http://www.pohjolansanomat.fi/Paikalliset/1194961818653/artikkeli/jaapadot tornionjoen pahin tulvariski.html
Että jääpato oikein aiheuttaa tulvariskin Torniojoella??? Olihan jälleen sontasiionissa maan kaatava uutinen!
Mikä muu kuin jääpato voisi aiheuttaa kevät tulvat tornio ojassa ?
Pioneerit vain harjoituksiin ja paukauttelemaan Torniojokisuulla jäät grogi jäiksi, ja tulvat Torniossa ovat kuin poispyyhhkäisty!
Late Lapista.
OLETTEKOS MOISTA UUTISPLÄJÄYSTÄ ENNEN KUULLEET?
2
93
Vastaukset
- 55512
Palstan nimi pitäis muuttaa.. Late ja kaks päivää vanhat Posarin uutiset.
Uutinen on kuitenkin ajankohtainen, ja ajankohtaistuu yhä enemmän johannesta kohti mennessä!
Mitkä uutiset sinun mielestäsi olisivat kivoja? olisikos se jotta Haaparannalla on jälleen tapettu nainen ?
Late Lapista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078883
- 936790
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656540Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345421Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664793- 553531
- 503365
- 513122
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916