Helsingin juutalaisen seurakunnan edustaja totesi Ylen uutisissa että avainasia on maahanmuuttajien KUNNIOITTAMINEN. Silloin he sopeutuvat ja kotoutuvat. Olemmehan mekin ja naapurimme tataarit sopeutuneet viimeisen sadan vuoden aikana. Kyllä uudetkin tulokkaat sopeutuvat haasteista huolimatta.
HYVÄ!
Gideon Bolotowsky:
"Täällä ei ole voimakkaita ääriliikkeitä, ei äärioikealla eikä äärivasemmalla. Lisäksi Suomen muslimiyhteisö on yksi Euroopan pienimpiä, joten sieltäkään ei tule samanlaisia ääri-ilmiöitä esiin kuin esimerkiksi Ruotsissa ja Norjassa."
HIENOA!
Vähän toista kuin tämän foorumin janittajat sun muuta partasuut.
Juutalais-srk:n edustaja asialinjalla!
12
83
Vastaukset
- aaroninparta
Gideon yrittää olla suvaitsevainen.
Siinä on kyllä väärässä maahanmuuttoa tulisi rajusti hillitä erikoisesti muslimi taustoisista kansoista peräisin olevia tulisi tehdä jo stoppi
- TUHLAUS :STOP !!
totuusonvoittaja kirjoitti:
Siinä on kyllä väärässä maahanmuuttoa tulisi rajusti hillitä erikoisesti muslimi taustoisista kansoista peräisin olevia tulisi tehdä jo stoppi
mun mielestä pitäs tehdä stoppi myös
seksi-yms turismista
muslimi buddhalaisuusmaihin,
siellä suomalaiset luuseriäijät käy alaikäsiä kiksauttelemassa ja
ladyboysille drinksuja ostelemassa
suomalaisten rahat on tarpeen KOTIMAASSA
eikös niitä vosuja löydy Suomestakin
yhteen lentoon Thaimaahan menee löpöä niin paljon
että sillä lämmittäs ok-taloa vuoden Suomessa,
hirveitä luonnonvarojen tuhlaajia
siis nämä itsekkäästi omaan navanalustaan tujottavat
ilmansaastuttajat ovatten
- Laila tov!
Gideon Bolotowsky edustaa juutalaista mallikkaasti! Tästä KTSkin oppii tavan ajatella oikein ja kohtuullisesti juutalaisuudesta ja Israelista!
- Jani.
Itsestään selvää.
Mutta sellaisia EI voi kunnioittaa jotka vihaavat yhteiskuntaamme ja jihadoivat, raiskaavat, ryöstelevät ja makaavat sosiaalituilla kuten sinä.- ???
Millä tuilla sinä makaat luuseri?
- äiti huutaa,
??? kirjoitti:
Millä tuilla sinä makaat luuseri?
syömään...
- Jani.
??? kirjoitti:
Millä tuilla sinä makaat luuseri?
Hänen tuella minä selviän;)
- KTS (Ei kirj.)
MInulla on kaksikin palkkatyötä joten kaada ittelles vaan ne tuet.
- opettaako se äiti,
Jani. kirjoitti:
Hänen tuella minä selviän;)
oikeasti,
muita uskontoja halveksimaan...? - Jani.
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
MInulla on kaksikin palkkatyötä joten kaada ittelles vaan ne tuet.
Pyh
- 6+16
Miten islamit saadaan kunnioittamaan muita ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568