Moskeijaan hyökätty jälleen

KTS (Ei kirj)

http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/ruotsi_moskeija_tuhopolttoyritys-30109

Ruotsissa tapahtui uudenvuodenaamuna jälleen moskeijaan kohdistunut tuhopolttoyritys. Uppsalan poliisin mukaan moskeijaa vasten oli heitetty polttopullo

Ihmekös tuo jos välillä puolustautuvatkin.

Onhan tää rasistinen viha Suomessakin jo sen veran käsin kosketeltavissa että meikäläinen varustautuu.

25

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 654jhgjkhg65

      Oletko sinä hullu? Miten tuo liittyy juutalaisuuteen? Oletko ihan vajaa?

      • KTS (Ei kirj.)

        No jos synagoogahyökkäykset luetteloidaan täällä niin kyllä pesee multakin.


      • 654jghjhg65
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        No jos synagoogahyökkäykset luetteloidaan täällä niin kyllä pesee multakin.

        Eli juuuuutalaaaiset olivat tuon oletetun teon takana vai mitä?


      • KTS (Ei kirj.)
        654jghjhg65 kirjoitti:

        Eli juuuuutalaaaiset olivat tuon oletetun teon takana vai mitä?

        Ei välttämättä.

        Pikemminkin ruotsalaiset natsit tai skinit eli ns. "ruotsidemokraatit, jotka säästävät osan pulloistaan synagoogiakin varten tai sitten paikalliset laitalahkolaiset. Nuo Herran nurkkapatrioottiset mieliharmit.


      • 654jhgjhg657
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Ei välttämättä.

        Pikemminkin ruotsalaiset natsit tai skinit eli ns. "ruotsidemokraatit, jotka säästävät osan pulloistaan synagoogiakin varten tai sitten paikalliset laitalahkolaiset. Nuo Herran nurkkapatrioottiset mieliharmit.

        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/1516

        Voi vittu miten typerä ihminen sä olet.


      • Fuck islam.
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Ei välttämättä.

        Pikemminkin ruotsalaiset natsit tai skinit eli ns. "ruotsidemokraatit, jotka säästävät osan pulloistaan synagoogiakin varten tai sitten paikalliset laitalahkolaiset. Nuo Herran nurkkapatrioottiset mieliharmit.

        Itsehän ne apinat jo jäi kiinni ekasta poltosta.



      • KTS (Ei kirj.)

    • Tänäkään

      vuonna et tajua, mitkä asiat kuuluvat juutalaiseen uskontoon. Sinun hölmöytesi on täysin käsittämätöntä.

      Viimeinen lauseesi oli jo sellainen, että Suojelupoliisikin voisi kiinnostua. Ensin olet lietsonut rasistista vihaa vuositolkulla ja sitten väität, että sinun pitäisi puolustautua sitä vastaan. Enkä sinuun tosiaan pätee se sanonta miekkaan tarttumisesta ja miekkaan hukkumisesta.

      • aaroninparta

        Pientä verrattuna, s24 maailman menoa siellä on aika pimeää porukkaa.


    • Fuck islam.

      Sitä saa mitä tilaa.
      Toivottavasti ei jää viimeiseksi , saatanan pesät .

      • Fuck islam.

        Nimenomaan, on aivan turha syyttää ruotsalaisia vaikka väärinpäin tuollaiset poltto tietenkin ovat.
        Jossain vaiheessa saadaan tarpeeksi ja ääri nousee vastaan muiden mennessä piiloon.

        Englannissa raiskattiin 1200 tyttöä viime vuonna muslimikengien järjestelmällisissä väijytyksessä, yksikään uhri ei ollut muslimi
        Jo heidän takiaan kaikki Euroopan moskeijat voisi polttaa, oikeutettua


      • KTS (Ei kirj.)
        Fuck islam. kirjoitti:

        Nimenomaan, on aivan turha syyttää ruotsalaisia vaikka väärinpäin tuollaiset poltto tietenkin ovat.
        Jossain vaiheessa saadaan tarpeeksi ja ääri nousee vastaan muiden mennessä piiloon.

        Englannissa raiskattiin 1200 tyttöä viime vuonna muslimikengien järjestelmällisissä väijytyksessä, yksikään uhri ei ollut muslimi
        Jo heidän takiaan kaikki Euroopan moskeijat voisi polttaa, oikeutettua

        Tulehan koittaan Helsinkiin niin saat minut kylkees kiinni!


      • Fuck islam.
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tulehan koittaan Helsinkiin niin saat minut kylkees kiinni!

        Puheet on kuin mustalaisella, meinaatko lyödä moraa kylkeen??


    • 14+4

      Isontalon Antti ja Rannanjärvi ne jutteli kahden kesken, tapa sinä Kauhavan ruma vallesmanni niin minä nain se komian lesken.

    • KTS (Ei kirj.)

      Turhislössin tuntee siitä että netissä kyllä vikistään mutta jos pitäis lähtee sotimaan Isistä vastaan kuten paikallinen väki, niin oltais perse pystyssä sängyn alla.

      • Fuck islam

        Ai niinkuin sun veljet turkissa,lol.


    • 10´+1

      Onko teillä ongelmia, täysikuu, tai nälkä, tai väsymys..Onko vaippa kuiva, vai märkä, mikä kivistää ja vaivaa.

      Luin kerran, että ei ole olemassa sellaista agressiota joka kertyy ja sen olisi pakko purkautua, että ihan on itsetehtyä riivausta tämä vihainen mana, eli mieli.

      • KTS (Ei kirj.)

        No tänne nettiin eksyy nää luuserit jotka on kotona tossun alla.

        Viimenen paikka missä voivat vielä kekkaloida....

        Arto pääs sentään eroon mutta luupää kun on niin päätä pitää seinään iskee...


    • 14+6

      Olen saanut sen käsityksen, että joillakin on tossun puute.

      Jos se johtuukin siitä.

    • väärällä palstalla

      kts on trolli ja provo. kumma ettei yp ole puuttunut hänen touhuihinsa mitenkään.

    • 5+7

      Minä käyn täällä saamassa sädehoitoa juutalaisten armollisuuden runsaudesta, he kun antavat lasten mellastaa mielin määrin maanassaan, eli mielessään.

    • uikki

      KTS!

      Aiotko liittyä johonkin jihadisti sakkiin? Mitä itse olen asunut lähi-idässä, en tiedä maanpäällä pahempaa "Rasistista" sakkia kuin juuri ne. Natsit ja Stalin kalpenee niiden rinnalla, ne ovat suorastaa pyhimiksiä.

      • aaroninparta

        Malmon synagoga iskut ei uutis kynnystä ylitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe