Tässä kaikille kristinuskoisille, mutta erityisesti Raamattua kirjaimellisesti tulkitseville fundiksille pohdittavaa:
http://blog.atheistsurvivalguide.org/ten-reasons-christianity-makes-sense/
Luultavasi fundisten älyllinen epärehellisyys ja rajallinen ymmärryskyky estää tosin artikkelissa esitettyjen ajatusten pohtimisen.
Pohdittavaa vuodenvaihteeksi
7
101
Vastaukset
- puoIimutkateisti
Jatkuu:
Luultavasi evoluutiofundisten älyllinen epärehellisyys ja rajallinen ymmärryskyky estää tieteellisen ajattelemisen.- Hei, olet
säälittävä nikkivaras
- Hei, oIet
Hei, olet kirjoitti:
säälittävä nikkivaras
Jatkuu:
Niin olen minäkin. Hei, olet kirjoitti:
säälittävä nikkivaras
"säälittävä nikkivaras"
Säälittävää varsinkin kun mulla rekattu nikki.
Tuo kyseinen vajakkipelle käyttäytyy täsmälleen niinkuin vajakit, typerät jeesuksenmorsiammet käyttäytyvät. Kun ei oo älyllistä kapasiteettia kirjoittaa sitä ensimmäistäkään mielekästä kommenttia keskusteluihin, niin sitten jeesuksenmorsian mölisee, nylkyttää huomiota tai muuten vaan kieroilee.- jyri
puolimutkateisti kirjoitti:
"säälittävä nikkivaras"
Säälittävää varsinkin kun mulla rekattu nikki.
Tuo kyseinen vajakkipelle käyttäytyy täsmälleen niinkuin vajakit, typerät jeesuksenmorsiammet käyttäytyvät. Kun ei oo älyllistä kapasiteettia kirjoittaa sitä ensimmäistäkään mielekästä kommenttia keskusteluihin, niin sitten jeesuksenmorsian mölisee, nylkyttää huomiota tai muuten vaan kieroilee.Mikä vajakki se on joka on sinua paljon älykkäämpi?
- alle riman
jyri kirjoitti:
Mikä vajakki se on joka on sinua paljon älykkäämpi?
Tuo nikkivarasko muka älykkäämpi? Apinoi muiden kirjoituksia, kun ei itse kykene tuottamaan mitään järjellistä.
Kommenttisi kertoo paljon enemmän sinusta kuin henkilöstä, kenelle sen osoitit. Olet joko törkeän epärehellinen tai tyhmä kuin saapas. Tasan kaksi vaihtoehtoa. Toki molemmatkin voivat pitää paikaansa.
- hyisinuatyhmä
No eipä Jeesus tosiaankaan ottanut sinun syntejäsi pois eikä tehnyt sinusta parempaa ihmistä.
Mulkero olet ja sellaisena pysyt ja siksi sinua pännii se että Jeesus moitti pahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064265- 1862259
- 611420
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961161- 1221059
- 711006
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?95976Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a128936- 103901
Kuvaile kaivattuasi
kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁54855