Nyt leikkautan puolen vuoden välein pitämällä keskipitkää tukkaa, ja annan välillä parran vähän kasvaa, koska en ole niin tyytyväinen leukaani. Eduksi jos on vielä vähän aaltoilevat hiukset, kuten esim:

        https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/0f/a5/56/0fa556937909880401f185246970ca9b.jpg

        Pari naispuolista tuttavaa valitti muutoksesta, muuten lähinnä kehuttiin, että näyttää hyvältä.

        Leikkautin hiuksia kesällä n. 20 senttiä, just ja just menee ponnarille, ja olen alkanut pitämään niitä auki. Mutta olisi varmaan taas aika käydä parturissa.


      • höcövöjnnn
        ....... kirjoitti:

        Aloita leikkaamalla hiuksesi.

        Minulla oli pitkä liuhuletti 10vuotta (ponnarilla lähes aina) jonka kuvittelin olevan viehättävä.

        Nyt leikkautan puolen vuoden välein pitämällä keskipitkää tukkaa, ja annan välillä parran vähän kasvaa, koska en ole niin tyytyväinen leukaani. Eduksi jos on vielä vähän aaltoilevat hiukset, kuten esim:

        https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/0f/a5/56/0fa556937909880401f185246970ca9b.jpg

        Pari naispuolista tuttavaa valitti muutoksesta, muuten lähinnä kehuttiin, että näyttää hyvältä.

        Tukan vaikutusta ei kannata aliarvioida. Se on kuitenkin iso osa ulkonäköä.


      • Naisasialooseri.
        ....... kirjoitti:

        Aloita leikkaamalla hiuksesi.

        Minulla oli pitkä liuhuletti 10vuotta (ponnarilla lähes aina) jonka kuvittelin olevan viehättävä.

        Nyt leikkautan puolen vuoden välein pitämällä keskipitkää tukkaa, ja annan välillä parran vähän kasvaa, koska en ole niin tyytyväinen leukaani. Eduksi jos on vielä vähän aaltoilevat hiukset, kuten esim:

        https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/0f/a5/56/0fa556937909880401f185246970ca9b.jpg

        Pari naispuolista tuttavaa valitti muutoksesta, muuten lähinnä kehuttiin, että näyttää hyvältä.

        En ole leikannut hiuksiani puoleen vuoteen ja minulla on juuri tuollaiset hiukset kuin Balella, saman värisetkin kuin tuossa kuvassa ja ne myös aaltoilevat, isoisältä peritty ominaisuus.


      • njäin non
        höcövöjnnn kirjoitti:

        Tukan vaikutusta ei kannata aliarvioida. Se on kuitenkin iso osa ulkonäköä.

        pitkä tukka käy miehelle, joka on köriläs. sirommalle lyhyt tukka.


      • Cut it
        njäin non kirjoitti:

        pitkä tukka käy miehelle, joka on köriläs. sirommalle lyhyt tukka.

        Yhdellekään miehelle ei käy pitkät hiukset.

        Kammottavia, kerta kaikkiaan kammottavia - ja näin ajattelee valtaosa naisista. Eli jos haluaa parantaa omia tsäänssejään parisuhdemarkkinoilla, merkittävä askel siihen on tyttömäisestä poninhännästä / liehuletistä luopuminen.


    • ätmi42

      Mut mistä sen tietää jos sillä ex miehellä on ollu isompi mulkku ni ei seksi munkanssa kelpaa si. Kyllä se neitsyt pitää olla.

    • 14+5

      Niin ellet ole työtön, työtön mies taas ei kelpaa kenellekkään. Pitäis olla se perheen elättäjä, niin sitten kyllä ois kysyntää.

    • Niin mikä kysyntä?

      Omasta kokemuksesta sanoisin, että mitään kysyntäpiikkiä ei lapsettomalla 30-40v miehellä ole. Jos sitä kysyntää ei ole aiemminkaan ollut, niin ei se ikä siihen mitään tuo lisää. Tunnen helposti työn ja kaveripiirin kautta toistakymmentä tuon ikäistä ns keskitason miestä, joilla on asiat elämässä hyvällä mallilla, mutta ei naista, eikä kysyntää. Ainoastaan yh-naisilta saa joskus huomiota, mutta lapsettomilta naisilta todella harvoin. Asun yhdessä suurimmista kaupungeista ja baareissa käynyt säännöllisesti yli 7 vuotta. Olen ollut saman työnantajan palveluksessa noin 15v, asunut ok-talossa vajaa 10v ja pihassa seisoo uusi auto, mutta ei tässä ole silti mitään naisjoukkoa mistä valita.

      • scrg

        Niinhän sitä voisi olettaa, että kysyntäpiikki olisi olemassa, koska on kohtuullinen joukko vastaavan ikäisiä lapsettomia tai lasten kanssa toista kierrosta etsiviä naisia, jonkin verran alle 30v naisiakin, joille sopii vähän vanhempi mies ja tietysti nuorekkaita yli 40v naisia, joille kelpaa vähän nuorempikin mies.

        Mutta en minäkään mitään kysyntää ole havainnut, vaan yhtä hiljaista on kuin parikymppisenäkin. Joten ei naiset ainakaan epätoivoisia ole, koska jos olisi, kaltaiseni puusilmäkin olisi huomannut tällaisten sinkkunaisten olemassaolon.


      • Von Lausevits
        scrg kirjoitti:

        Niinhän sitä voisi olettaa, että kysyntäpiikki olisi olemassa, koska on kohtuullinen joukko vastaavan ikäisiä lapsettomia tai lasten kanssa toista kierrosta etsiviä naisia, jonkin verran alle 30v naisiakin, joille sopii vähän vanhempi mies ja tietysti nuorekkaita yli 40v naisia, joille kelpaa vähän nuorempikin mies.

        Mutta en minäkään mitään kysyntää ole havainnut, vaan yhtä hiljaista on kuin parikymppisenäkin. Joten ei naiset ainakaan epätoivoisia ole, koska jos olisi, kaltaiseni puusilmäkin olisi huomannut tällaisten sinkkunaisten olemassaolon.

        Lienevät pelaamassa ringetteä jännämiehen joukkueessa (ringissä) tai cheerleadereina jännä-ähkijän fanijoukoissa?


    • veery happyyyy

      Heh, ei varmaan löydy jos sieltä baarista niitä etitte. Ei niillä naisilla ole mitään haluakaan vakiintua vaan bilettää ja toimia jakorasioina jännämiehille. Kokeilkaapa nettideittejä, siellä on kunnon naisia joita ei baarit kiinnosta. Etsitte väärästä paikasta.

      • Ei ne naiset ole netissäkään lähestyneet. Profiili löytyy kuitenkin muutamalta sivustolta.


      • M30+

        Johan vitsin tarjosit!
        Nämä nettideiteillä olevat on pyörineet kymmenillä ja sadoilla treffeillä kun ne on vuosia siellä samat naamat jo olleet. Ovat täysin kyynistyneitä ihmisiä. Eivät edes posteihin vastaa, jote faste of time.


      • Niin mikä kysyntä?
        wlfwd kirjoitti:

        Ei ne naiset ole netissäkään lähestyneet. Profiili löytyy kuitenkin muutamalta sivustolta.

        Juurikin näin. Pidin suomi24 treffeillä ilmoitusta tammikuusta elokuun loppuun ja sain jopa 2 treffit aikaan. Tuntuu, että netissä on miehen vielä vaikeampi saada mitään kontaktia naisiin, kuin baarissa.


      • vifg
        wlfwd kirjoitti:

        Ei ne naiset ole netissäkään lähestyneet. Profiili löytyy kuitenkin muutamalta sivustolta.

        leikkaa tuo letti. Helpottaa kovasti jos näytät mieheltä.


      • Naisasialooseri.
        Niin mikä kysyntä? kirjoitti:

        Juurikin näin. Pidin suomi24 treffeillä ilmoitusta tammikuusta elokuun loppuun ja sain jopa 2 treffit aikaan. Tuntuu, että netissä on miehen vielä vaikeampi saada mitään kontaktia naisiin, kuin baarissa.

        Itse kyllä sain sieltä aikoinaan kontaktin useaankin naiseen ja kaikki olivat minua nuorempia. Nyt en ole jaksanut siellä aikoihin viestejä lähetellä, voisi joku päivä huvikseen taas kokeilla.


      • kaunis nainen
        wlfwd kirjoitti:

        Ei ne naiset ole netissäkään lähestyneet. Profiili löytyy kuitenkin muutamalta sivustolta.

        Wlfwd, kasvonpiirteissäsi ja ruumiinrakenteessasi ei ole mitään vikaa. Sen sijaan tyylissäsi on.

        Kuvan mukainen olemus tuo mielikuvan tietokoneen eteen jämähtäneestä juntista, riippumatta siitä, onko se todellista vai ei. Se ei ole mielenkiintoista.

        Vaihda silmälasit ilmaviin, hävitä nahkarotsi ja korvaa se hyvin istuvalla pikkutakilla ja paidalla sekä käy lopuksi parturissa hankkimassa kunnon leikkaus.

        Veikkaisin, että lopputuloksena kuoriutuisi esiin aika hyvännäköinen mies, joka saa huomiota.

        Mutta... tämähän on täysin up to you, etkä mitään neuvoja edes pyytänyt, vaan näitä tyrkytin.


    • saasd

      30-40 lapsettomia naisia ei todellakaan ainakaan täälläpäin näytä olevan pilvin pimein, kyllä siinä aina kylkiäisenä joku natiainen pukkaa tulemaan.

    • -M-

      Kuinkahan tämä kysyntä käytännössä ilmenee? Tiedän kyllä kokemuksesta että lapseton, asiansa ja itsensä kunnossa pitänyt mies aina joskus kelpaa kun tekee ahkerasti järkeviä yrityksiä. Se että itse pinnistelemällä voi saada seuraa, ei kuitenkaan vastaa käsitystäni termistä "kysyntä".

    • nainen45v.

      Koska itselläni on kaksi lasta, minulle ei kelpaa kuin mies, jolla on jo ennestään lapsi/lapsia. En halua enää lisää biologisia lapsia, enkä vauvakuumeista miestä ja toisaalta vain lapsellinen mies voi ymmärtää lapsellista naista.

      • Niinpäni

        "vain lapsellinen mies voi ymmärtää lapsellista naista."

        Tuota ilmiötä kutsutaan "uusperhehelvetiksi"


      • nainen45v.
        Niinpäni kirjoitti:

        "vain lapsellinen mies voi ymmärtää lapsellista naista."

        Tuota ilmiötä kutsutaan "uusperhehelvetiksi"

        Voivoi, elämää se vain on. Jos mieheni kuolisi tai tulisi ero, alkaisin mielummin uusperhehelvettiin, kuin ottaisin jonkun lapsettoman, elämää ymmärtämättömän äijän kotiini asumaan ja lapsieni seuraan perheenjäseneksi. Saisi hänen lapset olla aikuisiakin, silloin olisi toki helkunhan on kokemusta isänä olosta.


      • edellinen
        nainen45v. kirjoitti:

        Voivoi, elämää se vain on. Jos mieheni kuolisi tai tulisi ero, alkaisin mielummin uusperhehelvettiin, kuin ottaisin jonkun lapsettoman, elämää ymmärtämättömän äijän kotiini asumaan ja lapsieni seuraan perheenjäseneksi. Saisi hänen lapset olla aikuisiakin, silloin olisi toki helkunhan on kokemusta isänä olosta.

        "olisi helpompaa, kunhan on kokemusta isänä olosta". Piti sanomani.


      • nainen45v. kirjoitti:

        Voivoi, elämää se vain on. Jos mieheni kuolisi tai tulisi ero, alkaisin mielummin uusperhehelvettiin, kuin ottaisin jonkun lapsettoman, elämää ymmärtämättömän äijän kotiini asumaan ja lapsieni seuraan perheenjäseneksi. Saisi hänen lapset olla aikuisiakin, silloin olisi toki helkunhan on kokemusta isänä olosta.

        Pakkoko sen miehen kanssa on saman katon alle muuttaa? Itsekin seurustelin yh:na yh-miehen kanssa, mutta alusta alkaen oli itsestäänselvää, että lasten elämää ei sotketa eli ei saman katon alle.


      • Von Lausevits
        Niinpäni kirjoitti:

        "vain lapsellinen mies voi ymmärtää lapsellista naista."

        Tuota ilmiötä kutsutaan "uusperhehelvetiksi"

        "uusperhehelvetti" on kuvaava termi.


      • kielipoliisinatsi
        nainen45v. kirjoitti:

        Voivoi, elämää se vain on. Jos mieheni kuolisi tai tulisi ero, alkaisin mielummin uusperhehelvettiin, kuin ottaisin jonkun lapsettoman, elämää ymmärtämättömän äijän kotiini asumaan ja lapsieni seuraan perheenjäseneksi. Saisi hänen lapset olla aikuisiakin, silloin olisi toki helkunhan on kokemusta isänä olosta.

        Et alkaisi, vaan menisit uusperhehelvettiin. Väärä verbi.


      • jännämiehen siitos
        helka kirjoitti:

        Pakkoko sen miehen kanssa on saman katon alle muuttaa? Itsekin seurustelin yh:na yh-miehen kanssa, mutta alusta alkaen oli itsestäänselvää, että lasten elämää ei sotketa eli ei saman katon alle.

        tarvitsee hyvää hoivaa, tavismiestä ei tarvita tässä kuviossa kuin rahan tuojaksia.


      • nainen45v.
        Von Lausevits kirjoitti:

        "uusperhehelvetti" on kuvaava termi.

        Todennäköisesti en ottaisi miestä siis ollenkaan, jos eroaisin miehestäni. Mutta jos olisi pakko valita,niin mielummin se helvetti kuin lapsettoman kanssa.ja Helka oli oikeassa, yhteen olisi järjetöntä muuttaa, kaikissa tapauksissa. Seurustelua vain, jos sitäkään, se riittäisi. Ja lapsellisen kanssa.


      • varttuneempien
        nainen45v. kirjoitti:

        Todennäköisesti en ottaisi miestä siis ollenkaan, jos eroaisin miehestäni. Mutta jos olisi pakko valita,niin mielummin se helvetti kuin lapsettoman kanssa.ja Helka oli oikeassa, yhteen olisi järjetöntä muuttaa, kaikissa tapauksissa. Seurustelua vain, jos sitäkään, se riittäisi. Ja lapsellisen kanssa.

        miesten ylläpitämissä panoringeissä kurpillakin on hauskaa.


      • nainen45v.
        varttuneempien kirjoitti:

        miesten ylläpitämissä panoringeissä kurpillakin on hauskaa.

        Kiitos vaan mainostuksesta, mutta uusi mies ylipäätään ei ole hakusessa. Ja jos olisin sinkku, tuskin olisi sittenkään. Mutta edelleen yh-iskä/viikonloppuiskä olisi todennäköisempi vaihtoehto.Heillä ei panorinkeihin ole aikaa, kuten ei minullakaan. Viikot perheen pyöritystä ja jos aikaa liikenee hiukan, seurustelua uuden kumppanin kanssa vapaa-aikana, lapset mukana menoissa tai ei.


      • lapsetonrasisti
        nainen45v. kirjoitti:

        Todennäköisesti en ottaisi miestä siis ollenkaan, jos eroaisin miehestäni. Mutta jos olisi pakko valita,niin mielummin se helvetti kuin lapsettoman kanssa.ja Helka oli oikeassa, yhteen olisi järjetöntä muuttaa, kaikissa tapauksissa. Seurustelua vain, jos sitäkään, se riittäisi. Ja lapsellisen kanssa.

        Tuo 45v nainenhan kuulostaa siltä, kuin olisi saanut lapsettomalta yt-mieheltä pakit kun noin paljon lapsettomia vihaa.


      • Nainen45v.
        lapsetonrasisti kirjoitti:

        Tuo 45v nainenhan kuulostaa siltä, kuin olisi saanut lapsettomalta yt-mieheltä pakit kun noin paljon lapsettomia vihaa.

        Lapsettomia en vihaa. En vain osaa ajatella heitä _itseni_ kanssa parisuhteeseen, koska minulla itselläni on lapsia. Ts. olisimme liian erilaisia keskinäiseen parisuhteeseen. En vihaa kaverimiehiä enkä sukulaismiehiä, enkä lapsetonta miestä vain siksi, etten halua heidän kanssa parisuhteeseen. Lapsettomana naisena halusin vain lapsettoman kanssa suhteeseen. Silloin pidin heitä sopivampana parisuhteeseen kanssani. Varmaan sain silloin joltain lapsettomalta pakitkin. Mutta niin sai lapselliset miehet myös minulta. Rautalankaa, vaikka varmaan ymmärsitkin.


      • Naisasialooseri.
        Nainen45v. kirjoitti:

        Lapsettomia en vihaa. En vain osaa ajatella heitä _itseni_ kanssa parisuhteeseen, koska minulla itselläni on lapsia. Ts. olisimme liian erilaisia keskinäiseen parisuhteeseen. En vihaa kaverimiehiä enkä sukulaismiehiä, enkä lapsetonta miestä vain siksi, etten halua heidän kanssa parisuhteeseen. Lapsettomana naisena halusin vain lapsettoman kanssa suhteeseen. Silloin pidin heitä sopivampana parisuhteeseen kanssani. Varmaan sain silloin joltain lapsettomalta pakitkin. Mutta niin sai lapselliset miehet myös minulta. Rautalankaa, vaikka varmaan ymmärsitkin.

        Erään ATM kaverini isä erosi pari vuotta sitten kaverini äidistä eli vaimostaan yli 25 avioliittovuoden jälkeen ja alkoi hiljattain seurustelmaan noin ikäisensä about 50 vuotiaan myös eronneen naisen kanssa. Heillä kummallakin on aikuiset lapset, miehellä kolme ja naisellakin taitaa olla se kolme jos ei enemmänkin.

        Eivät ilmeisesti virallisesti asu yhdessä, mutta nainen viettää miehen kotona paljon aikaa ja yöpyy siellä ja juhlapäivinä kumpienkin lapset ovat paikalla kuten nyt joulunakin eli kyllä on pieni talo täynnä jälkikasvua tuolloin.

        Tuskin sekään nainen olisi ottanut totaalikokematonta miestä vaan otti miehen, joka on samassa tilanteessa ja samanlainen parisuhde/perhehistoria.


      • Nainen45v.
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Erään ATM kaverini isä erosi pari vuotta sitten kaverini äidistä eli vaimostaan yli 25 avioliittovuoden jälkeen ja alkoi hiljattain seurustelmaan noin ikäisensä about 50 vuotiaan myös eronneen naisen kanssa. Heillä kummallakin on aikuiset lapset, miehellä kolme ja naisellakin taitaa olla se kolme jos ei enemmänkin.

        Eivät ilmeisesti virallisesti asu yhdessä, mutta nainen viettää miehen kotona paljon aikaa ja yöpyy siellä ja juhlapäivinä kumpienkin lapset ovat paikalla kuten nyt joulunakin eli kyllä on pieni talo täynnä jälkikasvua tuolloin.

        Tuskin sekään nainen olisi ottanut totaalikokematonta miestä vaan otti miehen, joka on samassa tilanteessa ja samanlainen parisuhde/perhehistoria.

        Kyllä. Tuollainen suhde olisi mielestäni suht ihanteellinen, jos menisin toiselle kierrokselle jostain syystä. Itselläni on tosin vielä suht pienet lapset, jotka eivät muuta kotoa vielä aikoihin. Mutta en ole menossa toiselle kierrokselle.Ajattelin vain puolustaa tässä ketjussa lapsellisia miehiä, että kyllä heidätkin jotkut haluaa. Kun aina sanotaan, että vain lapsettomat miehet ja naiset on ainoat, mitkä kelpaa.


    • Tässä näin aluksi

      Koska itsekin olen täydellinen Mies, minulle ei kelpaa

      - yli 25 v nainen
      - jos naisella on tai on ollut yksikin lapsi
      - jos naisella on ollut yli 5 aiempaa kumppania
      - jos nainen ei ole ns. missitasoa ulkonäöltään
      - jos naisen painoindeksi ylittää 20
      - jos naiset tulot ei yllä keskituloihin (3.000 €/kk)
      - jos naisella ei ole omaa velatonta asuntoa
      - jos naisen äiti on liian läheinen hänelle
      - jos nainen ei saa minua nauramaan
      - jos en saa naiseltani seksiä säännöllisesti
      - jos nainen ei halua matkustella vuosittain
      - jos nainen ei pidä klassisesta musiikista tai ainakin jazzista
      - jos nainen ei ole älykäs (ÄO>125)
      - jos naisella ei ole mieleistään ammattia
      - jos nainen on uskonnollinen

      • älä höpsi

        Et voi olla edes 7/10 mies koska olet löytänyt tämän palstan. M.O.T. Niin että lopeta vaatiminen ja tyydy siihen mitä saat.


      • dedo

        Itse olen aina ollut asemassa missä saan valita lähes kenet tahansa, turhia vaateita ei kumminkaan kannata pitää yllä, koska se kenen kanssa tulee onnelliseksi voi yllättää paljonkin. Itse löysin näillä vaateilla itselleni täydellisen miehen, seksikäs ulkonäkö, hauska, hyvin älykäs ja mukava ihminen. Jos olisin jonkun ei omaa asuntoa vaateen antanut tulla väliin, niin metsään olisi mennyt. 10 taivaallisen onnellista vuotta yhdessä nyt, eikä loppua tule eron kautta.


    • kflföföf

      Voi vttu, noissa nettideiteissä kyllä tapaa naisia ja voi päästä treffeillekin, mutta ne naiset ovat samanlaisia nirppanokkia kuin muuallakin. Jos sitä naista ei ole livenä saanut niin voin sanoa että nettideitin kautta todennäköisyys saada nainen on häviävän pieni. Suurin osa nnettideittien naisista odottaa jotain prinssiä.

    • tosi ku vesi

      Joo sama ongelma. Ei sitä nykyään saa edes kapakassa rauhassa istua kaljalla kun koko ajan naisia tunkemassa juttusille. Oon m 33.

    • 2:den äiti

      Minulla oli hyvä parisuhde yli 10 vuotta. Heti alussa puhuin miehen kanssa, että mitä kumpikin elämältä haluaa. Itse sanoin heti alussa, että haluan lapsia, kunhan opinnot on ohi, työpaikka on saatu ja asuntoasiat kunnossa. Elämä menikin hyvin paitsi että mies rupesi välttelemään lapsiaihetta. Tuhlasin siis loppujen lopuksi aikaa 10-v mieheen, joka oli niin pelkuri, ettei kehdannut sanoa totuutta, ettei hän haluakaan lapsia.

      Onneksi pian eron jälkeen löytyi ikäiseni mies, joka halusi myös lapsia ja yhdessä niitä sitten saatiinkin.

      Halusin siis vain kommentoida sitä, että ei kaikki miehet ole mitään white trash -roskaa, vaan tämä minunkin ensimmäinen mies oli kaikin puolin hyvä kaikissa muissa asioissa, mutta hän ei vain kertonut totuutta lapsiasiassa.

      • 5+20

        Joka joka lykkää asioita vuositolkulla (pitää olla opiskelut suoritettu, pitää olla työpaikka, pitää olla asuntoasiat kunnossa) ja sitten vielä odottaa vuositolkulla saa syyttää ihan itseään ja on ihan yhtä iso pelkuri. Mukava kun kuitenkin loppujenlopuksi löysit sen oikean miehen.


      • tässä hyvä

        esimerkki itsekkäästä kiimavitun kantajasta.


    • Kіs-kіsu

      Kolmikymppisellä miehellä vielä ymmärtää, jos ei ole lapsia, mutta jos nelikymppisellä ei ole, niin siinä on jo jotain vikaa.

      • m40+

        "... mutta jos nelikymppisellä ei ole, niin siinä on jo jotain vikaa."

        Saanen huomauttaa, että lapsettomuus voi olla myös valinta niinkuin se minulla on.


      • Kіs-kіsu
        m40+ kirjoitti:

        "... mutta jos nelikymppisellä ei ole, niin siinä on jo jotain vikaa."

        Saanen huomauttaa, että lapsettomuus voi olla myös valinta niinkuin se minulla on.

        Nimenomaan. Sitä juuri tarkoitin. Pahin vamma on asennevamma.


      • scrg

        Kiitos, kisu, että pudotat maan pinnalle meitä, jotka melkein jo leijumme harhaluulossa, että olemme viattomia:) Kolmekymppisenä lapset oli vielä suuri unelma, mutta ei niitä tule olemaan nelikymppisenäkään. Tällä hetkellä asia ei harmita, mutta kenties tulevaisuudessa. Onpahan sitten peilissä vikaa katseltavana vanhuuden päivinä.


      • Kіs-kіsu
        scrg kirjoitti:

        Kiitos, kisu, että pudotat maan pinnalle meitä, jotka melkein jo leijumme harhaluulossa, että olemme viattomia:) Kolmekymppisenä lapset oli vielä suuri unelma, mutta ei niitä tule olemaan nelikymppisenäkään. Tällä hetkellä asia ei harmita, mutta kenties tulevaisuudessa. Onpahan sitten peilissä vikaa katseltavana vanhuuden päivinä.

        Turha ottaa itseensä kun selvensin vielä perään, että tuo omaehtoinen lapsettomuus on se jota vikana pidän.


      • scrg
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Turha ottaa itseensä kun selvensin vielä perään, että tuo omaehtoinen lapsettomuus on se jota vikana pidän.

        Kaipa se omaehtoisuuskin on kuin veteen piirretty viiva. Äärilaidoilla ne joille biologia ei lapsia mahdollista ja ne joille lapset tupsahtaa pyytämättä ja yllättäen, mutta välille mahtuu koko joukko tapauksia, joille lapset/lapsettomuus on valinta joka edellyttää eri asteista luopumista ja uhrauksia.

        Tärkeämpi asia lapset on varmasti naisille. Kun omassa kehossa on osia, joiden ainoa tarkoitus on lasten synnyttäminen ja ruokkiminen niin helposti varmaan jää "vajaa" olo, jos tuo puoli jää toteutumatta vaikka haluaisi. (Miehethän vaan kylvävät siementä eikä koskaan ole täyttä varmuutta että jos jotain sikiää, niin kenen siemenestä.)


      • Kіs-kіsu
        scrg kirjoitti:

        Kaipa se omaehtoisuuskin on kuin veteen piirretty viiva. Äärilaidoilla ne joille biologia ei lapsia mahdollista ja ne joille lapset tupsahtaa pyytämättä ja yllättäen, mutta välille mahtuu koko joukko tapauksia, joille lapset/lapsettomuus on valinta joka edellyttää eri asteista luopumista ja uhrauksia.

        Tärkeämpi asia lapset on varmasti naisille. Kun omassa kehossa on osia, joiden ainoa tarkoitus on lasten synnyttäminen ja ruokkiminen niin helposti varmaan jää "vajaa" olo, jos tuo puoli jää toteutumatta vaikka haluaisi. (Miehethän vaan kylvävät siementä eikä koskaan ole täyttä varmuutta että jos jotain sikiää, niin kenen siemenestä.)

        Luojan kiitos naiset saavat klinikalta vauva-apua. Myötätuntoni on myös aidosti myös niiden miesten puolella, jotka haluaisivat lapsia ja olisivat aina halunneet, mutta onni ei ole suosinut parisuhdemarkkinoilla. Sen sijaan nämä, jotka bilettävät pitkästi yli kolmekymppiseksi ja sitten eräänä aamuna havahtuvat siihen, että kavereilla on perheet eikä bilettäminenkään enää ole yhtä hauskaa kuin ennen - he saavat syyttää itseään jos ei enää tule tilaisuuksia.

        Mutta tuo varsinainen omaehtoisuus johon viittasin, on sitä, että mies ei todellakaan halua lapsia mutta seksiä kyllä pitää saada (ja vaimo haluaisi lapsia). Jotkut naiset ei tunnu ymmärtävän, että miehiä saa aina, mutta lapsia ei tietyn iän jälkeen enää saa.


      • 3+8
        scrg kirjoitti:

        Kaipa se omaehtoisuuskin on kuin veteen piirretty viiva. Äärilaidoilla ne joille biologia ei lapsia mahdollista ja ne joille lapset tupsahtaa pyytämättä ja yllättäen, mutta välille mahtuu koko joukko tapauksia, joille lapset/lapsettomuus on valinta joka edellyttää eri asteista luopumista ja uhrauksia.

        Tärkeämpi asia lapset on varmasti naisille. Kun omassa kehossa on osia, joiden ainoa tarkoitus on lasten synnyttäminen ja ruokkiminen niin helposti varmaan jää "vajaa" olo, jos tuo puoli jää toteutumatta vaikka haluaisi. (Miehethän vaan kylvävät siementä eikä koskaan ole täyttä varmuutta että jos jotain sikiää, niin kenen siemenestä.)

        Vaikka Kis-kisu selvästikin on vajaa, en menisi niin pitkälle että yleistäisin sen koskemaan kaikkia lapsettomia naisia.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Turha ottaa itseensä kun selvensin vielä perään, että tuo omaehtoinen lapsettomuus on se jota vikana pidän.

        Siis mitä?!
        Ihmisessä on vikaa, jos ei halua lapsia? Ootko ihan tosissasi vai ymmärsinkö nyt ihan väärin?
        Ei kaikki halua lapsia tällaiseen maailmaan. Osa meistä kykenee jopa myöntämään heikkoutensa mahdollisena kasvattajana. Kaikille tekisi oikeasti hyvää pohtia, kykeneekö oikeasti kasvattamaan lapsen.
        Mun mielestä on äärimmäisen itsekästä tehdä lapsia vain sen takia, että MINÄ haluan vauvan. MINÄ haluan luoda maailmaan olennon, joka rakastaa MINUA.
        Rakkauden ansaitseminen on mun mielestä mielenkiintoisempaa.


      • 7+0
        pimppaloora kirjoitti:

        Siis mitä?!
        Ihmisessä on vikaa, jos ei halua lapsia? Ootko ihan tosissasi vai ymmärsinkö nyt ihan väärin?
        Ei kaikki halua lapsia tällaiseen maailmaan. Osa meistä kykenee jopa myöntämään heikkoutensa mahdollisena kasvattajana. Kaikille tekisi oikeasti hyvää pohtia, kykeneekö oikeasti kasvattamaan lapsen.
        Mun mielestä on äärimmäisen itsekästä tehdä lapsia vain sen takia, että MINÄ haluan vauvan. MINÄ haluan luoda maailmaan olennon, joka rakastaa MINUA.
        Rakkauden ansaitseminen on mun mielestä mielenkiintoisempaa.

        Rakkauden ansaitseminen??!

        Et sinäkään ihan terveeltä vaikuta.


      • Kіs-kіsu
        pimppaloora kirjoitti:

        Siis mitä?!
        Ihmisessä on vikaa, jos ei halua lapsia? Ootko ihan tosissasi vai ymmärsinkö nyt ihan väärin?
        Ei kaikki halua lapsia tällaiseen maailmaan. Osa meistä kykenee jopa myöntämään heikkoutensa mahdollisena kasvattajana. Kaikille tekisi oikeasti hyvää pohtia, kykeneekö oikeasti kasvattamaan lapsen.
        Mun mielestä on äärimmäisen itsekästä tehdä lapsia vain sen takia, että MINÄ haluan vauvan. MINÄ haluan luoda maailmaan olennon, joka rakastaa MINUA.
        Rakkauden ansaitseminen on mun mielestä mielenkiintoisempaa.

        Nelikymppinen mies, jolla ei ole lapsia ja joka ei niitä haluakaan, on minun silmissäni viallinen. Kyllä! Tämä on nyt vaan kestettävä.


      • scrg
        3+8 kirjoitti:

        Vaikka Kis-kisu selvästikin on vajaa, en menisi niin pitkälle että yleistäisin sen koskemaan kaikkia lapsettomia naisia.

        Ai niinkö minä kirjoitin :D

        Ilmeisesti kisu on myös onnistunut loukkaamaan jotakuta. Tämä palsta on varsinainen mielensäpahoittaiien kokoontumisajo.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Nelikymppinen mies, jolla ei ole lapsia ja joka ei niitä haluakaan, on minun silmissäni viallinen. Kyllä! Tämä on nyt vaan kestettävä.

        Fyysisesti paras lapsentekoikä naisella on siellä 20 molemmin puolin... sulla pilaantuu paikat kohta :)


      • 7+0 kirjoitti:

        Rakkauden ansaitseminen??!

        Et sinäkään ihan terveeltä vaikuta.

        Jotkut pitää sitäkin itsestäänselvyytenä, joka tipahtaa taivaasta hopeatarjottimella...


      • scrg
        pimppaloora kirjoitti:

        Siis mitä?!
        Ihmisessä on vikaa, jos ei halua lapsia? Ootko ihan tosissasi vai ymmärsinkö nyt ihan väärin?
        Ei kaikki halua lapsia tällaiseen maailmaan. Osa meistä kykenee jopa myöntämään heikkoutensa mahdollisena kasvattajana. Kaikille tekisi oikeasti hyvää pohtia, kykeneekö oikeasti kasvattamaan lapsen.
        Mun mielestä on äärimmäisen itsekästä tehdä lapsia vain sen takia, että MINÄ haluan vauvan. MINÄ haluan luoda maailmaan olennon, joka rakastaa MINUA.
        Rakkauden ansaitseminen on mun mielestä mielenkiintoisempaa.

        En oikein ymmärrä ajatusta, että lapsi olisi olemassa, jotta se rakastaisi äitiään (tai isäänsä). En väitä ettei noin voisi joskus olla, mutta toivottavasti se on harvinaista.

        Lapset, nuo pikkuihmiset nyt vaan on mielenkiintoisia. Ne kasvaa, oppii, riemuitsee ja raivoaa, mutta aina aidosti ja täysillä. Rakkautta ne tarvitsee ilman vaatimusta siitä että se olisi ansaittava.


      • 7+0
        pimppaloora kirjoitti:

        Jotkut pitää sitäkin itsestäänselvyytenä, joka tipahtaa taivaasta hopeatarjottimella...

        Sinä siis joudut jatkuvasti ansaitsemaan rakkautta? Ok. Osanottoni.


      • Kіs-kіsu
        pimppaloora kirjoitti:

        Fyysisesti paras lapsentekoikä naisella on siellä 20 molemmin puolin... sulla pilaantuu paikat kohta :)

        Mitä silakkaloota sekoilee. Miten naisten otollisin lisääntymisikä liittyy nelikymppisiin vela-miehiin?


      • 3+8
        scrg kirjoitti:

        Ai niinkö minä kirjoitin :D

        Ilmeisesti kisu on myös onnistunut loukkaamaan jotakuta. Tämä palsta on varsinainen mielensäpahoittaiien kokoontumisajo.

        Nooh, ei pidä ottaa kaikkea niin kirjaimellisesti.

        Hauska nähdä sinun käyttävän hymiötä.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Mitä silakkaloota sekoilee. Miten naisten otollisin lisääntymisikä liittyy nelikymppisiin vela-miehiin?

        Osuiko arkaan aiheeseen.
        Niin se on helppoa ja sallittua arvostella nelikymppisiä vela-miehiä päästään viallisiks. Mut naista ei saa arvostella vialliseksi tai pian pilaantuvaksi...


      • Kіs-kіsu
        pimppaloora kirjoitti:

        Osuiko arkaan aiheeseen.
        Niin se on helppoa ja sallittua arvostella nelikymppisiä vela-miehiä päästään viallisiks. Mut naista ei saa arvostella vialliseksi tai pian pilaantuvaksi...

        Minä en ole arvostellut nelikymppisiä miehiä päästään viallisiksi. Jos et osaa lukea, niin ei se minun syyni ole.

        Voisin hyvin seurustella miehen kanssa, joka ei enää halua lapsia. Mutta en miehen kanssa, joka ei halua ja jolla niitä ei ole. Ei tuossa mitään arkaa ole, mutta henkilökohtaiset valintani on eri asia kuin mielipiteet. Halutessani kerron toki itsestäni, mutta sinun ei tarvitse kommentoida minun asioitani, vaikka olisikin kiire kerätä irtopisteitä.


      • scrg
        3+8 kirjoitti:

        Nooh, ei pidä ottaa kaikkea niin kirjaimellisesti.

        Hauska nähdä sinun käyttävän hymiötä.

        Nooh, minä en ottanut kirjaimellisesti enkä usko että kisukaan olisi väärin ymmärtänyt, mutta näitä lukee kuitenkin muutkin mielensäpahoittajat, joille tuo voi olla tosi herkkä aihe.

        Hammasrautahymiö. Vuoden ainoa. Ole hyvä :#


      • scrg
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Minä en ole arvostellut nelikymppisiä miehiä päästään viallisiksi. Jos et osaa lukea, niin ei se minun syyni ole.

        Voisin hyvin seurustella miehen kanssa, joka ei enää halua lapsia. Mutta en miehen kanssa, joka ei halua ja jolla niitä ei ole. Ei tuossa mitään arkaa ole, mutta henkilökohtaiset valintani on eri asia kuin mielipiteet. Halutessani kerron toki itsestäni, mutta sinun ei tarvitse kommentoida minun asioitani, vaikka olisikin kiire kerätä irtopisteitä.

        Jos leideillä on aikaa jatkaa nokittelua koko illan, niin varaan popkornipussin. Voitaisiin ottaa sellainen bonuskilpailu, että kumpi saa enemmän plussia niin se voittaa.

        Miau. (möreästi kollin äänellä)


      • Kіs-kіsu
        scrg kirjoitti:

        Jos leideillä on aikaa jatkaa nokittelua koko illan, niin varaan popkornipussin. Voitaisiin ottaa sellainen bonuskilpailu, että kumpi saa enemmän plussia niin se voittaa.

        Miau. (möreästi kollin äänellä)

        Luulin sua naiseksi.


      • Kіs-kіsu
        scrg kirjoitti:

        Jos leideillä on aikaa jatkaa nokittelua koko illan, niin varaan popkornipussin. Voitaisiin ottaa sellainen bonuskilpailu, että kumpi saa enemmän plussia niin se voittaa.

        Miau. (möreästi kollin äänellä)

        Mutta joo, jos joku ON päästään vialla, silloin hänen ei pidä hankkia lapsia, ja silloin hän ei ole puhdas vela. Päästään vialla oleminen on vähän eri asia kuin se, mihin viittasin asennevammalla. En taida jaksaa joka rautalankaa pimpalle erikseen vääntää.


      • scrg
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Luulin sua naiseksi.

        Some like it hot:

        [Jerry finally gives up and pulls off his wig]
        Jerry: [normal voice] I'm a man!
        Osgood: [shrugs] Well, nobody's perfect!
        [Jerry looks on with disbelief as Osgood continues smiling with indifference. Fade out]


      • ätmi
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Mutta joo, jos joku ON päästään vialla, silloin hänen ei pidä hankkia lapsia, ja silloin hän ei ole puhdas vela. Päästään vialla oleminen on vähän eri asia kuin se, mihin viittasin asennevammalla. En taida jaksaa joka rautalankaa pimpalle erikseen vääntää.

        Kis-kisun pitää saada miestä kunnolla. Huomenna baariin hakemaan värillistä?


      • 3+8
        scrg kirjoitti:

        Nooh, minä en ottanut kirjaimellisesti enkä usko että kisukaan olisi väärin ymmärtänyt, mutta näitä lukee kuitenkin muutkin mielensäpahoittajat, joille tuo voi olla tosi herkkä aihe.

        Hammasrautahymiö. Vuoden ainoa. Ole hyvä :#

        Sepä se, mustavalkoinen ehdottomuus voi loukata herkempiä joskin olettaisin heidän häipyvän palstalta muutoinkin aika nopeasti.

        Ei kai vain rautoihisi ole jäänyt pala joulutorttua?


      • Kіs-kіsu
        ätmi kirjoitti:

        Kis-kisun pitää saada miestä kunnolla. Huomenna baariin hakemaan värillistä?

        Lopeta oman tilanteesi projisoiminen viattomiin sivullisiin.


      • Kіs-kіsu
        scrg kirjoitti:

        Some like it hot:

        [Jerry finally gives up and pulls off his wig]
        Jerry: [normal voice] I'm a man!
        Osgood: [shrugs] Well, nobody's perfect!
        [Jerry looks on with disbelief as Osgood continues smiling with indifference. Fade out]

        Mistä nimimerkkisi tulee? Scrooge?


      • Naisasialooseri.
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Nelikymppinen mies, jolla ei ole lapsia ja joka ei niitä haluakaan, on minun silmissäni viallinen. Kyllä! Tämä on nyt vaan kestettävä.

        Ehkäpä, mutta vielä suurempi viallinen on nainen, joka ei niitä lapsia halua. Naisen kuuluu haluta lapsia ja olla kunnollinen perheenäiti, eikä mikään bilettävä lutka, jolle kyrpä kelpaa mutta ei haluta kantaa vastuuta eli mahdollista raskautta, synnytystä ja lapsesta huolehtimista.

        Toki moni lapsia hankkinutkin nainen lutkaa baareissa, mutta hänkin joutuu lapsistaan huolehtimaan.


      • Naisasialooseri.
        pimppaloora kirjoitti:

        Jotkut pitää sitäkin itsestäänselvyytenä, joka tipahtaa taivaasta hopeatarjottimella...

        Minkäslaisia suorituksia joudut tekemään ansaitaksesi rakkautta? Minkä verran rakkautta saa milläkin suorituksella ja miten kauan rakkaus"on voimassa" kunnes vaaditaan lisää suorituksia, joilla taas ansaitaan rakkautta vähäksi aikaa?


      • Naisasialooseri.
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Luojan kiitos naiset saavat klinikalta vauva-apua. Myötätuntoni on myös aidosti myös niiden miesten puolella, jotka haluaisivat lapsia ja olisivat aina halunneet, mutta onni ei ole suosinut parisuhdemarkkinoilla. Sen sijaan nämä, jotka bilettävät pitkästi yli kolmekymppiseksi ja sitten eräänä aamuna havahtuvat siihen, että kavereilla on perheet eikä bilettäminenkään enää ole yhtä hauskaa kuin ennen - he saavat syyttää itseään jos ei enää tule tilaisuuksia.

        Mutta tuo varsinainen omaehtoisuus johon viittasin, on sitä, että mies ei todellakaan halua lapsia mutta seksiä kyllä pitää saada (ja vaimo haluaisi lapsia). Jotkut naiset ei tunnu ymmärtävän, että miehiä saa aina, mutta lapsia ei tietyn iän jälkeen enää saa.

        No YTM kaverini ainakin bilettää täyttä häkää, on varmaan nytkin ryyppäämässä, vaikka ikää tulee tulevana vuonna jo 36-vuotta. Kyllä hän kovasti haluaisi perheen perustaa ja asettua aloilleen ja olisi halunnut jo kolmekymppisenä, mutta kun sopivaa kunnollista naista ei ole tullut vastaan vaikka hän on kyllä kihloissa ja pitkissä parisuhteissa ollut. Baarilutkia, joita hän panee, hän ei kelpuuta suhteeseen vaikka nämä kovasti haluaisivatkin, saati lastensa äidiksi.


      • scrg
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Mistä nimimerkkisi tulee? Scrooge?

        Vain nopeat 4 huomaamatonta merkkiä qwertyllä. Helpompi kuin cpprfld tai th psthms pprs f th pckwck clb.


      • scrg
        3+8 kirjoitti:

        Sepä se, mustavalkoinen ehdottomuus voi loukata herkempiä joskin olettaisin heidän häipyvän palstalta muutoinkin aika nopeasti.

        Ei kai vain rautoihisi ole jäänyt pala joulutorttua?

        Joulupiparia.


      • antakaa säälistä
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Lopeta oman tilanteesi projisoiminen viattomiin sivullisiin.

        Voisko joku jo pikkuhiljaa nussia kisulta aivot pihalle?
        Ei jaksais tätä nirppankokkaa.


      • Kіs-kіsu
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        No YTM kaverini ainakin bilettää täyttä häkää, on varmaan nytkin ryyppäämässä, vaikka ikää tulee tulevana vuonna jo 36-vuotta. Kyllä hän kovasti haluaisi perheen perustaa ja asettua aloilleen ja olisi halunnut jo kolmekymppisenä, mutta kun sopivaa kunnollista naista ei ole tullut vastaan vaikka hän on kyllä kihloissa ja pitkissä parisuhteissa ollut. Baarilutkia, joita hän panee, hän ei kelpuuta suhteeseen vaikka nämä kovasti haluaisivatkin, saati lastensa äidiksi.

        Niin sanottu YTM-kaverisi on baarilutka itsekin, joten hänen on tyydyttävä tasoiseensa naiseen tai kuoltava yksin vailla jälkeläisiä. Toisaalta hän ei ehkä saisi pysyvään suhteeseen edes noita sinun baarilutkaksi nimittämiäsi naisia, jos näillä itsellään on jo lapsia.


      • 4×56
        antakaa säälistä kirjoitti:

        Voisko joku jo pikkuhiljaa nussia kisulta aivot pihalle?
        Ei jaksais tätä nirppankokkaa.

        Sama ongelmaa vaivaa myös Ikistä. Eikö nuo kaksi voisi tavata niin loppuisi molempien räyhääminen palstalla edes hetkeksi?


      • Ikisinkku M
        4×56 kirjoitti:

        Sama ongelmaa vaivaa myös Ikistä. Eikö nuo kaksi voisi tavata niin loppuisi molempien räyhääminen palstalla edes hetkeksi?

        Kyllä kai se minulle muuten sopisi mutta siinähän on vaarana että Kisu päättäisi antaa laatuaikaa vain ja ainoastaan saadakseen lapsen ja hylkäisi minut heti päästyään tavoitteeseen, romanttisena luonteena en voisi sellaista sallia. vaikka Kisu epäilemättä olisi hyvä äiti minusta lapsella kuuluu olla isäkin mutta Kisu luullakseni ajattelee pärjäävänsä sen lapsen kanssa ihan hyvin, mies siinä paletissa olisi vain häiriötekijä.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Mutta joo, jos joku ON päästään vialla, silloin hänen ei pidä hankkia lapsia, ja silloin hän ei ole puhdas vela. Päästään vialla oleminen on vähän eri asia kuin se, mihin viittasin asennevammalla. En taida jaksaa joka rautalankaa pimpalle erikseen vääntää.

        Jos joku mies ei halua lapsia, niin minusta on väärin käyttää sanoja: Asenne vamma ja viallinen. Faktahan on, että lapset rajoittaa elämää aikatavallakin monta muuta juttua mitä tähän liittyy. Eli kyse on jokaisen henkilökohtaisista valinnoista. That´s all.

        Mutta ymmärrän myöskin sen, että henkilökohtaisella tasolla juuri sinun silmissäsi nämä miehet ovat ns. "viallisia" sinun kannaltasi ajateltuna, koska sinä haluat lapsia.
        Tässäkin olisi voitu käyttää sanavalintana paremminkin vaikkapa sillain, että he ovat epäsopivia sinulle parisuhteeseen, mutta tämä nyt on karvan halkomista. Samapa tuo miten sen sanoo.


      • että niin
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Turha ottaa itseensä kun selvensin vielä perään, että tuo omaehtoinen lapsettomuus on se jota vikana pidän.

        kis-kisu on sitten jonkin sortin retardi, jos tässä ruetaan vikoja luettelemaan niin se on suurin vika että haluaa kersoja ja pöhlöimmät vielä oikeasti hankkii niitä.


        - lapsettomuus on merkki täysipäisyydestä
        - lasten hankinta on merkki vesipäisyydestä.


      • Naisasialooseri.
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Niin sanottu YTM-kaverisi on baarilutka itsekin, joten hänen on tyydyttävä tasoiseensa naiseen tai kuoltava yksin vailla jälkeläisiä. Toisaalta hän ei ehkä saisi pysyvään suhteeseen edes noita sinun baarilutkaksi nimittämiäsi naisia, jos näillä itsellään on jo lapsia.

        Heteromies ei voi olla lutka. Hän on panomies, arvostettu panomies ja koska saaminen nostaa miehen statusta ja antaminen halventaa naista niin hänen tasoaan on nainen, joka on pitänyt reitensä kiinni eikä halventanut itseään antamalla jonkun nussia reikäänsä.

        Ei niillä kaikilla lutkilla lapsia ole ollut, mutta lutka ei kelpaa suhteeseen vain kassien tyhjennykseen.


      • Kіs-kіsu
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Heteromies ei voi olla lutka. Hän on panomies, arvostettu panomies ja koska saaminen nostaa miehen statusta ja antaminen halventaa naista niin hänen tasoaan on nainen, joka on pitänyt reitensä kiinni eikä halventanut itseään antamalla jonkun nussia reikäänsä.

        Ei niillä kaikilla lutkilla lapsia ole ollut, mutta lutka ei kelpaa suhteeseen vain kassien tyhjennykseen.

        Kyllä nuo kovimmat puikottajat aika surullisia tapauksia on, itse itsensä pilanneet.


      • Kіs-kіsu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Kyllä kai se minulle muuten sopisi mutta siinähän on vaarana että Kisu päättäisi antaa laatuaikaa vain ja ainoastaan saadakseen lapsen ja hylkäisi minut heti päästyään tavoitteeseen, romanttisena luonteena en voisi sellaista sallia. vaikka Kisu epäilemättä olisi hyvä äiti minusta lapsella kuuluu olla isäkin mutta Kisu luullakseni ajattelee pärjäävänsä sen lapsen kanssa ihan hyvin, mies siinä paletissa olisi vain häiriötekijä.

        En ajattele noin, että mies on vain häiriötekijä. Ja missään nimessä kenenkään ei pidä hylätä ketään kesken kaiken. Lapsen saamisen jälkeen suhde vaan tod.näk. muuten luontaisesti lässähtää parissa vuodessa ja molemmat on helpottuneita, että saadaan ajettua parisuhde alas. Kumpikin saa sitten aloittaa tahollaan puhtaalta pöydältä. Noin kai se toimii.


      • Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        En ajattele noin, että mies on vain häiriötekijä. Ja missään nimessä kenenkään ei pidä hylätä ketään kesken kaiken. Lapsen saamisen jälkeen suhde vaan tod.näk. muuten luontaisesti lässähtää parissa vuodessa ja molemmat on helpottuneita, että saadaan ajettua parisuhde alas. Kumpikin saa sitten aloittaa tahollaan puhtaalta pöydältä. Noin kai se toimii.

        "Lapsen saamisen jälkeen suhde vaan tod.näk. muuten luontaisesti lässähtää parissa vuodessa ja molemmat on helpottuneita, että saadaan ajettua parisuhde alas. Kumpikin saa sitten aloittaa tahollaan puhtaalta pöydältä. Noin kai se toimii."

        Ei toimi, ollaan erilaisia tässä suhteessa. Itse olen aina ajatellut että jos lapsi niin sille pitää löytää semmoinen äiti ettei lässähdä ja tehdä myös itse kaikkensa sen estämiseksi koska jos on lapsi/lapsia minusta ne asiat pitää olla ajateltu niin ettei ajeta alas vaan kestetään myös niitä vastoinkäymisiä. Sinähän jossain tässä ketjussa taisit jo paljastaakin että arvostat enemmän niitä luovuttajia jotka sen parin vuoden jälkeen hylkää perheensä, itse en voisi ajatella noin ja vaikka tuttavissani semmoisia onkin niin sivullisen silmin ne heidänkin erotilanteensa on aika vähällä yrittämisellä tulleet sekä miehen etttä naisen puolelta.


      • Kіs-kіsu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        "Lapsen saamisen jälkeen suhde vaan tod.näk. muuten luontaisesti lässähtää parissa vuodessa ja molemmat on helpottuneita, että saadaan ajettua parisuhde alas. Kumpikin saa sitten aloittaa tahollaan puhtaalta pöydältä. Noin kai se toimii."

        Ei toimi, ollaan erilaisia tässä suhteessa. Itse olen aina ajatellut että jos lapsi niin sille pitää löytää semmoinen äiti ettei lässähdä ja tehdä myös itse kaikkensa sen estämiseksi koska jos on lapsi/lapsia minusta ne asiat pitää olla ajateltu niin ettei ajeta alas vaan kestetään myös niitä vastoinkäymisiä. Sinähän jossain tässä ketjussa taisit jo paljastaakin että arvostat enemmän niitä luovuttajia jotka sen parin vuoden jälkeen hylkää perheensä, itse en voisi ajatella noin ja vaikka tuttavissani semmoisia onkin niin sivullisen silmin ne heidänkin erotilanteensa on aika vähällä yrittämisellä tulleet sekä miehen etttä naisen puolelta.

        Eroaminen on sinun mielestäsi perheensä hylkäämistä? Mielestäni tuo on vahingollinen ajattelutapa. Sellaiset ihmiset ottaa aina lapset mukaan erokiistaan vaikka kysymys on vain parisuhteen päättymisestä, hankaloittaa tapaamisia ja mustamaalaa sitä vanhempaa, joka on halunnut erota. No sitten tietysti voi myös aina tehdä "laajennetun itsemurhan" kun suhde uhkaa hajota, koska lastenkin pitää päästä hengestään jos MINUN parisuhteeni loppuu.

        Ei näin.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        En ajattele noin, että mies on vain häiriötekijä. Ja missään nimessä kenenkään ei pidä hylätä ketään kesken kaiken. Lapsen saamisen jälkeen suhde vaan tod.näk. muuten luontaisesti lässähtää parissa vuodessa ja molemmat on helpottuneita, että saadaan ajettua parisuhde alas. Kumpikin saa sitten aloittaa tahollaan puhtaalta pöydältä. Noin kai se toimii.

        Aika surkea asenne sulla totta tosiaan. Passaa katella semmonen kaveri, et tunne on aitoa, niin saattaapi se parisuhdekkin sitten kestellä. Tuo parivuotta viittaa kyllä hyvin vahvasti vakipanoon tunnetasolla. Eipä auta semmosen kaverin kanssa alkaa lapsia teheskelemään. Oot tainnu erota elämässä muutaman kerran liikaa ku asenne on noin kyyninen ja usko parisuhteisiin nolla.


      • Kіs-kіsu
        tuco- kirjoitti:

        Jos joku mies ei halua lapsia, niin minusta on väärin käyttää sanoja: Asenne vamma ja viallinen. Faktahan on, että lapset rajoittaa elämää aikatavallakin monta muuta juttua mitä tähän liittyy. Eli kyse on jokaisen henkilökohtaisista valinnoista. That´s all.

        Mutta ymmärrän myöskin sen, että henkilökohtaisella tasolla juuri sinun silmissäsi nämä miehet ovat ns. "viallisia" sinun kannaltasi ajateltuna, koska sinä haluat lapsia.
        Tässäkin olisi voitu käyttää sanavalintana paremminkin vaikkapa sillain, että he ovat epäsopivia sinulle parisuhteeseen, mutta tämä nyt on karvan halkomista. Samapa tuo miten sen sanoo.

        Ymmärrän, että nykyihminen kokee rajoittavaksi tai loukkaavaksi tuollaisen luonnehdinnan itsestään, että olisi asennevammainen koska ei halua lapsia. On se mulle kuitenkin laajempi asia kuin oma parisuhdekysymys. Yleensäkin vapaaehtoinen lapsettomuus vailla painavaa syytä kuten sairas perimä tai rikkinäinen lapsuus on mun mielestä elämänkielteisyyttä. Ei ole ymmärretty, että ihmisen elämänkaareen luonnostaan kuuluu lisääntyminen siinä kuin vanheneminenkin. Vedotaan globaaliin tilanteeseen, vaikka kaikissa muissa asioissa oman elämän ratkaisut tehdään omien halujen ja mieltymysten pohjalta.

        Vapaaehtoista lapsettomuutta yritetään siis kuitenkin ylevöittää globaalien ongelmien ehkäisyllä, vaikka siitä ei oikeasti ole kysymys. Yhtä hyvin voisi olla vapaaehtoisesti työtön, koska työssäkäyntikin tuhoaa maapalloa. Mutta sekin, ettei osallistu yhteiskunnan pyörittämiseen jos olisi mahdollisuus, on elämänkielteisyyttä. Itseäänkö siinä eniten vihaa vai ketä, en tiedä. Minun päästä nyt ei millään urbaaneilla käsityksillä saa pois sitä mielipidettä, että lapsen saanti, siihen sitoutuminen, sen rakastaminen ja siitä huolehtiminen on mahdollisesti ihmisyyden tärkein palanen.


      • Kіs-kіsu
        tuco- kirjoitti:

        Aika surkea asenne sulla totta tosiaan. Passaa katella semmonen kaveri, et tunne on aitoa, niin saattaapi se parisuhdekkin sitten kestellä. Tuo parivuotta viittaa kyllä hyvin vahvasti vakipanoon tunnetasolla. Eipä auta semmosen kaverin kanssa alkaa lapsia teheskelemään. Oot tainnu erota elämässä muutaman kerran liikaa ku asenne on noin kyyninen ja usko parisuhteisiin nolla.

        On tämäkin paikka kun jatkuvasti sotketaan käsitteitä. Havaintoihini pohjaava käsitykseni jostain asiasta ei ole asenne, vaan mielipide. Asennehan on se, miten suuntautuu jotakin asiaa kohti.

        Se, että niin moni suhde tosiaan repsahtaa lasten saantiin on tosiasia, jonka ei välttämättä tarvitse antaa vaikuttaa omaan asenteeseen kuin siten, että yrittää entistä ponnekkaammin välttää saman kohtalon. (Mutta rehellisyyden nimissä en ole ikinä ymmärtänyt, miksi parisuhteen kesto olisi itsetarkoitus. Se ei ole.)

        Pyydän kiinnittämään huomiota myös noihin oletuksiisi minun henkilökohtaisesta elämästäni. Onko täysin mahdoton ajatus keskustella aiheesta yleisellä tasolla? Jos jotain henkilökohtaista halutaan keskusteluun tuoda, niin onnistunein ratkaisu lienee, että jokainen esittää esimerkkejä omalta kohdaltaan.


      • Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Eroaminen on sinun mielestäsi perheensä hylkäämistä? Mielestäni tuo on vahingollinen ajattelutapa. Sellaiset ihmiset ottaa aina lapset mukaan erokiistaan vaikka kysymys on vain parisuhteen päättymisestä, hankaloittaa tapaamisia ja mustamaalaa sitä vanhempaa, joka on halunnut erota. No sitten tietysti voi myös aina tehdä "laajennetun itsemurhan" kun suhde uhkaa hajota, koska lastenkin pitää päästä hengestään jos MINUN parisuhteeni loppuu.

        Ei näin.

        ei välttämättä tietenkään. Jos on tosiaan toisilleen sopimattomat vanhemmat niin parempi kai se sille lapsellekin on että eroavat mutta kun minä lähtökohtaisesti ajattelen että ne vanhemmat olisi semmoisia ns. luodut toisilleen ihmisiä joilla se parsiuhde sujuu kuin vettä vaan ja siinä ilmpaiirissä on sitten helppo lapsenkin kasvaa onnelliseksi. Lapset ei ikinä saisi olla erossa kiistakapuloina mutta niinhän ne vaan taitaa aika usein olla, toinen vanhemmista, yleensä se on äiti, voittaa ja toinen pikkuhiljaa etääntyy/ettäännytetään lapsensa elämästä. Minusta tuo "laajennetusta" itsarista puhuminen on kuitenkin aika kaukaa haettua kun ns. normaaleista ihmisistä puhutaan, mielenterveysongelmaiset kun on asia erikseen eikäö sellaisten kanssa kenenkään tulisi ryhtyä lapsentekopuuhiin.


      • Kіs-kіsu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        ei välttämättä tietenkään. Jos on tosiaan toisilleen sopimattomat vanhemmat niin parempi kai se sille lapsellekin on että eroavat mutta kun minä lähtökohtaisesti ajattelen että ne vanhemmat olisi semmoisia ns. luodut toisilleen ihmisiä joilla se parsiuhde sujuu kuin vettä vaan ja siinä ilmpaiirissä on sitten helppo lapsenkin kasvaa onnelliseksi. Lapset ei ikinä saisi olla erossa kiistakapuloina mutta niinhän ne vaan taitaa aika usein olla, toinen vanhemmista, yleensä se on äiti, voittaa ja toinen pikkuhiljaa etääntyy/ettäännytetään lapsensa elämästä. Minusta tuo "laajennetusta" itsarista puhuminen on kuitenkin aika kaukaa haettua kun ns. normaaleista ihmisistä puhutaan, mielenterveysongelmaiset kun on asia erikseen eikäö sellaisten kanssa kenenkään tulisi ryhtyä lapsentekopuuhiin.

        Minusta nuo perhesurmat ei olleet kaukaa haettuja vaikkakin ääriesimerkki. Samasta asenteesta mutta lievemmässä muodossa on kyse silloin kun tehdään parisuhteen päättymisestä lapsia koskeva asia. "Isä/äiti jätti meidät, se ei halua enää meitä" - vaikka lapsia ei kukaan olisi hylännyt.

        Ongelma lapsenteossa ja parisuhteessa on se, että toisiinsa vetoa tuntevat ihmiset ei välttämättä sovi toisilleen :)


      • Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Minusta nuo perhesurmat ei olleet kaukaa haettuja vaikkakin ääriesimerkki. Samasta asenteesta mutta lievemmässä muodossa on kyse silloin kun tehdään parisuhteen päättymisestä lapsia koskeva asia. "Isä/äiti jätti meidät, se ei halua enää meitä" - vaikka lapsia ei kukaan olisi hylännyt.

        Ongelma lapsenteossa ja parisuhteessa on se, että toisiinsa vetoa tuntevat ihmiset ei välttämättä sovi toisilleen :)

        Minusta ne ovat koska niitä tekee vain hyvin marginaaliset ihmiset joilla muutenkin mielenterveysongelmia jo todettuna useimmiten, niiden ihmisten kanssa lapsen teossa on kumppani aina hätiköinyt liikaa etukäteen miettimättä millaista se elämä tulee olemaan sen kanssa.

        No joo, pienoinen ongelma toki voikin olla mutta itse väitän että ihminen voi kasvaa ja muuttua myös siinä toisilleen sopimisen suhteessa. Naiselle on ehkä vaikeampaa hyväksyä että se ihana "jännä" muuttuukin nössöksi isämieheksi mutta miehelle ei ole suurikaan ongelma nähdä naisensa muuttuvan äidiksi jos säilyttää muuten tasokkuutensa roolinvaihdoksessa.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        On tämäkin paikka kun jatkuvasti sotketaan käsitteitä. Havaintoihini pohjaava käsitykseni jostain asiasta ei ole asenne, vaan mielipide. Asennehan on se, miten suuntautuu jotakin asiaa kohti.

        Se, että niin moni suhde tosiaan repsahtaa lasten saantiin on tosiasia, jonka ei välttämättä tarvitse antaa vaikuttaa omaan asenteeseen kuin siten, että yrittää entistä ponnekkaammin välttää saman kohtalon. (Mutta rehellisyyden nimissä en ole ikinä ymmärtänyt, miksi parisuhteen kesto olisi itsetarkoitus. Se ei ole.)

        Pyydän kiinnittämään huomiota myös noihin oletuksiisi minun henkilökohtaisesta elämästäni. Onko täysin mahdoton ajatus keskustella aiheesta yleisellä tasolla? Jos jotain henkilökohtaista halutaan keskusteluun tuoda, niin onnistunein ratkaisu lienee, että jokainen esittää esimerkkejä omalta kohdaltaan.

        Kyllähän sun ajatuksenjuoksu ja asenne ja mielipiteet parisuhteita kohtaan käy yhä edelleen hyvin selvästi ilmi tästä viimeisestäkin postista...eli jo lähtökohta tuntuu viittaavan siihen, et on jopa odotettavissa, et pasisuhteesi ei tule kestämään..Tuo on aika helposti luettavissa ja voin vain sanoa, et miehet yleensä hakee vakaata ja kestävää parisuhdetta, jonka odotetaan kestävän aina hautaan saakka kun lapsia lähdetään tekemään. Näin minä sen näen. Nämä eroperheet ovat kuin haaksirikkoutunut laiva.....Tokihan se on parempi erota, jos toinen muuttuu yks kaks eri ihmiseksi mitä oli alkujaan, mutta miksi näin tapahtuu. Onko kusetettu alunperinkin.
        Mielestäni aitorakkaus ei kuole koskaan. Tähän uskon yhä edelleenkin. Olempa minä herkkä ja syvällinen tänään=D;)


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Ymmärrän, että nykyihminen kokee rajoittavaksi tai loukkaavaksi tuollaisen luonnehdinnan itsestään, että olisi asennevammainen koska ei halua lapsia. On se mulle kuitenkin laajempi asia kuin oma parisuhdekysymys. Yleensäkin vapaaehtoinen lapsettomuus vailla painavaa syytä kuten sairas perimä tai rikkinäinen lapsuus on mun mielestä elämänkielteisyyttä. Ei ole ymmärretty, että ihmisen elämänkaareen luonnostaan kuuluu lisääntyminen siinä kuin vanheneminenkin. Vedotaan globaaliin tilanteeseen, vaikka kaikissa muissa asioissa oman elämän ratkaisut tehdään omien halujen ja mieltymysten pohjalta.

        Vapaaehtoista lapsettomuutta yritetään siis kuitenkin ylevöittää globaalien ongelmien ehkäisyllä, vaikka siitä ei oikeasti ole kysymys. Yhtä hyvin voisi olla vapaaehtoisesti työtön, koska työssäkäyntikin tuhoaa maapalloa. Mutta sekin, ettei osallistu yhteiskunnan pyörittämiseen jos olisi mahdollisuus, on elämänkielteisyyttä. Itseäänkö siinä eniten vihaa vai ketä, en tiedä. Minun päästä nyt ei millään urbaaneilla käsityksillä saa pois sitä mielipidettä, että lapsen saanti, siihen sitoutuminen, sen rakastaminen ja siitä huolehtiminen on mahdollisesti ihmisyyden tärkein palanen.

        En näe tätä lapsiasiaa alkuunkaan tavallasi......Itse en näe, et lisääntyminen kuuluisi millään tavalla normaaliin elämänkaareen, sen paremmin kuin lisääntymättä jättäminenkään. Tuntuu, et sun suhtautuminen asiaan olisi jotenkin jopa raamatullista. Jokin uskonto kenties taustalla. Minusta tämä lapsiasia ei liity mitenkään globaaliin tilanteeseen. Paremminkin helkilökohtaiseen tilanteeseen. Minusta ihmisyyden ja elämisen tärkein palanen on nauttia elämästään ja tehä niitä asioita mistä tykkää. Elämä on lyhyt............................Mut nää tekstit ei tarkoita ettenkö ite haluaisi lapsia. Saatan haluta, jos sopiva kaveri osuu kohdalle lähivuosina. Se on aina yhteinen päätös.


      • Kіs-kіsu
        tuco- kirjoitti:

        En näe tätä lapsiasiaa alkuunkaan tavallasi......Itse en näe, et lisääntyminen kuuluisi millään tavalla normaaliin elämänkaareen, sen paremmin kuin lisääntymättä jättäminenkään. Tuntuu, et sun suhtautuminen asiaan olisi jotenkin jopa raamatullista. Jokin uskonto kenties taustalla. Minusta tämä lapsiasia ei liity mitenkään globaaliin tilanteeseen. Paremminkin helkilökohtaiseen tilanteeseen. Minusta ihmisyyden ja elämisen tärkein palanen on nauttia elämästään ja tehä niitä asioita mistä tykkää. Elämä on lyhyt............................Mut nää tekstit ei tarkoita ettenkö ite haluaisi lapsia. Saatan haluta, jos sopiva kaveri osuu kohdalle lähivuosina. Se on aina yhteinen päätös.

        Sinä se et millään voi olla heittelemättä hutiarvailuja yksityisistä asioistani. Mulla ei ole tekemistä uskontojen kanssa. Kaikki kulttuurikansat tietysti pitävät perhettä ja lapsia tärkeinä, ja tuo perusarvo heijastuu useimpiin uskontoihinkin, jotka ovat osa kulttuuriperimää.

        Tänne ei tulla olemaan yksin. Toisista huolehtiminen kuuluu ihmisyyteen ja sukupolvien ketju on arvokas asia sinänsä. Tuon tajuaminen ei vaadi paljon tunneälyä.


    • m40+

      "Pahin vamma on asennevamma."

      Asennevammaan vetoaminen ei ole kovin järkevää, kun ei tunne toista. Mutta ainahan sitä saa esittää oman arvionsa, ei siinä mitään.

      • Kіs-kіsu

        Jos kyse on puhtaasti omasta valinnasta olla lapseton: että ei todellakaan halua lapsia, eikä lisääntymättömyydestä melko varmasti periytyvän vaikean sairauden takia, niin minulle se on asennevamma, painava syy olla enempää tutustumatta.


      • kannattaa harrastaa
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Jos kyse on puhtaasti omasta valinnasta olla lapseton: että ei todellakaan halua lapsia, eikä lisääntymättömyydestä melko varmasti periytyvän vaikean sairauden takia, niin minulle se on asennevamma, painava syy olla enempää tutustumatta.

        lähinnä anaaliseksiä sitten.


      • Kіs-kіsu
        kannattaa harrastaa kirjoitti:

        lähinnä anaaliseksiä sitten.

        Ja kun vielä miesten kesken harrastaa, niin ei varmasti ole pelkoa raskaaksi tulemisesta.

        Seksiä harrastavan heteromiehen on turha nillittää jos sattuu jotenkin kummasti tulemaan isäksi.


      • koska olet?
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Ja kun vielä miesten kesken harrastaa, niin ei varmasti ole pelkoa raskaaksi tulemisesta.

        Seksiä harrastavan heteromiehen on turha nillittää jos sattuu jotenkin kummasti tulemaan isäksi.

        viimeksi saanut munaa.. tunnut hieman kireältä..


      • Kіs-kіsu
        koska olet? kirjoitti:

        viimeksi saanut munaa.. tunnut hieman kireältä..

        Mieti sitä runkku.


      • koska olet?
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Mieti sitä runkku.

        Siitä lienee runsaasti aikaa..


      • Kіs-kіsu
        koska olet? kirjoitti:

        Siitä lienee runsaasti aikaa..

        Jatka miettimistä. Lähden intialaiseen päähierontaan, kyllä se aina palstaolot voittaa.


      • koska olet?
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Jatka miettimistä. Lähden intialaiseen päähierontaan, kyllä se aina palstaolot voittaa.

        Tantraa?


      • ei se ole saanut
        koska olet? kirjoitti:

        Tantraa?

        on meinaa hieman takakireä kalkkuna tuo kis-kisu, liekköhän sillä nutturakin niin tiukalla että se näyttää joltain kirgiisiltä.


    • m40+

      Valiintani saa olla sinulle asennevamma kaikin mokomin, en heilu siitä suuntaan tai toiseen.

      • sivusta.

        Eiköhän ulkopuolisille ole tässä aika selvää kenellä teistä kahdesta se asennevamma on. Enkä todellakaan tarkoita sinua.


    • ....................

      Pimppaloora tätä palstalta sopii noihin kriteereihin ikänsä puolesta.

      • ...........

      • 9+11

        Mihin kriteereihin? Että on 30-40 -vuotias mies kuten aloittajakin?


      • Mua ei ihmisten lapset häiritse parisuhdeasioissa. Jos niitä on, niin se on ihan ok. Ja jos ei, niin sekin on ok. Myös lapsettomuus on hyväksyttävä vaihtoehto.
        Ei parisuhde ole mikään suoritus, jossa lasten määrä määrittelee onnistumisen tason.
        Ihan sama, jos naiseus määriteltäisiin äitiydellä. Niillä kahdella kun ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa...


      • 20+17
        pimppaloora kirjoitti:

        Mua ei ihmisten lapset häiritse parisuhdeasioissa. Jos niitä on, niin se on ihan ok. Ja jos ei, niin sekin on ok. Myös lapsettomuus on hyväksyttävä vaihtoehto.
        Ei parisuhde ole mikään suoritus, jossa lasten määrä määrittelee onnistumisen tason.
        Ihan sama, jos naiseus määriteltäisiin äitiydellä. Niillä kahdella kun ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa...

        Kyllähän se tavallaan on suoritus, kun pitää olla töissä, tai vähintään aktiivisesti hakea töitä päästäkseen parisuhteeseen, eli joutuu suorittamaan materialistisia vaatimuksia mitä esität.


      • Naisasialooseri.
        pimppaloora kirjoitti:

        Mua ei ihmisten lapset häiritse parisuhdeasioissa. Jos niitä on, niin se on ihan ok. Ja jos ei, niin sekin on ok. Myös lapsettomuus on hyväksyttävä vaihtoehto.
        Ei parisuhde ole mikään suoritus, jossa lasten määrä määrittelee onnistumisen tason.
        Ihan sama, jos naiseus määriteltäisiin äitiydellä. Niillä kahdella kun ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa...

        Naiseus määritellään äitiydellä. Nainen, joka ei halua lapsia, mutta kyrpä kelpaa on ihmisarvoton lutka, joka pitäisi mielestäni polttaa roviolla.

        Naisen tehtävä on lasten synnyttäminen ja niistä huolehtiminen.


      • 12+14
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Naiseus määritellään äitiydellä. Nainen, joka ei halua lapsia, mutta kyrpä kelpaa on ihmisarvoton lutka, joka pitäisi mielestäni polttaa roviolla.

        Naisen tehtävä on lasten synnyttäminen ja niistä huolehtiminen.

        Mikset hakeudu johonkin suljetulle mielisairaalan osastolle. Turhaan sinä yrität muiden ihmisien sekaan sopeutua.


      • Naisasialooseri. kirjoitti:

        Naiseus määritellään äitiydellä. Nainen, joka ei halua lapsia, mutta kyrpä kelpaa on ihmisarvoton lutka, joka pitäisi mielestäni polttaa roviolla.

        Naisen tehtävä on lasten synnyttäminen ja niistä huolehtiminen.

        Aiotko ikinä kasvaa aikuiseksi?


    • Ikäsinkun ongelmia

      Yksi sinkkuuden tragedioista on, että nuorempana ei tiedä mitä haluaa, ja vanhempana kun tajuaa on jo liian vanha. Miehillä tulee melkoinen seksuaalinen suvantovaihe 40 ikävuoden kinttaissa, ennen viidenkympin villitystä. Mikään ei oikein kiinnosta.

      Minulle ei tässä iässä kelpaa enää mikään muu kuin akateeminen, hoikka, täyspäinen ja mukava nainen. Helpommin sanottu kuin tehty Helsingin ulkopuolella...täältä ruostevyöhykkeeltä ei löydy kuin hitsarien pajatsoja...

      • Näinhän se menee aika monella, itseni mukaan lukien. Nuorempana olin niin kiinni muissa jutuissa etten oikeastaan ehtinyt edes parisuhdetta pahemmin kaivata, ja nyt yli kolmekymppisenä olen ikäisteni miesten silmissä pelkkä kävelevä biologinen kello, ellen ole vielä lopullisesti kuopannut ajatusta omasta perheestä.

        Eihän siinä vapaaehtoisessa lapsettomuudessa toki mitään vikaa ole, mutta toivoa vain sopii että se päätös sitten pitää koko loppuelämän. Ei nimittäin ole aivan tavatonta että se mieli muuttuu vanhempana, mistä seuraa viisikymppisten miesten epätoivoisen oloinen kiinnostus alle kolmekymppisiä naisia kohtaan.


      • en tajua
        stellaria81 kirjoitti:

        Näinhän se menee aika monella, itseni mukaan lukien. Nuorempana olin niin kiinni muissa jutuissa etten oikeastaan ehtinyt edes parisuhdetta pahemmin kaivata, ja nyt yli kolmekymppisenä olen ikäisteni miesten silmissä pelkkä kävelevä biologinen kello, ellen ole vielä lopullisesti kuopannut ajatusta omasta perheestä.

        Eihän siinä vapaaehtoisessa lapsettomuudessa toki mitään vikaa ole, mutta toivoa vain sopii että se päätös sitten pitää koko loppuelämän. Ei nimittäin ole aivan tavatonta että se mieli muuttuu vanhempana, mistä seuraa viisikymppisten miesten epätoivoisen oloinen kiinnostus alle kolmekymppisiä naisia kohtaan.

        Kuulostaa todella oudolta jos kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen herää vasta yli 30-vuotiaana...


      • Mr Cynical
        stellaria81 kirjoitti:

        Näinhän se menee aika monella, itseni mukaan lukien. Nuorempana olin niin kiinni muissa jutuissa etten oikeastaan ehtinyt edes parisuhdetta pahemmin kaivata, ja nyt yli kolmekymppisenä olen ikäisteni miesten silmissä pelkkä kävelevä biologinen kello, ellen ole vielä lopullisesti kuopannut ajatusta omasta perheestä.

        Eihän siinä vapaaehtoisessa lapsettomuudessa toki mitään vikaa ole, mutta toivoa vain sopii että se päätös sitten pitää koko loppuelämän. Ei nimittäin ole aivan tavatonta että se mieli muuttuu vanhempana, mistä seuraa viisikymppisten miesten epätoivoisen oloinen kiinnostus alle kolmekymppisiä naisia kohtaan.

        Koska taas kerran vietän uuden vuoden yksin, miksipä en uhraisi paria minuuttia ajastani nuoremman naisen neuvomiseen.

        Katsohan stellaria81 kulta, 30 mies on eri asia kuin 20 mies. 20 mies on nähnyt kaveriensa liittojen onnelliset hetket. Ne 2v kun hormonit käyvät ylikierroksilla. Ensimmäisen lapsen syntymä. Ensimmäinen yhteinen asunto. Häät. 30 on nähnyt myös onnettomat hetket; avioerot, huoltajuuskiistat, riitelyn, masennuksen, enen kauniiden vaimojen rupsahtamisen, väsyneet miehet jotka käyvät surkeassa työssä uuden ammatin opiskelun sijaan koska perhe on elätettävä. Niin, muistinko sanoa että jos ero tulee - eikä siinä välttämätä kysytä mieheltä - vaimo pitää lapset, miehelle jäädessä elarit.

        Siksi 30 mies suhtautuu epäilyksellä naiseen jolla on kiire, erityisesti kokemattomaan sellaiseen. Naisen kokemattomuus sinänsä on plussa, mutta yhdistettynä kiireeseen hankkia lapsia siitä tuleekin miinus. Yleensä jos ei ole "normaalia" kokemusta ja/tai on totuttu olemaan yksin...tarvitaan enemmän aikaa tutustumiseen, oman itsensä ja kumppanin ymmärtämiseen, yhteisen talouden pyörittämisen harjoitteluun. Ja turhaan, huolettomaan kivaan touhuiluun vailla loogisia tavoitteita. En pilaile. Ellei pariskunta kykene tähän vaan pitää jatkuvasti miettiä mitä hyötyä tästäkin on lasten/talon kannalta, on suhde tuhoon tuomittu.

        30 mies ymmärtää että tavallinen avioliitto lapsineen ja taloineen on huono. Vain keskivertoa parempi liiitto keskivertoa huomattavasti paremman rouvan kanssa on parempaa kuin sinkkuelämä.

        30 mies alkaa olevaan riittävän fiksu ymmärtääkseen että tämän asian selvittämiseen menee aikaa, hän ei ole 20 mies joka nuoruuden hölmöyksissään ryhtyy venäläiseen rulettiin lapsikuumeen ohjaaman naisen vuoksi.

        Tätä kannattaa miettiä. Etenkin jos edistyminen sen miehen hankinnassa ei vaikuta lupaavalta.


      • N39
        Mr Cynical kirjoitti:

        Koska taas kerran vietän uuden vuoden yksin, miksipä en uhraisi paria minuuttia ajastani nuoremman naisen neuvomiseen.

        Katsohan stellaria81 kulta, 30 mies on eri asia kuin 20 mies. 20 mies on nähnyt kaveriensa liittojen onnelliset hetket. Ne 2v kun hormonit käyvät ylikierroksilla. Ensimmäisen lapsen syntymä. Ensimmäinen yhteinen asunto. Häät. 30 on nähnyt myös onnettomat hetket; avioerot, huoltajuuskiistat, riitelyn, masennuksen, enen kauniiden vaimojen rupsahtamisen, väsyneet miehet jotka käyvät surkeassa työssä uuden ammatin opiskelun sijaan koska perhe on elätettävä. Niin, muistinko sanoa että jos ero tulee - eikä siinä välttämätä kysytä mieheltä - vaimo pitää lapset, miehelle jäädessä elarit.

        Siksi 30 mies suhtautuu epäilyksellä naiseen jolla on kiire, erityisesti kokemattomaan sellaiseen. Naisen kokemattomuus sinänsä on plussa, mutta yhdistettynä kiireeseen hankkia lapsia siitä tuleekin miinus. Yleensä jos ei ole "normaalia" kokemusta ja/tai on totuttu olemaan yksin...tarvitaan enemmän aikaa tutustumiseen, oman itsensä ja kumppanin ymmärtämiseen, yhteisen talouden pyörittämisen harjoitteluun. Ja turhaan, huolettomaan kivaan touhuiluun vailla loogisia tavoitteita. En pilaile. Ellei pariskunta kykene tähän vaan pitää jatkuvasti miettiä mitä hyötyä tästäkin on lasten/talon kannalta, on suhde tuhoon tuomittu.

        30 mies ymmärtää että tavallinen avioliitto lapsineen ja taloineen on huono. Vain keskivertoa parempi liiitto keskivertoa huomattavasti paremman rouvan kanssa on parempaa kuin sinkkuelämä.

        30 mies alkaa olevaan riittävän fiksu ymmärtääkseen että tämän asian selvittämiseen menee aikaa, hän ei ole 20 mies joka nuoruuden hölmöyksissään ryhtyy venäläiseen rulettiin lapsikuumeen ohjaaman naisen vuoksi.

        Tätä kannattaa miettiä. Etenkin jos edistyminen sen miehen hankinnassa ei vaikuta lupaavalta.

        Kaippa se noin sitten on. Tässäkin ketjussa Herra Kyyninen ja Hellä Mies toistaa samaa asiaa jota olen kuullut nin monelta 30-45v herralta. Olisi nuorempana kannattanut olla aktiivisempi miehen hankinnassa, ei harmita että juoksut jäi juoksematta mutta perheen olisin kyllä halunnut :(

        Ikää nyt alkaa olemaan joka tapauksessa liikaa eli lapsettomana pysytään. C´est la vie...

        Älkää te nuoremmat kuitenkaan luovuttako :)))


      • Mr Cynical
        N39 kirjoitti:

        Kaippa se noin sitten on. Tässäkin ketjussa Herra Kyyninen ja Hellä Mies toistaa samaa asiaa jota olen kuullut nin monelta 30-45v herralta. Olisi nuorempana kannattanut olla aktiivisempi miehen hankinnassa, ei harmita että juoksut jäi juoksematta mutta perheen olisin kyllä halunnut :(

        Ikää nyt alkaa olemaan joka tapauksessa liikaa eli lapsettomana pysytään. C´est la vie...

        Älkää te nuoremmat kuitenkaan luovuttako :)))

        Myönnän poimineeni nimim. Gentle Manin kirjoituksesta pari kohtaa ;)

        Kyllä asia on juuri noin. Ja mitä korkeampitasoinen mies on kyseessä, sitä valikoivampi ja varovaisempi hän on. Epätoivoinen vanhempi mies saattaa rakkauden kaipuussaan suostua mihin vain, mutta toisaalta tällainen mies harvemmin vetoaa naisiin. Ne miehet joilla on perusasiat kunnossa ja joitain sellaisia ominaisuuksia jotka vetoavat naisiin muutenkin kuin elättäjän ominaisuudessa, ovat vaativia.


      • Mr Cynical kirjoitti:

        Koska taas kerran vietän uuden vuoden yksin, miksipä en uhraisi paria minuuttia ajastani nuoremman naisen neuvomiseen.

        Katsohan stellaria81 kulta, 30 mies on eri asia kuin 20 mies. 20 mies on nähnyt kaveriensa liittojen onnelliset hetket. Ne 2v kun hormonit käyvät ylikierroksilla. Ensimmäisen lapsen syntymä. Ensimmäinen yhteinen asunto. Häät. 30 on nähnyt myös onnettomat hetket; avioerot, huoltajuuskiistat, riitelyn, masennuksen, enen kauniiden vaimojen rupsahtamisen, väsyneet miehet jotka käyvät surkeassa työssä uuden ammatin opiskelun sijaan koska perhe on elätettävä. Niin, muistinko sanoa että jos ero tulee - eikä siinä välttämätä kysytä mieheltä - vaimo pitää lapset, miehelle jäädessä elarit.

        Siksi 30 mies suhtautuu epäilyksellä naiseen jolla on kiire, erityisesti kokemattomaan sellaiseen. Naisen kokemattomuus sinänsä on plussa, mutta yhdistettynä kiireeseen hankkia lapsia siitä tuleekin miinus. Yleensä jos ei ole "normaalia" kokemusta ja/tai on totuttu olemaan yksin...tarvitaan enemmän aikaa tutustumiseen, oman itsensä ja kumppanin ymmärtämiseen, yhteisen talouden pyörittämisen harjoitteluun. Ja turhaan, huolettomaan kivaan touhuiluun vailla loogisia tavoitteita. En pilaile. Ellei pariskunta kykene tähän vaan pitää jatkuvasti miettiä mitä hyötyä tästäkin on lasten/talon kannalta, on suhde tuhoon tuomittu.

        30 mies ymmärtää että tavallinen avioliitto lapsineen ja taloineen on huono. Vain keskivertoa parempi liiitto keskivertoa huomattavasti paremman rouvan kanssa on parempaa kuin sinkkuelämä.

        30 mies alkaa olevaan riittävän fiksu ymmärtääkseen että tämän asian selvittämiseen menee aikaa, hän ei ole 20 mies joka nuoruuden hölmöyksissään ryhtyy venäläiseen rulettiin lapsikuumeen ohjaaman naisen vuoksi.

        Tätä kannattaa miettiä. Etenkin jos edistyminen sen miehen hankinnassa ei vaikuta lupaavalta.

        No kyllä kai 30 naisellakin on tiedossa se, että monet liitot päättyvät eroon, eikä todellakaan ole itsetarkoitus tehdä niitä lapsia kenen tahansa kanssa. Minusta eroon päättyvä liitto tuntuisi pahemman luokan epäonnistumiselta, ja siksi olenkin vähän nirso enkä lähde suhteeseen kenen tahansa kanssa.

        Mutta kun välillä tuntuu että itseni ikäisille miehille nimenomainen dealbreaker on se, että tunnustan vielä toivovani saada joskus lapsia, ja tähän loppuu se kaikki tutustumisenhalu, ilman mitään tiedustelua siitä minkälaisella aikataululla olisi tarkoitus edetä. Reilusti vanhemmat miehet kyllä olisivat kiinnostuneita siitä lapsenteosta, ja nuoremmatkin ainakin osoittavat kiinnostusta tutustumiseen, mutta juuri oman ikäisillä muuten sopivan oloisilla miehillä tuntuu olevan tämä irrationaalinen pelko siitä että aion hankkiutua raskaaksi heti kunhan vain saan miehen sänkyyni.

        Eli jos kuitenkin haluaisin suunnilleen itseni ikäisen miehen, niin mitäs tässä nyt sitten olisi tehtävissä muuta kuin valehdella etten missään tapauksessa halua koskaan lapsia?

        Ja mikä sitten onkaan edessä näillä 30 miehillä jotka eivät kelpuuta itsensä ikästä, ehkä vielä lapsia haluavaa naista, mutta joilla ei myöskään rahkeet riitä niiden nuorempien naisten koukuttamiseen pysyvään parisuhteeseen? Voipi hyvinkin olla että nuo netissä minua lapsentekoon ruinaavat 5kybäset äijät ovat juuri näitä samoja kavereita 10 vuotta vanhempina, eivätkä vieläkään ole tajunneet että ovat minulle edelleenkin liian vanhoja ja sellaisina tulevat pysymään.


      • stellaria81 kirjoitti:

        Näinhän se menee aika monella, itseni mukaan lukien. Nuorempana olin niin kiinni muissa jutuissa etten oikeastaan ehtinyt edes parisuhdetta pahemmin kaivata, ja nyt yli kolmekymppisenä olen ikäisteni miesten silmissä pelkkä kävelevä biologinen kello, ellen ole vielä lopullisesti kuopannut ajatusta omasta perheestä.

        Eihän siinä vapaaehtoisessa lapsettomuudessa toki mitään vikaa ole, mutta toivoa vain sopii että se päätös sitten pitää koko loppuelämän. Ei nimittäin ole aivan tavatonta että se mieli muuttuu vanhempana, mistä seuraa viisikymppisten miesten epätoivoisen oloinen kiinnostus alle kolmekymppisiä naisia kohtaan.

        Eipä tuossakaan ole mitään ihmeellistä, jos ootkin kävelevä biologinen kello. Mitä sitten?
        Kyllähän moni kolkyt plussa mieskin jo haluaa lapsia, joten ei ongelmia, kunhan ei nyt hädissään ketä tahansa lähde naimakaupoille viemään. Ehdit sinä vielä pari tenavaa tekemään, jos pian kaveri löytyy, olettaen ettei tule ongelmia sen suhteen, mut ei ole kauaa kun totesin yhdelle naiselle joka luuli, et hänellä ei ole vielä mikään kiire 28vuotiaana, mutta kyllähän totuus on toinen, koska tässä pelissä on paljon liikkuvia osia ja moni juttu voi mennä pieleen.


      • Late bloomer
        Mr Cynical kirjoitti:

        Koska taas kerran vietän uuden vuoden yksin, miksipä en uhraisi paria minuuttia ajastani nuoremman naisen neuvomiseen.

        Katsohan stellaria81 kulta, 30 mies on eri asia kuin 20 mies. 20 mies on nähnyt kaveriensa liittojen onnelliset hetket. Ne 2v kun hormonit käyvät ylikierroksilla. Ensimmäisen lapsen syntymä. Ensimmäinen yhteinen asunto. Häät. 30 on nähnyt myös onnettomat hetket; avioerot, huoltajuuskiistat, riitelyn, masennuksen, enen kauniiden vaimojen rupsahtamisen, väsyneet miehet jotka käyvät surkeassa työssä uuden ammatin opiskelun sijaan koska perhe on elätettävä. Niin, muistinko sanoa että jos ero tulee - eikä siinä välttämätä kysytä mieheltä - vaimo pitää lapset, miehelle jäädessä elarit.

        Siksi 30 mies suhtautuu epäilyksellä naiseen jolla on kiire, erityisesti kokemattomaan sellaiseen. Naisen kokemattomuus sinänsä on plussa, mutta yhdistettynä kiireeseen hankkia lapsia siitä tuleekin miinus. Yleensä jos ei ole "normaalia" kokemusta ja/tai on totuttu olemaan yksin...tarvitaan enemmän aikaa tutustumiseen, oman itsensä ja kumppanin ymmärtämiseen, yhteisen talouden pyörittämisen harjoitteluun. Ja turhaan, huolettomaan kivaan touhuiluun vailla loogisia tavoitteita. En pilaile. Ellei pariskunta kykene tähän vaan pitää jatkuvasti miettiä mitä hyötyä tästäkin on lasten/talon kannalta, on suhde tuhoon tuomittu.

        30 mies ymmärtää että tavallinen avioliitto lapsineen ja taloineen on huono. Vain keskivertoa parempi liiitto keskivertoa huomattavasti paremman rouvan kanssa on parempaa kuin sinkkuelämä.

        30 mies alkaa olevaan riittävän fiksu ymmärtääkseen että tämän asian selvittämiseen menee aikaa, hän ei ole 20 mies joka nuoruuden hölmöyksissään ryhtyy venäläiseen rulettiin lapsikuumeen ohjaaman naisen vuoksi.

        Tätä kannattaa miettiä. Etenkin jos edistyminen sen miehen hankinnassa ei vaikuta lupaavalta.

        "30 mies ymmärtää että tavallinen avioliitto lapsineen ja taloineen on huono. Vain keskivertoa parempi liiitto keskivertoa huomattavasti paremman rouvan kanssa on parempaa kuin sinkkuelämä."

        Eiköhän tuossa ole kyse arvomaailmasta. Haluttomuus sitoutua taitaa olla nykyään muotia, tai ainakin monessa yhteydessä annetaan ymmärtää niin, mutta se ei tarkoita, että tuon voisi yleistää kaikkiin miehiin. Itselleni tavallinen avioliitto lapsinee ja taloineen ei ole huono juttu vaan tavoite, vaikka se ei toki tarkoitakaan, että pyrkisin siihen hinnalla millä hyvänsä eli kenen tahansa kanssa joka vaan suostuu.


      • Late bloomer
        stellaria81 kirjoitti:

        No kyllä kai 30 naisellakin on tiedossa se, että monet liitot päättyvät eroon, eikä todellakaan ole itsetarkoitus tehdä niitä lapsia kenen tahansa kanssa. Minusta eroon päättyvä liitto tuntuisi pahemman luokan epäonnistumiselta, ja siksi olenkin vähän nirso enkä lähde suhteeseen kenen tahansa kanssa.

        Mutta kun välillä tuntuu että itseni ikäisille miehille nimenomainen dealbreaker on se, että tunnustan vielä toivovani saada joskus lapsia, ja tähän loppuu se kaikki tutustumisenhalu, ilman mitään tiedustelua siitä minkälaisella aikataululla olisi tarkoitus edetä. Reilusti vanhemmat miehet kyllä olisivat kiinnostuneita siitä lapsenteosta, ja nuoremmatkin ainakin osoittavat kiinnostusta tutustumiseen, mutta juuri oman ikäisillä muuten sopivan oloisilla miehillä tuntuu olevan tämä irrationaalinen pelko siitä että aion hankkiutua raskaaksi heti kunhan vain saan miehen sänkyyni.

        Eli jos kuitenkin haluaisin suunnilleen itseni ikäisen miehen, niin mitäs tässä nyt sitten olisi tehtävissä muuta kuin valehdella etten missään tapauksessa halua koskaan lapsia?

        Ja mikä sitten onkaan edessä näillä 30 miehillä jotka eivät kelpuuta itsensä ikästä, ehkä vielä lapsia haluavaa naista, mutta joilla ei myöskään rahkeet riitä niiden nuorempien naisten koukuttamiseen pysyvään parisuhteeseen? Voipi hyvinkin olla että nuo netissä minua lapsentekoon ruinaavat 5kybäset äijät ovat juuri näitä samoja kavereita 10 vuotta vanhempina, eivätkä vieläkään ole tajunneet että ovat minulle edelleenkin liian vanhoja ja sellaisina tulevat pysymään.

        "Minusta eroon päättyvä liitto tuntuisi pahemman luokan epäonnistumiselta, ja siksi olenkin vähän nirso enkä lähde suhteeseen kenen tahansa kanssa."

        Näin 30 miehen näkökulmasta on hienoa lukea tuollaista tekstiä, sillä nykyään ei ole helppo välttyä vaikutelmalta, että henki on, että eroja tulee jos on tullakseen eikä sille mahda mitään, eikä sitä siksi myöskään kannata pitää epäonnistumisena.

        "Mutta kun välillä tuntuu että itseni ikäisille miehille nimenomainen dealbreaker on se, että tunnustan vielä toivovani saada joskus lapsia, ja tähän loppuu se kaikki tutustumisenhalu, ilman mitään tiedustelua siitä minkälaisella aikataululla olisi tarkoitus edetä."

        En tiedä, puhutaanko nyt samasta asiasta, mutta minä aikakin suorastaan etsin suunnilleen ikäistäni naista, joka on sopivan miehen osuessa kohdalle halukas ja valmis tutustumaan sen verran määrätietoisesti, että avioliitto ja lapset ovat mahdollisia parin vuoden aikataululla.


      • Mr Cynical
        stellaria81 kirjoitti:

        No kyllä kai 30 naisellakin on tiedossa se, että monet liitot päättyvät eroon, eikä todellakaan ole itsetarkoitus tehdä niitä lapsia kenen tahansa kanssa. Minusta eroon päättyvä liitto tuntuisi pahemman luokan epäonnistumiselta, ja siksi olenkin vähän nirso enkä lähde suhteeseen kenen tahansa kanssa.

        Mutta kun välillä tuntuu että itseni ikäisille miehille nimenomainen dealbreaker on se, että tunnustan vielä toivovani saada joskus lapsia, ja tähän loppuu se kaikki tutustumisenhalu, ilman mitään tiedustelua siitä minkälaisella aikataululla olisi tarkoitus edetä. Reilusti vanhemmat miehet kyllä olisivat kiinnostuneita siitä lapsenteosta, ja nuoremmatkin ainakin osoittavat kiinnostusta tutustumiseen, mutta juuri oman ikäisillä muuten sopivan oloisilla miehillä tuntuu olevan tämä irrationaalinen pelko siitä että aion hankkiutua raskaaksi heti kunhan vain saan miehen sänkyyni.

        Eli jos kuitenkin haluaisin suunnilleen itseni ikäisen miehen, niin mitäs tässä nyt sitten olisi tehtävissä muuta kuin valehdella etten missään tapauksessa halua koskaan lapsia?

        Ja mikä sitten onkaan edessä näillä 30 miehillä jotka eivät kelpuuta itsensä ikästä, ehkä vielä lapsia haluavaa naista, mutta joilla ei myöskään rahkeet riitä niiden nuorempien naisten koukuttamiseen pysyvään parisuhteeseen? Voipi hyvinkin olla että nuo netissä minua lapsentekoon ruinaavat 5kybäset äijät ovat juuri näitä samoja kavereita 10 vuotta vanhempina, eivätkä vieläkään ole tajunneet että ovat minulle edelleenkin liian vanhoja ja sellaisina tulevat pysymään.

        Negatiivisen lopputuloksen pelko on aika huono lähtökohta lasten hankkimiselle, ts. pitää hankkia lapsia nyt ettei joudu katumaan viisikymppisenä.

        "Mutta kun välillä tuntuu että itseni ikäisille miehille nimenomainen dealbreaker on se, että tunnustan vielä toivovani saada joskus lapsia, ja tähän loppuu se kaikki tutustumisenhalu, ilman mitään tiedustelua siitä minkälaisella aikataululla olisi tarkoitus edetä."

        Jos tutustuminen loppuu välittömästi kun mainitset lapset, ilman kysymyksiä aikataulusta, niin on ehkä syytä miettiä ovatko tapaamasi miehet ylipäätään etsimässä vakavaa suhdetta? Kuulostaa lähinnä joltain nettitreffailulta; siellä kuulemma liikkuu paljonkin nuoria miehiä jotka ilmottavat etsivänsä kumppania...koska se on helpoin tapa päästä treffeille.

        Toinen asia jota on syytä miettiä on tapasi ilmaista mitä haluat.


      • Mr Cynical kirjoitti:

        Negatiivisen lopputuloksen pelko on aika huono lähtökohta lasten hankkimiselle, ts. pitää hankkia lapsia nyt ettei joudu katumaan viisikymppisenä.

        "Mutta kun välillä tuntuu että itseni ikäisille miehille nimenomainen dealbreaker on se, että tunnustan vielä toivovani saada joskus lapsia, ja tähän loppuu se kaikki tutustumisenhalu, ilman mitään tiedustelua siitä minkälaisella aikataululla olisi tarkoitus edetä."

        Jos tutustuminen loppuu välittömästi kun mainitset lapset, ilman kysymyksiä aikataulusta, niin on ehkä syytä miettiä ovatko tapaamasi miehet ylipäätään etsimässä vakavaa suhdetta? Kuulostaa lähinnä joltain nettitreffailulta; siellä kuulemma liikkuu paljonkin nuoria miehiä jotka ilmottavat etsivänsä kumppania...koska se on helpoin tapa päästä treffeille.

        Toinen asia jota on syytä miettiä on tapasi ilmaista mitä haluat.

        Se on jo hyvä merkki siitä, et ollaan asian kanssa myöhässä, kun pitää edes keskustella asiasta ennenku on edes nähtykään.


      • Gentle Man
        tuco- kirjoitti:

        Se on jo hyvä merkki siitä, et ollaan asian kanssa myöhässä, kun pitää edes keskustella asiasta ennenku on edes nähtykään.

        Kun tässä nyt ollaan osastolla luuserit jotka ei ole uuden vuoden aattona missään, niin kommentoidaan tätä aihetta josta taidettiin stellarian kanssa väitellä jonkin aikaa sitten.

        Tosiaankin on niin että tässä miehet ja naiset eivät taida kohdata mahdottoman helposti. Lapsentekoikä on naisille lyhyempi ja luulen että kun vauvakuume iskee, vaikka se voi tulla miehillekin, on se naisilla voimakkaampi.

        Miehillä ihan oikeasti voi olla kiikun kaakun haluaako lapsia, ei niin kuin naisilla että joko ei tai kuumeen iskiessä kyllä ja nopeasti. Ja se voi olla naisesta kiinni, ei ole aina niin että hyvän naisen kanssa ja huonon kanssa ei. On erilaisia hyviä naisia, jos se on kiikun kaakun niin jonkun kanssa parhaalta vaihtoehdolta voisi tuntua perhe-elämä, toisen kanssa yhdessäolo ilman lapsien ja/tai talon hankkimista.

        Tuosta aikataulusta keskusteltiin jo aikaisemmin, minusta joku 2 vuotta on lyhyt aika. Mutta sitäkin isompi turn-off on se naisten kausittaisuus josta olen nillittänyt aikaiseminkin. Monellakin tapaa miehet ja miesten halut eivät muutu niin paljoa kuin naiset. Parikymppisenä koin että enemmistö naisista oli hirveän tunteellisia, täysin kipinöiden ja kemioiden (pelimiesten) vietävissä. Nyt moni nainen on hirveän looginen, tuntuu siltä että sopivan miehen etsintä on kuin autokaupassa asiointia. Hirveä "screening" päälle heti alussa: milloin lapsia, millaisessa talossa haluaisit asua, miten kuluttaisit rahaa, pidätkö koirista, tykkäätkö remontoinnista, millaiset häät, jne. Yritä siinä sitten nauttia yhdessäolosta kun samaan aikaan yritetään mennä naisen seulan läpi, lapsikysymyksen hengittäessä niskaan. Miten tässä näin kävi? :D

        Älkääkä vaivautuko pelaamaan sitä "et ole vielä aikuistunut"-korttia. Ei se tee miehestä lapsellista tai vastuutonta jos ei halua tasan samaa kuin naiset ja _naisten aikataulun_ mukaisesti.

        En tiedä koskeeko mikään tästä stellariaa tai muita palstan naisia, mutta nämä nyt ainakin ovat niitä asioita jotka helposti karkoittavat miehet. Ei ole pakko huomioida mitään tästä jos ei halua.

        Ps. stellaria ja late bloomer, vaihtakaahan yhteystietoja keskenänne ;)


    • 30-40v hoikalle tai normaalikroppaiselle sekä lapsettomalle naiselle on vielä 100 kertaa kovempi kysyntä. Suurin osa 30-40v sinkkunaisista ovat sotanorsuja ja yksinhuoltajia. Ei löydy.

    • Naisasialooseri.

      Ikäisellesi miehelle on kysyntää ikäistesi naisten keskuudessa, mutta vain jos

      -mielenterveys on kunnossa(mitä se harmemmin tuon ikäisellä"sinkkumiehellä"on, siis jos mies on ollut"sinkku"ja ilman seksiä koko tuon astisen elämänsä tahtomattaan
      -talous on kunnossa, eli miehellä on hyväpalkkainen työ ja ainakin jonkin verran varallisuutta
      -kokemusta naisista, ikäisellesi naisille löytyy kyllä myös toisella kierroksella olevia miehiä.

      • kiltti mies

        Kokemus naisista tarkoittaa, että on harrastellut sairasta rietastelua. Ei hyvä. Vanhoina hyvinä aikoina uskollisuutta ja siveyttä pidettiin arvossa.


      • Naisasialooseri.
        kiltti mies kirjoitti:

        Kokemus naisista tarkoittaa, että on harrastellut sairasta rietastelua. Ei hyvä. Vanhoina hyvinä aikoina uskollisuutta ja siveyttä pidettiin arvossa.

        No kyllä naiset nykyäänkin pitävät miehen uskollisuutta ja siveyttä muualla kuin yhteisessä makuuhuoneessa arvossa. Mutta pointti on se, että naiset haluavat miehen, jolla on mahdollisuus olla uskoton ja mitä useamman ja mitä kauniimman naisen kanssa sen parempi, jotta nainen voi kuvitella olevansa ainutlaatuinen ja erityinen kun on saanut kesytettyä panosonnin kokonaan itselleen. Sellainen mies, joka ei saa pillua halutessaan muilta naisilta, olisipa saadessaan uskollinen tai ei, niin ei naisia tietenkään kiinnosta.


    • eräs atm

      Jaa, ei minuun ainakaan mitään kysyntää kohdistu. Vähän yli 30 v., työssäkäyvä, savuton, raitis, normaalipainoinen, älykäs, ei rahaongelmia. Ai mutta kun ulkonäkö on normaali eikä komea, niin se siitä sitten.

    • Siinäpä se

      -Pyöreitä palleroita
      -Yksinäisiä yhäreitä
      -Juoksunsa juosseita
      -Aloilleen asettujia
      -Katkeria kurppia
      -Hillotussu helkoja

      Kyllä tuossa on ne "realistiset odotukset".

      Tyydyn kiitos unelmiini ja odottelen parikymppistä sopivaa neitokaista.

      • xx333

        Parikymppinet neitokaiset tikahtuvat nauruun. Unelmiinsa tyytyjä saa näiden tyttöjen puolesta aivan kaikessa rauhassa elää runkaten laa laa landiassaan.


      • Siinäpä se
        xx333 kirjoitti:

        Parikymppinet neitokaiset tikahtuvat nauruun. Unelmiinsa tyytyjä saa näiden tyttöjen puolesta aivan kaikessa rauhassa elää runkaten laa laa landiassaan.

        Miksi he tikahtuisivat nauruun?

        Mieluummin laitan haulikon suuhuni ja ammun pääni ulkoavaruuteen kuin noihin paskaämmiin sorrun.

        Et arvaakkaan miten kivasti parikymppiset naiset ovat kiinnostuneita kunhan ei näytä ikälopulta. ;)

        Tyydy sinä vain paskaan.


    • vanha ätmi

      Miten tämä kysyntä ilmenee käytännössä?

    • sadlonelyandblue

      Kellä on kellä ei. Ei ainakaan mulla!

    • On se ollu aikoinaa rehvi ilmotukset ja sitä kehuttii tosihienoks jne, mutta sitten tul suurin este etee... Lähimpää kauppaa tulee 25 kilsaa eikä ole kampaamo nurkalla. Kun tänne joku edustuskelpone nainen sattuu eksymää ja tyytyy nurkkapielii ni paikan saa viereltä., eikä tarvihe murehtija huomisesta. Sen onneksi tietää, etten kummiskaan tule viiminen isäntä tällä tilalla tule olemaan vaikkei vielä omaa jälkikasvua olekkaan.

    • perggikka

      en huoli tota akkaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1169
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      969
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      923
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      809
    Aihe