Onko valittaminen auttanut naisen saamisessa?

kipakkaukko

Onko maailmanne muuttunut ja naiset alkaneet lähestyä teitä sen jälkeen kun aloitte valittamaan naisettomuuttanne täällä? Jos näin, niin mikä osa valituksesta tehosi mielestänne parhaiten ja miksi luulette niin käyneen?

71

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viispluskakskymmentä

No eikö täällä sais valittaa vaan pitäis aina toitottaa kuinka helppoa naisten saaminen on? Kai keskustelupalsta nyt saa joku purkautumismestakin olla.

• pekkaw

Miesten ei kuulu inistä naisista. Negatiivinen asenne ei auta mitenkään naisen saannissa.

• saahuutaa
        pekkaw kirjoitti:

Miesten ei kuulu inistä naisista. Negatiivinen asenne ei auta mitenkään naisen saannissa.

Pitäiskö sitten pomppia riemusta ja huudella kadulla et "jee en saa koskaan naista on kivaa jee" ???

• pekkaw
        saahuutaa kirjoitti:

Pitäiskö sitten pomppia riemusta ja huudella kadulla et "jee en saa koskaan naista on kivaa jee" ???

Ei, mutta voin miettiä minkä takia et kelpaa ja miten voit kehittää noita ominaisuuksia itsessäsi. Iniseminen on kaikista isoin turn-off kaikille naisille. Itse nuorempana kylvin itsesäälissä ja olin negatiivinen, koska en kelvannut kenellekään. Sen jälkeen päätin saada elämäni kuntoon: aloin kuntoilemaan, harjoittelemaan sosiaalisia taitoja, pukeutumaan paremmin, kehittämään itsevarmuutta jne. Tuo prosessi kesti monta vuotta, mutta nyt naiset katsovat minua aivan toisin silmin.

Olenko nyt täysin tyytyväinen itseeni ja saanko mallinaisia? En, mutta olen oppinut hyväksymään ne huonot asiat itsessäni joita en pysty muuttamaan (tämä luo itsevarmuutta ja näkyy myös ulosannissa) ja naiset joita saan ovat viehättäviä silmissäni.

• ei_kympin_akka

Totta kirjoitat, aina voi hienosäätää itseään. Niin olen mäkin tehnyt.
        "saahuutaa" juuri tuolla, minä en koskaan saa- asenteella teet tulevaisuutesi ihan itse. Löydätkö mistään mitään hyvää? Äläkä unohda että sun negatiivinen asenne näkyy ulospäin. Tee hyvä ihminen ihan itsellesi palvelus ja ryhdistäydy!

• saahuutaa
        pekkaw kirjoitti:

Ei, mutta voin miettiä minkä takia et kelpaa ja miten voit kehittää noita ominaisuuksia itsessäsi. Iniseminen on kaikista isoin turn-off kaikille naisille. Itse nuorempana kylvin itsesäälissä ja olin negatiivinen, koska en kelvannut kenellekään. Sen jälkeen päätin saada elämäni kuntoon: aloin kuntoilemaan, harjoittelemaan sosiaalisia taitoja, pukeutumaan paremmin, kehittämään itsevarmuutta jne. Tuo prosessi kesti monta vuotta, mutta nyt naiset katsovat minua aivan toisin silmin.

Olenko nyt täysin tyytyväinen itseeni ja saanko mallinaisia? En, mutta olen oppinut hyväksymään ne huonot asiat itsessäni joita en pysty muuttamaan (tämä luo itsevarmuutta ja näkyy myös ulosannissa) ja naiset joita saan ovat viehättäviä silmissäni.

Mistä ihmeestä se juontuu että naisettomuutta valittavat olisivat myös saamattomia ja ainoa asia maailmassa on valittaa naisettomuutta?? Itselläni on elämä kunnossa. On oma haave asunto, oma auto, aivan mahtava työpaikka, kunto kohdillaan ja olen terve sekä normaali vartaloinen, on kivoja liikunnallisia harrastuksia josta nautin vapaalla ja myös arkenakin, on ystäviä, pukeudun ikäisekseni nuorekkaasti niin olenhan päälle kolmekymppinen jne.
        Ei se muuta sitä seikkaa etteikö mulla olis oma elämä täysin hallinnassa ja elän velattomassa taloudessa mutta kyllä mä saan mielestäni olla pahoillaan ja surkutella kun en kelpaa naisille. En vois sille mitään että olen syntynyt rumaksi ja olen siitä katkera vaikka muusta elämästäni olen kaikkea muuta kuin katkera.

• ExPUA
        pekkaw kirjoitti:

Hyvin on mennyt naisten aivopesu perille.

Tiedäthän että tuo on kirjan vanhin temppu, saada mies hiljaiseksi ja huomio pois epäkohdista, että lupaa tälle vittua tai antaa muuten "karkkia"?

Totta kai naiset manipuloi noin miehiä.

Minuun se taas ei tehoa, sillä heti jos näen naiselta henkilöhyökkäyksen tai jonkun muun merkin, että se mitä sanon on aiheuttanut pistoksen toisen sydämessä, minä varmistun siitä että olen oikeassa.

• BEM

"pukeudun ikäisekseni nuorekkaasti"

Saanko kysyä, mitä se tarkoittaa käytännössä?

• puppupirjo
        ExPUA kirjoitti:

Tiedäthän että tuo on kirjan vanhin temppu, saada mies hiljaiseksi ja huomio pois epäkohdista, että lupaa tälle vittua tai antaa muuten "karkkia"?

Minuun se taas ei tehoa, sillä heti jos näen naiselta henkilöhyökkäyksen tai jonkun muun merkin, että se mitä sanon on aiheuttanut pistoksen toisen sydämessä, minä varmistun siitä että olen oikeassa.

Ei ole sattumaa, ettet kelpaa kunnon parisuhteeseen.

• muuruvedeltä
        ExPUA kirjoitti:

Kuka mitäkin aivopesuna pitää. Voisi tuota sinun puhumaasi asiaa pitää aivopesun yrityksenä. Tosin tulokset eivät ole kovin vakuuttavia. Et siis ole siinä kovin hyvä.

• ExPUA
        muuruvedeltä kirjoitti:

Kuka mitäkin aivopesuna pitää. Voisi tuota sinun puhumaasi asiaa pitää aivopesun yrityksenä. Tosin tulokset eivät ole kovin vakuuttavia. Et siis ole siinä kovin hyvä.

Taas osoitus naisen logiikasta.

Nainen olettaa, että mies yrittää aivopestä, ja sitten vielä tuomitsee hänet siinä epäonnistumisessa. - "Aivopesusta" mikä on olemassa vain naisen omissa kuvitelmissa.

Ainoa aivopesu mitä täällä tehdään, on femakkojen yritys muuttaa mustaa valkoiseksi. Tosin, koska nainen on kyseessä, ei tarvitse odottaa kuin seuraavaa aihetta, niin siinä viimeistään puhutaan itsensä pussiin. Esim. tuo valkoritari on hyvä esimerkki tyypistä, joka toistelee näitä tyhjiä lupauksia joita naiset antelee, yrittäessään saada miestä puolelleen.

SE todennäköisesti on naisen kirjoittama, sillä siinä esitetään että mies olisi aidon iloinen siitä, että nyt nielee kaiken paskan minkä naiset hänelle antaa, ja saa ihan tyytyä vielä ala-arvoisen MA:n naiseen. :D Oh please!

• ExPUA
        puppupirjo kirjoitti:

Ei ole sattumaa, ettet kelpaa kunnon parisuhteeseen.

Yllätys, kurppa jäljittelee mitä miehet sanovat täällä, koska ei itse keksi mitään.

Tietysti tämä vielä siten, ettei siinä ole edes mitään järkeä hänen sanomanaan.

Muuten taas on selvä, että olet juuri näitä ämmiä jotka yrität tehdä miehiä palvelijoiksesi noilla lupauksilla, mutta se yllätti minut että olet niin tyhmä yrittämään sitä minuun, joka moisen aivopesun paljasti. :D

• älälyöpuhelimella

Teemu pliis!!! Sä et ole oikeassa muuta kuin korkeintaan sun ajatuksissa.
        Siitä todisteena sadat ja tuhannet ja miljoonat muut jotka ajattelevat olevansa oikeassa.

• Hämärän_rajoilta

Kappas vaan. Tässä avauksessa sentään asia nähdään harvinaislaatuisesti niin, että naisettomuus oli ensin ja valitus alkoi vasta sitten. Yleensähän näissä sävy on sellainen, että valitus olisi naisettomuuden syy eikä seuraus.

Tuskinpa valittaminen tilannetta muuttaa suuntaan tai toiseen. Ainoa motiivi tiivistynee lauseeseen "jaettu paha olo on moninkertainen paha olo".

• kiva-ätmi

En ole palstan ulkopuolella valittanut koskaan. Kaverit ja kaikki pitää minua miehenää joka on tosi mukava ja saisin kuulemma naisen kun naisen mutta ei se todellisuudessa mene niin. EN pääse edes treffeille, olen pyytänyt monia naisia treffeille baarissa ja selvinpäin ja netissä ja facebuukissa mutta saan aina pakit. En ole juurikaan valittanut kavereille ja tutuille mitään ja ne luulee että olen kovin suosittu vaikka en tosiaan ole.

• kiva-ätmi

Jos on ruma niin siinä ei auta positiivisuus eikä mikään itsensä kehittäminen koska naiset ei vaan kiinnostu miehestä jos se ei ole hyvännäköinen. Sitä voi kuntoilla ja juosta miljoona kilsaa mutta se ei auta. Minä en ole lihava, minä olen erilainen, minä en ole jännämies ja en juopottele joka viikko tai tee rikoksia ja tylsästä miehestä ei kukaan kiinnostu.

• ExPUA

Miksi oletat että vallittamisella on tarkoitus saada naista?

Naisena sinä valitat kroonisesti, joten miksi oletat että sinulla on varaa kieltää se mieheltä? Pelkäätkö että epäkohdista puhuminen johtaa siihen, että naisetkin joutuvat ottamaan vastuuta yhteisistä asioista?

• sammakkokermit

Eihän tuo aloitus sellaista oleta että valittamisen tarkoitus olisi naista saada. Opettele lukemaan. Tai ota ainakin ennakkoluulolasisi pois silmiltäsi.

• ExPUA
        sammakkokermit kirjoitti:

Eihän tuo aloitus sellaista oleta että valittamisen tarkoitus olisi naista saada. Opettele lukemaan. Tai ota ainakin ennakkoluulolasisi pois silmiltäsi.

Opettele itse lukemaan. Sehän on koko aloituksen aihe. :D

• subsubsub

Vallittamisella sinä tunnut uskovan niitä naisia tulevan EXPUA PUAH PUAH

• Terkkatäti

Viekää tuo ExPUA hoitoon tai ainakin tarkistakaa, että se on ottanut lääkkeensä.. :)

• ExPUA
        Terkkatäti kirjoitti:

Viekää tuo ExPUA hoitoon tai ainakin tarkistakaa, että se on ottanut lääkkeensä.. :)

Shaming language ja henkilöhyökkäys (koodi valkoinen), johon syyllistyvät kurpat, joihin kalikka on osunut. Jatkakaa samaan malliin, niin ei kukaan pidä teidä fiksuina jatkossakaan!

• ExPUA
        subsubsub kirjoitti:

Vallittamisella sinä tunnut uskovan niitä naisia tulevan EXPUA PUAH PUAH

En. Enkä ole yrittämässä saada täältä ketään, joten shaming language ei toimi minuun, sillä muutenkin tiedän sen olevan vain bluffia.

Tosin, miesvitut eivät valita, vaan ottavat kiltisti vastaan sen paskan mitä naiset heille antavat, ja eivät silti saa.

Minä valitan jos haluan, sillä on tärkeää tuoda epäkohdat esiin. Niin kauan kun niitä ei tuoda esiiin, valta pysyy naisilla.

• miehenäkin.nolottaa
        ExPUA kirjoitti:

En. Enkä ole yrittämässä saada täältä ketään, joten shaming language ei toimi minuun, sillä muutenkin tiedän sen olevan vain bluffia.

Tosin, miesvitut eivät valita, vaan ottavat kiltisti vastaan sen paskan mitä naiset heille antavat, ja eivät silti saa.

Minä valitan jos haluan, sillä on tärkeää tuoda epäkohdat esiin. Niin kauan kun niitä ei tuoda esiiin, valta pysyy naisilla.

Näyttää toimivan kun joka kerta se suhun kalahtaa. Vittu mikä pinokkio koko äijä.

• ikisinkkumies

Voi muka miettiä minkä takia ei kelpaa. Se miettiminen ei mitään auta enäää jos on ollut 20 vuotta sinkkuna. Siinä ajassa olen kaikkea kokeillut moneen kertaan

• ätmi-sinkku

Eilenkin pyysin yhtä naista kahville netissä ja nainen alkoi raivoomaan että olen helvetin ruma et mitä mä oikein kuvittelen ja sitä rataa. Nainen itse ei mikään missi ole. Minä en ole ylipainoinen, olen vain lyhyt alle 170cm.
      Olen saanut varmaan 30 rumalta naiselta pakit viime vuonna, minä en ole alkanut raivoomaan enkä haukkumaan naisia vaikka ne ovat minua haukkuneet ilman syytä.

• kanadanulkoministeri

Hienoa, että olet pysynyt herrasmiehenä. Nostan hattua sinulle.

• dtyidtyi

Noin se menee aina, että miehen on oltava rohkea ja tehtävä aloite. Laittaa itsensä haavoittuvaiseen asemaan. Sitten naiset näkevät siinä tilaisuuden haavoittaa miestä ja reagoivat nöyrään aloitteeseen tuollaisella suoraan sanottuna puhtaan sadistisella tavalla. Mihin on kunnon naiset kadonneet?

• ExPUA
        dtyidtyi kirjoitti:

Noin se menee aina, että miehen on oltava rohkea ja tehtävä aloite. Laittaa itsensä haavoittuvaiseen asemaan. Sitten naiset näkevät siinä tilaisuuden haavoittaa miestä ja reagoivat nöyrään aloitteeseen tuollaisella suoraan sanottuna puhtaan sadistisella tavalla. Mihin on kunnon naiset kadonneet?

Mahtava kirjoitus!

Juuri noin se menee, ja siinä ohjeessa on myös sekin, että se pitää naiset vallan kahvassa.

Miksi naiset eivät koskaan ala itse ottamaan vastuuta elämästään ja ryhdy lähestymään miehiä?

• hulluteoria
        ExPUA kirjoitti:

Mahtava kirjoitus!

Juuri noin se menee, ja siinä ohjeessa on myös sekin, että se pitää naiset vallan kahvassa.

Miksi naiset eivät koskaan ala itse ottamaan vastuuta elämästään ja ryhdy lähestymään miehiä?

Kyllä, naisten tarkoitus on orjuuttaa kaikki miehet ja myydä heidät seksiorijksi toisilleen ja kun he ovat tulleet riittävän vanhoiksi, he kastroivat miehet ja heittävät heidän elimensä koirille mässäiltäviksi ja ja ja ja

• 6554444566766
        ExPUA kirjoitti:

Mahtava kirjoitus!

Kautta ihmisen historian on ollut itsestäänselvyys että miehet ovat olleet, ja halunneet olla, johtajia mutta nykypäivän nössöiltä tuo tahto puuttuu. Sitten sitä valitetaan ettei naisia kiinnosta, mutta mitä kiinnostavaa tuollaisessa miehessä edes on.

• ExPUA
        hulluteoria kirjoitti:

Kyllä, naisten tarkoitus on orjuuttaa kaikki miehet ja myydä heidät seksiorijksi toisilleen ja kun he ovat tulleet riittävän vanhoiksi, he kastroivat miehet ja heittävät heidän elimensä koirille mässäiltäviksi ja ja ja ja

Naiset ovat jo tehneet miehistä työorjia itselleen.

Normaalisti liitot ovat sellaisia, että aisurit tuovat heille rahaa, samalla kun sitten heidän selän takanaan nussitaan toisia miehiä - tai kun paras MA on käytetty kullikaruselliin, aikana jolloin koko aisuri ei olisi heille edes kelvannut, mutta miehelle uskotellaan että "mun juoksut on juostu" mikä on 100% valhe tai pikemminkin, välttämättömyys, mistä on tehty muka jokin kasvun merkki.

Onnistujaksi nainen katsoo itsensä silloin, jos voi käyttää työorjanaan YT-miestä, jolta voi myös varastaa statusta. Tälläinen olisi sattumoisin rikas miesmalli, jolla on statusta ja paljon.

• 6554444566766

Ensinnäkin oken mies, ja siltikin sitä mieltä että nykymieheltä historian saavutukset olisivat jäöbeet tekemättä. Kyllä miehen pitää edes haluta olla vahvempi, rohkeampi, kovempi eikä ruikuttaa tasa-arvoa.

• ExPUA
        6554444566766 kirjoitti:

Ensinnäkin oken mies, ja siltikin sitä mieltä että nykymieheltä historian saavutukset olisivat jäöbeet tekemättä. Kyllä miehen pitää edes haluta olla vahvempi, rohkeampi, kovempi eikä ruikuttaa tasa-arvoa.

Sellainen mies ei ole vahvempi tai rohkeampi, vaan orja, joka on opetettu rakastamaan piiskaa.

Epäilemättä uskot alfa- ja beta-käsitteisiin, mutta et ole koskaan nähnyt alfan käsitteseen liitettävän työjuhdan ominaisuuksia.

• kylläPUAstatulee

Miksi ihmeessä joku lähestyisi ExPuan kaltaista aina negatiivista valittajaa? Asenne näkyy ulospäin. Ketä kiinnostaisi keskustella siitä, miten naiset on niin pahoja? Get real ja ota itse vastuu elämästäsi. Ei paska punnitsemalla parane.

• ExPUA

Epäkohdista on puhuttava, se jos joku haluaa vaientaa hänet joka niistä puhuu, tarkoittaa että hän hyötyyy niistä, joten puhe on ollut täysin oikeutettua.

Muuten taas tuo on tyypillinen ja wanha naisten hiljentämisyritys, jossa kuvitellaan että jos mies ei ole nöyrä naisen palvelija, ja ota hiljaa paskaa vastaan, nainen ei palkitse seksillä.

Todellisuudessa moni on huomannut, että se yksinkertaisesti ei pidä paikkaansa.

Eniten naisia vihaavat ytmit, sillä ne ovat nähneet minkälaisia naiset ovat, siksi naiset eivät saa heitä pysymään suhteessaan.

Samoin itselläni tuo asian esiintuominen ei ole tuonut mitään ongelmia naisten kanssa, päinvastoin, tuntuu että siellä missä avaan suuni, siellä naiset kiinnostuvat enemmän, koska en nakkaa paskaakaan siitä mitä joku lutka ajattelee. (puhumattakaan, että ilmeisesti tinderissä ei ole tuota tutkaa naisilla, sillä saan päivittäin matcheja)

Samoin mitä tulee vastuun ottamiseen elämästä, käske naisia luopumaan hypergamiasta sekä lähestymään miehiä. Sen sijaan että ne istuvat paikallaan odottaen saavansa miehen rahan ja statuksen, sekä tietysti että miehet antaisivat heille vallan.

• Asiaa_

Juuri näin

• eiketäänoikeassa

elämässä. Tinderissä :D

• ExPUA
        eiketäänoikeassa kirjoitti:

elämässä. Tinderissä :D

Noin, ja taas on tyhmä kurppa huomannut olevansa väärässä, ja sekös vituttaa.

• tunkkiPUAhon

Mitä sä siellä Tinderissä teet, kun naiset saa pitää tunkkinsa? Vai miehiäkö sieltä haet? Sopii kyllä paremmin, voitte yhdessä sekstata ja haukkua naisia :D

• ExPUA
        tunkkiPUAhon kirjoitti:

Mitä sä siellä Tinderissä teet, kun naiset saa pitää tunkkinsa? Vai miehiäkö sieltä haet? Sopii kyllä paremmin, voitte yhdessä sekstata ja haukkua naisia :D

Missä olen sanonut että naiset saa pitää tunkkinsa?

Entä mitä luulisit että teen Tinderissä? :D

Tinder-kokeilusta:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13403675

Olen eräänlainen "sosiaalinen tiedemies", ja otan selvää miten asiat oikeasti toimivat. Tinderiin menin näin ollen ihan mielenkiinnosta - for shit and giggles - kun halusin nähdä miten sekin oikeasti toimii. Huhuja olin kuullut paljon.

Ensimmäinen match 5 minuutissa. Ja siitä sitten päivittäin suunnilleen.

Se on vaativin alusta mitä tulee deittailuun, joten olen ollut melko tyytyväinen. Se ei ole ollut ihan niin paha kuin on sanottu, mutta en silti suosittelisi sitä koska se vaatii 1. hyvän kuvan 2. ylikellotetun supliikin että saa matchista naisen loppullisen huomion.

Se on eräs näitä epätasa-arvon ja naisten kohtuuttoman ylivallan ilmenemismuotoja.

• Seinilläkin_korvat_on

Onkohan tuo ihan turvallista touhua? Oletko varma, että kukaan ei vakoile sinua Tinderissä? Nykytekniikan kanssa pitää olla varovainen. Älä ainakaan avaa televisiota, joku voi laittaa sieltä ajatuksia sinun päähäsi.

• psykologiaa

Eli sä teet just tasan sitä mistä sä naisia vihaat ja syyttelet. Eli sä olet periaatteessa se josta sä et pidä ja sun kaltaiset inhottaa sua. Petollinen, valheellinen lirkuttelija jolla mielessä vain se yksi: kaataa mahdollisimman monta kumppania. Sen jälkeen pitäisi vielä nelikymppisenä kelvata sille teinineitsytprinsessalle.
        Sä olet vaan kade kun ei onnaa ja elät harhoissas loppuun saakka. Next.

• ExPUA
        psykologiaa kirjoitti:

Eli sä teet just tasan sitä mistä sä naisia vihaat ja syyttelet. Eli sä olet periaatteessa se josta sä et pidä ja sun kaltaiset inhottaa sua. Petollinen, valheellinen lirkuttelija jolla mielessä vain se yksi: kaataa mahdollisimman monta kumppania. Sen jälkeen pitäisi vielä nelikymppisenä kelvata sille teinineitsytprinsessalle.
        Sä olet vaan kade kun ei onnaa ja elät harhoissas loppuun saakka. Next.

Se on miehelle työ, ja saavutus, naiselle ei. Naisen vastine on, että pysyy koskemattomana. Mies ja nainen on täysin erilaiset, joten heitä ei voi suoraan verrata tässä asiassa.

Nainen myöskään ei voi syyttää siitä miestä, sillä nainen on se joka antaa (palstan naiset myös tuntuvat pitävät termiä "atm" haukkumasanana, joten heille sellainen mies on huono ihminen, joka ei saa naista sänkyyn). Joten, tuo on ihan naisen luoma asiantila. Jos minulta olisi kysytty, olisin mennyt melko varmaan nuorena neitsyen kanssa naimisiin, ja olisin yhä sillä tiellä, mutta nyt joutuu pelaamaan muiden jakamilla korteilla, joten minkäs teet. (Nainen yrittää saada statusta ja rahaa, mies yrittää saada seksiä).

Se mitä minä tarkoitan tunkin pitämisellä, on tälläistä osittaista MGTOW-toimintaa jossa en juuri elättele toiveita naisista, mutta olen jonkinlaisessa odotustilassa kuten sanotaan. Mutta se on vähäsen harmi, kun että näemmä onnistuessakin palstatotuudet tuntuvat toteutuvan. Tosin olen yllättynyt, että status-aiheeseen on vasta yksi nainen mennyt kohdallani, eikä sekään heti, se oli positiivista!

• ExPUA
        Seinilläkin_korvat_on kirjoitti:

Onkohan tuo ihan turvallista touhua? Oletko varma, että kukaan ei vakoile sinua Tinderissä? Nykytekniikan kanssa pitää olla varovainen. Älä ainakaan avaa televisiota, joku voi laittaa sieltä ajatuksia sinun päähäsi.

Jos ei muut niin markkinamiehet.

Jos oikein hyvin menee, ties vaikka alan saamaan jotain mainoksia puhelimeen kuten "testaa sukupuolitautisi kotona kätevästi" ;D

Mutta ihan niin pitkälle ei olla päästy, että veneerisiä sairauksia joutuisimme potemaan suojaamattomista tinder-kontakteista, sillä sellaisia EUROOPPALAINEN kansainvälinen nuori mies, jolla on päässä paksu tukka, ei sairastele, että tiedäkin sä se!

• ExPUA
        ExPUA kirjoitti:

Se on miehelle työ, ja saavutus, naiselle ei. Naisen vastine on, että pysyy koskemattomana. Mies ja nainen on täysin erilaiset, joten heitä ei voi suoraan verrata tässä asiassa.

Nainen myöskään ei voi syyttää siitä miestä, sillä nainen on se joka antaa (palstan naiset myös tuntuvat pitävät termiä "atm" haukkumasanana, joten heille sellainen mies on huono ihminen, joka ei saa naista sänkyyn). Joten, tuo on ihan naisen luoma asiantila. Jos minulta olisi kysytty, olisin mennyt melko varmaan nuorena neitsyen kanssa naimisiin, ja olisin yhä sillä tiellä, mutta nyt joutuu pelaamaan muiden jakamilla korteilla, joten minkäs teet. (Nainen yrittää saada statusta ja rahaa, mies yrittää saada seksiä).

Se mitä minä tarkoitan tunkin pitämisellä, on tälläistä osittaista MGTOW-toimintaa jossa en juuri elättele toiveita naisista, mutta olen jonkinlaisessa odotustilassa kuten sanotaan. Mutta se on vähäsen harmi, kun että näemmä onnistuessakin palstatotuudet tuntuvat toteutuvan. Tosin olen yllättynyt, että status-aiheeseen on vasta yksi nainen mennyt kohdallani, eikä sekään heti, se oli positiivista!

Tuohon vielä lisään sen, etten valehtele naisille, enkä ole valehdellut näissäkään. Joten tämä menee ihan yhteisellä suostumuksella, mikä on ainakin palstanaisten mukaan asia jonka turvin saa tehdä ihan mitä vaan. Ihanan liberaalia, tieks?

• kilttiatm

Ei naiset tiedä mitä teemme netissä. En minä naiselle ole koskaan valittanut mitään ja naiset näkee minut vain rumana miehenä jolle ei ole tarvetta antaa rakkautta koskaan.

• kilttiatm

Vaikika pelastaisin jonkun yksinhuoltaja naisen raiskaajan kynsistä niin en saisi siltin naista koskaan enkä mitään kiitosta siitä.

• ExPUA

Jep, vastauksena olisi että sinun kuuluukin tehdä palveluksia naisille, mutta et ole oikea kiltti mies jos odotat että sellainen olisi kaksisuuntainen tie.

Taas yksi esimerkki naisten kiittämättömyydestä ja selkärangattomuudesta.

Tarinan opetus: älä tee mitään hyvää naisille, vaan anna heidän pitää tunkkinsa.

• TunkkiPUAhon
        ExPUA kirjoitti:

Jep, vastauksena olisi että sinun kuuluukin tehdä palveluksia naisille, mutta et ole oikea kiltti mies jos odotat että sellainen olisi kaksisuuntainen tie.

Taas yksi esimerkki naisten kiittämättömyydestä ja selkärangattomuudesta.

Tarinan opetus: älä tee mitään hyvää naisille, vaan anna heidän pitää tunkkinsa.

tässä.

• ExPUA
        TunkkiPUAhon kirjoitti:

tässä.

Niin se oli tarinan opetus.

Mitä sitten?

• kilttiatm

Joskus netissä lähestyin yhtä naista ja se haukku minut lyttyyn heti. Siksi en oikein viitsi lähestyä naisia enää koska tiedän mitä tulemaan pitää. Nainen ei julkisesti ala haukkumaan miestä jos vaikka baarissa lähestyn naista, nauravat vaan ja poistuu paikalta vaikka itse olen asiallinen.

• EiEtikallaVaanHunajalla

Ei naisia haukkumalla ainakaan naista saa. Kuka nainen jaksaa kuunnella aina samaa jauhamista siitä, kuinka naiset ovat pahoja? Negatiivisuudesta tuskin on hyötyä, jos naista ollaan havittelemassa.

• ätmi-1

NAisia kehumallakaan ei naisia saa

• ätmel

En saanut naista ilman valittamistakaan, joten sama vaikka valittaakin.

• ätmi-sinkku

No ei varmasti. Aina ennen kehuin naisia mutta en saanut niiltä mitään vastahuomiota.

• kaikkeenäkeekuelää

Voi hyvää päivää. Pikkulinnut jo lauloikin että täällähän se vajakki nyt remuaa. Näköjään. Voi elämän häpee. Mee ny sinne Tinderiin häpeemään ja pidä suus kiinni. Sut tunnistaa puolen kylää :D Tsiisus.

• nimion

Vuoden 2014 aasinhatun voittaja"ex pua" on näemmä aloittanut alkuvuoden vahvasti karistaakseen mahdolliset kilpailijat kannoiltaan heti alkuunsa. Taidat tykätä siitä hatusta? ;)

• tyhjää.täynnä

Tää on ainoa paikka missä mikkihiiri pääsee pätemään. Antakaa pojan meuhkata. Tosielämässä sillä ei ole kun ne muutamat tindermatchit.

• "Onko maailmanne muuttunut ja naiset alkaneet lähestyä teitä sen jälkeen kun aloitte valittamaan naisettomuuttanne täällä?"

Ei ole.

Itse asiassa en ole valittanut, vaan kertonut elämästäni ja minulle tapahtuneista asioista, etenkin naisettomuudesta, sehän sinkkupalstan yleisin aihe yllättäen on. Myös mielipiteitäni olen kertonut, mutta ne eivät ole olleet mielestäni valittamista.

Kyllä asioista saa puhua ja jopa kertoa jos elämä ei ole ollut pariutumisen ja seksin saamisen suhteen mitään juhlaa.

"En ole samaa mieltä mistään mitä sanot, mutta puolustan täysin oikeuttasi ilmaista sanomasi.", Sitaatti on usein katsottu olevan Voltairen. (Lähde: "The Friends of Voltaire" (Voltairen ystävät) (1906), Evelyn Beatrice Hall valenimellä S(tephen) G. Tallentyre.)

• äläteejosetosaa

Väärin lainattu.

• äläteejosetosaa kirjoitti:

Väärin lainattu.

Kerro miten olisi ollut oikein lainattu.

• äläkerrolisää

Laita se Jallun keskiaukeama liitteeksi, kun et kerran osaa lainata. Vitun pelle mikkihiiri.(toim. exPUO, 2015, suolestaan24.). :)

• äläkerrolisää kirjoitti:

Laita se Jallun keskiaukeama liitteeksi, kun et kerran osaa lainata. Vitun pelle mikkihiiri.(toim. exPUO, 2015, suolestaan24.). :)

Kerro nyt miten lainataan oikein. Vai tiedätkö itsekään? Nyt keskityit vain nimittelemään.

• opettelelukemaan

KVG

• opettelelukemaan

KVG

• opettelelukemaan

KVG

• lainauksista

Mene kouluun opettelemaan, älä täällä kysele.

• Ikisinkkumies

En ole naisille mitään valittanut vaan kohdellut niitä asiallisesti mutta naiset ovat siltin hakkuneet minua. Olen kyllä huomannut että miten muut miehet ovat naisia huonosti kohdelleet ja nainen on siltin sille miehelle haaransa avannut. Selvähän se on että naisia kiinnostaa vain pahat miehet koska ne ovat paremmannäköisiä.

• voityhmyydenmäärää

Lähteet ja viittaukset on asia erikseen. Eikö apukoulussa kerrottu?

• Pari naista on kiinnostunut kirjoitusteni perusteella ja laittanut sähköpostia. Valitettavasti juttu ei vaan ole kantanut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      1926
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1407
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      198
      1197
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1142
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      78
      1092
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      38
      1027
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      62
      946
    8. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      67
      937
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      212
      883
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      156
      846
    Aihe