Olen muutamia yrityksiä tehnyt valmistaa leipäjuustoa itse! Ei ole onnistunut. Jos joku osaa tehdä leipäjuustonmakuista leipäjuustoa saisinko ohjeita??
Lidlistäkö pitää leipäjuustoa ostaa
4
95
Vastaukset
- jlöadfjasdl
Mummo teki sitä aikoinaan poikineen lehmän maidosta eli ternimaidosta. Ikävä kyllä olen välivaiheet unohtanut... mutta lopuksi hän paistoi sen juustoheraleipäsen (?) puisella juustolaudalla avotulen äärellä sellaisen perinteisen tummapilkulliseksi kuin millaisena sitä nykyäänkin myydään.
Tässä ohje juustoleivän valmistukseen http://www.soppakauha.com/index.asp?s=/reseptit/6179.htm
Alli
Ohjeessa ei kyllä puhuta onko käytetty ternimaitoa, mutta googlettele itse lisää. Minä löysin tuon ohjeen googlettamalla 'juustoleivän valmistus ternimaidolla'. - tyhmä kysymys
Miten on mahdollista tehdä leipäjuustoa joka EI maistu leipäjuustolle ?
On nyt hirveän vaikea lähteä analysoimaan että mikä tuossa juustossa sitten on se mikä sinusta puuttuu, raaka-aineet ja valmistus kun on niin järjettömän yksinkertaista.
maitoa, juoksutinta ripaus suolaa thats it. - Ymmärrätkö
Ei ollenkaan tyhmä kysymys. Maitoa, juoksutinta ja suolaa olen käyttänyt. Ei kyllä valmistu uunissa sellaiseksi mustatäpläiseksi eikä maistu leipäjuustolta!!!
- Narskuvaa lakan kera
Teen tuolla soppakauhan ohjeella seuraavan kerran. Aikasemman ohjeen googletin jostain ja oli erillainen tapa valmistaa kuin tuo soppakauhan ohje.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486237
- 441657
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes371291- 45998
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320981Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45893Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384856Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837