Onko Kemijärvellä töhnäisiä naisia?

kusivettäkö

20

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nähty on

      Venäläiset naiset ovat meikit naamassa ja bikinit päällä uimahallin altaissa.
      Venäläinen uimahalli meillä.Katolla on oikein venäjäksi kyltti,että tietävät tulla mesuamaan.Näin niitä verorahoja tuhlataan.

      • puhdas

        Etpä ole ollut venakojen kanssa tekemisissä. Venäläinen nainen pitää hyginiastaan huolen. Kun nainen tulee peiton alle ei haise hielle, eikä härskiintyneelle sillille. Kokemusta on useammasta kymmenestä naisesta, niin suomi, kuin venäjä. Kyllä suominainen voisi oppia ottaa sieltä.


    • Anonyymi

      Eipä ole tullut käytyä. Kuusamossa tulee käytyä viikonloppusin. Sielä on toimintaa joka lähtöön.

    • vulvanus

      Ajatelkaa mitä kaikkea naiset voivat siellä altaassa levittää!

      Veressä voi kulkeutua vaikka millaista asioita (suolistobakteereja, ureaa, hiviä, syöpäsoluja, nekrotisoivaa faskiittia, ebolaa...).

      Vieläkö haluatte porskuttelemaan?

      • eiköniin

        kyllä se niin on, että ne akat pittäis laittaa ulos tekeen vaikka niitä lumitöitä niin eiköhän ala bakteereille tulla tupen rapinat..


    • slfljd

      Ja ajatelkaa niitä paskasia ukkoja joiden jalatkin lemuaa talon toiseen päähän. Kuinka moni sinne kusee ja syljeskelee. Ei taida monikaan pestä kalustoaan kunnolla ennen uimaan menoa vaan, killuu paskakokkareita persuksista. Ihanaa uiskennella "sonnassa".

    • Marjastaja

      Satiaisia ja irtokarvoja niin paljon,että suodattimet täytynyt vaihtaa.Höyrysaunan lauteet töhnässä (edellisen yön laakit),että pakko käyttää laudeliinaa.Naiset liottelee altaassa,niinsanottuja;pillunmarjoja.

      • tottatotta

        On monasti miehiset himot minullakin olleet kovilla kun naisen alapään karvoituksesta löytyy juuri noita marjoja, jotka ovat ilmeisesti juuri sitä kuivunutta itseään. Eihän se kyytejä haitta, mutta suuseksi saa kyllä jäädä seuraavaan kertaan.


    • Bubillit
      • sohvaperse

        Haha! Luuletko, että paikalliset sohvaperunat jaksavat nähdä pienintäkään vaivaa :'D


    • Ajattele
    • Edistystä
    • Näkötesti
    • Steriili

      Kemijärven uimahalli on siisti ja henkilökunta ystävällistä ja aina valmiina auttamaan. Kysykää kommentteja vakituisilta kävijöiltä. He kyllä tietävät. Meitä on satoja, jotka olemme tyytyväisiä Kemijärven uimahalliin. Satunnaisten kävijöiden mielipiteillä ei ole merkitystä. Ovat vain katkeria omista kaunoistaan.

    • jalakasieni
    • puhdas

      Ei tullut mitenkään yllätyksenä naisten epäsiisteys. Olisi täysin asiallista vaatia naisille aivan omaa allasta, ikävä kyllä. Nainen jo rakenteensakin vuoksi sotkee, useampia vaivaa virtsan pidädyskyvyn puute. Joidenkin ei tarvi nähdä kuin joku tuttu, ja naurahtaa, silloin on kuset altaassa. Tähän olisi lääle tiettyjen lihasten hallinta, ja jumppaus. Joskus puhuttiin "oravapillusta" hankkikaa naiset sellainen, se tulee jumppaamalla ja auttaa pidätyskykyyn.
      Väljemmillä jaisilla "rönnttönen" vuotaa ja
      päästää vedet keuhkoihin asti huuhtoen koko alavatsan, eipä ihme jos altaasta alkaa löytyä jokasortin pöpöä.

    • Nähty

      Moniko on nähnyt molemmat puolet pukuhuoneista/suihkuista. Minä olen, useammastakin uimahallissa ja kyllä se on se miesten puoli minne ei huvita mennä ilman kenkiä ja suojahanskoja. Remontti on tehty samaan aikaa molempiin ja ero on kuin yöllä ja päivällä, miestenpuoli on kuin remonttia ei olisi tehty vuosikymmeniin :/

    • EPÄILY

      Eikö se uimahalli olle venäläisten suosima kylpylä. Olen päättänyt kylpeä kotona.

    • Huonouutinen

      Kohta on töhnäisiä miehiä (homoja).Venäjältä tulee oikein linja-auto lasteittain uusia "jäseniä".

      • rasputini

        Venäjältä tulee kauniita naisia! Voittavat paikalliset valinnat 100-0.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe