Helsingin juutalaisen seurakunnan edustaja totesi Ylen uutisissa että avainasia on maahanmuuttajien KUNNIOITTAMINEN. Silloin he sopeutuvat ja kotoutuvat. Olemmehan mekin ja naapurimme tataarit sopeutuneet viimeisen sadan vuoden aikana. Kyllä uudetkin tulokkaat sopeutuvat haasteista huolimatta.
HYVÄ!
Gideon Bolotowsky:
"Täällä ei ole voimakkaita ääriliikkeitä, ei äärioikealla eikä äärivasemmalla. Lisäksi Suomen muslimiyhteisö on yksi Euroopan pienimpiä, joten sieltäkään ei tule samanlaisia ääri-ilmiöitä esiin kuin esimerkiksi Ruotsissa ja Norjassa."
HIENOA!
Vähän toista kuin tämän foorumin janittajat sun muuta partasuut.
Juutalais-srk:n edustaja asialinjalla!
12
62
Vastaukset
- aaroninparta
Gideon yrittää olla suvaitsevainen.
Siinä on kyllä väärässä maahanmuuttoa tulisi rajusti hillitä erikoisesti muslimi taustoisista kansoista peräisin olevia tulisi tehdä jo stoppi
- TUHLAUS :STOP !!
totuusonvoittaja kirjoitti:
Siinä on kyllä väärässä maahanmuuttoa tulisi rajusti hillitä erikoisesti muslimi taustoisista kansoista peräisin olevia tulisi tehdä jo stoppi
mun mielestä pitäs tehdä stoppi myös
seksi-yms turismista
muslimi buddhalaisuusmaihin,
siellä suomalaiset luuseriäijät käy alaikäsiä kiksauttelemassa ja
ladyboysille drinksuja ostelemassa
suomalaisten rahat on tarpeen KOTIMAASSA
eikös niitä vosuja löydy Suomestakin
yhteen lentoon Thaimaahan menee löpöä niin paljon
että sillä lämmittäs ok-taloa vuoden Suomessa,
hirveitä luonnonvarojen tuhlaajia
siis nämä itsekkäästi omaan navanalustaan tujottavat
ilmansaastuttajat ovatten
- Laila tov!
Gideon Bolotowsky edustaa juutalaista mallikkaasti! Tästä KTSkin oppii tavan ajatella oikein ja kohtuullisesti juutalaisuudesta ja Israelista!
- Jani.
Itsestään selvää.
Mutta sellaisia EI voi kunnioittaa jotka vihaavat yhteiskuntaamme ja jihadoivat, raiskaavat, ryöstelevät ja makaavat sosiaalituilla kuten sinä.- ???
Millä tuilla sinä makaat luuseri?
- äiti huutaa,
??? kirjoitti:
syömään...
- Jani.
??? kirjoitti:
Hänen tuella minä selviän;)
- KTS (Ei kirj.)
MInulla on kaksikin palkkatyötä joten kaada ittelles vaan ne tuet.
- opettaako se äiti,
Jani. kirjoitti:
Hänen tuella minä selviän;)
oikeasti,
muita uskontoja halveksimaan...? - Jani.
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
MInulla on kaksikin palkkatyötä joten kaada ittelles vaan ne tuet.
Pyh
- 6+16
Miten islamit saadaan kunnioittamaan muita ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892548Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2011622- 1161560
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411431Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641182Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻73953- 56949
- 45827
- 63819
- 61815