Juutalaistoimisto kiitti Patmos Lähetyssäätiötä

Tiedoksi

Israelin Juutalaistoimisto kiitti Patmos Lähetyssäätiötä avusta
27.2.2015 15.00
Juutalaistoimisto Israelissa (The Jewish Agency for Israel) osoitti kunnioitusta useille kristillisille järjestöille näiden antamasta tuesta Ukrainan juutalaisten alijalle.

Näiden kristillisten järjestöjen joukossa olivat: Patmos Lähetyssäätiö, Jerusalemin kansainvälinen suurlähetystä (ICEJ), Ebenezer International, Ebenezer Hilfsfond Deutschland, Ezra International, Kristityt Israelin puolesta, One Misison sekä Kim Clement Center. 


Nämä järjestöt saivat erityiskiitosta Juutalaistoimiston johtokunnan kokouksen päätöstilaisuudessa ”avusta, joka on sekä taloudellisesti että fyysisesti mahdollistanut Juutalaistoimiston alijaoperaatiot sodanrepimästä Ukrainasta.”

Juutalaistoimiston mukaan mainitut järjestöt auttoivat pelastamaan juutalaisia itä-Ukrainan vaarallisilta alueilta auttamalla heidän kuljetuksessaan vaikeiden alueiden halki ja paikallistaessaan alijan mahdollistavia asiakirjoja.

”Kristityillä on pitkä historia alijatoimintaan osallistumisessa ja on aina asianmukaista lausua kiitokset, mutta tänään kristillisten järjestöjen auttaessa meitä pelastamaan päivittäin juutalaisia Ukrainassa on erityisen tärkeää osoittaa kiitollisuuttamme,” totesi Juutalaistoimiston puheenjohtaja Natan Sharansky.
Jatkuu...
http://www.patmos.fi/arkisto/1009/israelin_juutalaistoimisto_kiitti_patmos_lahetyssaatiota_avusta

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitossiitä

      Raamatullinen Lähetysjärjestö on Patmos.

      • Eivalhettele

        Totuutta myös kertoo.


    • Ovathan ukrainalaiset ja venäläisetkin kristittyjä. Mitä järkeä on siirtyä vainon paikasta toiseen vainon paikkaan ? Tai auttaa siirtymään.

      • Eikö jokainen halua olla omassa maassaan. Jos Israeliss ei ole juutalaisia siellä on arabeja.....


      • Kysymystä

        Etkö sinä lue sitä Raamatusta, että mikä on Jumalan tahto?


    • Ei jokainen halua olla jossain tietyssä maassa, monet haluavat asua jossain toisessa maassa...

      Kristityillä on pakkomielle, että kaikkien juutalaisten pitää muuttaa Israeliin sitten tulee Harmagedon ja kaksi kolmasosaa heistä hävitetään.
      Pelottavat odotukset.

      • Puhuttepuutaheinää

        Eikö teillä ole harmaata aavistusta siitä, että mitä Raamattu sisältää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2425
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1454
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      134
      1239
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      341
      1189
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1117
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1025
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      729
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      719
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      710
    10. 50
      684
    Aihe