sinä joka

thebossmyfirm

Tulit ravintolaamme syömään ja jätit astiat pöytään vaikka meillä on palautuspiste.astiat ovat vieläkin pöydässä.tulisitko ja veisit astiat sinne kuuluvaan paikkaan?kiitos

144

512

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astiat jätin pöytään

      tulen joo heti juhannuksena et anna olla vaan siinä!

    • En vie palautukseen

      Pöytien siivous kuuluu ravintoloitsijan tai sen työntekijän työhön. Asiakas ei ole ravintolassa töissä.

      • raflanomistaja

        "viethän tarjottimen ja roskat palautuspisteeseen kiitos!!" Korvien välissä vikaa? Voin laittaa myös pöytään ohjeen miten se tehdään jos et osaa?


    • näinkö menee

      ja kohtako ne lautaset ja muut joutuu ite kantaa keittiöstäkö?ja asiakas tietysti valmistaa itse haluamansa ruuan?

      • raflanomistaja

        Ruoka annetaan asiakkaalle ja valmistetaab asiakkaalle ***** *****


      • raflanomistaja
        raflanomistaja kirjoitti:

        Ruoka annetaan asiakkaalle ja valmistetaab asiakkaalle ***** *****

        Ookko noin vitun vajaa kun et tiedä mikä on ASTIOIDEN PALAUTUSPISTE!!!!!?????? Kysy ny vielä että pitääkö asiakkaan syödä itse vitun viisastelija hahhahaha


      • raflanomistaja
        raflanomistaja kirjoitti:

        Ookko noin vitun vajaa kun et tiedä mikä on ASTIOIDEN PALAUTUSPISTE!!!!!?????? Kysy ny vielä että pitääkö asiakkaan syödä itse vitun viisastelija hahhahaha

        Kysy ny vielä täytyykö asiakkaan itse tulla ravintolaan idiootti :D


      • Pöytiinpalvelu
        raflanomistaja kirjoitti:

        Kysy ny vielä täytyykö asiakkaan itse tulla ravintolaan idiootti :D

        "viethän tarjottimen ja roskat palautuspisteeseen kiitos!!"

        Tuohan on vain suositus tai pyyntö. Ja käyppä räyhäämään asiakkaalle tuosta, niin varmasti ei astu raflaasi toista kertaa. :D


      • raflanomistaja
        Pöytiinpalvelu kirjoitti:

        "viethän tarjottimen ja roskat palautuspisteeseen kiitos!!"

        Tuohan on vain suositus tai pyyntö. Ja käyppä räyhäämään asiakkaalle tuosta, niin varmasti ei astu raflaasi toista kertaa. :D

        Ei tarvi räyhätä.kannattaa viedä nimenomaa.helpottaa meidänki hommia niin voidaan palvella nopeammin.jos ei 2minuuttiin saa palvelua niin heti ollaan itkemässä että on hidasta.aika säälittävää kitinää


      • Asiakas maksaa
        raflanomistaja kirjoitti:

        Ei tarvi räyhätä.kannattaa viedä nimenomaa.helpottaa meidänki hommia niin voidaan palvella nopeammin.jos ei 2minuuttiin saa palvelua niin heti ollaan itkemässä että on hidasta.aika säälittävää kitinää

        Kärrää sinä lautasia niin minä tyhjennän ne ja maksan siitä. Palatuspisteet ovat laitoksissa ei ravintoloissa - herää pahvi.

        Minä valitan aina kun on aihetta, ja vähän turhan usein on aihetta. Laatu on välillä liki surkeata ja silloin siitä pitää huomauttaa. Tosin jaloilla äänestäminen on erittäin tehokasta, myös tiedon välittäminen niin hyvistä kuin huonoista ravintoloista on tärkeätä. Onneksi on netti.


      • etoleoikea asiakads
        Asiakas maksaa kirjoitti:

        Kärrää sinä lautasia niin minä tyhjennän ne ja maksan siitä. Palatuspisteet ovat laitoksissa ei ravintoloissa - herää pahvi.

        Minä valitan aina kun on aihetta, ja vähän turhan usein on aihetta. Laatu on välillä liki surkeata ja silloin siitä pitää huomauttaa. Tosin jaloilla äänestäminen on erittäin tehokasta, myös tiedon välittäminen niin hyvistä kuin huonoista ravintoloista on tärkeätä. Onneksi on netti.

        Oot perus turha kitisijä..valitat jos ruokaa ei tule heti..valitat jos et saa alennusta "huonosta" kokemuksesta.valitat vain koska sinulla ei ole tekemistä.jää kotias syömään


      • Valitsen itse
        etoleoikea asiakads kirjoitti:

        Oot perus turha kitisijä..valitat jos ruokaa ei tule heti..valitat jos et saa alennusta "huonosta" kokemuksesta.valitat vain koska sinulla ei ole tekemistä.jää kotias syömään

        Valitan jos on aihetta - en kärky alennuksia tai muuta, mutta valitan vain kerran ja seuraavaa kertaa ei tule - koska kerta oli ensimmäinen ja viimeinen.
        Syön ravintolassa aika usein, mutten koskaan ravintolassa jossa on astioiden itsepalvelupalautuspiste - se ei kuulu ravintolaan vaan lähinnä kouluihin ja laitoksiin sekä huoltoasemille - ja näissä minä en syö.

        Olet niin väärässä - ja kielioppisi kaipaisi hieman viritystä.


    • Real boss->customer

      En tule. Maksan ruoasta, en siivoamisesta.

      Olenko solminut jonkinlaisen sopimuksen ennen ruokailua joka velvoittaa minut palauttamaan.

      Hyvä ruoka-> palautan
      Huono ruoka-> en palauta

      Pystyt varmaan vetämään tuosta johtopäätökset

      • raflanomistaja

        Koska mä saatana sanoin että menussa lukee että astian palautus?? Herätys!! Ravintolan yksi pyyntö jota on niin vitun vaikeeta toteuttaa tai sitten olet vitun laiska ihminen?? Ei paina yht kuin 200-300g.onko sulla edes voimia kantaa vai ostanko saatana jokaiselle idiootille pöydän viereen kärrut ja vittu navigaattorin jossa ääni opastus myös jos näössä on vikaa..voisin varmaan yöllä parantaa lappuja..isompi fontti ja vitusti huutomerkkejä.voisin oikeasti asentaa pöytään ne navigaattorit jos de parantaisi asiakkaiden käytöstä???


      • Vähän tasoa hei
        raflanomistaja kirjoitti:

        Koska mä saatana sanoin että menussa lukee että astian palautus?? Herätys!! Ravintolan yksi pyyntö jota on niin vitun vaikeeta toteuttaa tai sitten olet vitun laiska ihminen?? Ei paina yht kuin 200-300g.onko sulla edes voimia kantaa vai ostanko saatana jokaiselle idiootille pöydän viereen kärrut ja vittu navigaattorin jossa ääni opastus myös jos näössä on vikaa..voisin varmaan yöllä parantaa lappuja..isompi fontti ja vitusti huutomerkkejä.voisin oikeasti asentaa pöytään ne navigaattorit jos de parantaisi asiakkaiden käytöstä???

        Ei tarvitse asiakkaan viedä lautasia palautuspisteeseen, se on tarjoilijan tehtävä. Asiakas tulee nauttimaan ja rentoutumaan kurjaan kuppilaasi. Ei hän tule sinne jotta saa tiskejä kantaa.

        Ravintola jossa on palautuspiste kertoo ravintolan huonosta tasosta. Palautuspiste löytyy huoltoasemilta ja lounasruokaloista ja ruoka on varsinkin huoltoasemilla usein ala-arvoista.

        Puhutaanko tässä einesruokaa tarjoavasta ABC-asemasta?

        Ravintolaan ei kuulu palautuspiste. Kuullostaa junttipaikalta. En käy tuollaisissa paikoissa ja toivon, että jokainen joka kunnioittaa itseään pysyy noista kaukana.

        Mikä on keskivertokuppilasi nimi niin tiedän kiertää kaukaa.

        Mikä on kärrut, de, vaikeeta, yht?


      • Maksava asiakas
        raflanomistaja kirjoitti:

        Koska mä saatana sanoin että menussa lukee että astian palautus?? Herätys!! Ravintolan yksi pyyntö jota on niin vitun vaikeeta toteuttaa tai sitten olet vitun laiska ihminen?? Ei paina yht kuin 200-300g.onko sulla edes voimia kantaa vai ostanko saatana jokaiselle idiootille pöydän viereen kärrut ja vittu navigaattorin jossa ääni opastus myös jos näössä on vikaa..voisin varmaan yöllä parantaa lappuja..isompi fontti ja vitusti huutomerkkejä.voisin oikeasti asentaa pöytään ne navigaattorit jos de parantaisi asiakkaiden käytöstä???

        Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä - koskaan ei ole liian myöhäistä käydä ammatinvalintatestissä. Asiakaspalvelutehtävät kannattaa jättää suosiolla muille ja kokeilla jotain muuta. Ravintolassa tilataa, syödään ja maksetaan ruuasta ja palvelusta - jos astioiden palatus on PAKOLLISTA siitä kannattaa mainita jo ulko-ovella, että normi-ihmiset osaat tehdä johtopäätökset ja valitsevat jonkin toisen ravintolan. Itse en asioi ravintoloissa joissa ei ole edes alkeellisinta palvelua, kertoo yleensä paljon muustakin.


      • raflanomistaja
        Maksava asiakas kirjoitti:

        Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä - koskaan ei ole liian myöhäistä käydä ammatinvalintatestissä. Asiakaspalvelutehtävät kannattaa jättää suosiolla muille ja kokeilla jotain muuta. Ravintolassa tilataa, syödään ja maksetaan ruuasta ja palvelusta - jos astioiden palatus on PAKOLLISTA siitä kannattaa mainita jo ulko-ovella, että normi-ihmiset osaat tehdä johtopäätökset ja valitsevat jonkin toisen ravintolan. Itse en asioi ravintoloissa joissa ei ole edes alkeellisinta palvelua, kertoo yleensä paljon muustakin.

        Se että jos valittaa siitä että on palautuspiste on ihan teidän silkkaa laiskuutta..5sekunttia niin kaikki on ok..ja ei ole todellakaan mikään abc.meillä viedään pöytään ruoat ja juomat.palautus piste on vain sitä varten että saamme palvella nopeammin asiakkaita koska pyrimme nopeuteen.mutta ette te sitä näe noin.näette sen vain huonona adiana joka kertoo ravintolan tasosta.kannattaisi miettiä ensin miten rafla hyötyy tästä.en rupea palkkaamaan lisää väkeä vain siksi että kantavat astiat ja sitten seisovat ja ihmettelevät.meillä on palkattu tiskari joka ottaa palautuspisteeltä lautaset ja lasit jotta asiakkaat saavat aina puhtaat lautaset.mutta jos on noin vitu vaikeeta tämän asian kanssa niin laitamme ruoan likaiselle lautaselle.teistähän se on kiinni.mielummin minä tarjoan ruoan asiakkaalle puhtaasta lautasesta kuin likaisesta


      • raflanomistaja
        raflanomistaja kirjoitti:

        Se että jos valittaa siitä että on palautuspiste on ihan teidän silkkaa laiskuutta..5sekunttia niin kaikki on ok..ja ei ole todellakaan mikään abc.meillä viedään pöytään ruoat ja juomat.palautus piste on vain sitä varten että saamme palvella nopeammin asiakkaita koska pyrimme nopeuteen.mutta ette te sitä näe noin.näette sen vain huonona adiana joka kertoo ravintolan tasosta.kannattaisi miettiä ensin miten rafla hyötyy tästä.en rupea palkkaamaan lisää väkeä vain siksi että kantavat astiat ja sitten seisovat ja ihmettelevät.meillä on palkattu tiskari joka ottaa palautuspisteeltä lautaset ja lasit jotta asiakkaat saavat aina puhtaat lautaset.mutta jos on noin vitu vaikeeta tämän asian kanssa niin laitamme ruoan likaiselle lautaselle.teistähän se on kiinni.mielummin minä tarjoan ruoan asiakkaalle puhtaasta lautasesta kuin likaisesta

        Kun perustin ravintolan niin tavoiteena on ollut asiakkaan tyytyväisyys.palautuspiste tehtiin siksi että saamme tarjoilijoitten toimimaan nopeammin palvelutilanteissa.palkkasin erikseen tiskaajan koska miksi minä palkkaaisin tiskinkantajat erikseen.tiskaaja on yksin tiskaamassa joka hoitaa hommansa helvetin nopeasti että tarjoilijat saavat jatkaa asiakkaan palvelemista.en tajua miksi te valitatte noin pienestä asiasta?en ole halunnut koskaan loukata asiakasta,mutta kyllä se kaaliin ottaa että ruvetaa haukkumaan,että surkea taso..jos astiat jäävät pöytään voivoi..meillä käy paljon ihmoisiä joille ei tule maailmanloppua kyseisestä asiasta.miksi te tuutte tänne pätemään tasosta ja mollaamaan että väärä ammatti blaablaablaa kun teillä ei edes ole asiasta mitään hajuakaan.??? Aika säälittävää tulla vinkumaan asiasta!! Ei pahalla mutta hankkikaa elämä ja miettikää ennen kun rupiatte oikeasti haukkumaan


      • hvh
        raflanomistaja kirjoitti:

        Koska mä saatana sanoin että menussa lukee että astian palautus?? Herätys!! Ravintolan yksi pyyntö jota on niin vitun vaikeeta toteuttaa tai sitten olet vitun laiska ihminen?? Ei paina yht kuin 200-300g.onko sulla edes voimia kantaa vai ostanko saatana jokaiselle idiootille pöydän viereen kärrut ja vittu navigaattorin jossa ääni opastus myös jos näössä on vikaa..voisin varmaan yöllä parantaa lappuja..isompi fontti ja vitusti huutomerkkejä.voisin oikeasti asentaa pöytään ne navigaattorit jos de parantaisi asiakkaiden käytöstä???

        Kehitysvammaisia kaikki karvaiset, karttavat kaukaa hahaha


      • välttäkäätätäruokalaa
        raflanomistaja kirjoitti:

        Kun perustin ravintolan niin tavoiteena on ollut asiakkaan tyytyväisyys.palautuspiste tehtiin siksi että saamme tarjoilijoitten toimimaan nopeammin palvelutilanteissa.palkkasin erikseen tiskaajan koska miksi minä palkkaaisin tiskinkantajat erikseen.tiskaaja on yksin tiskaamassa joka hoitaa hommansa helvetin nopeasti että tarjoilijat saavat jatkaa asiakkaan palvelemista.en tajua miksi te valitatte noin pienestä asiasta?en ole halunnut koskaan loukata asiakasta,mutta kyllä se kaaliin ottaa että ruvetaa haukkumaan,että surkea taso..jos astiat jäävät pöytään voivoi..meillä käy paljon ihmoisiä joille ei tule maailmanloppua kyseisestä asiasta.miksi te tuutte tänne pätemään tasosta ja mollaamaan että väärä ammatti blaablaablaa kun teillä ei edes ole asiasta mitään hajuakaan.??? Aika säälittävää tulla vinkumaan asiasta!! Ei pahalla mutta hankkikaa elämä ja miettikää ennen kun rupiatte oikeasti haukkumaan

        Ravintolassa asiakas ei palauta astioitaan. Ruokaloissa tuollainen toimintatapa on hyväksyttävissä. Siis ihan korjauksena, et ole perustanut ravintolaa vaan ruokalan. On sinun ongelmasi, jos et pysty organisoimaan työntekijöidesi työskentelyä. Kun niin monisanaisesti täällä avaudut asiakkaittesi tyhmyydestä, niin avaudu myös sen verran lisää, että kerrot tämän ruokalasi nimen. Tiedämme sitten kaikki välttää sitä. Epäilemättä olet täysin väärällä alalla, ravintoloitsija on palvelualalla ja sinusta näiden kirjoitustesi perusteella ei löydy tippaakaan palveluhenkisyyttä. Lisäksi, kirjoitustaitosi on järkyttävän huono. Peruskoulussa olisi pitänyt oppia edes oman äidinkielesi kirjoittaminen.


      • orjan.osa
        raflanomistaja kirjoitti:

        Koska mä saatana sanoin että menussa lukee että astian palautus?? Herätys!! Ravintolan yksi pyyntö jota on niin vitun vaikeeta toteuttaa tai sitten olet vitun laiska ihminen?? Ei paina yht kuin 200-300g.onko sulla edes voimia kantaa vai ostanko saatana jokaiselle idiootille pöydän viereen kärrut ja vittu navigaattorin jossa ääni opastus myös jos näössä on vikaa..voisin varmaan yöllä parantaa lappuja..isompi fontti ja vitusti huutomerkkejä.voisin oikeasti asentaa pöytään ne navigaattorit jos de parantaisi asiakkaiden käytöstä???

        Kanna itse vaan astiasi. Se kuuluu palveluammattiin, jonka ihan itse olet valinnut.


    • Iskender

      Mutta mutta...

      Sinähän tämän vinkumisen aloitit. Teit jopa uuden viestiketjun vinkumisestasi.

      Mene oikeaan ravintolaan jossa astiat haetaan pöydästä. Kokemus voi avartaa katsomustasi.

      Puhut nopeudesta ja kirjoiutksestasi päätellen olet mamu. Tämä tarkoittaa sitä, että myyt kebabia ja pizzaa sekä jäädytetyn grillipihvin jos joku sitä tilaa.

      Kun kirjoitat, käytä isojakirjaimia, tee kappaleita.

      Takaisin aiheeseen.

      Jos olet tosissasi täällä niin epäilen mielenterveyttäsi. Voit hoitaa tämän asian "ravintolassasi" mutta täällä tuo asia ei tule kuntoon.

      Kunnon oikeassa ravintolassa tiskejä ei tarvitse asiakkaan viedä mihinkään.

      Mikä on "ravintolasi" nimi?

      • raflanomistaja

        Ikävä tuottaa pettymys mutta en ole mamu.emme tarjoile kebab annoksia.en ymmärrä mikä siinä on vaikeeta jos yksi ravintola toimii nyt näin? En palkkaa ihmisiä jotka vain tuijottavat että koska saa hakea astiat.sama kun heittäisin rahaa ilmaan ja ottakaa vaa siitä..ei vittu teidän ajatusmaailma on sekaisin.aikaa menee 5sekunttia kun vie ja pääset sitten lähtemään kotia kun olet syönyt.tekstistä päätellen olet laiska tekemään sellaista.


      • diu diu
        raflanomistaja kirjoitti:

        Ikävä tuottaa pettymys mutta en ole mamu.emme tarjoile kebab annoksia.en ymmärrä mikä siinä on vaikeeta jos yksi ravintola toimii nyt näin? En palkkaa ihmisiä jotka vain tuijottavat että koska saa hakea astiat.sama kun heittäisin rahaa ilmaan ja ottakaa vaa siitä..ei vittu teidän ajatusmaailma on sekaisin.aikaa menee 5sekunttia kun vie ja pääset sitten lähtemään kotia kun olet syönyt.tekstistä päätellen olet laiska tekemään sellaista.

        Tunnut olevan oikealla alalla....


      • Kumma höpöttöjä
        raflanomistaja kirjoitti:

        Ikävä tuottaa pettymys mutta en ole mamu.emme tarjoile kebab annoksia.en ymmärrä mikä siinä on vaikeeta jos yksi ravintola toimii nyt näin? En palkkaa ihmisiä jotka vain tuijottavat että koska saa hakea astiat.sama kun heittäisin rahaa ilmaan ja ottakaa vaa siitä..ei vittu teidän ajatusmaailma on sekaisin.aikaa menee 5sekunttia kun vie ja pääset sitten lähtemään kotia kun olet syönyt.tekstistä päätellen olet laiska tekemään sellaista.

        Jos se lautasen vieminen kestää 5 sekuntia, luulisi sen hakemiseen menevän suunnilleen saman verran aikaa? Kun tarjoilija vie annoksia, miksi hän ei voi tuoda astioita takaisin keittiöön. Eli tarjoilija käppäilee puolet ajastaan kädet tyhjänä? Hanki elämä, ravintolasi ja johtamisesti ovat lähinnä huono vitsi.

        Kerro nyt se kuppilasi nimi, niin voidaan kommentoida laatua muutenkin kuin serviisin osalta. Niin ja se tekstisi lukeminen olisi helpompaa jos käyttäisi edes isoja alkukirjaimia virkeen alussa ja jonkin sorttista kappalejakoa.


      • raflanomistaja
        Kumma höpöttöjä kirjoitti:

        Jos se lautasen vieminen kestää 5 sekuntia, luulisi sen hakemiseen menevän suunnilleen saman verran aikaa? Kun tarjoilija vie annoksia, miksi hän ei voi tuoda astioita takaisin keittiöön. Eli tarjoilija käppäilee puolet ajastaan kädet tyhjänä? Hanki elämä, ravintolasi ja johtamisesti ovat lähinnä huono vitsi.

        Kerro nyt se kuppilasi nimi, niin voidaan kommentoida laatua muutenkin kuin serviisin osalta. Niin ja se tekstisi lukeminen olisi helpompaa jos käyttäisi edes isoja alkukirjaimia virkeen alussa ja jonkin sorttista kappalejakoa.

        Haluakko tietää mitä teen sekunnissa??


      • mutäläniintee
        raflanomistaja kirjoitti:

        Haluakko tietää mitä teen sekunnissa??

        Nirraat itsesi?


      • Vellin kuivaaja
        raflanomistaja kirjoitti:

        Haluakko tietää mitä teen sekunnissa??

        Vedät kuivat? Oletko oikeasti yrittäjä? En usko, olet Esson baarissa patatiskaajana - ei kukaan ravintolanpitäjä voi oikeasti olla noin yksinkertainen, eihän?


      • noinseyksilövaintoim
        Vellin kuivaaja kirjoitti:

        Vedät kuivat? Oletko oikeasti yrittäjä? En usko, olet Esson baarissa patatiskaajana - ei kukaan ravintolanpitäjä voi oikeasti olla noin yksinkertainen, eihän?

        Maailma on ihmeellinen paikka ja näinkin simppeli mamu on mahdollinen - valitettavasti.

        Kun asiat asettuvat periaatteiden tasolle niin mikään älykäs toiminta ei ole enää mahdollista vaan homma viedään hamaan loppuun saakka mistään piittaamatta.


      • raflanomistaja
        mutäläniintee kirjoitti:

        Nirraat itsesi?

        Oikea koukku on aika nopia!!


      • Väärää asenne
        raflanomistaja kirjoitti:

        Oikea koukku on aika nopia!!

        Käytä sitä nopeaa oikeaa koukkuasi astioiden kantamiseen niin siitäkin on jotain hyötyä. Jos koukun vetäminen kestää sekunnin - olet todellakin hidas. Käytä energiasi positiivisemmin - ja kärrää ne lautaset tiskiin ihan itse, jos sinulla ei ole henkilökuntaa sitä tekemään.


      • Ravintolakoulu Perho
        raflanomistaja kirjoitti:

        Haluakko tietää mitä teen sekunnissa??

        Kurja kuppilanomistaja, ehdotan sinulle koska ajatuksesi ei näköjään itsestään juokse.

        Tarjoilijasi voi tehdä;

        - Lajitella lautasia, kiillottaa aterimia, kattaa pöytä
        - Tiskata
        - Pyyhkiä pöytiä(kuka ne muuten tekee teillä, asiakas?)
        - Toivottaa asiakas tervetulleeksi
        - Hoitaa laskutus
        - Siivota kun hiljaista
        - Käydä välillä asiakkaalta kysymässä, haluaako jotain = lisämyynnin madollisuus
        - Tuoda kokille tilaus
        - JA TÄRKEIN = TARJOILLA RUOAT JA JUOMAT

        Se mitä se teet sekunnissa niin minä teen saman kymmenessä mutta huolellisemmin.

        Noh, tämä on ajanhukkaa. Olet liian pöljä ravintolanomistajaksi.


      • raflanomistaja
        Ravintolakoulu Perho kirjoitti:

        Kurja kuppilanomistaja, ehdotan sinulle koska ajatuksesi ei näköjään itsestään juokse.

        Tarjoilijasi voi tehdä;

        - Lajitella lautasia, kiillottaa aterimia, kattaa pöytä
        - Tiskata
        - Pyyhkiä pöytiä(kuka ne muuten tekee teillä, asiakas?)
        - Toivottaa asiakas tervetulleeksi
        - Hoitaa laskutus
        - Siivota kun hiljaista
        - Käydä välillä asiakkaalta kysymässä, haluaako jotain = lisämyynnin madollisuus
        - Tuoda kokille tilaus
        - JA TÄRKEIN = TARJOILLA RUOAT JA JUOMAT

        Se mitä se teet sekunnissa niin minä teen saman kymmenessä mutta huolellisemmin.

        Noh, tämä on ajanhukkaa. Olet liian pöljä ravintolanomistajaksi.

        Kiitos vinkistä vain mutta tarjoilijamme tekevät kaikkea noita asioita paitsi tiskaus ja astian vienti tiskiin.en näe syytä miksi valitatte että meillä on palautuspiste.tämä on meidän taktiikka ja hyvin on toiminut.tarjoilijamme pääsevät jatkuvasti pöydästä pöytään nopeasti jossa palvelu tapahtuu.tiskarimme on itse ottanut pöydästä pois kaikki mitä on jäänyt jos on jäänyt.en tajua teitä..


      • vellit sekunnissa
        raflanomistaja kirjoitti:

        Haluakko tietää mitä teen sekunnissa??

        paskot housuihin?


      • veltosta.velttoon
        raflanomistaja kirjoitti:

        Haluakko tietää mitä teen sekunnissa??

        Vedät käteen?


    • Ahne mulkero

      Mulkku kuppilanomistaja ei halua palkata lisää työvoimaa tai edes osa-aikaista opiskelijaa. Ahneita tyyppejä nämä kurjakuppilan piiskurit.
      Kiitos aloituksesta, en tämän jälkeen tasan vei paskaisia kippoja mihinkään, kerätkää vaan pöydästä.
      Missään kuitissa ei ole muuten ollut kontrahtia ravintolan siivouksesta syönnin jälkeen. Repikää siitä pellet.

      • raflanomistaja

        Miks mä palkkaisin jonkun kantamaan astioita jos on palautuspiste? Harjoittelijamme myös tekevät samaa eli palvelevat asiakkaita.tiskaajamme hoitaa tiskit pois lajittelupisteeltä koska hänelle on se titteli annettu.tarjoilijamme keskittyvät asiakkaiden palveluun


      • Usko pois
        raflanomistaja kirjoitti:

        Miks mä palkkaisin jonkun kantamaan astioita jos on palautuspiste? Harjoittelijamme myös tekevät samaa eli palvelevat asiakkaita.tiskaajamme hoitaa tiskit pois lajittelupisteeltä koska hänelle on se titteli annettu.tarjoilijamme keskittyvät asiakkaiden palveluun

        "tarjoilijamme keskittyvät asiakkaiden palveluun " mitä se palvelu on? Tilauksen vastaanotto, tilauksen tuominen pöytään ja astioiden pois vieminen sekä pöydän putsaaminen. Ei ole vaikeaa, jos sen ymmärtää.

        Laitoksissa, kouluissa ja huoltoasemilla on itsepalvelu - ei ravintolassa.


      • raflanomistaja
        Usko pois kirjoitti:

        "tarjoilijamme keskittyvät asiakkaiden palveluun " mitä se palvelu on? Tilauksen vastaanotto, tilauksen tuominen pöytään ja astioiden pois vieminen sekä pöydän putsaaminen. Ei ole vaikeaa, jos sen ymmärtää.

        Laitoksissa, kouluissa ja huoltoasemilla on itsepalvelu - ei ravintolassa.

        - Lajitella lautasia, kiillottaa aterimia, kattaa pöytä
        - Pyyhkiä pöytiä
        - Toivottaa asiakas tervetulleeksi
        - Hoitaa laskutus
        - Siivota kun hiljaista
        - Käydä välillä asiakkaalta kysymässä, haluaako jotain
        - Tuoda kokille tilaus
        - TARJOILLA RUOAT JA JUOMAT

        Mutta eivät tiskaa eivätkä vie tiskiin astioita.älkää itkekö noin pienestä.aika typerää? Mitään pahaa ei ole tapahtunut.


      • raflanomistaja
        raflanomistaja kirjoitti:

        - Lajitella lautasia, kiillottaa aterimia, kattaa pöytä
        - Pyyhkiä pöytiä
        - Toivottaa asiakas tervetulleeksi
        - Hoitaa laskutus
        - Siivota kun hiljaista
        - Käydä välillä asiakkaalta kysymässä, haluaako jotain
        - Tuoda kokille tilaus
        - TARJOILLA RUOAT JA JUOMAT

        Mutta eivät tiskaa eivätkä vie tiskiin astioita.älkää itkekö noin pienestä.aika typerää? Mitään pahaa ei ole tapahtunut.

        Ihmisten kommenttien perusteella tarvitsette navigaattoria ja sitä kärryä koska ei nähtävästi ole älyä sekä voimaa viedä.olen niin huolissani jos teiltä puuttuu kyseinen asia.olen pahoillani. Kuten näitte osaan olla ystävällinen.tai sitten voisin tehdä siihen pöytään sellaisen kartan missä opastetaan palautuspisteelle.teen kaikkeni jotta osaisitte tehdä tämän.


      • karvakäsi
        raflanomistaja kirjoitti:

        Ihmisten kommenttien perusteella tarvitsette navigaattoria ja sitä kärryä koska ei nähtävästi ole älyä sekä voimaa viedä.olen niin huolissani jos teiltä puuttuu kyseinen asia.olen pahoillani. Kuten näitte osaan olla ystävällinen.tai sitten voisin tehdä siihen pöytään sellaisen kartan missä opastetaan palautuspisteelle.teen kaikkeni jotta osaisitte tehdä tämän.

        Käytä energiasi astioiden kantamiseen pöytään ja takaisin. Asiakkaat eivät lautasia kanniskele, he tulevat syömään eivät ravintolaasi töihin. Kerro jo se kuppilasi nimi. Mikäsenytsittenonkaan.


      • raflanomistaja
        karvakäsi kirjoitti:

        Käytä energiasi astioiden kantamiseen pöytään ja takaisin. Asiakkaat eivät lautasia kanniskele, he tulevat syömään eivät ravintolaasi töihin. Kerro jo se kuppilasi nimi. Mikäsenytsittenonkaan.

        Missä tekstissä väitin että asiakas tulee töihin?? Vittu te ootte sekaisin.eikö voimat piisaa vai onko äo nolla?? Painukaa helvettiin jos elämä on noin pienestä kiinni!! Menkää saatana laiskat paskat ravintolaan missä vittu syötetään teitä ja vittu juotetaan nokkamukista vitun älyvapaat paskat.menkää saatana vessaan ja käskekää tarjoilijan tulla pyyhkimään ja ravistelemaan.menkää saatana ravintolaaan missä ravintola maksaa teidän puolestaki vitun köyhät paskat saatana!!! Menkää saatana ravintolaan missä valitetaan teidän puolesta.painukaa helvettiin saatana kusipäät perkele!!!!!!!! Menkää ravintolaan missä tehdään kaikki teidän puolesta ku on niin saatanan vaikeeta kaikki vitun lapselliset kersat!!!!!


    • Tohtorille mars!

      No joo...huomasin, että tämän saman kirjoittajan viestejä on muuallakin ja ne on yhtä hulluja.

      Tämän enempää, tälle kaverille ei kannata aikaa tuhlata.

      Muumilaakson juttuja

      • raflanomistaja

        Missäs mulla on muualla viestejä?? Vittu ota asioista selvää ennenkun alat aukomaan sitä päätäs saatana!!!


      • tittidii vaan
        raflanomistaja kirjoitti:

        Missäs mulla on muualla viestejä?? Vittu ota asioista selvää ennenkun alat aukomaan sitä päätäs saatana!!!

        Ei tuollaisella tyypilla ole muuta ravintolaa kuin kaupan tarjousallas.


      • ravintoloitsija
        tittidii vaan kirjoitti:

        Ei tuollaisella tyypilla ole muuta ravintolaa kuin kaupan tarjousallas.

        pidä jumalauta se turpas kiinni joka vaatii tarjoilijalta kaiken.Vittuku et tajua mikä pointti mulla on pitää palautus piste.Nyt sitten on palaveerattu teidän paskiaisten takia ja tultiin siihen tulokseen että laitamme astaian palautuksen pöytien viereen ja ahtaamme joka vitun pöydän palautuspisteen viereen jotta te osaisitte ja vitun laiskiaset jaksaisitte laittaa ne sinne mihin on käsketty.viimeksi laitoin ajaksi 5 sek joka on teille ihan liikaa niin nytten teiltä pitäisi menna 2 sekunttia.ja tilasimme myös kevyemmät lautaset että jaksatte kantaa.vai laitanko nosturin siihen että voitte laittaaa? ai niin joo eihän teillä ole vittu älyä ollenkaan joten en laitakkaan.anteeksi


    • HV Köyhät

      Asiakkaat palauttavat astiat tietyn konseptin ravintoloissa koska siellä HE EIVÄT MAKSA PALVELUSTA.
      Hinta on tingitty minimiin ja katteet pienet.

      Tottakai ne äitin pikkupersut kuvittelevat ostaessaan 9€ eineslounaan saavansa sillä hintaa myös astioiden kannon pöydästä, jälkiruokakaffeet ja kakut, perseen pyyhinnän, suihinoton ja ruman anopin muilutuksen itärajalle.

      Mutta kun ei kuulu hintaan, menkää persaukiset kalliimpaan paikkaan jos haluatte palvelua.

      Ja käytöstavat... so last season... jokaiselle

      • Kannat tai et

        Ai tässä olikin kyseessä joku köyhien ruokamaja eikä ravintola.

        Ei vaaraa en todellakaan tule eineslounasta jyrsimään - voit olla huoleti ja kärrätä tai jättää kärräämättä likaiset astia - ei se kuintenkaan kuulu edes tämän sorsin syöttölälle.

        Laitokset, koulut ja huoltoasema - heitä voi odottaa astioidenpalautusvelvollisuutta, ravintolassa asiakkaat eivät lautasia kanniskele se on henkilökunnan hommia.

        Tämä tästä ja lisää jostain muusta.
        Ps olen kokki ja tehnyt ammatikseni hommaa vuodesta 1977 ja nähnyt yhtä sun toista...


      • ravintoloitsija
        Kannat tai et kirjoitti:

        Ai tässä olikin kyseessä joku köyhien ruokamaja eikä ravintola.

        Ei vaaraa en todellakaan tule eineslounasta jyrsimään - voit olla huoleti ja kärrätä tai jättää kärräämättä likaiset astia - ei se kuintenkaan kuulu edes tämän sorsin syöttölälle.

        Laitokset, koulut ja huoltoasema - heitä voi odottaa astioidenpalautusvelvollisuutta, ravintolassa asiakkaat eivät lautasia kanniskele se on henkilökunnan hommia.

        Tämä tästä ja lisää jostain muusta.
        Ps olen kokki ja tehnyt ammatikseni hommaa vuodesta 1977 ja nähnyt yhtä sun toista...

        ravintola on kyseessä.Haluan vain pitää tarjoilijat nopeassa palvelussa jota te vitun kusipäät ette ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi.


      • Vaihda lääkitystä
        ravintoloitsija kirjoitti:

        ravintola on kyseessä.Haluan vain pitää tarjoilijat nopeassa palvelussa jota te vitun kusipäät ette ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi.

        Nyt on niin koomista, että kerroppa miesmäisesti mikä on ravintolan nimi?

        Tai kerro edes missä kaupungissa?

        Veikkaan Joensuu

        Voisiko asiakkaat syödä tiskikoneen vieressä, se olisi vielä parempi


      • Jokainen tavallaan
        ravintoloitsija kirjoitti:

        ravintola on kyseessä.Haluan vain pitää tarjoilijat nopeassa palvelussa jota te vitun kusipäät ette ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi.

        Sano niille tarjoilijoille, että tuovat tyhjät astia samallla pois kuin vievät uusi asiakkaille, muuten tarjoilijan työajasta puolet on pelkkää tyhjäkäyntiä.

        En ymmärrä ja sen takia en syö paikoissa joissa asikkaat kanniskelevat likaisia astioita - syökööt kuka tahtoo. Onneksi on mistä valita. Viimeksi tänään lähes loistava lounas Nepalilainen - tarjoilija ohjaisi pöytää, kertoi päivän lounaat, otti tilaukset vastaan, kertoi salaattipöydän kuuluvan lounaaseen, toi ateriat, kävi kysymässä maistuiko ja vei lautaset pois sekä kertoi mistä voin ottaa kahvia tai teetä halutessani ja juoda sen tai ottaa mukaan. Lähtiessä maksu - hyvä mieli ja maksu, eikä tarvinnut osallistua henkilökunnan töihin.

        Suosittelen vaikka raksahommia, niissä saat väännellä rautalankaa vaikka urakalla. Ravintola-ala ei ole sinun juttusi.


      • Onko Marssissa?
        Vaihda lääkitystä kirjoitti:

        Nyt on niin koomista, että kerroppa miesmäisesti mikä on ravintolan nimi?

        Tai kerro edes missä kaupungissa?

        Veikkaan Joensuu

        Voisiko asiakkaat syödä tiskikoneen vieressä, se olisi vielä parempi

        Ei kerro - niin ei kerro. Itse veikkaan Jyväskylää.


      • Ope Perho

        Siinä käytöksen kultaisessa käsikirjassa opetetaan myös miten asiakaspalvelu toimitetaan. Asiakasta palvellaan ja asiakas ei osallistu ravintolassa töihin jotka kuuluvat henkilökunnalle. Ellei ole kyseessä jonkin sortin talkooravintola.

        Yhdyssanat ovat vaikeita.
        saunantaakse - saunan taakse.


      • ravintoloitsija
        Jokainen tavallaan kirjoitti:

        Sano niille tarjoilijoille, että tuovat tyhjät astia samallla pois kuin vievät uusi asiakkaille, muuten tarjoilijan työajasta puolet on pelkkää tyhjäkäyntiä.

        En ymmärrä ja sen takia en syö paikoissa joissa asikkaat kanniskelevat likaisia astioita - syökööt kuka tahtoo. Onneksi on mistä valita. Viimeksi tänään lähes loistava lounas Nepalilainen - tarjoilija ohjaisi pöytää, kertoi päivän lounaat, otti tilaukset vastaan, kertoi salaattipöydän kuuluvan lounaaseen, toi ateriat, kävi kysymässä maistuiko ja vei lautaset pois sekä kertoi mistä voin ottaa kahvia tai teetä halutessani ja juoda sen tai ottaa mukaan. Lähtiessä maksu - hyvä mieli ja maksu, eikä tarvinnut osallistua henkilökunnan töihin.

        Suosittelen vaikka raksahommia, niissä saat väännellä rautalankaa vaikka urakalla. Ravintola-ala ei ole sinun juttusi.

        En ole koskaan kysynyt asiakkailta että "tuletteko meille töihin?" En oikeen tajua mitä höpötät? Meillä sa kaiken palvelun paitsi että haemme lautasen.en tajua miksi noin pienestä pitää vinkua.aika naurettavaa touhua! Tosi lapsellista!


      • ravintoloitsija
        ravintoloitsija kirjoitti:

        En ole koskaan kysynyt asiakkailta että "tuletteko meille töihin?" En oikeen tajua mitä höpötät? Meillä sa kaiken palvelun paitsi että haemme lautasen.en tajua miksi noin pienestä pitää vinkua.aika naurettavaa touhua! Tosi lapsellista!

        Anteeksi emme siis hae lautasia.noin! Pahoittelin vielä ja se tekee huonon asiakaspalvelijan.juujuu ootte oikeasti avun tarpeessa


      • Ketuttaa
        ravintoloitsija kirjoitti:

        En ole koskaan kysynyt asiakkailta että "tuletteko meille töihin?" En oikeen tajua mitä höpötät? Meillä sa kaiken palvelun paitsi että haemme lautasen.en tajua miksi noin pienestä pitää vinkua.aika naurettavaa touhua! Tosi lapsellista!

        .en tajua miksi noin pienestä pitää vinkua.aika naurettavaa touhua! Tosi lapsellista!
        Hoida ne helvatin lautaset tavalla tai toisella pois - SE EI OLE ASIAKKAAN TEHTÄVÄ.


      • raflanomistaja
        Ketuttaa kirjoitti:

        .en tajua miksi noin pienestä pitää vinkua.aika naurettavaa touhua! Tosi lapsellista!
        Hoida ne helvatin lautaset tavalla tai toisella pois - SE EI OLE ASIAKKAAN TEHTÄVÄ.

        Eikä tarjoilijan! Miten helvetissä sä jaksat liikkua vitun laiska paska.lautaset varmaan painaa 100kg ettei jaksa kantaa? Ja palautuspisteelle matkaa 1000km?? Vittu mene ravintolaan missä kaikki tehään sinun puolesta saatana laiska paska!!!!!


      • Haista huilu
        raflanomistaja kirjoitti:

        Eikä tarjoilijan! Miten helvetissä sä jaksat liikkua vitun laiska paska.lautaset varmaan painaa 100kg ettei jaksa kantaa? Ja palautuspisteelle matkaa 1000km?? Vittu mene ravintolaan missä kaikki tehään sinun puolesta saatana laiska paska!!!!!

        Hanki kertakäyttölautaset tai katso mitä tarjoilijan tehtävänkuvaan kuuluu.

        http://www.hyria.fi/koulutukset/aikuiskoulutukset/koulutushaku?e=3480&i=2830

        Suosittelen - saattaavat simmut aueta ja voisit oppia jotain asiakaspalvelusta.
        Eritä keksiä joku toinen aihe - tämä on valmis.


      • raflanomistaja
        Haista huilu kirjoitti:

        Hanki kertakäyttölautaset tai katso mitä tarjoilijan tehtävänkuvaan kuuluu.

        http://www.hyria.fi/koulutukset/aikuiskoulutukset/koulutushaku?e=3480&i=2830

        Suosittelen - saattaavat simmut aueta ja voisit oppia jotain asiakaspalvelusta.
        Eritä keksiä joku toinen aihe - tämä on valmis.

        Kiitos vinkistä.laitamme tänään jokaiselle pöydälle oman roskiksen jotta voitte laittaa kertis kamat roskiin.vai onko pahvi astiat myös iha vitun raskaat ettei jaksa laittaa? Eiku joo anteeksi ettehän te voi ku se on "työn tekoa" voi vitun idiootit oikeesti hahahha !! Mutta tämä on uusi käytäntö.sen jälkeen otetaan myös uudet käytännöt käyttöön jos tämäkään ei kelpaa kitisijöille!!


      • Suksi sudaniin
        raflanomistaja kirjoitti:

        Kiitos vinkistä.laitamme tänään jokaiselle pöydälle oman roskiksen jotta voitte laittaa kertis kamat roskiin.vai onko pahvi astiat myös iha vitun raskaat ettei jaksa laittaa? Eiku joo anteeksi ettehän te voi ku se on "työn tekoa" voi vitun idiootit oikeesti hahahha !! Mutta tämä on uusi käytäntö.sen jälkeen otetaan myös uudet käytännöt käyttöön jos tämäkään ei kelpaa kitisijöille!!

        Voi olla, että joku tulee kylään tarkistamaan pahvia-astiasi, ja mukaan tulee vero, alkoholi sekä terveystarkastaja. Kerro kuppilasi osoite - niin saadaan nauraa.

        Miten voi olla yksinkertainen raflanomistaja? Näköjään voi olla.


      • raflanomistaja
        Suksi sudaniin kirjoitti:

        Voi olla, että joku tulee kylään tarkistamaan pahvia-astiasi, ja mukaan tulee vero, alkoholi sekä terveystarkastaja. Kerro kuppilasi osoite - niin saadaan nauraa.

        Miten voi olla yksinkertainen raflanomistaja? Näköjään voi olla.

        Tuu kylään niin nauran sulle päin naamaa niin että kuola lentää.vaikka valitat niin jatkan nauramista vielä.mä vaikka tarjoan safkat ja nauretaan yhdessä?


      • Tarjoilija
        raflanomistaja kirjoitti:

        Kiitos vinkistä.laitamme tänään jokaiselle pöydälle oman roskiksen jotta voitte laittaa kertis kamat roskiin.vai onko pahvi astiat myös iha vitun raskaat ettei jaksa laittaa? Eiku joo anteeksi ettehän te voi ku se on "työn tekoa" voi vitun idiootit oikeesti hahahha !! Mutta tämä on uusi käytäntö.sen jälkeen otetaan myös uudet käytännöt käyttöön jos tämäkään ei kelpaa kitisijöille!!

        En suosittele kertsejä. Paskahousujen jälkeen saisit vain viherpiipertäjät kimppuusi. Miellytä nyt sitten aasiakkaita..


      • välttäkäätätäruokalaa
        raflanomistaja kirjoitti:

        Tuu kylään niin nauran sulle päin naamaa niin että kuola lentää.vaikka valitat niin jatkan nauramista vielä.mä vaikka tarjoan safkat ja nauretaan yhdessä?

        Sinulla taitaa se kuola valua koko ajan toisesta suupielestä. Olet aivan väärällä alalla, ollaksesi edes ruokalan omistaja, saati sitten ravintoloitsija. Kielenkäyttösi ja kirjoitustaitosi ovat järkyttävät. Miten ihmeessä olet selvinnyt edes peruskoulusta saati jatko-opinnoistasi noilla valmiuksilla. No, tee miten teet. Toimintapasi kyllä selviävät asiakkaillesi hyvinkin pian ja seurauksena on asiakaskato. Vai olisiko näiden tuskaisten purkauksien takana paineet ruokalasi kannattamattomuudesta ja vaanivasta konkurssista...?


      • raflanomistaja

        Hyvin menee raflassa.En vain siedä valehtelevia ja kieroja asiakkaita


      • närkästynytasiakas
        raflanomistaja kirjoitti:

        Hyvin menee raflassa.En vain siedä valehtelevia ja kieroja asiakkaita

        Sinun saatanan homosian kurakellari vajoaa jatkuvasti syvemmälle. Ruokani on taaskin myöhässä kun puhut paskaa netissä, tämä on törkeää!!!


    • Ei elämän kevät

      Sulla näyttää käyvän varsinainen vilinä ja kaikki ovat samaa mieltä kanssasi - ai niin se olikin jokin toinen ravintola - se jossa astiat tulevat ja menevät henkilökunnan toimesta.

      Boss - hanki elämä ja mene käymään oikeassa ravintolassa, voit saada jotain vinkkejä siitä miten ravintolassa asioidaan ja palvellaan.

      • raflanomistaja

        Tuu sanomaan päin naamaa saatana jos on jotai asiaa!!!


      • Vastaan huutoon
        raflanomistaja kirjoitti:

        Tuu sanomaan päin naamaa saatana jos on jotai asiaa!!!

        Lupaan tulla, kerro se kuppilasi nimi. Pikaisiin näkemisiin.


      • raflanomistaja
        Vastaan huutoon kirjoitti:

        Lupaan tulla, kerro se kuppilasi nimi. Pikaisiin näkemisiin.

        Haistavittukatu 6


      • Haista vaan
        raflanomistaja kirjoitti:

        Haistavittukatu 6

        Eli meni pupu pöksyyn - se ei ollut mikään ihme.

        Tämä raflanomistaja terrosioi aikaa montaa keskusteluryhmää idiotismillaan.
        Tunnistaa kirjoitus ja asiavirheistä sekä moukkamaisesta käytöksestä.


      • raflanomistaja
        Haista vaan kirjoitti:

        Eli meni pupu pöksyyn - se ei ollut mikään ihme.

        Tämä raflanomistaja terrosioi aikaa montaa keskusteluryhmää idiotismillaan.
        Tunnistaa kirjoitus ja asiavirheistä sekä moukkamaisesta käytöksestä.

        Terrorisoin? Ei ole rikosrekisteriä! Aika lapsellista syytellä ilman todisteita.asiakkaan turha kitiseminen vasta onkin lapsellista ja idioottimaista.kuinka paljon lautanen painaa?niin paljon kun nouset pöydästä niin menee selkä?


      • Haista itte
        raflanomistaja kirjoitti:

        Terrorisoin? Ei ole rikosrekisteriä! Aika lapsellista syytellä ilman todisteita.asiakkaan turha kitiseminen vasta onkin lapsellista ja idioottimaista.kuinka paljon lautanen painaa?niin paljon kun nouset pöydästä niin menee selkä?

        Edelleen odotan sitä luvattua ravintolan nimeä - saisiko sen. Lupaan tulla käymään ja kerron mitä näin. Mikäli laatu ei vastaa luvattua - kerron sen. Haluan nähdä mitä ravintolasi tarjoilijat tekevät jos ottavat tilaukset ja vievät annokset mutta eivät vie likaisia lautasia pöydistä - mitä ihmettä ne sitten tekevät loput työajastaan. Aivan ihme juttu - jonka oikeasti haluan nähdä. Epälen koko tarjoilijan olemassa olemista.

        Lupasit kertoa nimen ja osoitteen, mutta syytä tai toisesta sitä ei ole näkynyt - menikö tosiaan pupu pöksyyn? Haistavittukatua ei löydy...


      • raflanomistaja
        Haista itte kirjoitti:

        Edelleen odotan sitä luvattua ravintolan nimeä - saisiko sen. Lupaan tulla käymään ja kerron mitä näin. Mikäli laatu ei vastaa luvattua - kerron sen. Haluan nähdä mitä ravintolasi tarjoilijat tekevät jos ottavat tilaukset ja vievät annokset mutta eivät vie likaisia lautasia pöydistä - mitä ihmettä ne sitten tekevät loput työajastaan. Aivan ihme juttu - jonka oikeasti haluan nähdä. Epälen koko tarjoilijan olemassa olemista.

        Lupasit kertoa nimen ja osoitteen, mutta syytä tai toisesta sitä ei ole näkynyt - menikö tosiaan pupu pöksyyn? Haistavittukatua ei löydy...

        Kun tarjoilija on palvellut sinua niin hän palvelee muita! On se niin saatanan vaikea ymmärtää


      • kiinnostaa M
        raflanomistaja kirjoitti:

        Kun tarjoilija on palvellut sinua niin hän palvelee muita! On se niin saatanan vaikea ymmärtää

        On se todella vaikeata ymmärtää - mitä se palvelu on jos ei ehdi lautausia viedä kuin yhteen suuntaan. Kerro jo se kuppilasi nimi niin lupaan tulla ja kertoa kaikelle kansalle mitä näin. Epäilen, että koko tarjoilija on pelkkä päiväuni - josta et ole vielä herännyt.

        Olen käynyt monissa kymmenissä ellei sadoissa ravintoloissa mutta yhdessäkään en ole tavannut yhteensuuntaa kulkevia tarjoilijoista. Kaikissa paikoissa joissa on pöytiintarjoilu on ollut myös pöytien siivous ja likaisten lautasten pois vieminen - jonka on tehnyt tarjoilija tai blokkkari - ei asiakas.


      • En usko exateisti
        raflanomistaja kirjoitti:

        Kun tarjoilija on palvellut sinua niin hän palvelee muita! On se niin saatanan vaikea ymmärtää

        Taitaa olla tämä raflanomistaja pelkkä jaskan pauhaja. En todellakaan usko juttuja tarjoilijasta jonka hoitaa vain lautausten viemisen mutta ei palautusta.


      • irhgoeirhg
        raflanomistaja kirjoitti:

        Terrorisoin? Ei ole rikosrekisteriä! Aika lapsellista syytellä ilman todisteita.asiakkaan turha kitiseminen vasta onkin lapsellista ja idioottimaista.kuinka paljon lautanen painaa?niin paljon kun nouset pöydästä niin menee selkä?

        raflanomistaja;

        Terrorisoida ei ole rikos ja ketään ei rekisterisi kiinnosta.

        Kukaan ei ole syytellyt.

        Käytä hei isoja kirjaimia ja pisteen jälkeen lyö rohkeasti välilyöntiä.


      • pizza-kax
        raflanomistaja kirjoitti:

        Kun tarjoilija on palvellut sinua niin hän palvelee muita! On se niin saatanan vaikea ymmärtää

        Tämä "raflanomistaja" ei huhupuheiden mukaan omista ravintolaa vaan on Suomi-24 foruumin tunnetuimpia häiriköitä.

        Minuakin kuten monia muita kiinnostaa tämän ravintolan osoite. Olisi aikuisen käytöstä jos kertoisit tämän kuppilan nimen ja osoitteen.

        Tullaan sitten porukalla katsomaan yhdensuuntaista liikennettä.

        Kun tarjoilija on ottanut maksun niin silloin hänellä on tyhjät kädet. Miksi hän ei silloin palaa astioiden kanssa tiskiin?

        Et taida olla keittiön terävin veitsi?


      • raflanomistaja
        irhgoeirhg kirjoitti:

        raflanomistaja;

        Terrorisoida ei ole rikos ja ketään ei rekisterisi kiinnosta.

        Kukaan ei ole syytellyt.

        Käytä hei isoja kirjaimia ja pisteen jälkeen lyö rohkeasti välilyöntiä.

        Kukaan ei syytele?? Muutaku tää pissakax

        Tämä "raflanomistaja" ei huhupuheiden mukaan omista ravintolaa vaan on Suomi-24 foruumin tunnetuimpia häiriköitä."

        Joku voisi selventää tämän !!


      • Ei ole ei ole
        raflanomistaja kirjoitti:

        Kukaan ei syytele?? Muutaku tää pissakax

        Tämä "raflanomistaja" ei huhupuheiden mukaan omista ravintolaa vaan on Suomi-24 foruumin tunnetuimpia häiriköitä."

        Joku voisi selventää tämän !!

        Ja sen ravintolan nimi oli? Miksi et kerro kuppilasi nimeä, voin vastata itsekin - sitä ei ole olemassa kuin päiväunissasi. Näin se vain on - ei kukaan ravintolayrittäjä kirjoittele noin pehmoisia.


      • Mikko P
        raflanomistaja kirjoitti:

        Kukaan ei syytele?? Muutaku tää pissakax

        Tämä "raflanomistaja" ei huhupuheiden mukaan omista ravintolaa vaan on Suomi-24 foruumin tunnetuimpia häiriköitä."

        Joku voisi selventää tämän !!

        Sulla on "raflanomistaja" aikaa kirjoitella täällä iltaisin ja päivisin.

        Kun sinulla on ylimääräistä aikaa, kanna itse lautasesi poika!

        Missä kaupungissa ravintolasi on?


      • raflanomistaja
        Mikko P kirjoitti:

        Sulla on "raflanomistaja" aikaa kirjoitella täällä iltaisin ja päivisin.

        Kun sinulla on ylimääräistä aikaa, kanna itse lautasesi poika!

        Missä kaupungissa ravintolasi on?

        Kyllä sen huomaa heti kommenteista kuinka saatanan laiskoja ihmisiä ootte.Lautanen painaa niin että selkä menee paskaks.Tai jopa kilometrejä olisi myös palautuspiste??.Ei hätää mä tarjoan taxi kyydin sinne palautuspisteelle hahhahah.Tai vuokraan nosturin "painavien" lautasten nostoon hahahahajaja


      • Faktojapöytään
        raflanomistaja kirjoitti:

        Kyllä sen huomaa heti kommenteista kuinka saatanan laiskoja ihmisiä ootte.Lautanen painaa niin että selkä menee paskaks.Tai jopa kilometrejä olisi myös palautuspiste??.Ei hätää mä tarjoan taxi kyydin sinne palautuspisteelle hahhahah.Tai vuokraan nosturin "painavien" lautasten nostoon hahahahajaja

        1 § Petos[1]
        Joka, hankkiakseen itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä taikka toista vahingoittaakseen, erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttämällä saa toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin ja siten aiheuttaa taloudellista vahinkoa erehtyneelle tai sille, jonka eduista tällä on ollut mahdollisuus määrätä, on tuomittava petoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."


      • Joopa joo
        raflanomistaja kirjoitti:

        Kyllä sen huomaa heti kommenteista kuinka saatanan laiskoja ihmisiä ootte.Lautanen painaa niin että selkä menee paskaks.Tai jopa kilometrejä olisi myös palautuspiste??.Ei hätää mä tarjoan taxi kyydin sinne palautuspisteelle hahhahah.Tai vuokraan nosturin "painavien" lautasten nostoon hahahahajaja

        Voi että olet sitten niin hassun hauska mies. Tosin kirjoittamaan et ole oppinut ja ravintolaa sinulla ei - kuin päiväunissasi. Kuka se on laiska - se joka jaksaa tuoda lautasen mutta ei viedä sitä pois....mieti sitä. Eiköhän tämä riitä tästä ja lisää jostain muusta.

        Jos laatu ei vastaa luvattua - onko se petos?


      • raflanomistaja
        Joopa joo kirjoitti:

        Voi että olet sitten niin hassun hauska mies. Tosin kirjoittamaan et ole oppinut ja ravintolaa sinulla ei - kuin päiväunissasi. Kuka se on laiska - se joka jaksaa tuoda lautasen mutta ei viedä sitä pois....mieti sitä. Eiköhän tämä riitä tästä ja lisää jostain muusta.

        Jos laatu ei vastaa luvattua - onko se petos?

        Mitä hauskaa siinä on kun LUPAA ASIAKKAALLE?? LUPASIN taxi kyydin tai nosturin.se on asiakaspalvelua!!


      • raflanomistaja
        raflanomistaja kirjoitti:

        Mitä hauskaa siinä on kun LUPAA ASIAKKAALLE?? LUPASIN taxi kyydin tai nosturin.se on asiakaspalvelua!!

        On sitten kukkahattutädit/sedät niin hiljaista kun saavat totuuden asiakaspalvelusta.kerranki teidät saa hiljaiseksi !! Hävetkää !!!


      • Lesokarju
        raflanomistaja kirjoitti:

        On sitten kukkahattutädit/sedät niin hiljaista kun saavat totuuden asiakaspalvelusta.kerranki teidät saa hiljaiseksi !! Hävetkää !!!

        Vittu tuu tänne uhoon jos uskallat!! Tuun sun ravintolaan iha vittuillakseni ja heitän vittu lautaset ruokineen lattiaalle ja päästän paskasen naurun. Koitapa sit pakottaa korjaan ne pois, niin katotaan kumpi on kovempi karju. Voi tulla sulle äitiä ikävä.


      • raflanomistaja
        Lesokarju kirjoitti:

        Vittu tuu tänne uhoon jos uskallat!! Tuun sun ravintolaan iha vittuillakseni ja heitän vittu lautaset ruokineen lattiaalle ja päästän paskasen naurun. Koitapa sit pakottaa korjaan ne pois, niin katotaan kumpi on kovempi karju. Voi tulla sulle äitiä ikävä.

        Mitä vittua sä piipität perkele siellä!! Heitä saatana se lautanen siihe vitun lattialle niin tuun perkele nauramaan sulle saatana !!!!


      • raflanomistaja
        raflanomistaja kirjoitti:

        Mitä vittua sä piipität perkele siellä!! Heitä saatana se lautanen siihe vitun lattialle niin tuun perkele nauramaan sulle saatana !!!!

        Minä ihan unohdin.sinä käyt näköjään naisiin käsiksi??


      • Lesokarju
        raflanomistaja kirjoitti:

        Mitä vittua sä piipität perkele siellä!! Heitä saatana se lautanen siihe vitun lattialle niin tuun perkele nauramaan sulle saatana !!!!

        Vittu kun ootkin niin helvetin pelottava... Että ihan naurat? Voi kauhee. No ethän sä saatanan narukäsi muutakaan uskalla, sen kun vaan soitat poskeas täällä kun muualla et saa kumminkaan vittu suutas auki kun täriset kauhusta. ja vitut sä mitään kumminkaan naurat, heti ku tulee joku kovempi sälli vastaan niin sähän itkeä tirautat kun pelottaa niin pahasti. siinähä vittu vollotat sitten ja iniset astian palautuksistas jumalauta!


      • Lesokarju
        raflanomistaja kirjoitti:

        Minä ihan unohdin.sinä käyt näköjään naisiin käsiksi??

        Ei mun tarvi kun mä oon niin kova karju. On kato lihasta kuin puhvelilla ja raameja ku kaapilla. vittu kun mä astun mihin tahansa sisään niin vittu kaikki vaikenee kun taikaiskusta. Yks katse multa ja kovempikin kovis kun sä sulkee suun suppuun ihan nätisti.


      • Lesokarju
        raflanomistaja kirjoitti:

        Minä ihan unohdin.sinä käyt näköjään naisiin käsiksi??

        Niin ja se vielä, että jos sä oot nainen, niin en kyllä sua huolis. Akkoja on jo joka sormelle ja joku taso se on mullaki. vittu kukaan jaksais tollasta nalkutusta jostain kämäsistä vittu lautasista


      • raflanomistaja
        Lesokarju kirjoitti:

        Vittu kun ootkin niin helvetin pelottava... Että ihan naurat? Voi kauhee. No ethän sä saatanan narukäsi muutakaan uskalla, sen kun vaan soitat poskeas täällä kun muualla et saa kumminkaan vittu suutas auki kun täriset kauhusta. ja vitut sä mitään kumminkaan naurat, heti ku tulee joku kovempi sälli vastaan niin sähän itkeä tirautat kun pelottaa niin pahasti. siinähä vittu vollotat sitten ja iniset astian palautuksistas jumalauta!

        Jaajaa vittu !! "Lirautin" alleni ku "pelottaa" niin vitusti... ei vittu nyt on niin "pelokas" olo huh huh...en tiedä "uskallanko" enään sanoa mitään..ei vittu tätä "pelon" määrää...

        No jos oot niin karju niin eihä se 200g lautanen tunnu missään? Vai?


      • Lesokarju
        raflanomistaja kirjoitti:

        Jaajaa vittu !! "Lirautin" alleni ku "pelottaa" niin vitusti... ei vittu nyt on niin "pelokas" olo huh huh...en tiedä "uskallanko" enään sanoa mitään..ei vittu tätä "pelon" määrää...

        No jos oot niin karju niin eihä se 200g lautanen tunnu missään? Vai?

        No eihän se vittu tunnukaan kun penkistäki nousee 150 kg kylmää rautaa. mutta emmä ala kenenkään hiiren käskystä perkele jotai kämäsiä lautasia kanneksimaan. Kaikkia poskisolisteja sitä perkele onkin.


      • raflanomistaja
        Lesokarju kirjoitti:

        No eihän se vittu tunnukaan kun penkistäki nousee 150 kg kylmää rautaa. mutta emmä ala kenenkään hiiren käskystä perkele jotai kämäsiä lautasia kanneksimaan. Kaikkia poskisolisteja sitä perkele onkin.

        Mikset perusta omaa komedia tv ohjelmaa ku läpätki kuullostaa vitu hauskoilta!?


      • asiakastaeienääole
        raflanomistaja kirjoitti:

        Mikset perusta omaa komedia tv ohjelmaa ku läpätki kuullostaa vitu hauskoilta!?

        Aloittaja taitaa olla Hanssi, joka perusteli hanaveden korkeaa hintaa rafloissaan sillä, että tarjoilijat joutuvat kävelemään muutaman metrin tuodakseen raikkaan Helsingin veden pöytään eli kraanavettä haaleana muutaman eken hintaan per kannu.

        Noin yleensä maailmanlaajuisesti puhdas vesi kuuluu aterian hintaan kuten myös pikku-suolaiset pöydässä vaikka kuka niitä uskaltaakaan nauttia.

        Hanssilla on jo oma komedia-ohjelma nimeltään "haista-hans" eli Suomen tunnetuimman kondiittorin sarja epäonnistuneita leivoksia ja silti tää lidlin pelle kehtaa arvostella muita kun omat marengit ovat suoraan sellofaaneista kuorittuja.

        Joskus tää pelle oli ihan vakavasti otettava ruoka-taiteilija ja nykyään pelkkä punakenkäinen, makkarahousuinen pelle - ehkä "uusi" vaimo on saanut tään muutoksen aikaan tai sitten nykyinen taloustilanne - faindaininki ei vain ole enää kannattavaa vaan särvin on hankittava huoramalla eineksiä - "autenttinen" maku joo ja suoraan hanssin perseestä.


      • Arttu-Sakari
        Haista itte kirjoitti:

        Edelleen odotan sitä luvattua ravintolan nimeä - saisiko sen. Lupaan tulla käymään ja kerron mitä näin. Mikäli laatu ei vastaa luvattua - kerron sen. Haluan nähdä mitä ravintolasi tarjoilijat tekevät jos ottavat tilaukset ja vievät annokset mutta eivät vie likaisia lautasia pöydistä - mitä ihmettä ne sitten tekevät loput työajastaan. Aivan ihme juttu - jonka oikeasti haluan nähdä. Epälen koko tarjoilijan olemassa olemista.

        Lupasit kertoa nimen ja osoitteen, mutta syytä tai toisesta sitä ei ole näkynyt - menikö tosiaan pupu pöksyyn? Haistavittukatua ei löydy...

        Minäkin haluaisin käydä "raflanomistajan" paikassa.
        Haluaisin todella tavata omistajan ja tutustua lähemmin hänen konseptiinsa.
        Saattaisit todellakin jänistää kun tapaisimme kasvokkain ja tunnistaisit minut.
        Minä en varmaan ole edes kuullut sinusta mutta minuun sinä olet tutustunut esimerkiksi alan lehtien välityksellä ja myös tv kautta.
        Eli jos sinusta löytyy yhtään "miestä" niin kerro anniskelupaikkasi osoite , me tulemme käymään.


    • myös raflan om

      no, meillä on samanmoinen palautussysteemi lounasravintolassa, vaan ei ne unohtuneet tarjottimet kauaa pöydässä homehdu... viitti ees kattoo.. kyllä ne korjataan poikkeen.

      • raflanomistaja

        Olen tehnyt päätöksen ja poistan palautuspisteen ihan vain koska ajattelen asiakkaitten selkiä ja jalkoja.

        Yhdellä asiakkaalla meni selkä koska "painava" lautanen ja yksi toope eksyi matkalla koska "pitkä matka"

        Korvasimme hoitokulut koska se oli meidän vika.Miksi käytimme vitun painavia 200g lautasia. Huh huh en itsekkään meinaa jaksaa kantaa.. ja haimme palautuspisteen monien kilometrien päästä

        Miksi meille tuli kaikki huonokuntoiset?


      • Olet pelle riuvaaja
        raflanomistaja kirjoitti:

        Olen tehnyt päätöksen ja poistan palautuspisteen ihan vain koska ajattelen asiakkaitten selkiä ja jalkoja.

        Yhdellä asiakkaalla meni selkä koska "painava" lautanen ja yksi toope eksyi matkalla koska "pitkä matka"

        Korvasimme hoitokulut koska se oli meidän vika.Miksi käytimme vitun painavia 200g lautasia. Huh huh en itsekkään meinaa jaksaa kantaa.. ja haimme palautuspisteen monien kilometrien päästä

        Miksi meille tuli kaikki huonokuntoiset?

        Kuuleppas raflanomistaja, et sinä oikeasti ole mikään raflanomistaja ja missään raflassa töissä. Ihan turha tulla tänne tuollaista v'tun p'askaa puhumaan, uskottelemaan moista potaskaa. Sinun viesteistäsi saa moni hyvät naurut ja hyvä että saakin. Olet pelle, et mikään raflanomistaja.

        Et suostu raflasi nimeä kertomaan, vastauksena on vaan v'ttu ja muuta kiroamista, raivoamista ja jos olisit töissä jossain raflassa, niin todennäköisesti sinulla tuskin olisi aikaa meuhkata täällä ja omaisit hyvät käytöstavat asiallisempaan ja rauhallisempaan keskusteluun, mutta ei sinulta muuta voi odotaakaan.


      • raflanomistaja
        Olet pelle riuvaaja kirjoitti:

        Kuuleppas raflanomistaja, et sinä oikeasti ole mikään raflanomistaja ja missään raflassa töissä. Ihan turha tulla tänne tuollaista v'tun p'askaa puhumaan, uskottelemaan moista potaskaa. Sinun viesteistäsi saa moni hyvät naurut ja hyvä että saakin. Olet pelle, et mikään raflanomistaja.

        Et suostu raflasi nimeä kertomaan, vastauksena on vaan v'ttu ja muuta kiroamista, raivoamista ja jos olisit töissä jossain raflassa, niin todennäköisesti sinulla tuskin olisi aikaa meuhkata täällä ja omaisit hyvät käytöstavat asiallisempaan ja rauhallisempaan keskusteluun, mutta ei sinulta muuta voi odotaakaan.

        Viimeisin vastaus oli mielestäni asiallinen? Kerroin kuinka ajattelimme asiakkaita ja poistimme palautuspisteen veidän selän ja jalkojen takia.

        Olen myös korvannut asiakkaiden sairaala sekä taxi kulut! Sekö ei ole hyvää palvelua?

        Asiakkalla meni selkä koska oli niin painava lautanen joten tarjosin hänelle kuljetuksen sairaalaan ja maksoin hänen sairaala kulut.

        Jos tuollainen toiminta on huonoa niin en sitten tiedä mitä sanoa..

        Olen kyllä lukenut teidän valituksia täälä jotka otin huomioon.

        palautuspiste on POISTETTU !!


      • Olet valehtelija
        raflanomistaja kirjoitti:

        Viimeisin vastaus oli mielestäni asiallinen? Kerroin kuinka ajattelimme asiakkaita ja poistimme palautuspisteen veidän selän ja jalkojen takia.

        Olen myös korvannut asiakkaiden sairaala sekä taxi kulut! Sekö ei ole hyvää palvelua?

        Asiakkalla meni selkä koska oli niin painava lautanen joten tarjosin hänelle kuljetuksen sairaalaan ja maksoin hänen sairaala kulut.

        Jos tuollainen toiminta on huonoa niin en sitten tiedä mitä sanoa..

        Olen kyllä lukenut teidän valituksia täälä jotka otin huomioon.

        palautuspiste on POISTETTU !!

        Sinä et ole mikään raflanomistaja, ei sinulla mitään ravintolaa ole. Et ole asiallinen, olet riidanhaluinen ja valehtelija.

        Vaadin sen ravintolasi nimen, jos et voi sanoa sitä, niin kusetat ihmisiä.


      • raflanomistaja
        Olet valehtelija kirjoitti:

        Sinä et ole mikään raflanomistaja, ei sinulla mitään ravintolaa ole. Et ole asiallinen, olet riidanhaluinen ja valehtelija.

        Vaadin sen ravintolasi nimen, jos et voi sanoa sitä, niin kusetat ihmisiä.

        Hei! Mikset voi vastata kysymykseeni? Onko väärin maksaa asiakkaan sairaala maksut ja taxi matka? Silkkaa hyvyyttäni tein tämän! Voin myös järjestää tanssit..


      • Haista vittu
        raflanomistaja kirjoitti:

        Hei! Mikset voi vastata kysymykseeni? Onko väärin maksaa asiakkaan sairaala maksut ja taxi matka? Silkkaa hyvyyttäni tein tämän! Voin myös järjestää tanssit..

        Miksi sinä et suostu kertomaan ravintolasi nimeä? paskat olet mitään sairaala ja taksimaksuja maksellut, olet velkaa juopottelustasi ja elatusmaksuistasi. Silkkaa v'ttumaisuuttasi harrastat moista ja yrität pilata toisten elämän. Millä h'lvetin oikeudella puutut toisten elämään ja kehtaat alkaa säätämään mitään. Voit olla varma että sinunkin elämääsi aletaan säätämään. Muista että kosto elää. Tanssisi voit järjestää keskenäsi stripteasetansseja.


      • raflanomistaja
        Haista vittu kirjoitti:

        Miksi sinä et suostu kertomaan ravintolasi nimeä? paskat olet mitään sairaala ja taksimaksuja maksellut, olet velkaa juopottelustasi ja elatusmaksuistasi. Silkkaa v'ttumaisuuttasi harrastat moista ja yrität pilata toisten elämän. Millä h'lvetin oikeudella puutut toisten elämään ja kehtaat alkaa säätämään mitään. Voit olla varma että sinunkin elämääsi aletaan säätämään. Muista että kosto elää. Tanssisi voit järjestää keskenäsi stripteasetansseja.

        Kyllä maksoin korvaukset ! Ravintolan vastuulle se meni kun asiakkaan selkä meni.

        Velkaa en ole senttiäkään ja en juo alkoholia.

        En ymmärrä tota sun huuteluas ja uhkailuas! Ja kenen elämään olen puuttunut? Mitäs sä meinaat kostaa? Sen kun jonkun selkä meni? Ei huh huh mitä syytöksiä! Yhden palautuspisteen takia pitää sitten ottaa noin henk koht koko asia???


      • En usko sinua
        raflanomistaja kirjoitti:

        Kyllä maksoin korvaukset ! Ravintolan vastuulle se meni kun asiakkaan selkä meni.

        Velkaa en ole senttiäkään ja en juo alkoholia.

        En ymmärrä tota sun huuteluas ja uhkailuas! Ja kenen elämään olen puuttunut? Mitäs sä meinaat kostaa? Sen kun jonkun selkä meni? Ei huh huh mitä syytöksiä! Yhden palautuspisteen takia pitää sitten ottaa noin henk koht koko asia???

        Et ole mitään korvauksia maksanut, muuta kuin velkoja ja elatusmaksuja. Keltään ei ole selkä mennyt, tuon olet itse keksinyt. Kyllä sinun juopottelusi tiedetään. Sinä itse olet raivonnut, huutanut ja uhkaillut aloitusviestistäsi lähtien, etkös muista? Olen lukenut koko viestiketjun moneen kertaan läpi. Tiedät varsin hyvin kenen elämään olet puuttunut ja miksi siitä pitää kostaa. Syytökset olet ansainnut paskan puhumisesta ja valehtelusta, joten ihan turhaan otat henkilökohtaisesti.


      • raflanomistaja
        En usko sinua kirjoitti:

        Et ole mitään korvauksia maksanut, muuta kuin velkoja ja elatusmaksuja. Keltään ei ole selkä mennyt, tuon olet itse keksinyt. Kyllä sinun juopottelusi tiedetään. Sinä itse olet raivonnut, huutanut ja uhkaillut aloitusviestistäsi lähtien, etkös muista? Olen lukenut koko viestiketjun moneen kertaan läpi. Tiedät varsin hyvin kenen elämään olet puuttunut ja miksi siitä pitää kostaa. Syytökset olet ansainnut paskan puhumisesta ja valehtelusta, joten ihan turhaan otat henkilökohtaisesti.

        No vittu kenen elämään olen puuttunut? Kerro millälailla??? Kiva saada nyt vasta tietää asiasta.. kerro nyt kun tidät mua oaremmin asiat niin voin korjata asian jotenkin jos nyt ylipäätänsä olen tehnyt mitää

        Tiedän että olen sanonut että astiat palautuspisteelle joo mutta toisen elämään en ole puuttunut..sori,ei ole tapana


      • raflanomistaja
        raflanomistaja kirjoitti:

        No vittu kenen elämään olen puuttunut? Kerro millälailla??? Kiva saada nyt vasta tietää asiasta.. kerro nyt kun tidät mua oaremmin asiat niin voin korjata asian jotenkin jos nyt ylipäätänsä olen tehnyt mitää

        Tiedän että olen sanonut että astiat palautuspisteelle joo mutta toisen elämään en ole puuttunut..sori,ei ole tapana

        Luin ketjun läpi 5 kertaa enkä ole puuttunut kenenkään elämään!!

        Kopsaa Mulle ne tekstit missä puutuin toisen elämään kiitos !


      • Vitun valehtelija
        raflanomistaja kirjoitti:

        Luin ketjun läpi 5 kertaa enkä ole puuttunut kenenkään elämään!!

        Kopsaa Mulle ne tekstit missä puutuin toisen elämään kiitos !

        Tiedät kyllä varsin hyvin, kenen elämään olet puuttunut. Joten älä viitsi teeskennellä.

        Mikään raflanomistaja sinä et ole ja mitään ravintolaa sinulla ei ole, joten ihan turhaan höpötät niistä astioista. Minä en kopsaa mitään tekstejä.


      • raflanomistaja
        Vitun valehtelija kirjoitti:

        Tiedät kyllä varsin hyvin, kenen elämään olet puuttunut. Joten älä viitsi teeskennellä.

        Mikään raflanomistaja sinä et ole ja mitään ravintolaa sinulla ei ole, joten ihan turhaan höpötät niistä astioista. Minä en kopsaa mitään tekstejä.

        No kenen elämään olen puuttunut?!

        Vittu jos et kopsaa mun tekstejä niin sulla ei saatana ole vittujakaan näyttöä siitä että olen puuttunut jonkun elämään vitun kusettaja saatana menee sun kans kunnolla vittu hermot !!!

        Kerro nyt vittu ajois että mitä olen muka perkele tehnyt !?

        Alkaa vanha ihminen vähemmästäkin taas hermostumaan !!


      • raflanomistaja
        raflanomistaja kirjoitti:

        No kenen elämään olen puuttunut?!

        Vittu jos et kopsaa mun tekstejä niin sulla ei saatana ole vittujakaan näyttöä siitä että olen puuttunut jonkun elämään vitun kusettaja saatana menee sun kans kunnolla vittu hermot !!!

        Kerro nyt vittu ajois että mitä olen muka perkele tehnyt !?

        Alkaa vanha ihminen vähemmästäkin taas hermostumaan !!

        Nyt jumalauta ala kertoa kenen elämään olen puuttunut ja millälailla että perkele pääsee joskus nukkumaanki !! Aamulla sydän kontrolliin taas !

        Ei tässä muuta mutta kun olisi vain kiva tietää mistä puhut..voisin lopettaa täälä kirjoittelut sitten !


      • raflanomistaja
        raflanomistaja kirjoitti:

        Nyt jumalauta ala kertoa kenen elämään olen puuttunut ja millälailla että perkele pääsee joskus nukkumaanki !! Aamulla sydän kontrolliin taas !

        Ei tässä muuta mutta kun olisi vain kiva tietää mistä puhut..voisin lopettaa täälä kirjoittelut sitten !

        Jos vielä vastaat "älä teeskentele" "tiedät varsin hyvin" niin vastaan edelleen (en tiedä,voisitko kertoa,kivan kun tiedät mun asioista paremmin kun minä itse)

        Aika säälittävää uhkailla sydänsairasta naista ! Ei ennenvanhaan kohdeltu vanhenpaa naista noin!


      • Älä jankuta
        raflanomistaja kirjoitti:

        No kenen elämään olen puuttunut?!

        Vittu jos et kopsaa mun tekstejä niin sulla ei saatana ole vittujakaan näyttöä siitä että olen puuttunut jonkun elämään vitun kusettaja saatana menee sun kans kunnolla vittu hermot !!!

        Kerro nyt vittu ajois että mitä olen muka perkele tehnyt !?

        Alkaa vanha ihminen vähemmästäkin taas hermostumaan !!

        Sinä vitun idiootti tiedät varsin hyvin! Vitut minä kenenkään tekstejä kopsaan, koska sinun viestisi on kaikkien luettavissa, joten vitut mistään näytöistä. Se vitun kusettaja olet sinä, valehtelet olevasi raflanomistaja ja joku mainitsikin sinun olevan joku häirikkö, muiltakin palstoilta. Eiköhän toisilta mene hermot, kun he kyllästyy joukerteluusi.

        Tiedät kyllä mitä olet tehnyt, valehtelet, jankutat ja häiriköit! Tuskin vielä mikään vanha ihminen olet. Olet nuori ihminen, joka innostuu entistä enemmän.


      • Et ole sydänsairas
        raflanomistaja kirjoitti:

        Jos vielä vastaat "älä teeskentele" "tiedät varsin hyvin" niin vastaan edelleen (en tiedä,voisitko kertoa,kivan kun tiedät mun asioista paremmin kun minä itse)

        Aika säälittävää uhkailla sydänsairasta naista ! Ei ennenvanhaan kohdeltu vanhenpaa naista noin!

        Älä yritä kusettaa. Sunnuntaisin ei ole mitään sydänkontrolleja. Ei sinulla mitään sellaisia ole ja säälittävämpää on teeskennellä sydänsairasta. Ennenvanhaan ei nuori nainen teeskennellyt noin, että kehtaatkin!


      • raflanomistaja
        Älä jankuta kirjoitti:

        Sinä vitun idiootti tiedät varsin hyvin! Vitut minä kenenkään tekstejä kopsaan, koska sinun viestisi on kaikkien luettavissa, joten vitut mistään näytöistä. Se vitun kusettaja olet sinä, valehtelet olevasi raflanomistaja ja joku mainitsikin sinun olevan joku häirikkö, muiltakin palstoilta. Eiköhän toisilta mene hermot, kun he kyllästyy joukerteluusi.

        Tiedät kyllä mitä olet tehnyt, valehtelet, jankutat ja häiriköit! Tuskin vielä mikään vanha ihminen olet. Olet nuori ihminen, joka innostuu entistä enemmän.

        No kerro mun nimi,missä asun,ikä

        Ku näytät niin saatanan hyvin tietävän mun asiat paremmin kun minä itse ! Saatanan kusipää!!!!

        Ja kerro miten olen puuttunut toisten elämään !? Vittu mua ottaa kaaliin tollanen että muka tiedät kaiken ja sitten ei ole MITÄÄN TODISTEITA siitä !!!

        Ala jo saatana kertoa !!


      • raflanomistaja
        raflanomistaja kirjoitti:

        No kerro mun nimi,missä asun,ikä

        Ku näytät niin saatanan hyvin tietävän mun asiat paremmin kun minä itse ! Saatanan kusipää!!!!

        Ja kerro miten olen puuttunut toisten elämään !? Vittu mua ottaa kaaliin tollanen että muka tiedät kaiken ja sitten ei ole MITÄÄN TODISTEITA siitä !!!

        Ala jo saatana kertoa !!

        KERRO JO SAATANA !!!!!!!!!!!!!


      • Ole jo vittu hiljaa!
        raflanomistaja kirjoitti:

        KERRO JO SAATANA !!!!!!!!!!!!!

        MITÄ VITTUA SINÄ SIELLÄ HUUDAT JA MEUHKAAT, ETKÖ SINÄ VITUN IDIOOTTI OSAA SAATANA LOPETTAA, OLETKO NIIN VAJAA? Sinun viestejä on muillakin palstoilla, esiinnyt raflanomistajana ja vaahtoat niistä astioista. jos ei sitä niin sitten jotain muuta. Kyllä sinut tiedetään ja tunnetaan. Keksi vaan lisää noita sekopäisiä tarinoitasi, kuinkahan moni on niin hölmö että uskoo. Pilaat oikeiden ravintoloitsijoiden maineen, noilla sekopää horinoillasi ja se on näköjään tarkoituksesi.

        Mikä siinä on niin vitun vaikeaa, ettet voi ravintolasi nimeä kertoa? Jos et suostu kertomaan sitä, niin et ole mikään raflanomistaja.


      • raflanomistaja
        Ole jo vittu hiljaa! kirjoitti:

        MITÄ VITTUA SINÄ SIELLÄ HUUDAT JA MEUHKAAT, ETKÖ SINÄ VITUN IDIOOTTI OSAA SAATANA LOPETTAA, OLETKO NIIN VAJAA? Sinun viestejä on muillakin palstoilla, esiinnyt raflanomistajana ja vaahtoat niistä astioista. jos ei sitä niin sitten jotain muuta. Kyllä sinut tiedetään ja tunnetaan. Keksi vaan lisää noita sekopäisiä tarinoitasi, kuinkahan moni on niin hölmö että uskoo. Pilaat oikeiden ravintoloitsijoiden maineen, noilla sekopää horinoillasi ja se on näköjään tarkoituksesi.

        Mikä siinä on niin vitun vaikeaa, ettet voi ravintolasi nimeä kertoa? Jos et suostu kertomaan sitä, niin et ole mikään raflanomistaja.

        PIDÄ SINÄ SAATANA KUSIPÄÄ SE TURPAS KIINNI !!!

        NYT NE VITUN TODISTEET ESILLE JA IHA VITUN NOPEESTI SAATANA JO !!!!

        SANO JO SAATANA !!!!!!

        LOPETA JO SAATANA SE SYYTTELY JA MEUHKAAMINEN PERKELE !!!!!!

        HAISTA VITTU VITUN PASKA !!!!! VITUN KUSIPÄÄ VITTU !!! VITTU MÄ JUOKSUTAN PIAN SAATANA !!!! VITUN APINA SAATANA KUSIPÄÄ VITUN PASKA !!!!

        IME MUNAA VITUN PELLE SAATANA !!!!!


      • Haista vittu vatipää
        raflanomistaja kirjoitti:

        PIDÄ SINÄ SAATANA KUSIPÄÄ SE TURPAS KIINNI !!!

        NYT NE VITUN TODISTEET ESILLE JA IHA VITUN NOPEESTI SAATANA JO !!!!

        SANO JO SAATANA !!!!!!

        LOPETA JO SAATANA SE SYYTTELY JA MEUHKAAMINEN PERKELE !!!!!!

        HAISTA VITTU VITUN PASKA !!!!! VITUN KUSIPÄÄ VITTU !!! VITTU MÄ JUOKSUTAN PIAN SAATANA !!!! VITUN APINA SAATANA KUSIPÄÄ VITUN PASKA !!!!

        IME MUNAA VITUN PELLE SAATANA !!!!!

        Sinä olet Suomi24 keskustelupalstojen häirikkösika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Olet itse se saatanan kusipää, joka voi pitää turpansa kiinni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sinun viesteissä on ihan tarpeeksi todisteita ja siinä kun et suostu ravintolasi nimeä kertomaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sinä täällä syyttelet ja meuhkaat, olemattomattomien astioiden viemisestä, olemattoman ravintolasi.

        Sinä voit ihan itse haistaa vittua vitun paska!!!!!!!!!! vitun kusipää!!!!!!!!!!! tulenko haistattamaan ja juoksuttamaan sinua vitun apina saatana kusipää vitun paska ja haluatko saada kunnolla turpiisi?!!! sen olet ansainnut!!!!!!!!

        Ime ihan itse sitä munaa vitun pelle idiootti paska saatana!!!!!!!!!!!!

        Mikään raflanomistaja et todellakaan ole, se on huomattu. Olet vaan kateellinen toisten ammatille ja koulunkäynnille. Liekö olet joku työtön juoppo ja töissä käymisesi on ollut todella surkeaa, kuten myös opiskelusi ja nyt kehtaat täällä räksyttää.


      • ihan sama
        Haista vittu vatipää kirjoitti:

        Sinä olet Suomi24 keskustelupalstojen häirikkösika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Olet itse se saatanan kusipää, joka voi pitää turpansa kiinni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sinun viesteissä on ihan tarpeeksi todisteita ja siinä kun et suostu ravintolasi nimeä kertomaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sinä täällä syyttelet ja meuhkaat, olemattomattomien astioiden viemisestä, olemattoman ravintolasi.

        Sinä voit ihan itse haistaa vittua vitun paska!!!!!!!!!! vitun kusipää!!!!!!!!!!! tulenko haistattamaan ja juoksuttamaan sinua vitun apina saatana kusipää vitun paska ja haluatko saada kunnolla turpiisi?!!! sen olet ansainnut!!!!!!!!

        Ime ihan itse sitä munaa vitun pelle idiootti paska saatana!!!!!!!!!!!!

        Mikään raflanomistaja et todellakaan ole, se on huomattu. Olet vaan kateellinen toisten ammatille ja koulunkäynnille. Liekö olet joku työtön juoppo ja töissä käymisesi on ollut todella surkeaa, kuten myös opiskelusi ja nyt kehtaat täällä räksyttää.

        Olette lapsellisia... lopettakaa molemmat !!

        Anna sen "raflanomistaja"n olla..

        Pelle mikä pelle...


      • Ei ole ihan sama
        ihan sama kirjoitti:

        Olette lapsellisia... lopettakaa molemmat !!

        Anna sen "raflanomistaja"n olla..

        Pelle mikä pelle...

        Minä en ole lapsellinen, mutta tuo "raflanomistaja on ja hän voi lopettaa typerän valehtelunsa. Turhaan sinä puollat sitä "raflanomistajaa, ei tarvi antaa olla.

        Todellakin pelle mikä pelle.


      • ihan sama
        Ei ole ihan sama kirjoitti:

        Minä en ole lapsellinen, mutta tuo "raflanomistaja on ja hän voi lopettaa typerän valehtelunsa. Turhaan sinä puollat sitä "raflanomistajaa, ei tarvi antaa olla.

        Todellakin pelle mikä pelle.

        Tarkoitin että antaa hänen olla omassa arvossaan..ei tuollaista pelleä kannata huudattaa.

        Kyllä se vielä (toivottavasti) lopettaa täälä riehumisen.


      • Ok niimpä
        ihan sama kirjoitti:

        Tarkoitin että antaa hänen olla omassa arvossaan..ei tuollaista pelleä kannata huudattaa.

        Kyllä se vielä (toivottavasti) lopettaa täälä riehumisen.

        Olen samaa mieltä kanssasi. Ei tuollaista pelleä kannatakaan huudattaa, huutakoon yksinään ja jos ei lopeta riehumista, niin ei sille ole mikään pakko kommentoida mitään.


      • raflanomistaja
        Haista vittu vatipää kirjoitti:

        Sinä olet Suomi24 keskustelupalstojen häirikkösika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Olet itse se saatanan kusipää, joka voi pitää turpansa kiinni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sinun viesteissä on ihan tarpeeksi todisteita ja siinä kun et suostu ravintolasi nimeä kertomaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sinä täällä syyttelet ja meuhkaat, olemattomattomien astioiden viemisestä, olemattoman ravintolasi.

        Sinä voit ihan itse haistaa vittua vitun paska!!!!!!!!!! vitun kusipää!!!!!!!!!!! tulenko haistattamaan ja juoksuttamaan sinua vitun apina saatana kusipää vitun paska ja haluatko saada kunnolla turpiisi?!!! sen olet ansainnut!!!!!!!!

        Ime ihan itse sitä munaa vitun pelle idiootti paska saatana!!!!!!!!!!!!

        Mikään raflanomistaja et todellakaan ole, se on huomattu. Olet vaan kateellinen toisten ammatille ja koulunkäynnille. Liekö olet joku työtön juoppo ja töissä käymisesi on ollut todella surkeaa, kuten myös opiskelusi ja nyt kehtaat täällä räksyttää.

        miten ois pikku mylly???


      • raflanomistaja
        Haista vittu vatipää kirjoitti:

        Sinä olet Suomi24 keskustelupalstojen häirikkösika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Olet itse se saatanan kusipää, joka voi pitää turpansa kiinni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sinun viesteissä on ihan tarpeeksi todisteita ja siinä kun et suostu ravintolasi nimeä kertomaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sinä täällä syyttelet ja meuhkaat, olemattomattomien astioiden viemisestä, olemattoman ravintolasi.

        Sinä voit ihan itse haistaa vittua vitun paska!!!!!!!!!! vitun kusipää!!!!!!!!!!! tulenko haistattamaan ja juoksuttamaan sinua vitun apina saatana kusipää vitun paska ja haluatko saada kunnolla turpiisi?!!! sen olet ansainnut!!!!!!!!

        Ime ihan itse sitä munaa vitun pelle idiootti paska saatana!!!!!!!!!!!!

        Mikään raflanomistaja et todellakaan ole, se on huomattu. Olet vaan kateellinen toisten ammatille ja koulunkäynnille. Liekö olet joku työtön juoppo ja töissä käymisesi on ollut todella surkeaa, kuten myös opiskelusi ja nyt kehtaat täällä räksyttää.

        vittu mä vielä joskus tinttaan sua niin lujaa turpaa ettet häiritse mua enään täälä !!


      • närkästynytasiakas
        raflanomistaja kirjoitti:

        vittu mä vielä joskus tinttaan sua niin lujaa turpaa ettet häiritse mua enään täälä !!

        Älä möykkää paskasika. Ryömi vaan sinne sikalaasi kurjia kusivellejä keittelemään, vitun yrjöperse.


      • Anonyymi
        Älä jankuta kirjoitti:

        Sinä vitun idiootti tiedät varsin hyvin! Vitut minä kenenkään tekstejä kopsaan, koska sinun viestisi on kaikkien luettavissa, joten vitut mistään näytöistä. Se vitun kusettaja olet sinä, valehtelet olevasi raflanomistaja ja joku mainitsikin sinun olevan joku häirikkö, muiltakin palstoilta. Eiköhän toisilta mene hermot, kun he kyllästyy joukerteluusi.

        Tiedät kyllä mitä olet tehnyt, valehtelet, jankutat ja häiriköit! Tuskin vielä mikään vanha ihminen olet. Olet nuori ihminen, joka innostuu entistä enemmän.

        Ala jo kertoa kenen elämään mä olen puuttunut!!????? Osaatko sä vastata vai et!? OSAATKO!!!!!!!!????????


    • Pysyköön hiljaa

      Hyvä kun meni hiljaiseksi. Ei se oikeasti ole raflanomistaja, eikä sillä mitään ravintolaa ole, kunhan höpöttää vaan omiaan. Se Bosskaan ei ole pelkästään sinun, etkä sinä sitä firmaa omista.

    • EiköhänSovita

      Yhteisesti, että tästä lähtien kukaan asiakas ei vie astioitaan pois pöydästä.
      Se ei kuulu asiakkaan tehtäviin.
      Sellaiset paikat joissa on palautuspiste laitetaan boikottiin.

      • A.O.P

        kyllä kiitos.


    • närkästynytasiakas

      Kävin tänään ravintolassanne syömässä enkä löytänyt palautuspistettä, joka siellä aina ennen on ollut. Jouduin jättämään likaiset astiat pöytään! Todella törkeätä!

    • tjryejryj

      Minä haen eväät aina kotona syötäväksi enkä siis palauta tyhjiä pussukoita ravintolaan.

    • Nimikkeet_kunniaan

      Väärä palsta. Täällä pitäisi keskittyä ravintoloihin.

      ABC:t ja vastaavat mahantäyttömurjut, jotka laittavat tiloihinsa astioiden palautuspisteitä, ovat korkeintaan ruokaloita.

      • sen.verranikää

        Jou. Kaskun ei pitäis ite tiskatakin tai mielenosoituksellisesti henkilökunta jättää astiat tiskaamatta .. ;)

        Mihin se maailma on mennytkään ..


      • raflanomistaja

        kas kun asiakas ei vaadi että pitäisi leikata liha paloiksi ja maksamaan asiakkaan puolesta lasku..jeesuksen idiootit ! asiakkaalle ei tunnetusti KELPAA MIKÄÄN ! kaikki on aina niin "huonosti" ja plääplää...


      • raflanomistaja

        Teidän puolesta saa hävetä aina silmät päästä..ei siinä ainahan teidän valituksista saan hyvät naurut niin on töissäkin hauskempaa.mikäs sen parempaa kun nauraa asiakkaalle päin naamaa eikä kaduta sitten pätkääkään


      • mitäs.luulit
        raflanomistaja kirjoitti:

        Teidän puolesta saa hävetä aina silmät päästä..ei siinä ainahan teidän valituksista saan hyvät naurut niin on töissäkin hauskempaa.mikäs sen parempaa kun nauraa asiakkaalle päin naamaa eikä kaduta sitten pätkääkään

        mikäpä sen hauskempaa kuin poistua laskua maksamatta .. hahhahhaha


      • joojoojoojoii

        mikäs sen mukavempaa kun etsiä käsiinsä tämä joka jättää laskun maksamatta..vitut mistää poliisista saatana..


      • vedätetään.pellejä
        joojoojoojoii kirjoitti:

        mikäs sen mukavempaa kun etsiä käsiinsä tämä joka jättää laskun maksamatta..vitut mistää poliisista saatana..

        Ei ole löytynyt ja samaan paikkaan on menty uudestaankin, hahhaha ..

        Kysyivät oletteko ne. Sanottiin ettei tiedetä ollenkaan mistä puhutte ;) .. eri vaatteissa mentiin ja olette varmaan erehtyneet.. kyllä oli hauskaa.. hahhahaa..


      • älä.tapa.nauruunhaha
        vedätetään.pellejä kirjoitti:

        Ei ole löytynyt ja samaan paikkaan on menty uudestaankin, hahhaha ..

        Kysyivät oletteko ne. Sanottiin ettei tiedetä ollenkaan mistä puhutte ;) .. eri vaatteissa mentiin ja olette varmaan erehtyneet.. kyllä oli hauskaa.. hahhahaa..

        Ainiin, ei kaduta pätkääkään.. hahhahaha...


      • oletpelle

        ota burana..kun on aika


    • vieitejäteläjä

      Nyt ei kerkii, koska otan kaljaa!

    • voi.voi.saatana

      Kannattaa varmaankin vaihtaa alaa, jos alkaa tuollainen naurettava kitinä kun asiakas unohtaa palauttaa astiat keräilykärryyn.

    • Kerrohan

      Missä kurja kuppilasi sijaitsee, niin osaan kiertää sen kaukaa.

    • ryur6ei

      Aloittaja on mt-potilas joka trollaa joka palstalla milloin milläkin keksityllä aiheella ...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2742
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      241
      2668
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2366
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      201
      1857
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe