Miksi pussin nimi on BLACK & WHITE, kun valkoisia (suosikkejani) on noin 20% sekoituksesta? Black & White -nimi antaa käsityksen, että molempia olisi suurinpiirtein tasamäärä, eikä niin kuin nykymakeisteollisuuden perinteisiin kuuluu, eli valmistuskustannukseltaan halvempia on reilusti enemmän!!!
Pantteri BLACK, NOT WHITE
4
76
Vastaukset
- pantteriton
No tää on niin just tätä. Aina sama juttu. Laita s-postikysely valmistajalle ja kerro sitten meille muillekin, mikä on syynä =). Raha? Kai se on halvempaa tehdä niitä perusversioita enemmin ja laittaa kalliilla kuorrutettuja vähemmin. En ole itse maistanut ko. karkkia, en ole ihan selvillä minkälaisia valkoiset pantterit ovat.
- 131313131313131313131313
Se on sekotuspussi jossa on molempia ja eihän missään karkkipussissa o mitään karkkimakuja samaa määrää, joissakin pusseissa toisia makuja on enemmän ja toisia vähemmän. Ja jos haluut vaan niitä hedelmäpanttereita niin se on Lumipantteri
- johanonpantteri
Lumipantteri-pussissa ei kyllä ole mitään hedelmäpanttereita. Ne on pelkästään niitä mustia, joiden päällä on se valkoinen kuorrute. Hedelmäpantteripussi on aivan eri karkki, sen nimi taitaa olla Pantteri Mix. Alkuperäinen kirjoittaja ei halunnut hedelmäpanttereita, vaan enemmän niitä valkoisia pantterinamusia pussiinsa. Ja totta, että niitä on luokattoman vähän tuossa sekoituksessa.
- värilläeioleväliä
Oletko joku rasisti? Eikö mustat kelpaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984