Tosi raaka arabiterroristi

Taas nähtiin mitä sikoja on arabit!!!

http://goo.gl/6gGhxp



http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201501210192413_v0.shtml


Järkyttävä video Tel Avivin bussipuukotuksesta

Keskiviikko 21.1.2015 klo 19.24

Palestiinalaismies hyökkäsi ruuhkabussiin keskellä Tel Avivin kaupunkia.



Mies puukotti ihmisiä linja-autossa ja juoksi karkuun paikalta. Valvontakameravideo näyttää, kuinka puukottaja iski veitsellä paikalta juosten poistunutta naista.

Tiedot haavoittuneista vaihtelevat, mutta joidenkin uutislähteiden mukaan haavoittuneita olisi jopa 10.

Lähde: CNN






15

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jani .

      1,5 miljardia yksinäistä sutta

      • Israelia tukemaanyt

        Hagissa yritetään syyttää Israelia sotarikoksista jokan nämä rikolliset aloittivat itse ampumalla itsenäiseen maahan Israeliin! Eihän siinä kohta muu auta kuin iso pommi Gazaan niin tulle hiljaista. Hamas kidutta siellä omia kansalaisiaan pitäen heitä ihmiskilpinä omissa itsekkäissä valtapyrkimyksissään!

        Tätä se on ollut kaiken aikaa!
        Dr. Ahmad Abu Halabiya PA:n Fatwa
        "Älkää milloinkaan luopuko oikeuksistanne. Mitä tahansa sopimuksia tehdäänkin koskien Gazaa tai Länsiantaa, älkäämme unohtako Haifaa, Acrea, Galileaa eikä Jaffaa!
        Ei armoa juutalaisille missä sitten heitä onkin, taistelkaa heitä vastaan missä sitten olettekin. MIssä ikinä heitä kohtaattekin, tappakaa heidät! Missä ikinä olettekin tappakaa juutalaiset ja amerikkalaiset jotka ovat heidän kaltaisiaan. On kielletty ystävystyä juutalaisen kanssa tai auttaa heitä! Älkää tehkö mitään sopimusta heidän kanssaan. Tämä on Allahin sana, siunattu olkoon hän. He ovat terroristeja, heidät tulee teurastaa, heidät tulee murhata. Se on Alalhin käsky!


      • Israelia tukemaanyt kirjoitti:

        Hagissa yritetään syyttää Israelia sotarikoksista jokan nämä rikolliset aloittivat itse ampumalla itsenäiseen maahan Israeliin! Eihän siinä kohta muu auta kuin iso pommi Gazaan niin tulle hiljaista. Hamas kidutta siellä omia kansalaisiaan pitäen heitä ihmiskilpinä omissa itsekkäissä valtapyrkimyksissään!

        Tätä se on ollut kaiken aikaa!
        Dr. Ahmad Abu Halabiya PA:n Fatwa
        "Älkää milloinkaan luopuko oikeuksistanne. Mitä tahansa sopimuksia tehdäänkin koskien Gazaa tai Länsiantaa, älkäämme unohtako Haifaa, Acrea, Galileaa eikä Jaffaa!
        Ei armoa juutalaisille missä sitten heitä onkin, taistelkaa heitä vastaan missä sitten olettekin. MIssä ikinä heitä kohtaattekin, tappakaa heidät! Missä ikinä olettekin tappakaa juutalaiset ja amerikkalaiset jotka ovat heidän kaltaisiaan. On kielletty ystävystyä juutalaisen kanssa tai auttaa heitä! Älkää tehkö mitään sopimusta heidän kanssaan. Tämä on Allahin sana, siunattu olkoon hän. He ovat terroristeja, heidät tulee teurastaa, heidät tulee murhata. Se on Alalhin käsky!

        Syytettäisiin joskus arabeja kuten hamasia ja muita rakettien ampumisista ja terroriteoista ne ei kestä päivän valoa sotatuomio istuimissa


    • KTS (Ei kirj.)

      Ei ole mitään verrattuna Artoon:

      Sanamies
      26.1.2005 11:09
      oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee

      Sanamies
      30.12.2004 16:17
      oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee

      Sanamies
      29.12.2004 20:11
      Oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee ja pian.

      Sopikoo sinulle se tapaaminen että saamme tämän nimi asian oikeaan päivä järjestykseen?

      Sanamies
      5.3.2005 21:29
      Kirjoita oikealla nimellä
      tai veri lirisee

      Sanamies
      30.12.2004 19:54
      oikialla nimellä arska tai veri lirisee
      Ja voitko saapua sopimaan tämän nimi asian ihan kahden kesken?

      Sanamies6.10.2011 22:220 SULJE
      Kirjoitahan kts oikealla nimellä tai mene sitten sinne mistä olet tullutkin (persereijästä).

      Sanamies13.4.2013 22:20-22 SULJE
      Mene sinäkin vaan sinne mistä olet tullutkin (persereijästä) Tai Saunan takana on tilaa tuollaisille

      Sanamies16.10.2011 23:120 SULJE
      Ei ole ja kirjoitahan oikealla nimellä tai veri lirisee.

      Sanamies17.3.2012 20:530 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri alkaa liristä.

      Sanamies19.3.2012 11:020 SULJE
      Kirjoitahan oikealla nimellä kts tai veri alkaa liristä.

      Sanamies19.3.2012 15:180 SULJE
      Kitjoitahan oikeilla nimillä kts tai veri lirisee.

      Sanamies19.3.2012 17:38-1 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

      Sanamies20.3.2012 16:020 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee

      Sanamies21.3.2012 07:570 SULJE
      Kirjoita kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

      • kuka lukee listoja

        Kuka lienetki lobotomian kokenut, vie pois nuo ianikuiset listasi...kuka niistä nyt olisi kiinnostunut! vasemmistolainen vihervasuri, eksytetty, tai tahallaan omasta suuresta syystään eksynyt, lopeta naurettavat listojen lähettely! Häivy listoinesi!


      • totuusonvoittaja
        kuka lukee listoja kirjoitti:

        Kuka lienetki lobotomian kokenut, vie pois nuo ianikuiset listasi...kuka niistä nyt olisi kiinnostunut! vasemmistolainen vihervasuri, eksytetty, tai tahallaan omasta suuresta syystään eksynyt, lopeta naurettavat listojen lähettely! Häivy listoinesi!

        Ei kts:lle saada järkeä millään aivoleikkauksilla


      • Idiootti on
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Ei kts:lle saada järkeä millään aivoleikkauksilla

        Tutkittu juttu on. Lobotomiakaan ei toimi sillä muslimilla.
        Siitä voi päätellä mitä on hamas ja isis järjestöinä..


      • niin loppuu listat
        Idiootti on kirjoitti:

        Tutkittu juttu on. Lobotomiakaan ei toimi sillä muslimilla.
        Siitä voi päätellä mitä on hamas ja isis järjestöinä..

        Tämä kts. on mielisairas hänelle pitäisi laittaa käsiraurat ja viedä pakkohoitoon.


      • Hyvä KTS!
        niin loppuu listat kirjoitti:

        Tämä kts. on mielisairas hänelle pitäisi laittaa käsiraurat ja viedä pakkohoitoon.

        KTS näkyy olevan teidän "peili". Heti parutaan sitä tänne jos ei vähään aikaan näy.
        "tottusonvoittaja" on suorastaan sairas hänen peräänsä. KTS näyttää olevan niitä harvoja fiksuja jotka ymmärtävät kokonaisuuden asioista.


    • noradi

      Tappakoot toisiansa ei vois vähepää kiinnostaa.

    • no huh taas

      Yksi sekopää vastaan Israelin armeija.

      • mieti asennettasi!

        Eipä se niin ole vaan yksi murhaaja arabi vastaan Israelin poliisi! TUo on juuri sitä vihonmiimeistä arabimuslimine pahuuden vähättelyä, mitä Suomessakin harrastetaan...miksi?!!!Mieti, jos olisit itse ollut murhaajan kohteena, kävellen kaikessa rauhassa kadulla ja sitten sinut puukotettaisiin ja joku vielä puolustelisi puukottajaa !?


      • ei siitä ole kovin
        mieti asennettasi! kirjoitti:

        Eipä se niin ole vaan yksi murhaaja arabi vastaan Israelin poliisi! TUo on juuri sitä vihonmiimeistä arabimuslimine pahuuden vähättelyä, mitä Suomessakin harrastetaan...miksi?!!!Mieti, jos olisit itse ollut murhaajan kohteena, kävellen kaikessa rauhassa kadulla ja sitten sinut puukotettaisiin ja joku vielä puolustelisi puukottajaa !?

        kauaa,
        kun juutalaiset terroristit,
        heitteli pommeja busseihin,
        nyt zionin terroria,
        on joka tasolla...


      • ahneita on arabit
        ei siitä ole kovin kirjoitti:

        kauaa,
        kun juutalaiset terroristit,
        heitteli pommeja busseihin,
        nyt zionin terroria,
        on joka tasolla...

        Nämä ovat niitä sun "heittoja" jotka ovat väärän todistuksen antamista! Juutalaiset eivät toimi kertomallasi tavalla. Mutta arabit ovat tappaneet synagogissa rukoushetkessä ihmisiä, kaduilla, busseissa ja kidnappasivat ne kolme opisleijapoikaa ja ampuivat nopeasti! Tämä on saatava loppumaan ja se tulee loppumaan, saat olla varma! Israelin ei auta kohta muu kuin toimia....tämäkin aika on KIRJOITETTU tapahtuvaksi....lue Psalmi 83 aika lähellä sen toteutumista ollaan. Arabit vaativat verta ja putovat itse kaivamaansa "kuoppaan"! On se tyhmää, viha on tyhmää!


      • oletpas sinä
        ahneita on arabit kirjoitti:

        Nämä ovat niitä sun "heittoja" jotka ovat väärän todistuksen antamista! Juutalaiset eivät toimi kertomallasi tavalla. Mutta arabit ovat tappaneet synagogissa rukoushetkessä ihmisiä, kaduilla, busseissa ja kidnappasivat ne kolme opisleijapoikaa ja ampuivat nopeasti! Tämä on saatava loppumaan ja se tulee loppumaan, saat olla varma! Israelin ei auta kohta muu kuin toimia....tämäkin aika on KIRJOITETTU tapahtuvaksi....lue Psalmi 83 aika lähellä sen toteutumista ollaan. Arabit vaativat verta ja putovat itse kaivamaansa "kuoppaan"! On se tyhmää, viha on tyhmää!

        täynnä pyhää vihaa,
        ei juutaliset heitellyt pommejam räjäyttänyt hotellia,
        ei juutalainen siirtokunnan jihadisti käynyt riehumassa moskeijassa,
        jos niin olis käynytkin,
        sen suvun kodit olis jyrätty,
        eikä pystytetty muistolaattaa siirtokuntaan,
        terrorilla luotu, ylläpidetty valtio,
        hukkuu terroriinsa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe