MUKAVAA ON KÄYDÄ NYKYÄÄN KAUPASSA KUN

KELAN RAHALLA

EI TARTTE KUIN OSTAA SAARIOISTEN TUOTTEITA JA KAIKKI ON VALMISTA RUOKAA
SITTEN MICROON JA HERKUTTELEMAAN
KOSKA EN OLE KOSKAAN OSANNUT TEHÄ RUOKAA

11

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atria

Atria

• KELAN RAHALLA

ATRIALTA SYÖN VAIN KEVYT NAKKEJA
      MUU EI KELPAA
      SAARIOISTEN KEITOT JA MUUT HYVÄÄON JUST SÖIN JAUHELIHAKEITON
      JA HYVÄÄ OLI

• Ehkä sitten joskus

Eiköhän se ole äitees kun käy kaupassa ostamassa sinulle tuttelia, sinulla on tuo ikä niin alhainen kun et osaa vielä kirjioittaa kuin tikkukirjaimilla.
        Olet vielä lapsilisien armoilla.

• nakkia

eli s-marketissa myydään 1,05 e kotimaista kevyt nakkia
      se on atrin tekemää ja hyvää

• nukkuu kun nukuttaa

Minä olen syönyt lanttuva , se on namiva .

• Kotiruokaa

Ei eineksillä voi "herkutella". Sinä et sitten koskaan syö hyvän makuista ruokaa.

• Tosi on

Mukavaa käydä kaupassa, kun lähihoitaja tai henkilökohtainen avustaja mukana. Hän kertoo sinulle mitä ostat ja sinä olet tyytyväinen.
      Kaikki ruokahan on hyvää, jos mitään muuta ei ole!

• ex-hoitaja

Olen nähnyt hyvin usein erään nuoren naisen työntävän ostoskärryjä. Mukanaan hänellä on aina toinen nuorehko nainen, joka valvoo häntä. En ole seurannut heidän ostoksiaan, mutta uskon että valinnat kohdistuu valmisruokiin.
        Miksi? Siksi, että hoitajalla tai avustajalla ei ole aikaa valmistaa/opettaa valmistamaan oikeaa kotiruokaa kunnon raaka-aineista.

• Sepi-fan

Juuresliha on terveellistä syötävää.

https://www.youtube.com/watch?v=Wfn3uSFXmCs

Pyydäpä äitiäsi tekemään tuollaista!

Ei se mitään, että et osaa tehdä ruokaa – ethän ole vielä oppinut edes kirjoittamaankaan!

Olen sattumoisin juuri tänään turvautunut Saarioisten maksalaatikkoon saadakseni näläntorjuntaoperaation nopeasti suoritetuksi, mutta tällaiseen oikaisuun on syytä perin harvoin ja herkuttelun kanssa teollisilla eineksillä ei tietenkään ole mitään tekemistä.

• kokeileppa

No jopas olet mainoksenuhri.Kelan rahoille olisi parempaakin käyttöä, kun aikaa kelarahalaisilla olisi itse ruokansa valmistaa.
      Tulisi liikuntaakin, kun esim lihan, kasvikset ostaisi eripaikoista.

• mikroherkku

Kelarahalaisethan käyvät myös tallinnassa hakemassa halpaa einestä, joten liikuntaakin he saavat eli reilut 100 kilsaa suuntaansa.

Miten mä haluaisin, että ihmiset tekisivät ruokansa alusta alkaen itse - saisivat huomattavasti maukkaampaa ja laadukkaampaa vaikkakin vaatisi vähän enemmän duunia veitsen äärellä.

Einekset hyödyttävät vain valmistajia - itse tehden pääsee halvemmalla ja se on tosiasiassa paljon maukkampaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      986
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe