Mikö on isoin ongelma pariutumisessa miehillä täällä?

3x3x3

- että ette saa minkäänlaista naista vaikka yritätte oikeasti kaikenlaisia
- että ette saa itseänne tasokkaampaa naista vaikka oikeasti yritätte heitä
- että ette yritä, eikä teitä yritetä

14

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • burb

Ei mikään noista. On vaan hyvin vaikea löytää naista, joka ei ole pinnallinen ja ahne. Monet naiset täälläkin kyllä uhoavat, etteivät ole sellaisia, mutta totuus yleensä paljastuu nopeasti toisenlaiseksi.

• funaswtf

En odota mieheltä rikkautta mutta taloudellista järkevyyttä. Nainen joka ei ole yhtään pinnallinen tai välitä rahasta on yleensä ulkonäöltään vaatimattomimmasta päästä, kelpaako itsellesi sellainen?

• 2+12
        funaswtf kirjoitti:

En odota mieheltä rikkautta mutta taloudellista järkevyyttä. Nainen joka ei ole yhtään pinnallinen tai välitä rahasta on yleensä ulkonäöltään vaatimattomimmasta päästä, kelpaako itsellesi sellainen?

Taloudellinen järkevyys tarkoittaa varmaan työssä käyntiä ja suurin piirtein samoja ansioita mitä sinulla itselläsikin on?

• burb
        funaswtf kirjoitti:

Kyllä se pääasia on, ettei välitä lainkaan rahasta ja materiaalista. Sen pitää tosin olla luontaista eikä pakonomaista.

• ATMaisteri
        funaswtf kirjoitti:

"En odota mieheltä rikkautta mutta taloudellista järkevyyttä. Nainen joka ei ole yhtään pinnallinen tai välitä rahasta on yleensä ulkonäöltään vaatimattomimmasta päästä, kelpaako itsellesi sellainen?"

Bongasinko juuri foorumilta maailman kahdeksannen ihmeen, eli naisen joka hyväksyy tasoteorian?

• ktn-
        ATMaisteri kirjoitti:

"En odota mieheltä rikkautta mutta taloudellista järkevyyttä. Nainen joka ei ole yhtään pinnallinen tai välitä rahasta on yleensä ulkonäöltään vaatimattomimmasta päästä, kelpaako itsellesi sellainen?"

Bongasinko juuri foorumilta maailman kahdeksannen ihmeen, eli naisen joka hyväksyy tasoteorian?

Hyväksyy? Mitä hyväksymistä siinä on? Sehän on maailman tärkein totuus ja ihmisen oleellisin mitta.

Jokainen ihminen aina ja kaikkialla on pariutunut tasoteorian mukaisesti, koska se on luonnonlaki, jota ei edes voi rikkoa.

• leikistä luopunut

Ehkä se on mun osalla tuo -etten yritä ketään, eikä muakaan yritetä

Kuitenkin lisäisin siihen, että yritin kyllä aikani ennen sitä ja en tuntunut menevän kaupaksi kenellekään, en mä millekään "itseäni tasokkaammille" mitään yrittänyt, vaan nimen omaan just päinvastoin, koitin katsoa mahdollisimman vaatimattomia naisia joita lähestyn ja en saanut edes vastausta, tai sitten tuli pakit.

• Kolmas vaihtoehto lukittu. En yritä, eikä minua yritetä.

• fdsdsfdsfdsf

1. Harvoin onnistun, yrityksiä todella paljon. Olen päässyt jyystämään/treiffeille parin kauniin/nuoren naisen kanssa. Tuntuu, että onnistuminen ei ole millään tavoin riippuvainen naisen ulkonäön suhteen. Rumat/lihavat naiset antavat pakit, koska epäilevät, että jokin koira on haudattuna, kun heitä menen iskemään. Sitten norminaiset antavat pakkeja jopa eniten, ovat niin nirsoja. Pari kertaa olen siis onnistunut nättien naisten kanssa.

• paska paikka

En yritä, eikä minua yritetä.

Viime kesänä yksi ihan kaunis ja urheilullinen nainen yritti pelata silmäpeliä, mutta olin niin cool, ettei edes katseemme kohdanneet. Huomasin sivusilmällä naisen hymystä, ja että kääntyi paikallaan 180 astetta, kun yritti saada katsekontaktin, eikä juttu ihan toiminutkaan. Olen mieluummin nietzcheläinen yli-ihminen, kuin alan naisen vuoksi hirnumaan kuin hevonen. Minun unelmani ovat kuolleet ja rakkauteni niiden mukana.

Naiset ovat liian materialistisia, liian laumasieluisia, ja liian ei-radikaaleja, että heitä voisi rakastaa. Naiset ovat aina uskollisia nykyiselle vallalle, vaikka se tappaisi omia kansalaisiaan. Jokaiselle tulevalle diktaattorille, Putinille ja Hitlerille neuvo. Se joka voittaa naisten uskollisuuden, hallitsee maailmaa. Ja nykymaailmassa pankkiirit ovat jo orjuuttaneet koko ihmiskunnan. 85 rikkainta ihmistä omistaa saman kuin 3,5 miljardia köyhintä, ja kaikki maailman naiset ovat valmiita imemään näiden 85 kyrpää! Jokainen nainen joka vaatii mieheltään varallisuutta, imee kirjaimellisesti näiden 85 rikkaimman kyrpää. Siksi maailma on niin absoluuttisen paha paikka kuin se on.

• endledfsgdg

Sekoitus toista ja kolmatta ongelmaa. Harvoin ketään yritän ja jos yritän niin ne on aina reilusti nuorempia kuin minä ja aika kauniitakin. Minua ei tietenkään kukaan ole koskaan yrittänyt, olenhan ATM.

• 5+1

Näin on ATM=ATM=ATM turha edes yrittää mitään.

• kfjhä
        5+1 kirjoitti:

Näin on ATM=ATM=ATM turha edes yrittää mitään.

Olen minä nyt jotain yrittänyt mutta huonolla menestyksellä.

• 164cm mies

Eka vaihtoehto ja siksi että naiset dissaa lyhyitä miehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      2370
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      57
      1540
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      221
      1379
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      57
      1202
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      81
      1195
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      39
      1119
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      72
      1081
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      133
      1045
    9. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      65
      1030
    10. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      224
      945
    Aihe