Mä laitan yleensä vain voita ja juustoo... nyt vasta älysin et kannattais alkaa syödä vihanneksiakin :0 lihottaako leipä?!
mitä pistätte leivän päälle????
11
176
Vastaukset
- gourmeekokki
kaljaa makkaraa ja panetuksen sattuessa smäigää
- seitsiis
Ei leipä lihota, jos sitä ei sitten syö kilokaupalla.
Olen aina ihmetellyt ihmisten hinkua laittaa rasvaa juuston alle tehdessään voileipiä - mulle pelkkä juusto riittää hyvin leivän päälle vaikkakaan sitä ei enää voi kutsua "voileiväksi", mutta toi tuplarasva (voi/juusto) ei vain maistu.
Leivän ja juuston päälle kannattaa laittaa muutama siivu kurkkua ja tomaattia - näin käntty maistuu paremmalta ja on myös kosteampaa ja näin helpommin nieltävää puhumattakaan terveellisyydestä. - MitäKaapistaLöytyy
Margariinia tai voita, juustoa tai makkaraa tai kinkkua ja kurkkua, tomaattia ja joskus lehtisalaattia ja paprikaa ym. Ei leipä lihota, ellei syö tolkuttomasti.
- vainvoita
" Ennen pantiin mirrit multiin-nyt ne pannaa suvikultiin !"
- rypsiäkehiin
Taas joku vanhan kansan edustaja, joka uskoo vieläkin margariinin valmistuksessa käytettävän raatoja ojanposkesta.
Toki niistäkin saa irti rasvaa kuten aikoinaan judeista saippuaa, mutta onko se mitenkään kannattavaa.
- niinkinvoitapahtua
Yl'huulen-muuhun ei ole varaa.
- jotenkinvajaa
Ei leip' lihota vaan kaikki sen p''lle laitettava eli rasvat ja rasvamakkarat kuin my;s liikkumattomuus sohvalta - laita perseesi liikkumaan niin rasvamakkarakin ei lihota - se vain on niin simppelii.
- leipälover
Ite tykkään syödä täysjyväruisleipää/itsetehtyjä täysjyväsämpylöitä viipaloidulla avokadolla ja ripauksella mustapippuria, nam! :) Jos ei ole avokadoja saatavilla niin teelusikallisella rypsiöljyä/avokadoöljyä ja niillä kasviksilla, mitä nyt kaapissa sattuu olemaan.
- jukka_poika_oulussa
Kaikki lihottaa jos syö liikaa. Leipä, peruna tai vaikka vitun porkkana. Mä laitan ruisleivälle aina kurkkua sipulia ja tomaattia sitten lättaa ja mustapippuria. Se toimii.
- munaton
Mä laitan levänpäälle ylä huulen !
- Näinkin
Laitan leivänpäälle voita, salaatinlehti, juustoa ja makkaransiivuja. Joskus laitan leivänpäälle voita, suolalohta ja tilliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4265722Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1922000Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3691895- 1231100
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51034- 28961
- 76858
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60854Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724