Kunigaskuluttaja-ohjelmassa oli selvitys ao ruokien vaikutuksista terveyteen. Minua jäi vaivaamaan jos oikein ymmärsin ohjelmasta että osa on humpuukkia ja osa ao elintarvikkeista on totta. Otan yhden esimerkin: Minulla on kolestrooli korkealla ja lääkäri kehoitti lääkkeen lisäksi käyttämään Benecol-rasvaa ja Benecol-jugurttijuomaa päivittäin. Alentaako Benecol oikeasti kolestroolia ja mikä se aineosa tuotteissa on joka kolestroolia alentaa.
terveysvaikutteiset ruat?
2
112
Vastaukset
- 15+14
Itse en koskisi pitkällä tikullakaan käsiteltyihin kasvirasvoihin, Beceliin tai margariineihin. Jokainen tehkööt itse omat valintansa.
- hihhulitheijaa
Kaikki ruoathan ovat "terveysvaikutteisia" joko terveyttä edistäviä tai sitten huonontavia eli termi itsessään on jo mahdottomuus.
Mutta näin kukkahattu-tätien valtakunnassa, missä ketään ei saa solvata.
Benecolista saat lisää tietoa http://www.benecol.fi/fi/ukk, mutta onko sekään tieto aivan eksaktia vaan enemmän rasvavalmistajan markkinanedistämistä.
Mutta syö valmisteita jos lääkäri on nin määrännyt - mikä minä olen vastaan laittamaan vaikkakin uskon luonnollisen ruoan voimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274