AIKAPOIKA GRILLI, FORSSA

STUERTTI67

HU HU, Tämä hyvällä ruualla ja asiakaspalvelulla loistava grilli Hämeentiellä.
Olipa konsanaan käytöstä. Ala-arvoista!
Olen ikäni toiminut asiakaspalvelussa, jos jossain olisin toiminut yhtä töykeästi ja halveksuttavasti asiakasta kohtaan olisin saanut samantein potkut.
Aikaisemmin kun olen käynyt asioimassa Hämeentiellä sekä Kauppakadulla olen aina saanut loistavaa palvelua ja ruokaa.
Nyt ruoka oli kuivaa, salaatti nahistunutta... ei maukasta.
Kanansiivet raakoja sisältä... Ei kiitos salmonellaa ainakaan minulle raasta kananlihasta.
Facebookista tutkittuani huomasinkin että molemmat Aikapojat ovat vuokrattu uusille yrittäjille, ilmankoos toiminta on mitä on, valmiiksi rakenettu kokonaisuus mikä tuhota.
R.I.P AIKAPOIKA

20

3895

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tranporter2008

olen samaa mieltä PALVELU AIVAN PERSEESTÄ. perunat raakoja ,mausteita yletön määrä tai kokonaan väärät mausteet.Siellä ei tiedetä mitä vähän tarkoittaa, olen myös samaa mieltä kana tuotteista raakaa mikä raakaa! en osta salmonilla vaaran takia!
      Onneks on kauppakadn aikapoika auki ,olen känyt siellä enkä ole joutunut ruokia heittämään roskiin,

• kilokeiju100

Kyllä! Olen todennut saman kun te kaksi muutakin asiakasta.
      Ite olen siirtynyt myös Kauppakadulle asioimaan, jossa aina hyvä ruoka ja palvelu.
      Vaikka asun lähes Hämeentien Aikapoikaa vieressä.
      Kaikki myyjät ovat todella tympääntyneitä ja töykeitä Hämeentiellä.. Tuntuu että heillä olisi koko ajan kiire omiin juttuihin, kun ei edes miettiä saa rauhassa, kun jo tiuskastaan tuleeko sulle jotain vai ei...
      Varsinkin tämä vanhempi laudan myyjän katse on niin halpa asiakasta kohtaan, minun tilanteessani, vai onko kaikille asiakkaille samanlainen., vaikka painan yli 100 kg ja olen lyhyt.
      Niin en saa samanlaista tunnetta missään muualla, pelkällä katseella.
      Ja tiedoksi omaaan vahvan omantunnun ja minun on hyvä elää kilojeni kanssa.

Enkä sen puoleen ole saanut enstisen omistajan aikaakaan.

• hongankolistajat

juu siellä on omistaja vaihtunut, ei ajatella enään asiakasta.
      myyjät on kun jostain haudasta nousseita haamuja,eivät ymmärrä asiakaspalvelusta yhtään mitään.se kyllä koettiin eilenillalla ,kun poiskaan ei kehtaa lähteä pakko ostaa jotakin .
      menkää opiskeleen asiakaspalvelua,kai sitä vanhemmatkin ihmiset voi opiskella,
      olen samaa mieltä R.I.P.aikapoika

• säälijäbä

Niin faktaa. Alas on menn.
      Ja se aika mikä tekemisessä menee.
      vaikka ei muita 15 min, vaikka otin yhden annoksen.
      Olen kanssa luukulle ollut 25 min.Ystäväni kertoi odotelleen 40 minuuttia kolmea annosta ja kaikki olleet päin helvettiä.
      Puuttunut pekoni ja mausteet väärin.
      Sääli oli hyvä mesta.

• aikapoikaneveragain

Itse myös tullut vierailtua kyseisessä paikassa, en vieraile toiste. Annoksen saaminen kestää tuhottoman kauan eikä todellakaan ole odottamisen arvoista.
      Olenkin siirtynyt ruokailusuuntauksissani meininkiin kebab ranskalaisilla löydettyäni facebookissa kyseistä ruokaa kannustavan hulvattoman sivuston.

• parhaatsafkatennen

Päivi takasin ja sassiin.
      Osaa asiansa niinkuin Marjokin.
      Forssa parhaat grillin pitäjät.

• marrakuunpoika

No kylläpäs oli asiakasalelu huipussaan p,iltana ,myyjät oivat sen näköisiä,ettå painukaa helvettiin täältää.Mihkä on kadonnut täst paikasta ystävällinen palvelu jaRuuan laatu on myös päin p......ä ihmettytää vain että onko vara pitää tälläisiä ihmisi asiakaspalvelussa töissä ,siinä voi käydä huonosti.Ennen sanottiin että menkää Aikapojalle nyt saa sanoa älkää menkö,,,,,,

• iituntilitan

Päivi aloittaa uudelleen KAUPPAKADUN AIKAPOJAN PYÖRITTÄMISEN
      nyt mennään kauppakadulle Vihdoinkin saa kunnon Grilliruokaa

• hutojuyt

Kyllähän PÄIVI kauppakadulla on ollut koko ajan,hyvä ruoka ja palvelu ollut
      ei mitään miniannoksia ,niin kuin hämeentien aikapojalle

• noitakotyöss

hyvänenaika mikä ylimielinen käytös ja suorastaan vihamielinen olemus myyjällä iltapäivällä vanhempi nainen oli ja vihanen teki mieli sanoa ett anteeksi kun häiritsen,Onneeks on kauppakatu auki mihkä voi mennä R.I.P.hämeentie

• beerittityty

Kyllähän nyt kulkaa on niin että hämeentien aikapoika on myyty uusille omistajille ja vielä kuulemma,forssan parhaille. näin sanoi itse yrittäjä hämeentieltä torstaiiltana. ja sanoi vielä että kauppakadun aikapoika on suljettu.huhtikuun alusta alkaen itse en henkoh.käy hämeentiellä siellä sain odottaa ruokaa 45min vaikka ei ollut ruuhkaa.Täytyy ensviikolla käydä ottamassa selvää onko se KAUPPAKATU auki jos on siellä kyllä käyn KAUPPAKADUN AIKAPOIKA ON AITO JA OIKEA AIKAPOIKA OLLUT SITÄ JO KYMMENIÄ VUOSIA.Päivi tule takaisin sinne
      kauppakadulle sua kaivataan sinne,että saadaan kunnon ruokaa.p.s.Forssaan ei mahdu kuin yksi Aikapoika ja paikka on KAUPPAKATU.

• päivinsuku

Hämeentien rakennus on päivin. Jonka vuokrannut kyseisille naisille.
        mitkä puhuu niin paljon paskaa kun olla ja voi.
        Sen vuoksi lopetin käymisen aina sama paskan jauhaminen ja haukkuminen.
        Nää naiset ei siinä kauaa pyöri kun loppu tulee.
        Enemmän kiinnostaa heitä Marjo ja Päivin ttekemiset.
        Olis ruoka ja palvelu parempaa kun keskittyisi siihen Omaa hommaan.
        Ja jättäis nämä toisten musta maalaamisen ja paskan jauhannan.

• samaasukua

Kyllä Päivi on kauppakadulla.

• lisääkaljaamuija

No ei me oikeesti olla sukua. Mutta tunnen perheen ollaan saman kylän asukkaita.
        Ja lisää olutta...

• liianuseinpettynyt

Huh huh sanon minä miten voi olla taso pudonnut alas..Kannattaako tällaista ruokaa myydä jonka joutuu kotona heittää roskiin .olen samaa mieltä R.I.P. AIKAPOIKA HÄMEENTIE ja nimen omaan hämeentien aikapoika

• vohanvorssanpoika

NOnyt huomasin ajellesa että Hämeentien Aikapoika on muuttunut.GRILLI VO
        RSSANPOIKA meinaavat että nimeä vaihtamalla tulee parempi maine
        Opettelisivat tekemään ruokaa ensin

• ay458

Håmeentiellä ei ole enään Aikapoikaa.Vaan GRILLI VORSSANPOIKA ,
      Aikapoika on Kauppakadulla missä pitääkin

• saniel

Päiviltä puuttuu kunnon työn tekijät. Mihin hävisi ne 3 tyttöö jotka oli siellä töissä jotain 5 vuotta sitten. Ruuat huonontunut mielestäni sen jälkeen.

• originaalia

Hämeentiellä uudet yrittäjät.
        Päivi on kauppakadulla jossa on ainoa Aikapoika forssassa.

• Syöppö

Hyvää oli !!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      35
      797
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      734
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe