Gallub: kuinka monta aloitetta olet vuodessa tehnyt mies

aloitteeton

Tällä palstalla naiset valittavat, että miehet tekevät liikaa aloitteita, jopa niin että ahdistaa. Eli tehdään gallub: mies kuinka monta aloitetta olet tehnyt vaikka viimeisen vuoden aikana? Netissä tehtyjä aloitteita ei lasketa, vaan aloitteen pitää olla verbaalinen jossa naiselle ei ole jäänyt epäselvyyttä että kyseessä on jonkinmoinen treffikutsu.

Itse voin sanoa, että olen tehnyt 0 aloitetta, koska ihastuin viimeksi 2 vuotta sitten.

31

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies-22v

En muistaakseni yhtäkään. Muutenkin se aloitteen tekeminen on nykypäivänä naisen tehtävä - heillähän se valta on nykypäivän pariutumismarkkinoilla länsimaissa.

• Mies-22v

Ainoa naiselle livenä tekemäni verbaalinen aloite tapahtui muistaakseni heinäkuussa 2013. Menin moikkaamaan yhtä blondia yökerhossa ja hänen ensimmäinen kysymyksensä oli että voinko ostaa hänelle päärynäsidukan. Saakin jäädä viimeiseksi aloitteeksi kun naiset kerran ovat noin röyhkeitä.

• Mies-22v
        Mies-22v kirjoitti:

Ainoa naiselle livenä tekemäni verbaalinen aloite tapahtui muistaakseni heinäkuussa 2013. Menin moikkaamaan yhtä blondia yökerhossa ja hänen ensimmäinen kysymyksensä oli että voinko ostaa hänelle päärynäsidukan. Saakin jäädä viimeiseksi aloitteeksi kun naiset kerran ovat noin röyhkeitä.

Selvinpäin en ole koskaan yhtäkään naista lähestynyt enkä aio koskaan lähestyäkään.

• SekaSikiö

Onko ne sellaista valittaneet?
      Ja minä en saanut yhtään aloitetta viime vuonna!
      Kertoko ne missä sellaisia saa?

• Ikisinkku M

On se varmasti aika rasittavaa, onneksi en itse ole aiheuttanut naisille mielipahaa ahdistelemalla aloitteilla. Pari kertaa olen pyytänyt tanssimaan mutta se kai ei sentään ole vielä mikään aloite.

• 18+16

En oo koskaan tehnyt kenellekään livenä aloitetta. :D Se vaatisi kyllä jo jonkun super helposti lähestyttävän naapurin tytön, jonka kanssa on tullut jutusteltua jo pitemmän aikaa. Ei sillä ei mulla kyllä oikein ketään sellaisia kohteitakaan ole, kenelle oisin halunnut tehdä aloitetta. Viimeks oli yläasteella tyttö johon olin ihastunut ja en ujouttani koskaan sitä uskaltanut sanoa.

• pariutunut mies

Olen tehnyt kaksi aloitetta, toisesta tuli kauniit pakit ja toisessa tilanne jäi auki.

Ja minulle tehty 3 suoraa ehdotusta seksiin (n ...5 min keskustelun jälkeen), ja 1 treffipyyntö ja 1 selkeä kiinnostuksenosoitus johon en voinut valitettavasti vastata, lisäksi useita "tilanteita". Eli, pariutuneella miehellä on vientiä näemmä.

• asdfaefefwfwe

En yhtäkään. Itseasiassa treffeillä olen käynyt vain kerran eläissäni, vaikka olen avoliitossakin ollut.

• Yhden, Berliinissä viime kesänä.

• liikaa3

eiköhän tässäkin lähinnä valiteta että rumat miehet tekee liikaa (yksikin on liikaa) alotteita ja se ahdistaa.

• 3+4

No onneks en oo sitten tehnyt yhtään. Niin mä vähän oon arvellutkin, että helpommalla pääsee kun ei ees yritä turhia.

• HC-ATM

En yhtään. Olen tehnyt aloitteita ainoastaan helvetinmoisessa räkäkännissä, enkä ole ollut sellaisessa kunnossa vuosikausiin. Kyllä sen selvänä ymmärtää, ettei alle 180cm pitkän HC-ätmin kannata tehdä minkäänlaisia aloitteita.

• GClooney

En yhtäkään. Miksi tekisin? En ole Depp tai Pitt. Muut ei kuulemma kelpaa.

• gjkööpiff

Kuusi aloitetta vuoden sisällä. Kolmelle tein aloitteen tekstiviestillä. Kolmelle kasvotusten kaupassa. Baareissa en tee aloitteita kun en käy niissä.
      Viisi naista ei vaivautunut oikeistaan millään tavalla.
      Yhdelle jolle tein aloitteen kasvotusten niin olen hänen kkanssaan käynyt muutaman kerran syömässä ja kahvilla. Mutta hän on varattu.

• 1+1

Eli taas varattu nainen pettää.

• Ikisinkku M

Jtakan vielä tähän ketjuun sen verran että voihan se olla ahdistavaa. Oulussa veritekoon saattoivatkin johdattaa taloyhtön kiiimaiset naiset:

http://www.seiska.fi/Rikos/Oulun-kirvessurmaaja-hammensi-naapureita-Pakeni-hissilla/1064165

"Hän ei puhunut paljoa suomea, mutta oli aikaisemmin ihan ystävällinen. Taloyhtiön naiset yrittivät häntä aina kovasti pihalla jututtaa. "

Ehkä heppu koki kurppien lähentelyt ahdistavina, tai ei edes ehkä:

"Hän oli aikaisemmin aina tullut samaan hissiin, mutta noiden kahden kuukauden aikana hän meni mieluummin portaita, jos joku toinen oli tulossa hissiin. Kerran hän tuli hissillä alas juuri, kun olin tulossa alhaalta hissiin. Ennen kuin ehdin avata oven, hän painoi nappia ja pakeni hissillä takaisin ylös, eräs naapuri paljastaa."

Ei toiminut kulttuurien kohtaaminen eikä integroituminen onnistunut kun moraalliltaan kunnollinen tummaihoinen joutui seksinnälkäisten suominaisten saalistuuskohteeksi, seuraukset olivat surullisia.

• Odotan vuoroani.

Saattaapa tuo Oulun kirvesmies olla siionistien mielenhallinnan uhrikin kuten monet muut murhamiehet. Näistä vain ei saa ääneen puhua, kun samat siionistit omistaa tämänKIN median. Ja jos puhuu niin joutuu mielisairaalaan kuten esimerkiksi: https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=jpYhZ3H3dew
        Muitakin löytyy.
        Odotan vuoroani, varoituksen sain jo vuosi vai kaksi sitten, en viitsi tarkastaa.

• mies30

Ehkä noin 30-40 aloitetta baarissa humalassa. Periaatteessa itseäni ei masenna pakit yhtään. Se masentaa, jos ei yritä. Siitä tulee hc-atm olotila.

• 11+10

K ja R lisääntymisstrategia selittää kaiken, sinun taktiikka on jakaa siementäsi mahdollisimman paljon ja tehdä poikasia sinne tänne niistä huolta pitämättä, eli kuulut R-strategian piiriin. Me suuremmat nisäkkäät käytämme K-strategiaa, jossa poikasia ei tehdä yhtä paljon, mutta niistä huolehditaan paremmin.

• millainen merkkaa

Naisena olen koko elämäni aikana saanut tasan yhden (1) aloitteen selvinpäin olevalta mieheltä. Se oli oikein ihanaa ja tälläisiä aloitteita miehet saisivat tehdä useamminki, pienen jutustelun jälkeen huomasimme kuitenkin asuvamme ihan eripuolilla suomea ja haluavamme täysin eriasioita elämältä jonka takia emme koskaan lähteneet treffeille asti. Itse olen viime vuoden aikana tehnyt 4 aloitetta, tänä vuonna jo yhden.

Sen sijaan humalassa tai muissa aineissa olevilta miehiltä tulee jatkuvasti aloitteita, enimmäkseen suoria hävyttömyyksiä tai muuten vaan tökeröitä juttuja. _Näitä_ me kunnolliset naiset emme arvosta.

• 5+4

Olette niin pelottavia, ettei teitä uskalla ilman pientä rohkaisua lähestyä. :(

• vanhajuoppo

Varmin tapa saada nainen on vetää viinaa, viina näet yhdistää ihmisiä jännällä tavalla.

• Vuorotellenko?

Viimeisen 10 vuoden aikana en oikeastaan yhtään. Parille tuollaisen puolittaisen vihjeen, mutta pakit tuli joten ei niistä sen enempää.
      Itse en ole saanut ikinä kuin yhden ja senkin menin sössimään. Löysihän tuo heti toisen ja luonteeltaan enemmän itsensä kaltaisen, joten sekin asia on OK.

Netissä alkanut neljä tuttavuutta 10 vuodessa. Yhden kanssa vähän aikaa pidimme yhtä kunnes löysi sopivamman. Kaksi satunnaisesti skypeilevää jäi ja se neljäs ei ollutkaan luonnossa sellainen millaiseksi mielikuvani muodostin.

Nyt ei mitään kiikarissa ja kiikarin linssinsuojuksetkin paikallaan. Turha tässä mitään on yrittää enää. Naisten vuoro jo jos hyvää miestä etsivät...

• 12358769456455345234

Vastaan vaikka olenkin nainen, viime vuonna tein neljä aloitetta (kutsuin miehen kahville tai vastaava) ja tänä vuonna jo yhden. Kaikki vastasivat kieltävästi --- tosin kaksi oli varattua mitä en pyytäessäni tiennyt, yksi jätti vastaamatta (siispä vastaus oli EI), ja kaksi sanoi kohteliaasti että kiitos mutta ei kiitos.

Olen ihan kivan näköinen 30-vuotias pitkähiuksinen vaalea sinisilmäinen normaalipainoinen muodokas nainen. Lähestyin mielestäni kivanoloisia ja hyvännäköisiä miehiä, pari vähän nörttimäistä, yksi urheilija ja pari tavista. Olin heidän kanssaan jo jutellut ja koin että keskustelumme olivat sen verran mukavia että juttua voisi jatkaa muuallakin. On siis täyttä puppua väittää että nainen saa aina halutessaan treffiseuraa - ei todellakaan ole helppoa löytää miestä joka lähtisi edes kahville.

En tiedä jatkanko tätä aloitteellisuutta kauaa. Lopputulos on näköjään sama, tein sitten itse jotain tai en... Tai no, olen sen verran optimistinen että todennäköisesti haluan taas tutustua seuraavaan kivaan mieheen. Koska kai sen päivän on joskus tultava että joku haluaisi tutustua myös minuun?

• 11+11

Miksi et oo multa tullut kysymään, oisin kyllä lähtenyt. :(

• ATMaisteri

OKCupidin tutkimuksen mukaan naiset pitävät 80% miehistä keskivertoa rumempina. Ts. kun nainen sanoo lähestyneensä tavismiestä, hän tarkoittaa lähes aina top 20% miestä. Vaikket olekaan enää 25v, niin kyllä 30v ihan kivan näköinen, normaalipainoinen ja muodokas nainen treffiseuraa löytää. Jos ei löydä, rima on tämä ikäisille naisille tyypilliseen tapaan nostettu liian ylös.

"On siis täyttä puppua väittää että nainen saa aina halutessaan treffiseuraa - ei todellakaan ole helppoa löytää miestä joka lähtisi edes kahville."

Lue: ihan kivan näköisen 30 naisen ei todellakaan ole helppoa löytää komeaa saman ikäistä miestä joka lähtisi vain kahville.

• nainen saa aina
        ATMaisteri kirjoitti:

OKCupidin tutkimuksen mukaan naiset pitävät 80% miehistä keskivertoa rumempina. Ts. kun nainen sanoo lähestyneensä tavismiestä, hän tarkoittaa lähes aina top 20% miestä. Vaikket olekaan enää 25v, niin kyllä 30v ihan kivan näköinen, normaalipainoinen ja muodokas nainen treffiseuraa löytää. Jos ei löydä, rima on tämä ikäisille naisille tyypilliseen tapaan nostettu liian ylös.

"On siis täyttä puppua väittää että nainen saa aina halutessaan treffiseuraa - ei todellakaan ole helppoa löytää miestä joka lähtisi edes kahville."

Lue: ihan kivan näköisen 30 naisen ei todellakaan ole helppoa löytää komeaa saman ikäistä miestä joka lähtisi vain kahville.

miehen jos vain haluaa. Mutta kannattaa vähän miettiä ensin myös omaa tasoa tai sen puutetta suhteessa vastapuolen tasoon.

• hc-ätmi

Yhden olen tehnyt kovassa humalassa. Naiset tekevät yleensä minulle. Naiset paljon aktiivisempia täällä Helsingissä kuin vanhassa kotikaupungissani. Mutta, ei noista naisten seuraan tulemisista ole mitään hyötyä, koska olen HC-ATM. Menen aina ihan puihin naisten seurassa, alkoholi ei vaikuta yhtään. En osaa puhua itsevarmasti, jäädyn yms. joten naiset poistuvat nopeasti paikalta.

• Tein livenä kaksi aloitetta viime vuonna(netissä useampia).
      Ensimmäisen kanssa oltiin flirttailtu jonkin aikaa, joten päätin kysäistä josko herra töiden jälkeen haluaisi tehdä jotain... kertoi olevansa hyvin otettu, mutta on avoliitossa. Flirttailemme edelleenkin, mutta ehkä vähän toverellisemmissa merkeissä.

Toisen kerran kysyin lenkille tyypin, jonka tapasin tuttujen kautta. Käytiin lenkillä, tapailtiin muutaman kerran, muttei oikein ottanu juttu tuulta alleen.

• eeeeeeerrrrrrrrr

"Toisen kerran kysyin lenkille tyypin, jonka tapasin tuttujen kautta. Käytiin lenkillä, tapailtiin muutaman kerran, muttei oikein ottanu juttu tuulta alleen."

Pakko kysyä, että tekikö mies fyysistä aloitetta ollenkaan? Tästä jäi kiinni?

• hyvä mies

Tein aloitteen viimeksi vuonna -93 ulkomaailaiselle naiselle, josta seurasi suhde. Sen jälkeen en ole tehnyt aloitteita. Ei ole tullut kiinnostavaa naista vastaan, tai on, mutta ne ovat olleet varattuja. Olen keskittynyt elämässä muihin asioihin, joita onneksi on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      2328
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      57
      1520
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      221
      1369
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1192
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      80
      1180
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      39
      1109
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      72
      1051
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      132
      1039
    9. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      65
      1020
    10. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      224
      945
    Aihe