Minun peruskouluaikona siis ikuisuus sitten 1968-1973 . Koululla oli keittäjä joka teki aivan järkyttävän hyvää ruokaa!!!! Yläasteaikoinakin oli ruoka hyvää. Ne oli niitä entisiä aikoja!!
Vastaukset 2
- oiniitäaikoja
Tohon aikaan oli vain kansa- ja oppikouluja - ei mitään peruskoulua ala- ja yläasteineen.
Mutta siitä huolimatta muistan hyvin vieläkin kansakoulun ateriat, jotka olivat todella maittavia - tuoreista raaka-aineista paikan päällä valmistettuja eikä mitään lämmitettyjä eineksiä.
Ruoan laatu heikkeni siirtyessäni oppikouluun, jossa käytettiin lähinnä eineksiä - söihän sitä pahempaan nälkään, mutta ei se hyvääkään ollut verrattuna kansakoulun aterioihin.
Muistan vieläkin kansakoulun keittäjän nimen noin 50 vuoden takaa - rva Määttänen kiitos sinulle hyvistä ruoista. - muituu.jotain.mieleen
Makaroonivelliä ja maitopullo. Myöhemmin jopa voileipiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei288853- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609