Mä oon nyt kolme päivää järsinyt samaa kivettynyttä korvapuustia, tuossa se on nököttänyt koneen vieressä. Nyt se on syötysain syötyä. Raesokerit jäi vaan näppikselle.
Mitä teillä tietokoneen vieressä?
69
197
Vastaukset
Tölkki Sandelsia.
- Kіs-kіsu
Sandels on ok, sitä mäkin juon silloin harvoin kun olutta juon.
Kіs-kіsu kirjoitti:
Sandels on ok, sitä mäkin juon silloin harvoin kun olutta juon.
Taitaa olla mullakin ainoa suomalainen lager mitä juon. Yleensä turvaudun tuontiolueisiin kun olutta tekee mieli.
- ????????????????????
Pähkinöitä, vettä ja kännykkä.
Tänään oli siivouspäivä, joten kaikki turha siivottu pois.- Kіs-kіsu
Ehkä pitäis siivota joo...onhan täällä mulla myös mantelipussi. Ovat kuulemma terveellisiä. Syömättä on jääneet.
- ????????????????????
Kіs-kіsu kirjoitti:
Ehkä pitäis siivota joo...onhan täällä mulla myös mantelipussi. Ovat kuulemma terveellisiä. Syömättä on jääneet.
Mulla on perinteinen kesäkuntoon dietti päällä ja tänään ajatukset harhailleet Hesburgerin suuntaan. Motivaatio meinaa olla hukassa, mutta ehkä se tästä.
- Kіs-kіsu
???????????????????? kirjoitti:
Mulla on perinteinen kesäkuntoon dietti päällä ja tänään ajatukset harhailleet Hesburgerin suuntaan. Motivaatio meinaa olla hukassa, mutta ehkä se tästä.
Ei kai joku pieni hampurilainen ole vaarallinen, mutta ranskikset on turhia. En nyt pysty tsemppaamaan, kun olen sitä mieltä, että ihmisen pitäisi aina syödä mitä tekee mieli. Mutta niin hitaasti, ettei tule vahingossa syötyä liikaa.
- Ikisinkku M
Mukillinen kahvia, mustekynä, hammaslankaa ja huulirasvaa näyttää olevan. Tai ne on siis siinä vieressä missä kone yleensä on kun nythän se sylissä kun naputtelen.
- Kіs-kіsu
Outoa, ikis! Huulirasva ja hammaslankaa?
- Ikisinkku M
Kіs-kіsu kirjoitti:
Outoa, ikis! Huulirasva ja hammaslankaa?
Mitenniin outoa? Hampaat on terveellistä lankailla toisinaan ja tässähän se on telkkaria katsellessa helppoa suorittaa. Huulirasvaa on siksi kun toisinaan näin talvella tahtoo huulet pyrkiä halkeilemaan niin hyvä on itse sipaista välillä rasvaa kun ei sitä suutelemalla saa naisen huulilta vohkittua :)
- Kіs-kіsu
Ikisinkku M kirjoitti:
Mitenniin outoa? Hampaat on terveellistä lankailla toisinaan ja tässähän se on telkkaria katsellessa helppoa suorittaa. Huulirasvaa on siksi kun toisinaan näin talvella tahtoo huulet pyrkiä halkeilemaan niin hyvä on itse sipaista välillä rasvaa kun ei sitä suutelemalla saa naisen huulilta vohkittua :)
Mä lankaan aamuisin kylppärissä peilin edessä ja olen olettanut, että kaikki muutkin niin tekevät.
- Ikisinkku M
Kіs-kіsu kirjoitti:
Mä lankaan aamuisin kylppärissä peilin edessä ja olen olettanut, että kaikki muutkin niin tekevät.
Eikö se ole vähän tylsää siellä kylppärissä lankailla verrattuna siihen että sen voi tehdä tässä samalla muuta touhuillessa, telkkarikanavia tai nettiä selatessa. Kokeile joskus, pitää uskaltaa heittäytyä :) Tietysti jos aloittaa parisuhteen pitää taas siirtyä kylppäriin lankailemaan kun se ei toisesta ole välttämättä niin mukavaa katseltavaa mutta näin sinkkuna kannattaa nauttia näistä pienistä elämän helpotuksista kun kerran voi.
- Kіs-kіsu
Ikisinkku M kirjoitti:
Eikö se ole vähän tylsää siellä kylppärissä lankailla verrattuna siihen että sen voi tehdä tässä samalla muuta touhuillessa, telkkarikanavia tai nettiä selatessa. Kokeile joskus, pitää uskaltaa heittäytyä :) Tietysti jos aloittaa parisuhteen pitää taas siirtyä kylppäriin lankailemaan kun se ei toisesta ole välttämättä niin mukavaa katseltavaa mutta näin sinkkuna kannattaa nauttia näistä pienistä elämän helpotuksista kun kerran voi.
Mutta se käytetty lanka pitää kuitenkin viedä roskiin ja pestä kädet. Sitä paitsi tarviin peiliä kun lankaan hampaita. Olis outoa langata omia hampaita ja samaan aikaan katsella telkkarista Stubbin.
- Ikisinkku M
Kіs-kіsu kirjoitti:
Mutta se käytetty lanka pitää kuitenkin viedä roskiin ja pestä kädet. Sitä paitsi tarviin peiliä kun lankaan hampaita. Olis outoa langata omia hampaita ja samaan aikaan katsella telkkarista Stubbin.
Ei pidä katsella telkkarista ohjelmia joissa Stubb esiintyy lankasi sitten hampaita eli ei, välitön kanavanvaihto asiaohjelmiin jos hevosennaama ilmestyy ruutuun virnuilemaan.
Koulukirjat pinossa, muistiinpanovälineet, kuulokkeet ja vesipullo.
- Kіs-kіsu
Mua ahdistaisi pakkoluettavat kirjat koneen ääressä, nehän huutaisi siinä koko ajan että pois palstalta.
- kikkelisko..
Talouspaperirulla
- Kіs-kіsu
No nyt tultiin sinkkuuteen.
- Jii007
Kysyisit mieluummin, että mitä siinä ei ole.
- Kіs-kіsu
No mitä siinä ei ole?
- Jii007
Kіs-kіsu kirjoitti:
No mitä siinä ei ole?
Naista ja toista tietokonetta.
- Kіs-kіsu
Jii007 kirjoitti:
Naista ja toista tietokonetta.
Onko se visiosi parisuhteesta? Olette vierekkäisillä koneilla kumpikin netissä? Tiedän kyllä sellaisia pariskuntia.
- Jii007
Kіs-kіsu kirjoitti:
Onko se visiosi parisuhteesta? Olette vierekkäisillä koneilla kumpikin netissä? Tiedän kyllä sellaisia pariskuntia.
Ei ole visioni parisuhteesta. Ne vain puuttuu tietokoneeni vierestä.
Itse en tiedä tuollaisia pariskuntia, mutta ole kuullut sellaisista. En oikein ymmärrä sellaista, mutta on se nyt kuitenkin mielestäni fiksumpaa kuin se, että molemmat bilettää eri porukoissa jokaisena viikonloppuna.
- Hämärän rajoilta
Tällä hetkellä muistilappuja, tussi, kännykkä, silmälasien puhdistusainetta, hammaslankaa ja eilisten äänitysten jäljiltä tuohon vielä pyörimään jäänyt low whistle.
- Kіs-kіsu
Sinullakin hammaslankaa?? Lankaatteko te näppisten välejä vai miksi sitä on koneen vieressä?
- Hämärän rajoilta
Kіs-kіsu kirjoitti:
Sinullakin hammaslankaa?? Lankaatteko te näppisten välejä vai miksi sitä on koneen vieressä?
Ikisinkku M vastasikin jo edellä. Miksi jumiutua vessaan tekemään asiaa, jonka voi tehdä muuallakin? Ja minulle hammaslangan käyttö on sellainen viimeinen iltarituaali ennen nukkumaanmenoa, joten se tulee tehtyä sitten pitkän kaavan mukaan... Samalla ehtii lueskella vielä monta juttua netistä.
- Helsinki 00530
Siinä makaa seksikäs mies tukka sekaisin, yrittää nukkua, ei hätää ätmit naimisvalat jo vaihdettu. Vieressä melkein vuoden vanha tyttö kissanpoika, joka on juuri tullut kiimaan ja ulvoo yöt. Osaan lukea mitä hän sanoo lähes aina, hän huusi: 'täällä pienikokoinen ja turvaton nainen, etsii kookasta miestä ja sitten voitas duunailla', 'olen niin yksinäinen, tule', 'minua pidetään täällä vankina, tule sankarini ja pelasta, täällä todella seksikäs nainen', ketään ei tullut, tämä on Kallio, näin ne naiset miehiä huijaa jo nuorella iällä, ätmit on oikeassa :-)
- ätmi
Tabletti, avaimet, rannekello, mattoveitsi, purkkaa, lompakko, pari kännykkää, parit nappikuulokkeet, veitsisarja, pinsetit, ESD-ranneke, tussi, USB-tikku...
- Kіs-kіsu
Mattoveitsi ja veitsisarja...hmmm.
- ätmi
Kіs-kіsu kirjoitti:
Mattoveitsi ja veitsisarja...hmmm.
Ensimmäisellä saa pahvilaatikot auki ja toisella siistii pahvilaatikossa olleet muovifiguurit.
- Styreeninimppaaja
ätmi kirjoitti:
Ensimmäisellä saa pahvilaatikot auki ja toisella siistii pahvilaatikossa olleet muovifiguurit.
Ootsä mallari?
Mitä figuja? GW, Matchbox, Zvezda, Italeri, Revell, Airfix, Hät...? - Lara Croft-muovifiguuri
ätmi kirjoitti:
Oletko kokeillut jo sitä sänkeä?
- ätmi
Styreeninimppaaja kirjoitti:
Ootsä mallari?
Mitä figuja? GW, Matchbox, Zvezda, Italeri, Revell, Airfix, Hät...?Vähän olen WH40K:n kanssa yrittänyt nysväillä.
- ätmi
Lara Croft-muovifiguuri kirjoitti:
Oletko kokeillut jo sitä sänkeä?
Olen kokeillut sitä kohta kymmenen vuotta, koska ajan parran kerran viikossa.
- ätmi
ätmi kirjoitti:
Vähän olen WH40K:n kanssa yrittänyt nysväillä.
Ja tällanen kans on puolivaiheessa:
http://shop.kingdomdeath.com/collections/in-stock/products/pinups-of-death - sama.
ätmi kirjoitti:
Olen kokeillut sitä kohta kymmenen vuotta, koska ajan parran kerran viikossa.
Se ei aina toimi, harmi.
- SekaSikiö
Sanakirja ja tyhjä kahvikuppi (pian taas täysi).
- ätmi
WC-paperirulla ja liukastetta.
- ubgghf
Liukastetta? Duunailetko mummoja?
- ätmi
ubgghf kirjoitti:
Liukastetta? Duunailetko mummoja?
Rasvaan käsiä välillä ettei kuivu.
https://www.youtube.com/watch?v=0J6bfVnW4fQ
- pörröeläinj
Kisu. Ja kun sulkee läppärin, menee päälle makaamaan. Entinen kone hajosi tuon takia, täyttyi kisun karvoista.
- 1+6
Kissaa pitää opettaa mihin ei saa mennä ja mitä ei saa tehdä.
- Helsinki 00530
Läppäri joo, kisu käytti sitä näppäimien repimiseen irti. Se myös tietää mitä nappeja painaa, eli joka kerta kaiken täysin mutkalle, tietokonejippoja, mitä kumpikaan ei osaa meistä käyttää. Aikaisempi tykkäs vaan pomppia ja sai tekstiä aikaan, siis kirjaisotkua, tämä tietää mitä tekee, minä en ikinä saisi niitä sotkuja purettua, onneksi miehet ovat kiinnostuneita tietokoneista...
- Helsinki 00530
1+6 kirjoitti:
Kissaa pitää opettaa mihin ei saa mennä ja mitä ei saa tehdä.
Riippuu kisusta haluaako se sen oppia. Ei voi pakottaa.
- 19+13
Helsinki 00530 kirjoitti:
Riippuu kisusta haluaako se sen oppia. Ei voi pakottaa.
Kyllä mun oli pakko pakottaa oppimaan tavoille, kun meinas pureskella sähköjohtoja, ois vielä saanut sähköiskun ja kuollut siihen. Ei ne ole tyhmiä, itsepäisiä vaan, kyllä ne oppii tavoille.
- Helsinki 00530
19+13 kirjoitti:
Kyllä mun oli pakko pakottaa oppimaan tavoille, kun meinas pureskella sähköjohtoja, ois vielä saanut sähköiskun ja kuollut siihen. Ei ne ole tyhmiä, itsepäisiä vaan, kyllä ne oppii tavoille.
Tämä kisulini oppii lähes mitä vaan. Toinen villi burmapoika, teki kaiken juuri vastakkaisesti, kun mitään kukaan yritti opettaa. Hän kuoli nuorena palossa, en tiedä olisiko muuttunut vanhemmiten.
Hiiri hiirimatto, tyhjä teekuppi, kelloradio, jotain papereita, sakset, mustekynä ja cd-merkkauskynä.
- EntinenATM
-tulostin
-kolme puhelinta
-rannekello
-nenäliinoja
-tyhjiä kaljatölkkejä
-yksi täysi kaljatölkki
-essex plus rasva
-kolikoita n. 10€
-deodorantteja ja kahta eri hajuvettä
-lompakko - mies 86
Hygieniatarvikkeet js pari kirjaa.
Tässä näytön vieressä on tyhjä Garage tölkki, juomalasi, kuulakärkikynä, teippirulla ja pöytälamppu. Itse kone on huoneen toisessa päädyssä ja sen vieressä on vanha videotykki ja pari kaukosäädintä.
- angry bird
-3 kirjakerhon lehteä (2 on saman kerhon kun pari kirjakerhoa ovat yhdistyneet enkä ole saanut jäsenyyksiä lopettettua laiskuuttani)
-1 maksettu lasku
-3 kaukosäädintä
-TV-lehti
-kynä
-nenäliinapaketti
-arkki talouspaperia
-vesipullo
ja kohta on mukillinen kahvia- Ikisinkku M
Miksi ihmeessä vesipullo? Pimppaloorallakin näyttää olevan ja kyllähän minä tiedän että se on naisille tärkeä, sitä roudataan ihan jokapaikkaan mutta että kotonakin? tietokoneen vieressä? Eikö sitä voisi pitää jääkaapissa ja reippailla sinne aina siemailemaan kun tulee jano?
- angry bird
Ikisinkku M kirjoitti:
Miksi ihmeessä vesipullo? Pimppaloorallakin näyttää olevan ja kyllähän minä tiedän että se on naisille tärkeä, sitä roudataan ihan jokapaikkaan mutta että kotonakin? tietokoneen vieressä? Eikö sitä voisi pitää jääkaapissa ja reippailla sinne aina siemailemaan kun tulee jano?
No kun janottaa. Kyllä mä reippailla saan täyttämään sitä kun se myös tyhjenee aika nopeesti koska olen kova juomaan vettä....varsinkin jos on syönyt mausteista ruokaa.
- Ikisinkku M
angry bird kirjoitti:
No kun janottaa. Kyllä mä reippailla saan täyttämään sitä kun se myös tyhjenee aika nopeesti koska olen kova juomaan vettä....varsinkin jos on syönyt mausteista ruokaa.
Namejahan sinä siellä leffassa olit ahminut, tunnustit siinä toisessa ketjussa :)
- angry bird
Ikisinkku M kirjoitti:
Namejahan sinä siellä leffassa olit ahminut, tunnustit siinä toisessa ketjussa :)
Mausteista ruokaa sekä nameja kyllä. Näin pääsi käymään mutta tämä ei toistu vähään aikaan koska vyön kiristys jatkuu..Enhän mä koskaan enää sellaisiin mittoihin pääse kuin parikymppisenä, että älä nyt liikaa innostu..siis jos sulla on edelleen mielessä se kun joskus joku on saanut handut mun vyötärön ympärille. Nyt ei riitä varmaan käsivarretkaan..jos nyt vähän liiotellaan, ehkä.
- Ikisinkku M
angry bird kirjoitti:
Mausteista ruokaa sekä nameja kyllä. Näin pääsi käymään mutta tämä ei toistu vähään aikaan koska vyön kiristys jatkuu..Enhän mä koskaan enää sellaisiin mittoihin pääse kuin parikymppisenä, että älä nyt liikaa innostu..siis jos sulla on edelleen mielessä se kun joskus joku on saanut handut mun vyötärön ympärille. Nyt ei riitä varmaan käsivarretkaan..jos nyt vähän liiotellaan, ehkä.
No vähän jo meinasin innostua kun onhan se ollut upea uuma, jos edes likimain sinnepäin saisit niin olisihan se tosi hienoa, joutuisit alkaa hätistelemään miehiä ympäriltäsi :)
- angry bird
Ikisinkku M kirjoitti:
No vähän jo meinasin innostua kun onhan se ollut upea uuma, jos edes likimain sinnepäin saisit niin olisihan se tosi hienoa, joutuisit alkaa hätistelemään miehiä ympäriltäsi :)
No ei se uuma mitenkään erityisen upea ollut. Mä vaan olin niin laiha silloin.
- Ikisinkku M
angry bird kirjoitti:
No ei se uuma mitenkään erityisen upea ollut. Mä vaan olin niin laiha silloin.
En usko tuota. Oli se upea ainakin minusta :) Eihän toki siihen samaan ole pakko päästä mutta hienoa jos olet lähtenyt sinneppäin pyrkimään :)
- sillitrooli
Tiedä kehtaako edes kertoa, kun tässä on niin paljon rojua pöydällä. Pitäisi vähän järjestellä.
- hiiri, usb-kaapeleita ja virtajohtoja yms. läppäriin ja muuhun tekniikkaan liittyvää tavaraa
- halogeeni-pöytälamppu
- laastaripaketti
- jodisalvatuubi
- mattoveitsi
- piirustuslehtiö
- tusseja ja kyniä
- kirjastoon palautettava kirja
- korttipurkki (= kärttyisää naamaa mukaileva huumorimuki, jossa pidän lukuisat luottokortit, kirjastokortit, jäsenkortit yms, ja otan mukaan vain tarvitsemani)
- taatelipaketti
- juomamuki
- spraymaalattu osa kuivumassa
- monivitamiiniporetabletti-putkilo- Kіs-kіsu
Taatelipaketti. Tuskin kukaan pystyy enää nokittamaan.
- 13+10
Pikkupöytä, jolla pöytälamppu, puikkokotelo, lankakerä, valmis villasukka ja elämäkerta, runokirja, kännykkä.
- onnneton3
mandariinin paloja
- piiloalfa
Minä itse olen tietokoneen vieressä.
- @Monde
Minä.
Tai oikeastaan tietoläppäri on sylissäni.
(hyr-hyr) - 09888888
Laatikko missä servoja, arduino tms. piirejä, ledejä, yms. osia.
Toinen laatikko missä ruuveja, muttereita yms..
Kolmas laatikko missä erilaisia kaapeleita, piuhoja.
Neljäs laatikko missä erinäisiä näytönohjaimia, kovalevyjä, emolevyjä yms. -kalenteri
-kyniä
-kahvikuppi
-laskin
-kosteusvoide
-Teippirullla- Nöff Nöff
Lamppu, kynii,vihko, laskuja ja kahvikuppi.
- ryppis
Toinen tietokone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803