Ostin blenderin mallia Waves BL-12501, laitoin kippoon banaanin, päärynän ja appelsiinimehua, kansi kiinni ja hurisemaan, tuli paha muovinen haju eikä mikään mennyt soseeksi, mehu vain vaahtosi... Onko se ihan mäsä vai jäikö multa vaan jotain tajuamatta?
Onko blenderini viallinen?
Sikuriii
4
153
Vastaukset
- ravintoloitija
älä viitsi aina valittaa!!
- savau
Noi halvat blenderit ei kestä mitään. Osta JTC blenderi, edullinen mutta kestävä
- Siutsau
Samaa mieltä. Kannattaa satsata kunnollisen blenderiin niin siitä on iloa kauan. Itselläni on Omegan 3 heppanen..
- KalliissaSamaOngelma
Blenderin pohjassa oleva muovinen osa on kulunut, sen voi irrottaa ja vaihtaa uuteen. Minä en ole löytänyt blenderiä jossa se muoviosa olisi korvattu kulutusta kestävällä metallisella joten käytän vain Bamixia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1882238
- 1321852
- 361759
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231548- 1771490
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411- 661261
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3391177- 351126