Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

uusi ravintola?

omaideavaa

Minkälainen olisi teidän unelmaravintola?

Minun hyvä idea on että,laatu tarkastetaan aina ennen pöytään vientiä,joten asiakas ei voi valittaa että ruoka on huonoa?hyvä eikö?

Siisteys on aina hyvä!

Astiat haetaan pöydästä mutta itse haette ruoan tiskiltä asiakaspalvelu laadun nopeuttamisesta.

Antakaa omat ideat?

Tämä oli vain idea..haluaisin joskus perustaa ravintolan

14

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisitoimiakkin

      Miten tuo toimii että haemme omat ruokamme? Idea kuullostaa aika ok lle

    • mieti hetkinen

      Idea olisi se, että et perusta mitään ravintolaa. Se ala ei sovi sinulle, kokeile vaikka metsurin tai ojankaivajan hommia.

      Ravintolassa tilataan ruoka sekä juoma ja nautitaan niistä. Henkilökunta hoitaa muut asiat, tilauksen vastaanoton, tarjoilun, laskuttamisen ja pöydän siistimisen seuraavalla asiakkaalle valmiiksi. Lautasia ravintolassa kantaa vain henkilökunta - ei asiakkaat, toki buffa on poikkeus - muuta siinäkin henkilökunta siivoaa pöydän ja korjaa astiat tiskiin.

      Oikeassa ravintolassa ruuanlaadu on hyvä ilman erillistä tarkastamistakin, palvelu pelaa ja hinnat ovat suhteessa ruuan laatuun ja ravintolaan oikeat. Henkilökunta hoitaa hommat ja asiakkaat maksavat laskut - helppoa kun sen osaa.

      Tänään kävin seurueen kanssa syömässä, ruoka oli laadultaan sitä mitä sopii odottaakin ja hinta kohtuullinen. Olimme tyytyväisiä ja palaamme varmasti uudelleen - eikä tarvinnut kuin istua pöytään, tilata ja nauttia tarjonnasta sekä maksaa lasku - henkilökunta hoiti muut asiat.

      • uusiura

        kerro perusteet miten en sovi yrittäjäksi? Yritän käydä läpi monia vaihtoehtoja ja tässä oli yksi mietintä...

        Tiedän miten asiakasta kohdellaan ja sitä rataa..
        en tätäkään alaa turhaan opiskellut monia vuosia!

        Heti on asiat huonosti jos asiakas joutuu tekemään jotain (pientä) itse.?

        Jos rupean oikeen kunnon asiakaspalvelijaksi niin voin kyllä syöttää ja juottaa ettei tarvitse tehdä sitä yksin.Siitä tuskin tulisi huonoa palautetta?

        Unelma on aina ollut ja heti ollaan lyttäämässä ideaa pienen asian takia.

        Ei hyvin mene sullakaan ?


      • Asiakas mies
        uusiura kirjoitti:

        kerro perusteet miten en sovi yrittäjäksi? Yritän käydä läpi monia vaihtoehtoja ja tässä oli yksi mietintä...

        Tiedän miten asiakasta kohdellaan ja sitä rataa..
        en tätäkään alaa turhaan opiskellut monia vuosia!

        Heti on asiat huonosti jos asiakas joutuu tekemään jotain (pientä) itse.?

        Jos rupean oikeen kunnon asiakaspalvelijaksi niin voin kyllä syöttää ja juottaa ettei tarvitse tehdä sitä yksin.Siitä tuskin tulisi huonoa palautetta?

        Unelma on aina ollut ja heti ollaan lyttäämässä ideaa pienen asian takia.

        Ei hyvin mene sullakaan ?

        Jos joudut kyselemään näinkin alkeellisia alaan liittyviä kysymyksiä - mieti vielä hetki onko ala sinulle oikea. Ei asiakkaat tule ravintolaan viihtymään ja tekemään jotain pientä - talkoot ovat asia erikseen. Asiakaspalvelu on ravintolassa kaiken a ja o - toki puitteet ja tarjonta ovat myös tärkeitä. Itse arvostan palvelun erittäin korkealle ja olen valmis myös maksamaan hyvästä palvelusta.

        Lounasruokalat, huoltoasemat ja laitokset eivät ole ravintoloita - niissä voit laittaa asiakkaat tekemään henkilökunnan töitä - et ravintolassa.

        Jotkut sopivat alalle ja toiset eivät.


      • omaideavaa
        Asiakas mies kirjoitti:

        Jos joudut kyselemään näinkin alkeellisia alaan liittyviä kysymyksiä - mieti vielä hetki onko ala sinulle oikea. Ei asiakkaat tule ravintolaan viihtymään ja tekemään jotain pientä - talkoot ovat asia erikseen. Asiakaspalvelu on ravintolassa kaiken a ja o - toki puitteet ja tarjonta ovat myös tärkeitä. Itse arvostan palvelun erittäin korkealle ja olen valmis myös maksamaan hyvästä palvelusta.

        Lounasruokalat, huoltoasemat ja laitokset eivät ole ravintoloita - niissä voit laittaa asiakkaat tekemään henkilökunnan töitä - et ravintolassa.

        Jotkut sopivat alalle ja toiset eivät.

        Mitä töitä mä oon käskeny tehdä? Pyysinkö asiakasta kokkaamaan?tarjoilemaan?tiskaamaan? En tietääkseni.


      • Joopa joo
        omaideavaa kirjoitti:

        Mitä töitä mä oon käskeny tehdä? Pyysinkö asiakasta kokkaamaan?tarjoilemaan?tiskaamaan? En tietääkseni.

        Pyysit tuomaan astiat tiskiin ja/tai pyysit asiakasta hakemaan ruuan tiskiltä. Oletko muistihäiriöinen? Opettele kielioppi ja hakeudu ammatinvalintatestiin. Jokainen joka seuraa ko keskustelua, tietää kenestä on kyse. Tämä häirikkö kirjoittaa jutut ja nimimerkit yhteen, esittää typeriä kysymyksiä ja laittaa asiakkaat henkilökunnan hommiin. Kiitos tämä riittää - keksi jotain muuta...


      • omaideavaa
        Joopa joo kirjoitti:

        Pyysit tuomaan astiat tiskiin ja/tai pyysit asiakasta hakemaan ruuan tiskiltä. Oletko muistihäiriöinen? Opettele kielioppi ja hakeudu ammatinvalintatestiin. Jokainen joka seuraa ko keskustelua, tietää kenestä on kyse. Tämä häirikkö kirjoittaa jutut ja nimimerkit yhteen, esittää typeriä kysymyksiä ja laittaa asiakkaat henkilökunnan hommiin. Kiitos tämä riittää - keksi jotain muuta...

        Astiat haetaan tiskiin.Jos tarkoitat,että olen se "raflanomistaja" niin olet väärässä!

        Luin hänen tekstinsa ja nauroin hänelle,koska kuka ottaa nokkiinsa siitä,että asiakas jättää astiat pöytään?

        Minusta tarjoilijan tehtävä on hakea astiat tiskiin! Näin se vaan on.

        Asiakkaille en ole tehnyt työvuorolistaa enkä laittanut talkoo kutsuja.


      • raflanomistaja
        omaideavaa kirjoitti:

        Astiat haetaan tiskiin.Jos tarkoitat,että olen se "raflanomistaja" niin olet väärässä!

        Luin hänen tekstinsa ja nauroin hänelle,koska kuka ottaa nokkiinsa siitä,että asiakas jättää astiat pöytään?

        Minusta tarjoilijan tehtävä on hakea astiat tiskiin! Näin se vaan on.

        Asiakkaille en ole tehnyt työvuorolistaa enkä laittanut talkoo kutsuja.

        Miksi et laita ravintolaasi palautuspistettä?! Tarjoilijasi hommat nopenee hetkessä!

        Minä palkkasin tiskarin erikseen joka hoitaa tiskit palautuspisteeltä kun asiakkaat vievät ne sinne.

        Asiakkaat väittävät että he tekevät työtä jos joutuvat viemään astiat palautuspisteelle.hahhahh aika naurettavaa kitinää.he ovat jopa niin laiskoja koska luulevat että palautuspisteelle on monta kilometriä matkaa tai sitten he ovat heikkoja koska eivät jaksa kantaa 200g lautasta.


    • yhteenkirjoittaja...

      Jakomielitautinen olmi - pitihän sen arvat, kinaa itsensä kanssa, tämä tästä puuttuikin. Näkemiin ja muista ottaa lääkeet...oikeasta purkista.

      • omaideavaa

        Kinaan itseni kanssa? Selitä saatana äläkä piipitä idiootti!!

        VASTAA !!!

        Sinulle suosittelen pian BURANAA !!!!!!!


      • 45 on onnen luku
        omaideavaa kirjoitti:

        Kinaan itseni kanssa? Selitä saatana äläkä piipitä idiootti!!

        VASTAA !!!

        Sinulle suosittelen pian BURANAA !!!!!!!

        Persoonat menee sekaisin ja samoin jutut - keskustele sinä vajakki keskenäsi ja älä todellakaan perusta mitään ravintolaa.

        Jos haluat voidaan sopia tapaaminen ja katsoa kumpi tarvitsee burnaan ja pillittää...


      • raflanomistaja
        45 on onnen luku kirjoitti:

        Persoonat menee sekaisin ja samoin jutut - keskustele sinä vajakki keskenäsi ja älä todellakaan perusta mitään ravintolaa.

        Jos haluat voidaan sopia tapaaminen ja katsoa kumpi tarvitsee burnaan ja pillittää...

        Mikä vittu sun ongelmas on hä!?!

        Vittu katotaa vaan saatana !!!!!!!

        Oon valmis anna tulla perkele!!!


      • kyllästynyt
        raflanomistaja kirjoitti:

        Mikä vittu sun ongelmas on hä!?!

        Vittu katotaa vaan saatana !!!!!!!

        Oon valmis anna tulla perkele!!!

        Lopettakaa jo toi vitun lapsellinen riitely!


      • sekoseko
        raflanomistaja kirjoitti:

        Mikä vittu sun ongelmas on hä!?!

        Vittu katotaa vaan saatana !!!!!!!

        Oon valmis anna tulla perkele!!!

        Valmiit sulla on housussas, olmi. Henkilö joka kina itsensä kanssa usean eri nimimerkin kera, ei välttämättä ole penaalin terävin kynä? Ei muuta kuin ravintolaaaperustamaanjasiihenastioidenpalautuspistejatitsepalvelutiski.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe