Mikroskooppia tarvitaan, jotta näkee Israelin valtion arabimaiden ympäröimänä
http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/189395#.VKXHBpv9nIV
Mikroskooppia tarvitaan
12
73
Vastaukset
- heeheeeeeeeeeee
Tarvitaan myös näkemään arton aivot :D
- ?????
Eikö juutalaiset voi muuttaa sinne mistä on tulleetkin niin Israelkin olisi arabi-maa kuten kaikki muutkin sen ympärillä. Mitä juutalaiset siellä ylipäätänsä tekee?
- cmxmxbxzb
Niinhän juutalaiset juuri tekivät,mutta sekään ei kelpaa rasisteille.Juutalaiset ovat nyt tasan tarkkaan juuri siellä missä olivat kolme ja puoli tuhatta vuotta sitten,.arabit eivät.
"Mitä juutalaiset siellä ylipäätänsä tekee?"
-No ihan sitä samaa mitä suomalaiset Suomessa,asuvat kotimaassaan. - vähän eroa
cmxmxbxzb kirjoitti:
Niinhän juutalaiset juuri tekivät,mutta sekään ei kelpaa rasisteille.Juutalaiset ovat nyt tasan tarkkaan juuri siellä missä olivat kolme ja puoli tuhatta vuotta sitten,.arabit eivät.
"Mitä juutalaiset siellä ylipäätänsä tekee?"
-No ihan sitä samaa mitä suomalaiset Suomessa,asuvat kotimaassaan.suomalaiset ei nuku ase tyynynä,
tekojensa takia... - ahhhhhhhh
cmxmxbxzb kirjoitti:
Niinhän juutalaiset juuri tekivät,mutta sekään ei kelpaa rasisteille.Juutalaiset ovat nyt tasan tarkkaan juuri siellä missä olivat kolme ja puoli tuhatta vuotta sitten,.arabit eivät.
"Mitä juutalaiset siellä ylipäätänsä tekee?"
-No ihan sitä samaa mitä suomalaiset Suomessa,asuvat kotimaassaan.Missähän me suomalaiset asuimme kolme ja puoli tuhatta vuotta sitten? Muutetaan sinne, siellä voisi olla valoisampaa ja lämpimämpää.
- joo mennään sinne,
ahhhhhhhh kirjoitti:
Missähän me suomalaiset asuimme kolme ja puoli tuhatta vuotta sitten? Muutetaan sinne, siellä voisi olla valoisampaa ja lämpimämpää.
kalevalaan vedoten,
alistetaan siellä asuvat huötykäytöön,
vastaan pullikoivat tapetaan ja muutenkin vaan,
pysyvät kurissa...
unkari vois olla hyvä, siellä on jo pian kevät,
putin antais varmaan apuja... - aikansakutakin
cmxmxbxzb kirjoitti:
Niinhän juutalaiset juuri tekivät,mutta sekään ei kelpaa rasisteille.Juutalaiset ovat nyt tasan tarkkaan juuri siellä missä olivat kolme ja puoli tuhatta vuotta sitten,.arabit eivät.
"Mitä juutalaiset siellä ylipäätänsä tekee?"
-No ihan sitä samaa mitä suomalaiset Suomessa,asuvat kotimaassaan.hmmmm....niin joo, jos Tapioon (metsän jumala) uskovia olisi paennut kristinuskon tieltä vaikkapa Saksaan aikoinaan, kuuluisiko Suomi nyt heille? Saisivatko he ajaa puskutraktoreilla nykysuomalaiskrisittyjen asunnot nurin ja rakentaa omansa tilalle?
- ahhhhhhh
aikansakutakin kirjoitti:
hmmmm....niin joo, jos Tapioon (metsän jumala) uskovia olisi paennut kristinuskon tieltä vaikkapa Saksaan aikoinaan, kuuluisiko Suomi nyt heille? Saisivatko he ajaa puskutraktoreilla nykysuomalaiskrisittyjen asunnot nurin ja rakentaa omansa tilalle?
Ilman muuta, jos vain keksittäisiin jokin kirja luvatusta maasta ja manipuloitaisiin ihmiset uskomaan siihen - joka puolella maailmaa. Me emme ikävä kyllä taida olla tarpeeksi ovelia.
- Niinpä se..
Hyvin kelpas juutalaisille kaikki euroopan maat ennen hologaustia.
Miksi asuivat silloin euroopan maissa eikä Israelissa jos se kerran oli niin hyvä maa.
Eikä vieläkään kelpaa juutalaisille Israel vaan he ovat jälleen levinneet pitkin eurooppaa ja ympäri maailman kuin sopulit.- laskeskelija
no ei niitä nyt niiiin hirveästi ollut, laskin kerran "ojajärven laskuopin" mukaan ja sain määräksi noin 1500 vuonna nolla, siis juutalaisia, siis huomioiden lisääntymisen 2000 vuoden ajalla nyt olevaan 16 miljoonan populaatioon.
Yleisesti ottaen väestöryhmät ovat keskimäärin kaksinkertaistuneet/ 100 vuotta....
- kerty
Jumala kutsuikin Israelia pienimmäksi kansakuntien joukossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
