Mikroskooppia tarvitaan

12

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heeheeeeeeeeeee

      Tarvitaan myös näkemään arton aivot :D

    • ?????

      Eikö juutalaiset voi muuttaa sinne mistä on tulleetkin niin Israelkin olisi arabi-maa kuten kaikki muutkin sen ympärillä. Mitä juutalaiset siellä ylipäätänsä tekee?

      • cmxmxbxzb

        Niinhän juutalaiset juuri tekivät,mutta sekään ei kelpaa rasisteille.Juutalaiset ovat nyt tasan tarkkaan juuri siellä missä olivat kolme ja puoli tuhatta vuotta sitten,.arabit eivät.

        "Mitä juutalaiset siellä ylipäätänsä tekee?"

        -No ihan sitä samaa mitä suomalaiset Suomessa,asuvat kotimaassaan.


      • vähän eroa
        cmxmxbxzb kirjoitti:

        Niinhän juutalaiset juuri tekivät,mutta sekään ei kelpaa rasisteille.Juutalaiset ovat nyt tasan tarkkaan juuri siellä missä olivat kolme ja puoli tuhatta vuotta sitten,.arabit eivät.

        "Mitä juutalaiset siellä ylipäätänsä tekee?"

        -No ihan sitä samaa mitä suomalaiset Suomessa,asuvat kotimaassaan.

        suomalaiset ei nuku ase tyynynä,
        tekojensa takia...


      • ahhhhhhhh
        cmxmxbxzb kirjoitti:

        Niinhän juutalaiset juuri tekivät,mutta sekään ei kelpaa rasisteille.Juutalaiset ovat nyt tasan tarkkaan juuri siellä missä olivat kolme ja puoli tuhatta vuotta sitten,.arabit eivät.

        "Mitä juutalaiset siellä ylipäätänsä tekee?"

        -No ihan sitä samaa mitä suomalaiset Suomessa,asuvat kotimaassaan.

        Missähän me suomalaiset asuimme kolme ja puoli tuhatta vuotta sitten? Muutetaan sinne, siellä voisi olla valoisampaa ja lämpimämpää.


      • joo mennään sinne,
        ahhhhhhhh kirjoitti:

        Missähän me suomalaiset asuimme kolme ja puoli tuhatta vuotta sitten? Muutetaan sinne, siellä voisi olla valoisampaa ja lämpimämpää.

        kalevalaan vedoten,
        alistetaan siellä asuvat huötykäytöön,
        vastaan pullikoivat tapetaan ja muutenkin vaan,
        pysyvät kurissa...
        unkari vois olla hyvä, siellä on jo pian kevät,
        putin antais varmaan apuja...


      • aikansakutakin
        cmxmxbxzb kirjoitti:

        Niinhän juutalaiset juuri tekivät,mutta sekään ei kelpaa rasisteille.Juutalaiset ovat nyt tasan tarkkaan juuri siellä missä olivat kolme ja puoli tuhatta vuotta sitten,.arabit eivät.

        "Mitä juutalaiset siellä ylipäätänsä tekee?"

        -No ihan sitä samaa mitä suomalaiset Suomessa,asuvat kotimaassaan.

        hmmmm....niin joo, jos Tapioon (metsän jumala) uskovia olisi paennut kristinuskon tieltä vaikkapa Saksaan aikoinaan, kuuluisiko Suomi nyt heille? Saisivatko he ajaa puskutraktoreilla nykysuomalaiskrisittyjen asunnot nurin ja rakentaa omansa tilalle?


      • ahhhhhhh
        aikansakutakin kirjoitti:

        hmmmm....niin joo, jos Tapioon (metsän jumala) uskovia olisi paennut kristinuskon tieltä vaikkapa Saksaan aikoinaan, kuuluisiko Suomi nyt heille? Saisivatko he ajaa puskutraktoreilla nykysuomalaiskrisittyjen asunnot nurin ja rakentaa omansa tilalle?

        Ilman muuta, jos vain keksittäisiin jokin kirja luvatusta maasta ja manipuloitaisiin ihmiset uskomaan siihen - joka puolella maailmaa. Me emme ikävä kyllä taida olla tarpeeksi ovelia.


    • Niinpä se..

      Hyvin kelpas juutalaisille kaikki euroopan maat ennen hologaustia.
      Miksi asuivat silloin euroopan maissa eikä Israelissa jos se kerran oli niin hyvä maa.
      Eikä vieläkään kelpaa juutalaisille Israel vaan he ovat jälleen levinneet pitkin eurooppaa ja ympäri maailman kuin sopulit.

      • laskeskelija

        no ei niitä nyt niiiin hirveästi ollut, laskin kerran "ojajärven laskuopin" mukaan ja sain määräksi noin 1500 vuonna nolla, siis juutalaisia, siis huomioiden lisääntymisen 2000 vuoden ajalla nyt olevaan 16 miljoonan populaatioon.
        Yleisesti ottaen väestöryhmät ovat keskimäärin kaksinkertaistuneet/ 100 vuotta....


    • kerty

      Jumala kutsuikin Israelia pienimmäksi kansakuntien joukossa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe