Että ei enää oikeastaan edes kiinnosta etsiä sitä kumppania. Itsellä tuntuu että ei vaan enää nappaa. Ehkä tämä johtuu siitä, että jäi ns nuoruus elämättä ja ei tullut silloin kokemuksia tytöistä.
Nyt yli 35 v pitäisi sitten ottaa samanikäinen, onhan sitä itsekin vanhentunut mutta samanikäiset naiset ei vaan kiinnosta ulkonäkönsä puolesta. Ei tapahdu alapäässä mitään heräämistä samanikäisiä naisia katsellessa. Kauniita nuoria naisia katsellessa himot joskus heräävät, mutta kaiken kaikkiaan ei ole kasseissa sellaista painetta että pakko saada naista.
Kyllä voin sanoa että kaduttaa etten yrittänyt enemmän nuorena saada naista, olin vain niin hemmetin ujo ja jatkuvat naisten antamat pakit eivät auttaneet asiaa. Nyt vanhempana sitä kuitenkin tuntuu, että elämä on jäänyt elämättä.Monet ystävistäni jo vakiintuneet ja heillä on lapsia. Mutta heillä olikin normaalit jutut nuorempana tyttöjen kanssa, siis ensimmäinen rakkaus ja yhdyntä nuoren tytön kanssa.Minulta tuo vaihe jäi väliin ja tuntuu että minunkin pitäisi saada kokea ensin tuo vaihe, on vain liian myöhäistä kun tarjolla on vain naisia jotka ovat myös jo kokeneet kaiken suhderintamalla. Olen samassa vaiheessa kuin yleensä ollaan 20 vuotiaina mutta olen yli 35 v. Peli on pelattu, en osannut pelata sitä nuorempana oikein ja siksi ole tässä tilanteessa.
muilla yli 35 v sinkuilla sama tunne?
98
1655
Vastaukset
- Miäs35
Itse olen saman ikäinen mutta saan kyllä fiboja myös ikäisistäni enkä edes halua mitään nuorta tyttöä. -5 v sisään kun menis ikä niin kävis mulle hyvin mut ongelma on se että en kiinnosta ketään naista. Ihan sama ketä lähestyt ulkonäköön katsomatta niin pakit tulee.
- Miäs53
Kolmevitonen suht kunnollinen mies on niin kovaa valuuttaa naismarkkinoilla, että tuntuu täysin käsittämättömältä, ettei nappaa. Mistä te niitä naisia oikein yritätte etsiä, netistä, baarista vai kelpaako teille vain itse täydellisyys?
- niinpäjuuri
Ja höpöhöpö. Käy suihkussa, pese hampaat ja kampaa tukka. Kyllä se siitä. Juurihan aloittajakin sanoi, ettei käy flaksi. Kokemus on varmaankin aito, vaikka itselläsi se olisi erilainen.
Kolmevitonen, itsevarma, kunnollinen, kokenut, ulospäinsuuntautunut mies on ehdottomasti kovaa valuuttaa. Ei ujo, epävarma, kokematon ja katkera mies, joka haaveilee nuorista naisista.
- muodollisesti_pätevä
helka kirjoitti:
Kolmevitonen, itsevarma, kunnollinen, kokenut, ulospäinsuuntautunut mies on ehdottomasti kovaa valuuttaa. Ei ujo, epävarma, kokematon ja katkera mies, joka haaveilee nuorista naisista.
Noh. Täytän suurinpiirtein nuo kriteerit, tosin en ole kovin itsevarma kiinnostavien naisten seurassa huonoista kokemuksista johtuen. Tästä huolimatta en ole "kovaa valuuttaa". Olen varmaan syystä x parisuhteeseen kelpaamaton tai syystä sinkkuna, kuten joissakin muissa ketjuissa on annettu ymmärtää.
- kilttiatm
helka kirjoitti:
Nainen kelpuuttaa itsevarman jännämiehen joka itsevarmasti aina välillä hakkaa naista. Minusta sellanen ei ole kunnollinen mutta helkalla on kai eri käsitys kunnollisuudesta. Toki ei kaikki kelpuuta jännämiestä mutta aika moni kuitenkin.
helka kirjoitti:
Mitä tarkoitat kokemuksella?
- varmastilöytyy
Käykää ulkona menkää vaikka asiakas palvelu alttiisiin paikkoihin, hymyile ja ole ystävällinen. Kyllä se siitä lähtee
super-atm kirjoitti:
Mitä tarkoitat kokemuksella?
Juuri sitä, että on kokenut tuohon ikään mennessä jo ne jutut, mitä elämässä varhaisaikuisuuteen yleensä kuuluu eli on kokemusta parisuhteista, avo- tai avioliitosta. P/s-kokematon 30 mies ei ole kovaa valuuttaa, vaikka kuinka sitä haluaisi itselleen vakuutella. Kyllä hänkin vastaavanlaisen naisen voi itselleen löytää, mutta se on eri asia kuin olla "kovaa valuuttaa".
helka kirjoitti:
Juuri sitä, että on kokenut tuohon ikään mennessä jo ne jutut, mitä elämässä varhaisaikuisuuteen yleensä kuuluu eli on kokemusta parisuhteista, avo- tai avioliitosta. P/s-kokematon 30 mies ei ole kovaa valuuttaa, vaikka kuinka sitä haluaisi itselleen vakuutella. Kyllä hänkin vastaavanlaisen naisen voi itselleen löytää, mutta se on eri asia kuin olla "kovaa valuuttaa".
No minulle ei kyllä miehen kokemattomuus ja ujous sinänsä olisi mikään turn-offi, koska itsekin olen samanlainen. Sen verran nyt kuitenkin pitäisi miehellä olla aloitekykyä että tekisi olemassaolonsa ja kiinnostuksensa minulle selväksi, sillä onhan aika absurdia kuvitella että juuri ne kokemattimimmat ja ujoimmat naiset olisivat tuolla ulkona tekemässä miehille aloitteita, kun eivät naiset ylipäätäänkään niitä niin hirmuisesti tee.
Semmoinen paha vikahan minussa tietysti on etten ole parikymppinen enkä sellaiseksi pysty muuttumaankaan, joten eipä kelpaa aloittajalle eikä monelle muullekaan palstaätmille. :-/- lonewolff
stellaria81 kirjoitti:
No minulle ei kyllä miehen kokemattomuus ja ujous sinänsä olisi mikään turn-offi, koska itsekin olen samanlainen. Sen verran nyt kuitenkin pitäisi miehellä olla aloitekykyä että tekisi olemassaolonsa ja kiinnostuksensa minulle selväksi, sillä onhan aika absurdia kuvitella että juuri ne kokemattimimmat ja ujoimmat naiset olisivat tuolla ulkona tekemässä miehille aloitteita, kun eivät naiset ylipäätäänkään niitä niin hirmuisesti tee.
Semmoinen paha vikahan minussa tietysti on etten ole parikymppinen enkä sellaiseksi pysty muuttumaankaan, joten eipä kelpaa aloittajalle eikä monelle muullekaan palstaätmille. :-/No olihan se sulle turn off..Eipä ole kauaa kun sanoit, että panet mieluummin sitä pelimiestä, kun tarjosin, että oltais alettu harjottelemaan, mutta mutta. Mulla tilanne on nyt muuttunu sen verran, että sitä kokemusta tässä jo on siunaantunut sen jälkeen kun minut torjuit ja panot sujui varsin vaivattomasti ja mallikkaasti. Nyt ollaan vaikipanosuhteessa!. Kellekkään ei tullu paha mieli ja kukaan ei huomannu minun kokemattomuutta millään tavalla, enkä sitä sanonutkaan... Ei se niin vaikeeta hommaa ole nimittäin. Noh. Sinä se oot vain kokematon vissiin edelleen. Tsemppiä!
helka kirjoitti:
"Juuri sitä, että on kokenut tuohon ikään mennessä jo ne jutut, mitä elämässä varhaisaikuisuuteen yleensä kuuluu eli on kokemusta parisuhteista, avo- tai avioliitosta."
Feministit ja muutkin naiset antavat nuoruudessaan pimpsaa ja seurustelukokemusta enimmäkseen omaa tasiaan korkeammalla oleville miehille. Yritä siinä sitten kokemusta saada tasoisiltaan naisilta.
"P/s-kokematon 30 mies ei ole kovaa valuuttaa, vaikka kuinka sitä haluaisi itselleen vakuutella."
En mä ainakaan yritä mitään vakuutella. Sen kyllä tiedän että naisen taso laskee ikääntymisen myötä. Sitä harva nainen myöntää itselleen tai muille.
"Kyllä hänkin vastaavanlaisen naisen voi itselleen löytää, mutta se on eri asia kuin olla "kovaa valuuttaa"."
Joo kovaa valuuttaa. Olet kyllä perinteisen hölmö ja vanha feministi. Nuorempana en kelvannut tasoisilleni naisille. Nyt sitten jotkut yh-naiset ilmeisesti luulevat olevansa tasoani, mutta ei aisuruus kiinnosta. Myöskään jotkut 10-20 vuotta vanhemmat naiset eivät ole tasoani, koska ovat vanhoja kurppia. Aisuriksi näille en ala, naisten hypergamian uhri saa olla joku muu.stellaria81 kirjoitti:
Semmoinen paha vikahan minussa tietysti on etten ole parikymppinen enkä sellaiseksi pysty muuttumaankaan, joten eipä kelpaa aloittajalle eikä monelle muullekaan palstaätmille. :-/"Sen verran nyt kuitenkin pitäisi miehellä olla aloitekykyä että tekisi olemassaolonsa ja kiinnostuksensa minulle selväksi, sillä onhan aika absurdia kuvitella että juuri ne kokemattimimmat ja ujoimmat naiset olisivat tuolla ulkona tekemässä miehille aloitteita, kun eivät naiset ylipäätäänkään niitä niin hirmuisesti tee."
Oletko jotenkin yksinkertainen? Jos sekä mies että nainen ovat kokemattomia ja ujoja, niin millä ihmeen perusteella aloitteen tekeminen olisi miehen tehtävä? Ei tosiaankaan sen takia koska "eivät naiset ylipäätäänkään niitä hirmuisesti tee". Miksi eivät tee? Pelkurit. Ilmeisesti sukupuolten välinen tasa-arvo ei merkitse sinulle mitään. Naisille vaan lisää etuoikeuksia.
"Semmoinen paha vikahan minussa tietysti on etten ole parikymppinen enkä sellaiseksi pysty muuttumaankaan, joten eipä kelpaa aloittajalle eikä monelle muullekaan palstaätmille. :-/"
Sellaista se on. Naisen arvo laskee iän myötä. Olisit hankkinut itsellesi nuorena jonkun tasoisesi ätmin.super-atm kirjoitti:
"Juuri sitä, että on kokenut tuohon ikään mennessä jo ne jutut, mitä elämässä varhaisaikuisuuteen yleensä kuuluu eli on kokemusta parisuhteista, avo- tai avioliitosta."
Feministit ja muutkin naiset antavat nuoruudessaan pimpsaa ja seurustelukokemusta enimmäkseen omaa tasiaan korkeammalla oleville miehille. Yritä siinä sitten kokemusta saada tasoisiltaan naisilta.
"P/s-kokematon 30 mies ei ole kovaa valuuttaa, vaikka kuinka sitä haluaisi itselleen vakuutella."
En mä ainakaan yritä mitään vakuutella. Sen kyllä tiedän että naisen taso laskee ikääntymisen myötä. Sitä harva nainen myöntää itselleen tai muille.
"Kyllä hänkin vastaavanlaisen naisen voi itselleen löytää, mutta se on eri asia kuin olla "kovaa valuuttaa"."
Joo kovaa valuuttaa. Olet kyllä perinteisen hölmö ja vanha feministi. Nuorempana en kelvannut tasoisilleni naisille. Nyt sitten jotkut yh-naiset ilmeisesti luulevat olevansa tasoani, mutta ei aisuruus kiinnosta. Myöskään jotkut 10-20 vuotta vanhemmat naiset eivät ole tasoani, koska ovat vanhoja kurppia. Aisuriksi näille en ala, naisten hypergamian uhri saa olla joku muu." Nyt sitten jotkut yh-naiset ilmeisesti luulevat olevansa tasoani, mutta ei aisuruus kiinnosta. Myöskään jotkut 10-20 vuotta vanhemmat naiset eivät ole tasoani, koska ovat vanhoja kurppia. Aisuriksi näille en ala, naisten hypergamian uhri saa olla joku muu."
Niin? Nuo mainitsemasi naiset kai harvemmin valittavat puutettaan, etenkään puutetta juuri kaltaisistasi miehistä. Vai valittavatko? Kuinka usein saat vonkausviestejä tai iskuyrityksiä?helka kirjoitti:
" Nyt sitten jotkut yh-naiset ilmeisesti luulevat olevansa tasoani, mutta ei aisuruus kiinnosta. Myöskään jotkut 10-20 vuotta vanhemmat naiset eivät ole tasoani, koska ovat vanhoja kurppia. Aisuriksi näille en ala, naisten hypergamian uhri saa olla joku muu."
Niin? Nuo mainitsemasi naiset kai harvemmin valittavat puutettaan, etenkään puutetta juuri kaltaisistasi miehistä. Vai valittavatko? Kuinka usein saat vonkausviestejä tai iskuyrityksiä?"Niin?"
No ihan vaan sitä niin, että hypergamia pätee näihinkin naisiin. Täysin järjetöntä naisten osalta että lapsettomina ollessaan en kelpaa, mutta sitten yksinhuoltajina olettavat että maksaisin jonkun toisen miehen lasten elämisen.
"Nuo mainitsemasi naiset kai harvemmin valittavat puutettaan, etenkään puutetta juuri kaltaisistasi miehistä. Vai valittavatko?"
Eivät kovin julkisesti kehtaa valittaa. Yh-naiset ovat kertoneet saavansa seksiä niin paljon kun haluavat. Parisuhteeseen ei niiden kanssa niinkään moni tahdo, luonnollisesti. Ei ne yleensä valita, mutta ovat kertoneet kuitenkin. Osa ymmärtää tilanteensa hyvin, mutta tyhmimmät yh:t ihmettelevät miksi eivät löydä parisuhdetta kovin helposti.
"Kuinka usein saat vonkausviestejä tai iskuyrityksiä?"
Hyvin harvoin, mutta yh:t ovat ainoita, jotka ovat edes jotenkin olleet aloitteellisia minua kohtaan. Tahtovat aisurin, mutta ei onnistu. Olen onnellisempi sinkkuna kuin parisuhteessa yh:n kanssa.- nimim.kyllä_lähtee
varmastilöytyy kirjoitti:
Käykää ulkona menkää vaikka asiakas palvelu alttiisiin paikkoihin, hymyile ja ole ystävällinen. Kyllä se siitä lähtee
Kertoisitko lisää näitä lyömättömiä vinkkejä. Käyn päivittäin ulkona, olen tehnyt vuosia asiakaspalvelutöitä, hymyilen usein ja olen ystävällinen kaikille. Tähän ikään mennessä tulleet naisten aloitteet = 0. Jos vielä koittaisi plastiikkakirurgiaa ylä- ja alapäähän, niin ehkäpä se tästä tosiaan sitten lähtisi.
super-atm kirjoitti:
"Niin?"
No ihan vaan sitä niin, että hypergamia pätee näihinkin naisiin. Täysin järjetöntä naisten osalta että lapsettomina ollessaan en kelpaa, mutta sitten yksinhuoltajina olettavat että maksaisin jonkun toisen miehen lasten elämisen.
"Nuo mainitsemasi naiset kai harvemmin valittavat puutettaan, etenkään puutetta juuri kaltaisistasi miehistä. Vai valittavatko?"
Eivät kovin julkisesti kehtaa valittaa. Yh-naiset ovat kertoneet saavansa seksiä niin paljon kun haluavat. Parisuhteeseen ei niiden kanssa niinkään moni tahdo, luonnollisesti. Ei ne yleensä valita, mutta ovat kertoneet kuitenkin. Osa ymmärtää tilanteensa hyvin, mutta tyhmimmät yh:t ihmettelevät miksi eivät löydä parisuhdetta kovin helposti.
"Kuinka usein saat vonkausviestejä tai iskuyrityksiä?"
Hyvin harvoin, mutta yh:t ovat ainoita, jotka ovat edes jotenkin olleet aloitteellisia minua kohtaan. Tahtovat aisurin, mutta ei onnistu. Olen onnellisempi sinkkuna kuin parisuhteessa yh:n kanssa."Täysin järjetöntä naisten osalta että lapsettomina ollessaan en kelpaa, mutta sitten yksinhuoltajina olettavat että maksaisin jonkun toisen miehen lasten elämisen."
Täsmennän ihan ensin, että en itsekään ottaisi lapsellista miestä, eli en todellakaan patistele ketään suhteeseen yh-äidin enkä -isän kanssa. Mutta: ihanko todella yksinhuoltajat olettavat uuden miehen maksavan lastensa elämisen? Vai onko tämäkin vain palstalla toitotettu "fakta", jolle ei ole pienintäkään perustetta? Uskoisin osan palstalaisista olevan koulutettuja miehiä, miksi he siis ylipäänsä miettivät koko ajan "white trash" -naisia, koska ainoastaan heidän voisin kuvitella "tehneen lapset jännämiehelle" ja hakevan sen jälkeen miestä, joka asap muuttaisi saman katon alle ja ottaisi taloudellisen vastuun myös lapsista. Ei koulutetut yh-naiset sellaista odota. En todellakaan ole ainoa nainen, joka ihan tietoisesti päätti, ettei yksikään mies tule saman katon alle niin kauan kuin lapseni on pieni. Seurustelin kyllä, mutta oli alusta alkaen selvää, että taloudet pidetään erikseen.
Noiden "faktojen" toistelu on se, mikä minua tällä palstalla ärsyttää eniten. Kyseenalaistakaa, mitä jankutatte. Kuinka moni työssäkäyvä yh-äiti oikeasti hakee "aisuria" elättämään lapsensa?? JOS vain alemman sosiaaliluokan yh-äidit kiinnostavat, niin lisätkää sitten edes siihen mantraanne, että "ne white trash-yh:t, joista olisin muuten kiinnostunut, eivät kiinnosta enää kun ovat tehneet lapsensa jännämiehelle". Kaikki miehet eivät ole kiinnostuneita niistä Jännäjennoista, joten älkää yleistäkö.- MrCynical
helka kirjoitti:
"Täysin järjetöntä naisten osalta että lapsettomina ollessaan en kelpaa, mutta sitten yksinhuoltajina olettavat että maksaisin jonkun toisen miehen lasten elämisen."
Täsmennän ihan ensin, että en itsekään ottaisi lapsellista miestä, eli en todellakaan patistele ketään suhteeseen yh-äidin enkä -isän kanssa. Mutta: ihanko todella yksinhuoltajat olettavat uuden miehen maksavan lastensa elämisen? Vai onko tämäkin vain palstalla toitotettu "fakta", jolle ei ole pienintäkään perustetta? Uskoisin osan palstalaisista olevan koulutettuja miehiä, miksi he siis ylipäänsä miettivät koko ajan "white trash" -naisia, koska ainoastaan heidän voisin kuvitella "tehneen lapset jännämiehelle" ja hakevan sen jälkeen miestä, joka asap muuttaisi saman katon alle ja ottaisi taloudellisen vastuun myös lapsista. Ei koulutetut yh-naiset sellaista odota. En todellakaan ole ainoa nainen, joka ihan tietoisesti päätti, ettei yksikään mies tule saman katon alle niin kauan kuin lapseni on pieni. Seurustelin kyllä, mutta oli alusta alkaen selvää, että taloudet pidetään erikseen.
Noiden "faktojen" toistelu on se, mikä minua tällä palstalla ärsyttää eniten. Kyseenalaistakaa, mitä jankutatte. Kuinka moni työssäkäyvä yh-äiti oikeasti hakee "aisuria" elättämään lapsensa?? JOS vain alemman sosiaaliluokan yh-äidit kiinnostavat, niin lisätkää sitten edes siihen mantraanne, että "ne white trash-yh:t, joista olisin muuten kiinnostunut, eivät kiinnosta enää kun ovat tehneet lapsensa jännämiehelle". Kaikki miehet eivät ole kiinnostuneita niistä Jännäjennoista, joten älkää yleistäkö.Tosin, viestiesi perusteella sinulla on eri tavoitteet kuin foorumin miehillä.
Foorumin miehet ovat hakemassa elämänsä rakkautta, jonka kanssa nimen omaan muutetaan yhteen. Ei siis rakastajatarta, joka etsii lähinnä viihdykettä elämään.
Tämähän se haaste on vanhemmille miehille, suurin osa suurin piirtein oman ikäisistä naisista on etsimässä "jotain muuta" - elättäjää, fuckbuddyä, on-off-suhdetta, kesäromanssia, suhdetta ilman yhteen muuttamista, jne. Elämän suuri rakkaus? On jo koettu, eikä sitten kestänytkään. super-atm kirjoitti:
"Sen verran nyt kuitenkin pitäisi miehellä olla aloitekykyä että tekisi olemassaolonsa ja kiinnostuksensa minulle selväksi, sillä onhan aika absurdia kuvitella että juuri ne kokemattimimmat ja ujoimmat naiset olisivat tuolla ulkona tekemässä miehille aloitteita, kun eivät naiset ylipäätäänkään niitä niin hirmuisesti tee."
Oletko jotenkin yksinkertainen? Jos sekä mies että nainen ovat kokemattomia ja ujoja, niin millä ihmeen perusteella aloitteen tekeminen olisi miehen tehtävä? Ei tosiaankaan sen takia koska "eivät naiset ylipäätäänkään niitä hirmuisesti tee". Miksi eivät tee? Pelkurit. Ilmeisesti sukupuolten välinen tasa-arvo ei merkitse sinulle mitään. Naisille vaan lisää etuoikeuksia.
"Semmoinen paha vikahan minussa tietysti on etten ole parikymppinen enkä sellaiseksi pysty muuttumaankaan, joten eipä kelpaa aloittajalle eikä monelle muullekaan palstaätmille. :-/"
Sellaista se on. Naisen arvo laskee iän myötä. Olisit hankkinut itsellesi nuorena jonkun tasoisesi ätmin.Miehillehän se tuntuu olevan erityisen tärkeää että tasa-arvo toteutuu juuri niissä asioissa joista on miehille hyötyä, kun taas muissa jutuissa ei ole niin väliä.
Otetaanpas nyt esimerkiksi tuo naisellisuusvaatimus. Yleensähän miehet vaativat naiselta naisellisuutta, eli pitää meikata ja pukeutua hameeseen joka helvetin hornanilmallakin, ja tämähän ei ole erityisen tasa-arvoista. Toisaalta kaikki tietävät että naiset tekevät keskimäärin suoria aloitteita vähemmän kuin miehet, joten luulisi olevan selvää että suorat aloitteet eivät ole kovin naisellista toimintaa. Eli tässä yhdessä asiassa siis naisten pitäisi hylätä tuo naisellisuus ja siirtyä tasa-arvoon, johtuen juuri siitä etteivät nössöt palstapojat itse osaa muuten viedä asiaa eteenpäin.
Iästä johtuva arvonaleneminen on toki semmoinen juttu joka vaikeuttaa kumppanin löytämistä netistä, jossa tuo ikä nyt on vain on enemmän esillä ja ehkä miehetkin enemmän valveutuneita MAT:n suhteen kuin normaalielämässä. Livetutustumisessa on se hyvä puoli ettei sitä ikäänsä tarvitse ihan heti kertoa, vaan vasta sitten kun on saanut miehen kiinnostumaan. Jos vain joskus jaksaisin lähteä sinne baariin tylsistelemään, niin luultavasti olisi tarjolla oman ikäistä ja nuorempaakin, koska sellaisessa ympäristössä yleensä miehet ovat muutenkin rohkeampia lähestymään. Että eipä tässä nyt vielä mikään hätä oikeastaan ole, nappaanpa sitten jonkun baarimiehen kun alkaa näyttää siltä ettei niitä kunnollisempia kertakaikkisesti ole enää tarjolla. :)- ryppis
helka kirjoitti:
Miksi muuten tuollainen kuvailemasa mies on kovaa valuuttaa? Ymmärrän siin kovan valuutan niin, että on aika paljon kysyntää? Onko vastaanvanlaisia naisia siis vapaana enemmän kuin miehiä vai tarkoitetaanko tuolla sitä, että tuollainen mies kiinnostaa myös naisia, jotka eivät itse täytä samoja kriteerej?
ryppis kirjoitti:
Miksi muuten tuollainen kuvailemasa mies on kovaa valuuttaa? Ymmärrän siin kovan valuutan niin, että on aika paljon kysyntää? Onko vastaanvanlaisia naisia siis vapaana enemmän kuin miehiä vai tarkoitetaanko tuolla sitä, että tuollainen mies kiinnostaa myös naisia, jotka eivät itse täytä samoja kriteerej?
Kysyitkö minulta? Miäs53 oli se, joka ensimmäisen kerran käytti ilmaisua "kovaa valuuttaa":
"Kolmevitonen suht kunnollinen mies on niin kovaa valuuttaa naismarkkinoilla, että tuntuu täysin käsittämättömältä, ettei nappaa."
Mutta heitän nyt väitteen, jolle minulla ei ole tutkittua tietoa taustalla:
Osa nykyisistä kolmekymppisistä miehistä on syrjäytynyt pysyvästi parisuhteista netti- ja peliriippuvuuden takia. Eli niitä sosiaalisia, hyvällä itsetunnolla ja normaalilla parisuhdekokemuksella varustettuja miehiä todellakin on tuossa ikäluokassa vähemmän kuin vastaavia naisia.
Jos mietitään 80-luvun alkupuolella syntyneitä miehiä, niin juuri he ovat se ryhmä, joka viimeistään esimurrosikäisestä alkaen hakkasi pleikkareita ja nettipelejä. Osa sai myöhemmin ammatin, missä pääsi "koodaamaan" eikä tarvitse seurustella juuri muiden kuin koneiden kanssa, osa jäi lopullisesti peräkammareihin.
Tietysti tämä ryhmä on alun alkaenkin ollut jollain tavalla erilainen kuin ne, jotka valitsivat harrastukset ja "kaverien kanssa hengailemisen", eli siellä taustalla on introverttiyttä, ehkä asperger-piirteitä, kotioloja joissa ei kannustettu lähtemään ulos kavereiden kanssa vaan annettiin sulkeutua koneen kanssa omaan huoneeseen jne. Mutta joka tapauksessa: ne elämänvaiheet, mitä pitäisi kokea jo nuoruudessa (ensimmäinen seurustelusuhde, seksielämän aloittaminen) jäivät tältä ryhmältä kokematta, ja sen seuraukset näkyvät nyt. On toki myös "nörttinaisia", mutta huomattavasti vähemmän, eli meillä on iso joukko kolmekymppisiä naisia, joille ei riitä miehiä, jotka olisivat "sosiaalisesti" ja seksuaalisesti samalla tasolla.- ryppis
"Osa nykyisistä kolmekymppisistä miehistä on syrjäytynyt pysyvästi parisuhteista netti- ja peliriippuvuuden takia. Eli niitä sosiaalisia, hyvällä itsetunnolla ja normaalilla parisuhdekokemuksella varustettuja miehiä todellakin on tuossa ikäluokassa vähemmän kuin vastaavia naisia."
Uskon kyllä havoinnon, mutta en oikein syytä. Aina on ollut niin, että miehet ovat pariutuneet ja lisääntyneet vähemmän kuin naiset. Joidenkin arvioiden mukaan naisten lisääntyminen on jopa tuplasti niin todennäköistä kuin miesten. Toki tähän on vaikuttanut miesten kuolleisuus, mutta silti. Nyt ehkä ne vähemmän kiinonstavat miehet näyttävät joltain peliriippuvaisilta tai joltain muulta, mutta uskottavampi selitys on vain lähtöaineksen erot.
Tästä tullaan sitten tuohon usein mainitsemaasi (muistakaaseni) normaaliin elämän kaareen ja asioihin, jotka kuuluvat johonkin vaiheeseen. Ymmärrän tuon pointin siltäosin, kuni se vaikuttaa ihmisen nykyiseyyteen. Väitän kuitenkin, että suuri osa tästä "kokemuksen" arvostamisesta ei ole itseisarvoista vaan indikaattorina toimimista. Eli siis ei olla kiinnostuneita, jos muiden esivalinta ei ole toiminut. Vähän sama juttu kuin jos yritykseen etsitään laitteita -> otetaan sellaiset jotka myyvät hyvin eli muutkin ovat jo kelpuuttaneet. Tai työntekijäksi otetaan mieluiten sellainen, jolla on pari yvää pitkähkö työsuhdetta eikä sellaista, jolla ei ole ollut töitä.
Jos siis pitää tehdä nopeasti päätös ja ei ole aikaa alkaa seuloa isosta massasta vaihtoehtoja, voidaan järkevästi käyttää muiden esivalintaa hyvänä perusteena. Jos kuitenkin on aikaa ja esivalinnan läpäisseitä ei löydy helposti, olisi fiksua katsoa vähän muitakin vaihtoehtoja. On todennäköistä, että esim. kokemattomissa miehissä on enemmän "kelvottomia yksilöitä" kuin kokeneissa, mutta se ei tarkoita sitä, että kaikki olisivat automaattisesti sellaisia. Siksi on harmittavaa, jos joku tekee yksittäisen asian perusteella hylkääviä päätöksiä (komeaton -> ei kelpaa, on lapsia -> ei kelpaa jne). - ryppis
stellaria81 kirjoitti:
Miehillehän se tuntuu olevan erityisen tärkeää että tasa-arvo toteutuu juuri niissä asioissa joista on miehille hyötyä, kun taas muissa jutuissa ei ole niin väliä.
Otetaanpas nyt esimerkiksi tuo naisellisuusvaatimus. Yleensähän miehet vaativat naiselta naisellisuutta, eli pitää meikata ja pukeutua hameeseen joka helvetin hornanilmallakin, ja tämähän ei ole erityisen tasa-arvoista. Toisaalta kaikki tietävät että naiset tekevät keskimäärin suoria aloitteita vähemmän kuin miehet, joten luulisi olevan selvää että suorat aloitteet eivät ole kovin naisellista toimintaa. Eli tässä yhdessä asiassa siis naisten pitäisi hylätä tuo naisellisuus ja siirtyä tasa-arvoon, johtuen juuri siitä etteivät nössöt palstapojat itse osaa muuten viedä asiaa eteenpäin.
Iästä johtuva arvonaleneminen on toki semmoinen juttu joka vaikeuttaa kumppanin löytämistä netistä, jossa tuo ikä nyt on vain on enemmän esillä ja ehkä miehetkin enemmän valveutuneita MAT:n suhteen kuin normaalielämässä. Livetutustumisessa on se hyvä puoli ettei sitä ikäänsä tarvitse ihan heti kertoa, vaan vasta sitten kun on saanut miehen kiinnostumaan. Jos vain joskus jaksaisin lähteä sinne baariin tylsistelemään, niin luultavasti olisi tarjolla oman ikäistä ja nuorempaakin, koska sellaisessa ympäristössä yleensä miehet ovat muutenkin rohkeampia lähestymään. Että eipä tässä nyt vielä mikään hätä oikeastaan ole, nappaanpa sitten jonkun baarimiehen kun alkaa näyttää siltä ettei niitä kunnollisempia kertakaikkisesti ole enää tarjolla. :)Heh, onko tuo heitto siitä, että miehillä tasa-arvo on tärkeää vain heitä hyödyttävissä asioita vastine sille, että jotkut miehet sanovat juuri noin naiseista? :D
Mielestäni esimerkkisi naisellisuudesta ei toimi ihan loppuun asti. Ensinnäkin oletus siitä, että samat miehet vaatisivat naisilta naisellista pukeutumista ja aloitteita ei ole perusteltu. Mutta jos unohdetaan se, juttu voidaan kääntää toisin päin: sinä vaadit aloitteita, mutta oletko sitten vastavuoroisesti naisellinen esim. tuossa pukeutumisessa? Muutenhan sinusta voidaan sanoa samaa, eli halua tasa-arvoa vain pukeutumisessa, mutta et aloitteissa. ryppis kirjoitti:
"Osa nykyisistä kolmekymppisistä miehistä on syrjäytynyt pysyvästi parisuhteista netti- ja peliriippuvuuden takia. Eli niitä sosiaalisia, hyvällä itsetunnolla ja normaalilla parisuhdekokemuksella varustettuja miehiä todellakin on tuossa ikäluokassa vähemmän kuin vastaavia naisia."
Uskon kyllä havoinnon, mutta en oikein syytä. Aina on ollut niin, että miehet ovat pariutuneet ja lisääntyneet vähemmän kuin naiset. Joidenkin arvioiden mukaan naisten lisääntyminen on jopa tuplasti niin todennäköistä kuin miesten. Toki tähän on vaikuttanut miesten kuolleisuus, mutta silti. Nyt ehkä ne vähemmän kiinonstavat miehet näyttävät joltain peliriippuvaisilta tai joltain muulta, mutta uskottavampi selitys on vain lähtöaineksen erot.
Tästä tullaan sitten tuohon usein mainitsemaasi (muistakaaseni) normaaliin elämän kaareen ja asioihin, jotka kuuluvat johonkin vaiheeseen. Ymmärrän tuon pointin siltäosin, kuni se vaikuttaa ihmisen nykyiseyyteen. Väitän kuitenkin, että suuri osa tästä "kokemuksen" arvostamisesta ei ole itseisarvoista vaan indikaattorina toimimista. Eli siis ei olla kiinnostuneita, jos muiden esivalinta ei ole toiminut. Vähän sama juttu kuin jos yritykseen etsitään laitteita -> otetaan sellaiset jotka myyvät hyvin eli muutkin ovat jo kelpuuttaneet. Tai työntekijäksi otetaan mieluiten sellainen, jolla on pari yvää pitkähkö työsuhdetta eikä sellaista, jolla ei ole ollut töitä.
Jos siis pitää tehdä nopeasti päätös ja ei ole aikaa alkaa seuloa isosta massasta vaihtoehtoja, voidaan järkevästi käyttää muiden esivalintaa hyvänä perusteena. Jos kuitenkin on aikaa ja esivalinnan läpäisseitä ei löydy helposti, olisi fiksua katsoa vähän muitakin vaihtoehtoja. On todennäköistä, että esim. kokemattomissa miehissä on enemmän "kelvottomia yksilöitä" kuin kokeneissa, mutta se ei tarkoita sitä, että kaikki olisivat automaattisesti sellaisia. Siksi on harmittavaa, jos joku tekee yksittäisen asian perusteella hylkääviä päätöksiä (komeaton -> ei kelpaa, on lapsia -> ei kelpaa jne).Indikaattorina - ehkä, mutta ei noin suoraviivaisesti. Omalla kohdallani nyt puhutaan jo 40 (ja miehen osalta 50 ) ikäluokasta, mutta todennäköisesti voisin yleistää tämän koskemaan 30 ikävuosianikin:
Jos ystäväni olisi ehdottanut minulle treffejä Jännämiehen kanssa kertoen, ettei hän ole ollut koskaan naimisissa tai edes parisuhteessa, niin olisin saattanut suostua mutta todella, todella suurella varauksella. Eikä se olisi johtunut siitä, ettei hän ole "kelvannut" kenellekään muulle vaan siitä, että parisuhteessa tarvitaan taitoja siinä missä työelämässä työelämätaitoja ja opiskelussa opiskelutaitoja. Vain täysin parisuhdekokematon voi kuvitella, että riittää kun "pääsee" parisuhteeseen ja sen jälkeen kaikki sujuu kuin itsestään. Ei suju, siitä se yhteisen ajan ja elämän rakentaminen vasta alkaakin. Jos toisella ei ole kokemusta siitä, että suhteessa voi esimerkiksi riidellä eikä se tarkoita eroamista, niin hänelle voi olla tosi raskasta, kun ensimmäisen kerran toinen jostain suutahtaa. Tai jos ei ole kokemusta siitä, että vaikka toinen työn tai vapaa-ajan takia pörräisi paljonkin vastakkaisen sukupuolen parissa (myös iltamenoissa) ilman että se on uhka uskollisuudelle, niin hänestä voi paljastua mustasukkaisuutta, josta hän ei itsekään ollut tietoinen.
En nyt ehdi enkä osaa keksiä erityisen hyviä esimerkkejä, mutta yritän kertoa sitä, että, jos toinen on jo tottunut "sukkuloimaan" parisuhteessa ja käsittelemään esimerkiksi em. asioita, ja toinen kohtaa ne ensimmäistä kertaa elämässään, niin se on haastava lähtökohta.- ryppis
helka kirjoitti:
Indikaattorina - ehkä, mutta ei noin suoraviivaisesti. Omalla kohdallani nyt puhutaan jo 40 (ja miehen osalta 50 ) ikäluokasta, mutta todennäköisesti voisin yleistää tämän koskemaan 30 ikävuosianikin:
Jos ystäväni olisi ehdottanut minulle treffejä Jännämiehen kanssa kertoen, ettei hän ole ollut koskaan naimisissa tai edes parisuhteessa, niin olisin saattanut suostua mutta todella, todella suurella varauksella. Eikä se olisi johtunut siitä, ettei hän ole "kelvannut" kenellekään muulle vaan siitä, että parisuhteessa tarvitaan taitoja siinä missä työelämässä työelämätaitoja ja opiskelussa opiskelutaitoja. Vain täysin parisuhdekokematon voi kuvitella, että riittää kun "pääsee" parisuhteeseen ja sen jälkeen kaikki sujuu kuin itsestään. Ei suju, siitä se yhteisen ajan ja elämän rakentaminen vasta alkaakin. Jos toisella ei ole kokemusta siitä, että suhteessa voi esimerkiksi riidellä eikä se tarkoita eroamista, niin hänelle voi olla tosi raskasta, kun ensimmäisen kerran toinen jostain suutahtaa. Tai jos ei ole kokemusta siitä, että vaikka toinen työn tai vapaa-ajan takia pörräisi paljonkin vastakkaisen sukupuolen parissa (myös iltamenoissa) ilman että se on uhka uskollisuudelle, niin hänestä voi paljastua mustasukkaisuutta, josta hän ei itsekään ollut tietoinen.
En nyt ehdi enkä osaa keksiä erityisen hyviä esimerkkejä, mutta yritän kertoa sitä, että, jos toinen on jo tottunut "sukkuloimaan" parisuhteessa ja käsittelemään esimerkiksi em. asioita, ja toinen kohtaa ne ensimmäistä kertaa elämässään, niin se on haastava lähtökohta.Väitän, että taitojenkin osalta kokemus on vain indikaattori. Jotkut oppivat nopeasti, jotkut hitaasti, jotkut eivät ollekaan. Esimerkiksi monta epäonnistunutta suhdetta ei mielestäni kerro kovin paljoa siitä, että olisi oppinut parisuhdetaitoja. Edelleen kokemattomien ryhmässä taidot ovat todennäköisesti huonommat kuin kokeneiden ryhmässä. Oppimisnopeudesta ei voi oikeins anoa mitään. Silti kokeneista voi löytyä jopa taidoiltaan huonompia kuin mitä joku on oppimattomana. Osa noista "parisuhdetaidoista" on nimittäin selvästi ihmissuhdetaitoja.
Lisäksi mielestäni on liioittelua sanoa, että vain kokematon voi luulla, että pelkkä parisuhteeseen pääseminen riittää. Mieleen tulee paljonkin tapauksia, joissa useassa suhteessa ollut ei edelleenkään ymmärrä panostaa uuteen suhteeseen kunnolla. helka kirjoitti:
Kysyitkö minulta? Miäs53 oli se, joka ensimmäisen kerran käytti ilmaisua "kovaa valuuttaa":
"Kolmevitonen suht kunnollinen mies on niin kovaa valuuttaa naismarkkinoilla, että tuntuu täysin käsittämättömältä, ettei nappaa."
Mutta heitän nyt väitteen, jolle minulla ei ole tutkittua tietoa taustalla:
Osa nykyisistä kolmekymppisistä miehistä on syrjäytynyt pysyvästi parisuhteista netti- ja peliriippuvuuden takia. Eli niitä sosiaalisia, hyvällä itsetunnolla ja normaalilla parisuhdekokemuksella varustettuja miehiä todellakin on tuossa ikäluokassa vähemmän kuin vastaavia naisia.
Jos mietitään 80-luvun alkupuolella syntyneitä miehiä, niin juuri he ovat se ryhmä, joka viimeistään esimurrosikäisestä alkaen hakkasi pleikkareita ja nettipelejä. Osa sai myöhemmin ammatin, missä pääsi "koodaamaan" eikä tarvitse seurustella juuri muiden kuin koneiden kanssa, osa jäi lopullisesti peräkammareihin.
Tietysti tämä ryhmä on alun alkaenkin ollut jollain tavalla erilainen kuin ne, jotka valitsivat harrastukset ja "kaverien kanssa hengailemisen", eli siellä taustalla on introverttiyttä, ehkä asperger-piirteitä, kotioloja joissa ei kannustettu lähtemään ulos kavereiden kanssa vaan annettiin sulkeutua koneen kanssa omaan huoneeseen jne. Mutta joka tapauksessa: ne elämänvaiheet, mitä pitäisi kokea jo nuoruudessa (ensimmäinen seurustelusuhde, seksielämän aloittaminen) jäivät tältä ryhmältä kokematta, ja sen seuraukset näkyvät nyt. On toki myös "nörttinaisia", mutta huomattavasti vähemmän, eli meillä on iso joukko kolmekymppisiä naisia, joille ei riitä miehiä, jotka olisivat "sosiaalisesti" ja seksuaalisesti samalla tasolla."Eli niitä sosiaalisia, hyvällä itsetunnolla ja normaalilla parisuhdekokemuksella varustettuja miehiä todellakin on tuossa ikäluokassa vähemmän kuin vastaavia naisia."
Sana "epänormaali" on töykeä arvostelma ihmisistä puhuttaessa. Sanan viljely kertoo usein puutteellisista sosiaalisista taidoista.- 1212
outsider1 kirjoitti:
"Eli niitä sosiaalisia, hyvällä itsetunnolla ja normaalilla parisuhdekokemuksella varustettuja miehiä todellakin on tuossa ikäluokassa vähemmän kuin vastaavia naisia."
Sana "epänormaali" on töykeä arvostelma ihmisistä puhuttaessa. Sanan viljely kertoo usein puutteellisista sosiaalisista taidoista.Helka tuntuu jaottelevan kaiken "normaaliin" ja "epänormaaliin", riippuen siitä mikä tukee hänen mielipiteitään ja elämänkokemustaan.
Ei ole ainoastaan töykeää vaan syntyy kuvitelma ahdasmielisestä ja tylsästä ihmisestä. 1212 kirjoitti:
Helka tuntuu jaottelevan kaiken "normaaliin" ja "epänormaaliin", riippuen siitä mikä tukee hänen mielipiteitään ja elämänkokemustaan.
Ei ole ainoastaan töykeää vaan syntyy kuvitelma ahdasmielisestä ja tylsästä ihmisestä.Hän on feministi. Se kertoo kaiken.
helka kirjoitti:
"Täysin järjetöntä naisten osalta että lapsettomina ollessaan en kelpaa, mutta sitten yksinhuoltajina olettavat että maksaisin jonkun toisen miehen lasten elämisen."
Noiden "faktojen" toistelu on se, mikä minua tällä palstalla ärsyttää eniten. Kyseenalaistakaa, mitä jankutatte. Kuinka moni työssäkäyvä yh-äiti oikeasti hakee "aisuria" elättämään lapsensa?? JOS vain alemman sosiaaliluokan yh-äidit kiinnostavat, niin lisätkää sitten edes siihen mantraanne, että "ne white trash-yh:t, joista olisin muuten kiinnostunut, eivät kiinnosta enää kun ovat tehneet lapsensa jännämiehelle". Kaikki miehet eivät ole kiinnostuneita niistä Jännäjennoista, joten älkää yleistäkö."Mutta: ihanko todella yksinhuoltajat olettavat uuden miehen maksavan lastensa elämisen? Vai onko tämäkin vain palstalla toitotettu "fakta", jolle ei ole pienintäkään perustetta?"
Valitettavan useat odottavat. Olen kyllä tavannut yksinhuoltajia, jotka ovat minua parempituloisia. Mutta mietitäänpä tilannetta. Jos muuttaisin yh:n ja sen lasten kanssa yhteen, niin asunnon pitäisi olla melko iso. Ei minun pitäisi maksaa edes puolta asumiskustannuksista. Ilman jonkun toisen miehen lapsia riittäisi huomattavasti pienempi asunto naisen kanssa asumiseen. Tai lasten syntymäpäivät ja joulu. Eiköhän niille toisen miehen lapsille pitäisi jotain ostaa. Entä ruokaostokset kaupassa. Tuskin se nainen suostuisi siihen että jättäisin tarkasti maksamatta lasten osuuden ruokaostoksista. Eli vaikka se nainen olisikin ihan hyvätuloinen, niin en millään tavalla tahdo toisen miehen lasten elättämiseen osallistua.
"Kuinka moni työssäkäyvä yh-äiti oikeasti hakee "aisuria" elättämään lapsensa??"
Mies on aisuri, vaikka ei kokonaan naisen ja lasten elämistä maksaisikaan.
"JOS vain alemman sosiaaliluokan yh-äidit kiinnostavat, niin lisätkää sitten edes siihen mantraanne, että "ne white trash-yh:t, joista olisin muuten kiinnostunut, eivät kiinnosta enää kun ovat tehneet lapsensa jännämiehelle". Kaikki miehet eivät ole kiinnostuneita niistä Jännäjennoista, joten älkää yleistäkö."
Mikä itse sitten olet? Joku ylimielinen ja ylpeä maisterinainen? Iso osa korkeastikoulutetuista naisita on fiksuja, mutta ei noin ylimielisiä niin kuin sinä. Joukkoon mahtuu tietysti aika paljon saastaa. Korkeakoulutetut naiset luulevat olevansa jotenkin parempia ihmisiä ja heillä on sitten varaa muita esim. nimellä white trash. Etenkin humanistisen alan koulutuksen saaneilla naisilla on pelkästään hyvä muisti ja ovat olleet ahkeria lukemaan. Mitään erityisen älykkäitä he harvemmin ovat. Sivistyskin rajoittuu aika lailla siihen omaan alaan. Sitten ovat jossain julkisen puolen höpöhöpö-ammatissa ja ovat ylemmyydentuntoisia muita kohtaan Helkan tavoin.super-atm kirjoitti:
"Mutta: ihanko todella yksinhuoltajat olettavat uuden miehen maksavan lastensa elämisen? Vai onko tämäkin vain palstalla toitotettu "fakta", jolle ei ole pienintäkään perustetta?"
Valitettavan useat odottavat. Olen kyllä tavannut yksinhuoltajia, jotka ovat minua parempituloisia. Mutta mietitäänpä tilannetta. Jos muuttaisin yh:n ja sen lasten kanssa yhteen, niin asunnon pitäisi olla melko iso. Ei minun pitäisi maksaa edes puolta asumiskustannuksista. Ilman jonkun toisen miehen lapsia riittäisi huomattavasti pienempi asunto naisen kanssa asumiseen. Tai lasten syntymäpäivät ja joulu. Eiköhän niille toisen miehen lapsille pitäisi jotain ostaa. Entä ruokaostokset kaupassa. Tuskin se nainen suostuisi siihen että jättäisin tarkasti maksamatta lasten osuuden ruokaostoksista. Eli vaikka se nainen olisikin ihan hyvätuloinen, niin en millään tavalla tahdo toisen miehen lasten elättämiseen osallistua.
"Kuinka moni työssäkäyvä yh-äiti oikeasti hakee "aisuria" elättämään lapsensa??"
Mies on aisuri, vaikka ei kokonaan naisen ja lasten elämistä maksaisikaan.
"JOS vain alemman sosiaaliluokan yh-äidit kiinnostavat, niin lisätkää sitten edes siihen mantraanne, että "ne white trash-yh:t, joista olisin muuten kiinnostunut, eivät kiinnosta enää kun ovat tehneet lapsensa jännämiehelle". Kaikki miehet eivät ole kiinnostuneita niistä Jännäjennoista, joten älkää yleistäkö."
Mikä itse sitten olet? Joku ylimielinen ja ylpeä maisterinainen? Iso osa korkeastikoulutetuista naisita on fiksuja, mutta ei noin ylimielisiä niin kuin sinä. Joukkoon mahtuu tietysti aika paljon saastaa. Korkeakoulutetut naiset luulevat olevansa jotenkin parempia ihmisiä ja heillä on sitten varaa muita esim. nimellä white trash. Etenkin humanistisen alan koulutuksen saaneilla naisilla on pelkästään hyvä muisti ja ovat olleet ahkeria lukemaan. Mitään erityisen älykkäitä he harvemmin ovat. Sivistyskin rajoittuu aika lailla siihen omaan alaan. Sitten ovat jossain julkisen puolen höpöhöpö-ammatissa ja ovat ylemmyydentuntoisia muita kohtaan Helkan tavoin."Jos muuttaisin yh:n ja sen lasten kanssa yhteen, niin asunnon pitäisi olla melko iso. Ei minun pitäisi maksaa edes puolta asumiskustannuksista. Ilman jonkun toisen miehen lapsia riittäisi huomattavasti pienempi asunto naisen kanssa asumiseen."
Miksi sinun pitäisi muuttaa yh:n ja sen lasten kanssa yhteen? Ehkä _haluat_ parisuhdetta, jossa asutaan yhdessä, mutta älä pidä itsestäänselvyytenä, että ne yh:t haluaisivat samaa.
"Tai lasten syntymäpäivät ja joulu. Eiköhän niille toisen miehen lapsille pitäisi jotain ostaa."
Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta parisuhteessa joutuu joskus ostamaan yhteisiä lahjoja myös toisen vanhemmille, kummilapsille ja jopa kavereille.
"Eli vaikka se nainen olisikin ihan hyvätuloinen, niin en millään tavalla tahdo toisen miehen lasten elättämiseen osallistua."
Eli kyse on loppujen lopuksi periaatteesta.
"Mies on aisuri, vaikka ei kokonaan naisen ja lasten elämistä maksaisikaan."
MOT.
Ja huom. en siis todellakaan patistele yhteen yksinhuoltajan kanssa, yritän vain tehdä näkyväksi etteivät kaikki tällä palstalla esitetyt 'faktat' todellakaan ole faktoja.helka kirjoitti:
"Jos muuttaisin yh:n ja sen lasten kanssa yhteen, niin asunnon pitäisi olla melko iso. Ei minun pitäisi maksaa edes puolta asumiskustannuksista. Ilman jonkun toisen miehen lapsia riittäisi huomattavasti pienempi asunto naisen kanssa asumiseen."
Miksi sinun pitäisi muuttaa yh:n ja sen lasten kanssa yhteen? Ehkä _haluat_ parisuhdetta, jossa asutaan yhdessä, mutta älä pidä itsestäänselvyytenä, että ne yh:t haluaisivat samaa.
"Tai lasten syntymäpäivät ja joulu. Eiköhän niille toisen miehen lapsille pitäisi jotain ostaa."
Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta parisuhteessa joutuu joskus ostamaan yhteisiä lahjoja myös toisen vanhemmille, kummilapsille ja jopa kavereille.
"Eli vaikka se nainen olisikin ihan hyvätuloinen, niin en millään tavalla tahdo toisen miehen lasten elättämiseen osallistua."
Eli kyse on loppujen lopuksi periaatteesta.
"Mies on aisuri, vaikka ei kokonaan naisen ja lasten elämistä maksaisikaan."
MOT.
Ja huom. en siis todellakaan patistele yhteen yksinhuoltajan kanssa, yritän vain tehdä näkyväksi etteivät kaikki tällä palstalla esitetyt 'faktat' todellakaan ole faktoja."Miksi sinun pitäisi muuttaa yh:n ja sen lasten kanssa yhteen? Ehkä _haluat_ parisuhdetta, jossa asutaan yhdessä, mutta älä pidä itsestäänselvyytenä, että ne yh:t haluaisivat samaa."
Sinä et ehkä yksinhuoltajan ole tahtonut muuttaa jonkun miehen kanssa yhteen, mutta minun tapaamani yh:t ovat alkaneet puhua aika pian yhteisen asunnon hankinnasta. Enemmänkin ovat halunneet nopeasti yhteistä perhe-elämää sen sijaan että oltaisiin ensin rauhassa tutustuttu, puhumattakaan siitä että oltaisiin erillään asuttu. En minä pidä mitään itsestäänselvyytenä, vaan omiin kokemuksiin nämä perustuvat. Ihme kun et taas vaadi tutkimusta ja tilastoa asiasta.
"Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta parisuhteessa joutuu joskus ostamaan yhteisiä lahjoja myös toisen vanhemmille, kummilapsille ja jopa kavereille."
Se onkin ihan oikein, mutta toisen miehen äpärälapset ovat ihan eri asia. Siis lapset, joita ei ole halunnut koskaan elämäänsä ja elätettäviksi.
"Ja huom. en siis todellakaan patistele yhteen yksinhuoltajan kanssa, yritän vain tehdä näkyväksi etteivät kaikki tällä palstalla esitetyt 'faktat' todellakaan ole faktoja."
Kyllä minun kertomat asiat ovat todellakin minun osallani faktoja, vaikka miten yrittäisit väittää vastaan. Ei kaikki yksinhuoltajat ole tietenkään sellaisia joita olen tavannut, mutta olenkin kertonut niistä joita itse olen kohdannut, en yleistänyt kaikkiin. Toisin kuin sinä, joka luokittelet esimerkiksi kaikki ätmit samanlaisiksi paskoiksi, joille saa huoletta vittuilla.
- parisuhdeeruueruer
Etsit siis vain naista siihen että alapäässäsi tapahtuu heräämistä..? Ei kai sitten pitäisi etsiä parisuhdetta ollenkaan, vaan jotain yhden illan juttuja...
- Termit_oikein
Siitä sanotaan kemiaksi.
- joskusenymmärräihmisiä
Eikö tuossa iässä pitäis jo tuntua siltä että rakkaus on tärkein tai en tiiä mutta mä olen ainakin näin alkanut miettimään jo nuorella iällä että ei ulkonäöllä sijansa ole des väliä kun se katoaa mutta rakkaus säilyy siis kahden ihmisen välinen rakkaus jos sellaisen sattuu löytämään. Eikö tuossa iässä pitäisi vain kaivata rakkautta tai siis et halua olla lopun elämääsi yksin kun nirsoilet ja etsit kaksi kymppistä tyttöä eikä kelpaa omanikäinen nainen joka voisi antaa sinulle rakkautta. Mutta ei kai sitten jos ei kiinnosta,ei siinä mitään..
- Armoton_totuus
"Olen samassa vaiheessa kuin yleensä ollaan 20 vuotiaina mutta olen yli 35 v. Peli on pelattu, en osannut pelata sitä nuorempana oikein ja siksi ole tässä tilanteessa."
Noinhan se on, turha räpistellä kun on jo paskat housussa. Onneksi tunnut alistuneesi kohtaloosi, se on hyvä. Ainahan voit alkaa ryyppäämään, kapakoista kyllä löytyy jos jonkinlaista naikkosta. Ei kyllä mitään ruusuja mutta kyllä ne kännissä menee. - fefefefefe
Kuulostaa kohtuuttomalta se että pitäisi vain unohtaa parikymppiset naiset -vaihe koko elämästä. Itse olen saanut nuorimmillaan vasta 27 vuotiasta naista. Nuorempaa pitäisi saada mutta vaikeaa on.
- lisäkysymys
MIKSI pitäisi saada nuorempaa?
- ai.miksikö
lisäkysymys kirjoitti:
MIKSI pitäisi saada nuorempaa?
Olet varmaan nainen kun kysyt noin hassuja. Miehille naisen nuoruus on tärkeää ulkonäön kannalta. Iän vaikutukset näkyvät aina naisessa. 17 vuotias on parhaimman näköinen.
- MrFakta
No haluaisit luultavasti kuulla jotain lohduttavaa, mutta ollaan nyt realisteja. Niiden parikymppisten silmissä olet ihan liian vanha ja oman ikäisesi eivät varmaan kauaa jaksaisi parikymmpisen tasolle jämähtänyttä yli 35-vuotiasta miestä. Juna tosiaan taisi jo mennä.
Hienoa silti jos et edes kaipaa kumppania, niin voit keskittyä muihin asioihin. - sanonvaan
Pitää olla aikamoine omaisuus että joku 35 v nainen huolii teistä miehiä. Niillä naisilla on lapsia ja miehen pitää sitten huolehtia niistä myös mikä ei sovi tyhjätaskuätmeille eikä teitä kukana nainen edes huoli.
Olet väärässä. Minutkin olisi huolinut pari yh-äitiä itsensä ja lastensa elättäjäksi. Eikä minulla sentään mitään aikamoisia omaisuuksia ole.
- jsparpap
Aloittaja ei vain ole törmännyt vielä siihen oikeaan tai sopivaan. Kun se kohdalle kävelee, kaikki on luonnollista. Nyt aloittaja näkee naiset sellaisina kummallisina haasteina, vaimoina ja ties minä....ei se niin mene. Sitä paitsi on niitä kokemattomia naisiakin, ei ne kaikki ole tuossa iässä eronneita ja kaiken nähneitä. Etsit väärästä paikasta ja vertaat ihmisiä vääriin ihmisiin. Nuorihan sinä vielä olet. Sitä paitsi naiset ovat parhaillaan vasta kolmenkympin jälkeen...sitä ennen he ovat lapsellisia ja itserakkaita, ei heitä miehet kiinnosta vaan oma ulkonäkö ja tyhmät jutut.
- puumako
tää on niin totta.
"Sitä paitsi on niitä kokemattomia naisiakin, ei ne kaikki ole tuossa iässä eronneita ja kaiken nähneitä."
Kokematon yli 35v nainen? Missä sellaisia on. Onkohan sellaisella naisella mitään seksuaalisia haluja, jos on sen ikäiseksi saakka ollut ilman seksiä. Nainenhan saa seksiä ihan niin paljon kun haluaa.
Ei seksuaalisesti kokematon nainen sitä paitsi halua itselleen kokematonta miestä. Mutta kun naiset vastustavat tasa-arvoa ja harrastavat hypergamiaa, niin kokemattomat naiset suosivat kokeneita miehiä.
- luontopäättänyt
Rakstuminen on mahdollidts vsin neitseellisen nuoren naisen kanssa.
Olen ollut noin 3 vuotta etsimättä naista ja olen ollut onnellisempi kuin sitä aikaisemmin.
Kun myöntää tilanteen itselleen, niin kyllä siihen tottuu. En saanut nuorena naista ja nyt olisi jotain aisurin paikkoja tarjolla, joten ei kiitos.- wdc
Silti kulutat aikasi kirjoittelemalla palstalla toisten miesten kanssa naisista.
wdc kirjoitti:
Silti kulutat aikasi kirjoittelemalla palstalla toisten miesten kanssa naisista.
Kyllä. Ihan niin kuin sinäkin tänne kirjoittelet. Eikä tämä ole ainoa tapani viettää aikaa. Vai onko jotain parempia ehdotuksia? Sinkkumiehellä on aikaa välillä tänne kirjoitella.
- jhu
Olen täysin vastaavanlainen tapaus kuin aloittaja...ikää 37 ja kaikki parisuhteeseen liittyvät jutut kokematta, aina pussailusta lähtien. En käsitä, mihin nuoruuteni on kadonnut, kuinka aika voi kulua niin nopeasti?
Huvittavaa, että parikymppisenä kuvittelin löytäväni naisen aivan helposti. Toisin kävi. Naisten suunnalta ei ole tullut minkäänlaisia aloitteita ja itse en todellakaan osaa lähestyä naista iskemismielessä. Tosin en ole elämäni aikana edes tavannut kovin montaa vapaata naista, joista olisin ollut kiinnostunut, mutta onhan niitä pari ollut. Rohkeutta ja keskustelutaitoa tarvitsisin enemmän. Muutama nainen on hymyillyt siten, että sen on voinut tulkita flirtiksi, mutta en kehtaa enkä osaa tehdä aloitetta, niin mitään ei ole syntynyt.
Nyt alkaa olemaan se fiilis, että juna on mennyt. Enää ei ole edes mielenkiintoa tai energiaa lähteä viikonloppuisin ylipäätään mihinkään, missä voisi tutustua ihmisiin. Työ vie entistä enemmän aikaa ja voimia, viikonloppuisin haluaa vain levätä ja kerätä voimia seuraavalle viikolle.
Jälkiviisaana voi todeta, että se kumppani kannattaisi etsiä mahdollisimman nuorena. Ensinnäkin siksi, että parikymppisenä on mistä valita, sinkkuja on vaikka kuinka paljon. Kolmekymppisiä sinkkuja ei niin vain löydäkään, varsinkaan naisia. Toisekseen nuorena on enemmän voimia valvoa ja juhlia jne...
Viime aikoina olen alkanut ihmettelemään, kuinka ylipäätään kukaan voi löytää ketään? Kuinka pariskunnat tutustuvat toisiinsa? Miten suhde alkaa?
Itse kun olen saanut elää koko nuoruuteni täysin yksin...
Koko nuoruuden kestänyt sinkkuus aiheuttaa katkeruutta. Alkaa kyselemään itseltään, että miksi kukaan ei ole kiinnostunut minusta? Mikä minussa on vikana? Joudunko elämään koko elämäni yksin? Enkö saa koskaan rakastaa ketään, eikö kukaan tule koskaan rakastamaan minua? Enkö koskaan saa harrastaa seksiä? Enkö koskaan saa perhettä?
"Kyllä sinulla olisi ottajia"
"Olisit jollekin melkoinen saalis"
"Kyllä sinä vielä löydät jonkun"
"Kaikille on joku jossain"
Niinpä- lueskelenhuvinvuoksi
Veit sanat suustani. 37n
- saavamies
Eiköhän tuo kaikki ole ihan luonnollista ja tavallista mitä koet. Onhan nykyään helppo harrastella tuota seksiä irtosuhteissa tai vielä helpommin ihan nettipornon parissa. Kuulostaakin, että sinua kiinnostaisi enemmän lähinnä omien seksihalujesi tyydyttäminen. Ethän oikein kuvannut mitään sellaista asiaa, mikä voisi vain parisuhteessa tapahtua. Eli kannattaa alkaa siis panostaa sen oman seksuaalisuutensa toteuttamiseen niiden nuorten naisten kanssa, jotka koet kiihottaviksi siihen tarpeeseen. Sitten kun olet valmis rakentamaan parisuhdetta, voit siirtyä siihen. Parisuhteen rakentaminen on työlästä, siinä pitää tutustua toiseen ja olla toisesta kiinnostunut. Lisäksi parisuhdetta pitää hoitaa nykyisin. Menetetyn nuoruuden haikaileminen taas on aivan turhaa, ei se sillä palaa. Onnea nuoren naisen seksikumppaniksi löytämiseen aloittajalle.
- ExPUA
Tuo on täysin hyväksyttävää ja luonnollista.
MAT pitää piakkansa.
Ja sinun pitäisikin ymmärtää, että sinulla on vasta nyt ne parhaat vuodet menossa, joten suositttelisin koittamaan että mihin saakka pääset näiden nuorten naisten kanssa.
Ehkä suurin ongelma heidän kanssaan voi olla se sama syy, mikä saa heidät tulemaan sinulle.
Heidän kaveripiirinsä, voi olla epäkypsää ja on vaikea päästä samalle asteelle siellä olevien lippalakkisten finninaamajätkien kanssa, aivan kuten nämä nuoret naiset voivat suosia ennemmin kypsän ja aidon miehen seuraa, ennemmin kuin näiden teinpoikien.
On femakkojen ja muiden kurppien juoni yrittää siirtää oma ikäkriisinsä, ja MAT-fakta sinun niskoillesi, jotta joutuisit jonkun kurpan aisuriksi ja nuolemaan tämän mällipillua. Siihen älä kuule ala.- SuonsilmästäTuliPukki
mitähän mahtaa tarkoittaa: "On femakkojen ja muiden kurppien juoni yrittää siirtää oma ikäkriisinsä, ja MAT-fakta sinun niskoillesi" siis tuo MAT-fakta sinun niskoillesi kohta? mitä se tarkoittaa?
- henkilöhyökkäystakaisin
Sivusta palstaa kuukausia havainnoineena olen tullut siihen tulokseen että palstan miehillä on järjetön ikäkriisi, naisilla ei niinkään. Miehet täällä vouhkaavat MATn perään ja puolesta ja luovat pahaa oloa kanssapalstamiehille, eivät naiset. Naiset eivät välitä MAT tuon taivaallista koska se on puutteellinen eikä toimi käytännössä. MAT ei juurikaan näy tavallisen nelikymppisen naisen elämässä, kaikki naiset kun ei muutenkaan elä miesten huomion tai muutenkaan miesten kautta.
Ehkä autistisilla, sosio- ja psykopaateilla ja muilla tunnevammaisilla sekä kaltaisillasi alatyylin häiriköillä toimii tuo mat lohduntuojana jotta voi kuluttaa elämänsä ventovieraita haukkuen ja palstalla kituutellen päivästä toiseen. - eikäynythaukutaan
Kaikkein kauheinta näille tääl olis et ne rakastuis tuikitavalliseen ikäiseensä naiseen ja et ne sais vastarakkautta! Ei käy! Kivempi haukkua naisia törkein sanankääntein ja valittaa 24/7 ja haaveksia tavoittamattomista nuorista kaunokaisista! Turvallista tietokoneen kautta elettyä haaveelämää!
- ExPUA
SuonsilmästäTuliPukki kirjoitti:
mitähän mahtaa tarkoittaa: "On femakkojen ja muiden kurppien juoni yrittää siirtää oma ikäkriisinsä, ja MAT-fakta sinun niskoillesi" siis tuo MAT-fakta sinun niskoillesi kohta? mitä se tarkoittaa?
Se meinaa sitä, että kurpat pelkäävät että miehet tajuavat voivansa saada nuorempia naisia, eikä heidän tarvitse kestää näitä "juoksunsa juosseita" mätisäkkejä. Siksi heille on tärkeää uskotella, että se samat MAT:n ikäkriisi, mikä koskee naista, koskee myös miestäkin. Nainen on kiero paskahousu.
- ExPUA
henkilöhyökkäystakaisin kirjoitti:
Sivusta palstaa kuukausia havainnoineena olen tullut siihen tulokseen että palstan miehillä on järjetön ikäkriisi, naisilla ei niinkään. Miehet täällä vouhkaavat MATn perään ja puolesta ja luovat pahaa oloa kanssapalstamiehille, eivät naiset. Naiset eivät välitä MAT tuon taivaallista koska se on puutteellinen eikä toimi käytännössä. MAT ei juurikaan näy tavallisen nelikymppisen naisen elämässä, kaikki naiset kun ei muutenkaan elä miesten huomion tai muutenkaan miesten kautta.
Ehkä autistisilla, sosio- ja psykopaateilla ja muilla tunnevammaisilla sekä kaltaisillasi alatyylin häiriköillä toimii tuo mat lohduntuojana jotta voi kuluttaa elämänsä ventovieraita haukkuen ja palstalla kituutellen päivästä toiseen."Itte oot!" Juurihan tässä sanottiin, että naisilla on se ikäkriisi johtuen laskevasta MA:sta.
Ne ovat naiset jotka ovat täällä raivon partaalla kun asia otetaan puheeksi, ja he yrittävät todistella miehille, että "jos me emme kelpaa enää panorinkiin, niin tekään ette saa nuorta naista". Se on täyttä hevonpaskaa se.
Jos se taas olisi miehillä, se vain todistaa sen toteen mitä sanon, että naiset yrittää siirtää ikäkriisinsä.
Ja koska lähdin henkilökohtaisuuksiinm, niin teen sitten minäkin niin:
Minkä ikäinen sinä olet ja miten moni on nussinut karvalaukkuasi? - noethänsämitäätajuakuite
MATn mukaan miehille ei riitä naisia ja miehet vastentahtoisesti yksin..
MAT siis huuhaata, myönnät sen!
Mistäs muuten luulet että niitä väh 10v nuorempia naisia riittää joka ukolle kun naisia muutenkin syntyy vähemmän?
Naisilla ei ole ikäkriisiä koska he eivät hauku ikäisiään miehiä täällä, miehillä on. Jos pitää kuorossa haukkua omanikäisiä naisia on itsellä niin jumalattoman paha olla itsensä ja ikänsä kanssa, ja ihan selkeä kriisi. - ExPUA
eikäynythaukutaan kirjoitti:
Kaikkein kauheinta näille tääl olis et ne rakastuis tuikitavalliseen ikäiseensä naiseen ja et ne sais vastarakkautta! Ei käy! Kivempi haukkua naisia törkein sanankääntein ja valittaa 24/7 ja haaveksia tavoittamattomista nuorista kaunokaisista! Turvallista tietokoneen kautta elettyä haaveelämää!
Nainen on se, jolle on elämän hirvein asia rakastua tasoiseensa mieheen, jota ei voi riistää millään tavoin.
Miehet ovat sinkkuja tämän hypergamian vuoksi. Niin myös naiset itsekin, jotka maksavat siitä hinnan kurppautumalla, ja huomaamalla että nirsous kääntyy itseään vastaan. Ja me tiedämme: he ansaitsevat sen. - ExPUA
noethänsämitäätajuakuite kirjoitti:
MATn mukaan miehille ei riitä naisia ja miehet vastentahtoisesti yksin..
MAT siis huuhaata, myönnät sen!
Mistäs muuten luulet että niitä väh 10v nuorempia naisia riittää joka ukolle kun naisia muutenkin syntyy vähemmän?
Naisilla ei ole ikäkriisiä koska he eivät hauku ikäisiään miehiä täällä, miehillä on. Jos pitää kuorossa haukkua omanikäisiä naisia on itsellä niin jumalattoman paha olla itsensä ja ikänsä kanssa, ja ihan selkeä kriisi."MAT siis huuhaata, myönnät sen!"
Missä olen tälläistä sanonut? Miksi yrität valehdella?
"Mistäs muuten luulet että niitä väh 10v nuorempia naisia riittää joka ukolle kun naisia muutenkin syntyy vähemmän?"
Mistäs sinä luulet, että niitä 1-10% määrän olevia ytmejä riittää 100% naisia?
"Naisilla ei ole ikäkriisiä koska he eivät hauku ikäisiään miehiä täällä, miehillä on. "
Tuo oli aivan suora valhe. Taas.
Naiset yrittävät projisoida omaa kurppautumistaan miehiin, ja uskotella että se on myös miesten ongelma.
Sitten ämmien paskahousuiseeen tapaan alkaa itkeminen, kun heille kerrotaan miten asia oikeasti on. - vastausexpualle
ExPUA kirjoitti:
"Itte oot!" Juurihan tässä sanottiin, että naisilla on se ikäkriisi johtuen laskevasta MA:sta.
Ne ovat naiset jotka ovat täällä raivon partaalla kun asia otetaan puheeksi, ja he yrittävät todistella miehille, että "jos me emme kelpaa enää panorinkiin, niin tekään ette saa nuorta naista". Se on täyttä hevonpaskaa se.
Jos se taas olisi miehillä, se vain todistaa sen toteen mitä sanon, että naiset yrittää siirtää ikäkriisinsä.
Ja koska lähdin henkilökohtaisuuksiinm, niin teen sitten minäkin niin:
Minkä ikäinen sinä olet ja miten moni on nussinut karvalaukkuasi?36, koskaan en ole seksiä harrastanut. Tuskin tulen harrastamaankaan koska selväpäisiä ja siistisuisia oikeasti kunnollisia miehiä ei tunnu löytyvän sitten millään.
Sinä haukut täällä naisia kauhein, iljettävin sanankääntein joka kerta kun palstalla käyn. Vaikutat sivusta todella tasapainottomalta ja onnelttomalta(toki se ei minun elämääni liikuta). koeta nyt kestää edes yksi suht siistisanainen arvostelu.
Ja ei, minulla ei ole ikäkriisiä. Minä vanhenen enemmän kuin mielelläni. Saanpahan kaikkein ällöimmät seksistalkkerit sun muut vonkamiehet pois ympäriltäni. Elämässä on paljon muutakin kuin se miltä ihminen näyttää. En ole koskaan piitannut ulkonäön palvonnasta enkä pinnallisista arvoista muutenkaan, en edes nuorena. - mitäihmettäoletseko
ExPUA kirjoitti:
"MAT siis huuhaata, myönnät sen!"
"Mistäs muuten luulet että niitä väh 10v nuorempia naisia riittää joka ukolle kun naisia muutenkin syntyy vähemmän?"
"Naisilla ei ole ikäkriisiä koska he eivät hauku ikäisiään miehiä täällä, miehillä on. "
Naiset yrittävät projisoida omaa kurppautumistaan miehiin, ja uskotella että se on myös miesten ongelma.
Sitten ämmien paskahousuiseeen tapaan alkaa itkeminen, kun heille kerrotaan miten asia oikeasti on.MATn mukaan miehille ei riitä naisia ja miehet vastentahtoisesti yksin. Siis huolisivat MATn mukaan myös omanikäisensä naisen.
Sinä kumoat tämän sanoen että miehet voisivat saada huomattavasti nuorempia naisia! - mitäihmettäää
ExPUA kirjoitti:
Nainen on se, jolle on elämän hirvein asia rakastua tasoiseensa mieheen, jota ei voi riistää millään tavoin.
Miehet ovat sinkkuja tämän hypergamian vuoksi. Niin myös naiset itsekin, jotka maksavat siitä hinnan kurppautumalla, ja huomaamalla että nirsous kääntyy itseään vastaan. Ja me tiedämme: he ansaitsevat sen.Eli annat ymmärtää ettei naisen edes kannata rakastua tasoisensa mieheen(koska ilmeisesti mies ei välitä tarpeeksi tai vaihtaa ilmeisesti siihen nuorempaan koska pystyy siihen, eikö vain?..tästä oli toisessa viesteissäsi..en vaan ymmärrä mitä riistoa on siinä että tahtoisi toisen välittävän oikeasti eikä lähtevän heti paremman helman matkaan) vaan ennemmin olla sinkkuna ja harrastaa kevyempiä juttuja parempitasoisten miesten kanssa. jos sinäkin olet tuota mieltä niin miksi naiset eivät saisi tuota tosiasiaa tajuta ja elää sitten parhaalla mahdollisella tavalla?
- kiitospaljonexpua
ExPUA kirjoitti:
"MAT siis huuhaata, myönnät sen!"
Sitten ämmien paskahousuiseeen tapaan alkaa itkeminen, kun heille kerrotaan miten asia oikeasti on.Mitä itkemistä on siinä että huomaa MATn järjettömyyden. Jos naisen ei edes kannata seurustella omanlaisensa miehen kanssa koska tulee kuitenkin vaihdettavaksi nuorempaan ja kauniimpaan(koska kukaan ei pysy nuorena ja kauniina ikuisesti, ei edes se vaihdettu versio) koska mies kuin mies pystyy vaihtamaan nuorempaan koska saa nuorempia naisia(ei siis ole olemassa vastentahtoisesti yksin olevia miehiä). Niin miehillähän se seksuaalinen valta on eikä naisilla. MAT on siis kumottu, kiitos expua sinulle tästä.
Luin MATn vuoria sitten ja mielestäni se oli puutteellinen juuri tämän asian vuoksi ja ajattelin silloinkin että miehet ovat vain niin kovin nirsoja ja yrittävät laittaa nirsoilunsa naisten syyksi. Asia ei siis ole näin koska vanhempikin mies saa nuorempaa naista niin halutessaan, tavallisille samanikäisille naisille ei riitä miehiä. Eli tässä olisi naistutkijalla paikka korjata koko mat. - vakavajuttu
Miesten hypergamiasta kyse! Suomalaisten väkiluku laskee ja sinkkutalouden lisääntyvät vuosi vuodelta!
- huhmitämenoa
On femakkojen ja muiden kurppien juoni yrittää siirtää oma ikäkriisinsä, ja MAT-fakta sinun niskoillesi, jotta joutuisit jonkun kurpan aisuriksi ja nuolemaan tämän mällipillua. Siihen älä kuule ala.
Eli MAT ei pidä paikkansa? Miehet eivät siis vastentahtoisesti sinkkuina vaan nirsouttaan? Miehillä on siis vara valita ja olla valitsematta kurppaa koska saavat nuorempiakin. Naisten ikäkriisien vuoksi miehet yksin? Miehet aivoperstävissä kurppien taholta, miehet niin heikkopäisiä?
Nyt siis ilosanomaa kuuluttamaan: miehet vapautukaa kurppien ikeen alta, kaikki saavat nuorempia naisia kunhan vaan vaivautuvat hakemaan!
Oikea ongelma on siis :Mistä ihmeestä jokaiselle miehelle parikymppisiä tyttöjä? Ja siis myös kymmenen vuoden päästä tapahtuvaan puolison vaihtoon tarvitaan monta kertaa niin paljon parikymppisiä tyttöjä jotta jokaiselle riittää oma. Mitä tehdään päälle kolmekymppisille naisille?
- mmkppppp
Miksiköhän suomessa jo nelikymppisinä ollaan kuin ehtoopuolella, vissiin turhan helppo ja laiska elämä kuluttaa.
- raipefgh
Miten niin pitäisi ottaa samanikäinen?
Ainakin itse panin viimeviikonloppuna 10vuotta nuorempaa ja haluais ottaa uusiks piakkoin.
Ainakin ite saan 23vuotiaasta ylöspäin..ja 27:aa on jo tosi paljon tarjolla tuon ikäiselle.
Annat vaan ymmärtää, että oot kokenu, niin ei ole mitään ongelmaa ja sängyssä ne himot herää vaikka olis rumenpikin..Se on jännä juttu kun laitat sormen pilluun, niin jo rupes himot heräämään, vaikka muuten ei mitään mielenkiintoa häntä kohtaan olisikaan.- hyi.olkoon
Oletpa kuvottava.
- MukavaKuulla
Kiva että teille miehille kelpaa ne rumatkin koska muut ette saakaan :)
- raipefgh
MukavaKuulla kirjoitti:
Tottakait kelpaa seksiin kaikenlaiset naiset......Rakastan kaikkia naisia yksilöinä ja ihmisinä ja sitä kaikkea kivaa mitä me voidaankaan yhdessä tehdä. Minusta olisi perin hullua rajoittaa elämäänsä johonkin tiettyyn ikäryhmään tai ulkonäköön. Järvi ei kulu soutamalla ja minä tykkään meloa...Siksi minä nautinkin elämästä ja vapaudesta, kun en ole järin ahdasmielinen.
- Naisasialooseri
MukavaKuulla kirjoitti:
Kuinka niin"ne"rumat? Sinähän olet ruma itsekin. Ja niin ovat myös kauniit naiset muutaman vuoden päästä.
- HomoSabiens
Voisihan sitä seurustella mutta naiset ei tiedä mitä ne tahtoo. Ensin ne on kiinnostuneita ja sitten seuraavalla viikolla niillä on joku räkänaama puliukko kainalossa. Sitten ne soittaa että se oli erehdys. Minä en kiinnostu sitten mistään jakareista.
- diibsyli
Hypergamia jyllää. Ehkä toi mies oliskin parempi, mä otankin sen! :D
diibsyli kirjoitti:
Hypergamia jyllää. Ehkä toi mies oliskin parempi, mä otankin sen! :D
Nainen valitsee räkänaama-puliukon = hypergamiaa?
Olette te sekaisin! :DDD
- Voihyvänenaika_____
Eli olet sinkku vain siksi koska sinulle ei kelpaa omanikäinen nainen. Pääsisit sinkkuudestasi eroon ihan milloin haluaisit mutta et viitsi tehdä asian eteen mitään. Sitten palstalla miehet valittaa miten naiset on muka nirsoja vaikka ovat itse sellaisia.
- MATonroskaa
En ole ikinä uskonutkaan että olisi olemassa miehiä jotka eivät löydä kumppania. On vain ja ainoastaan niitä miehiä joille ei kelpaa omanlainen ja omnaikäinen kumppani. MAT on kumottu pelkkää palstaa seurailemalla. Sen vuoksi MAT ei koskaan tunnustettu tieteellisesti koska siinä on niin paljpn järjettömyyttä mukana kuin että mies ei saa naista. Mies ei huoli omantasoista naista ja jää siksi yksin.
MATonroskaa kirjoitti:
En ole ikinä uskonutkaan että olisi olemassa miehiä jotka eivät löydä kumppania. On vain ja ainoastaan niitä miehiä joille ei kelpaa omanlainen ja omnaikäinen kumppani. MAT on kumottu pelkkää palstaa seurailemalla. Sen vuoksi MAT ei koskaan tunnustettu tieteellisesti koska siinä on niin paljpn järjettömyyttä mukana kuin että mies ei saa naista. Mies ei huoli omantasoista naista ja jää siksi yksin.
MAT on totta. Minulle olisi aina kelvannut omantasoinen nainen. Mutta en ole kelvannut naisille. Yksinhuoltajalle olisin kelvannut. Älä yritä jauhaa paskaa.
- oletktm
Yksinhuoltaja on siis tasoasi, miksi nirsoilit, et ole vastentahtoisesti sinkku kun kerran olisit saanut naisen. Häpeä. Täällä paljon miehiä jotka eivät saa ketään.
- funaswtf
super-atm kirjoitti:
MAT on totta. Minulle olisi aina kelvannut omantasoinen nainen. Mutta en ole kelvannut naisille. Yksinhuoltajalle olisin kelvannut. Älä yritä jauhaa paskaa.
Onnittelut, et ole enää atm. Olet vain nirso mies :)
funaswtf kirjoitti:
Onnittelut, et ole enää atm. Olet vain nirso mies :)
Olen atm. Moni mies saisi lähibaarista sen n. 60-v rappionaisen. Jos ei sellainen kelpaa, niin on edelleen atm.
- Naisasialooseri
oletktm kirjoitti:
Yksinhuoltaja on siis tasoasi, miksi nirsoilit, et ole vastentahtoisesti sinkku kun kerran olisit saanut naisen. Häpeä. Täällä paljon miehiä jotka eivät saa ketään.
Ei ole jos mies ei itsekään ole yh. Ei ole mitään nirsoilua, kyse on vain siitä että naisille ei kelpaa tasoisensa miehet.
- Herra35
Hei ihmiset. Te ootte hirmu katkeria ja suututte pienimmistäkin asioista. Älkää lähtekö provosointeihin mukaan, jokanen on kaunis omalla tavallaan, elämän tilanteesta tai sukupuolesta riippumatta.
- nainen38_
En etsimmällä hae kumppania, mutta pidän kyllä silmät ja korvat auki. Tulee kohdalle jos on tullakseen.
Eli niin kuin naiset yleensäkin, passiivisesti odotat että joku komea mies lähestyisi sinua. Ja jos sitä ei tapahdu, niin olet ilmeisesti mielummin sinkku.
- unnunnuu
super-atm kirjoitti:
Eli niin kuin naiset yleensäkin, passiivisesti odotat että joku komea mies lähestyisi sinua. Ja jos sitä ei tapahdu, niin olet ilmeisesti mielummin sinkku.
Mitä naisen sitten pitäisi tehdä? Tyrkyttää itseään kaikkialla?
Aloitteen tekeminen on naiselle aina vielä miehiä vaikeampaa koska naiselta odotetaan siveämpää käyttäytymistä, itsensä tarjoaminen ei sitä ole. unnunnuu kirjoitti:
Mitä naisen sitten pitäisi tehdä? Tyrkyttää itseään kaikkialla?
Aloitteen tekeminen on naiselle aina vielä miehiä vaikeampaa koska naiselta odotetaan siveämpää käyttäytymistä, itsensä tarjoaminen ei sitä ole."Mitä naisen sitten pitäisi tehdä? Tyrkyttää itseään kaikkialla?"
Tyrkytä jos tahdot. Tyhmää liioitella ja käyttää tässä yhteydessä sanaa tyrkyttäminen. Naisten kannattaa mennä ihan tavallisesti juttelemaan miehille eri paikoissa ja tilanteissa, ei se tyrkyttämistä ole. Samoin nettitreffeillä olisi ihan suotavaa että naiset tekisivät aloitteita myös muille kuin niille parhaille miehille, esimerkisi tasoisilleen miehille, eikä vaan passiivisesti odottaa että joku ytm tekee aloitteen.
"Aloitteen tekeminen on naiselle aina vielä miehiä vaikeampaa koska naiselta odotetaan siveämpää käyttäytymistä, itsensä tarjoaminen ei sitä ole."
Aika huono perustelu. Aloitteen tekeminen ei ole sen vaikeampaa naiselle kuin miehellekään. En ole koskaan kuullut että naisilta odotettaisiin jotenkin siveämpää aloitteen tekoa, mitä ihmettä tämä nyt sitten tarkoittaakaan. Tuo itsensä tarjoaminen nyt oli sinun provosoiva ja tyhmä kärjistys. Jokainen päättää itse miten lähestyy, siveästi, tyrkyttämällä tai jopa jollain muulla tavalla.
- toinen_yli_30v_mies
Itsellä jäi myös kokemukset hankkimatta nuorena ja nyt olen samassa tilanteessa. En missään tapauksessa kuitenkaan koe että olisin voinut elää toisella tavalla. Nuorena ei riittänyt ulkonäkö eikä itsetunto naisiin tutustumiseen. Ei kyllä taida riittää vieläkään. Olen hyvin itsekriittinen kaikilla osa-alueilla. En myöskään pidä 30 naisista ja erityisesti heidän tyypillisesti suuri mieskokemus on häiritsevää. Monilla on jo yksi avioero takana tässä vaiheessa, poikaystäviä ja yhden yön suhteita on vaikka kuinka paljon. Minun on tätä vaikea ymmärtää, koska en ole itse edes koskaan rakastunut. Miten naiset voivat löytää poikaystäviä yksi toisensa perään?
Olen myös aikuisena ihmetellyt kuinka harvinaista on olla sinkku, kokemattomuudesta puhumattakaan. Työelämässä esim. käytännössä kaikki ovat pariutuneet, vaikka tilastot ja media vouhottaa valtavista sinkkuarmeijoista. Kokemattomuutta joutuu myös peittelemään tarkasti. Käytännössä joudun siis valehtelemaan ja feikkaamaan sosiaalisissa tilanteissa. Kokemattomana tuntee myös jollain tavalla elävänsä toisenlaisessa maailmassa kuin ns. normaalit ihmiset. Olen huomannut että minua usein ärsyttää muut ihmiset ja joudun peittelemään vihan tunteita jopa työelämässä.- Naisasialooseri
Kuullostaapa tutulta. Ihan kuin minun kirjoittamani.
- vanhapiika78
Kuulosti tosi tutulta. Juuri tuo eri maailmassa eläminen ja siitä kumpuava ihmisviha, jos niin voi sanoa. Varsinkin viime vuosina on tuntunut siltä, että koska kerran en kuulu joukkoon, haluaisin sitten maksimoida sen yksinoloni. Onko sulla sellasia fiiliksiä?
Jäädä töistä pois ja muuttaa keskelle metsää. Silloin ei ainakaan tarvitsisi feikata koko ajan ja nähdä vastakkaista sukupuolta töissä ym, pois silmistä pois mielestä.
Harmi vaan kun ei ole varaa sellaiseen erakoitumiseen, joten joutuu vaan jumittamaan kahden maailman välissä.
Myös on harmi kun ei tällaiset 30 naiset kelpaa kellekään, olisi ollut kiva jutella enempikin näistä, mutta minähän olen jo vanhapiika jonka junasta kuuluu enää kaukainen pillin ujellus. vanhapiika78 kirjoitti:
Kuulosti tosi tutulta. Juuri tuo eri maailmassa eläminen ja siitä kumpuava ihmisviha, jos niin voi sanoa. Varsinkin viime vuosina on tuntunut siltä, että koska kerran en kuulu joukkoon, haluaisin sitten maksimoida sen yksinoloni. Onko sulla sellasia fiiliksiä?
Jäädä töistä pois ja muuttaa keskelle metsää. Silloin ei ainakaan tarvitsisi feikata koko ajan ja nähdä vastakkaista sukupuolta töissä ym, pois silmistä pois mielestä.
Harmi vaan kun ei ole varaa sellaiseen erakoitumiseen, joten joutuu vaan jumittamaan kahden maailman välissä.
Myös on harmi kun ei tällaiset 30 naiset kelpaa kellekään, olisi ollut kiva jutella enempikin näistä, mutta minähän olen jo vanhapiika jonka junasta kuuluu enää kaukainen pillin ujellus."Myös on harmi kun ei tällaiset 30 naiset kelpaa kellekään, olisi ollut kiva jutella enempikin näistä, mutta minähän olen jo vanhapiika jonka junasta kuuluu enää kaukainen pillin ujellus."
Miksi olet nirsoillut noin vanhaksi asti? Olisit nuorempana kelpuuttanut itsellesi tasoisesi miehen, niin ei tarvitsisi vanhana itkeä omaa ikää.- vanhapiika78
super-atm kirjoitti:
"Myös on harmi kun ei tällaiset 30 naiset kelpaa kellekään, olisi ollut kiva jutella enempikin näistä, mutta minähän olen jo vanhapiika jonka junasta kuuluu enää kaukainen pillin ujellus."
Miksi olet nirsoillut noin vanhaksi asti? Olisit nuorempana kelpuuttanut itsellesi tasoisesi miehen, niin ei tarvitsisi vanhana itkeä omaa ikää.Kyllä se nirsoilemaan pistää kun ainoat minut huomaavat miehet ovat olleet varattuja tai vanhoja ukkoja. Miten itse olisit toiminut, olisitko ottanut varatun? En halua loukata ketään.
Kiva kun olen toiminut "oikein" ja olen silti se paskapää, naista haukutaan aina tällä palstalla, teki se mitä tahansa tai on elänyt minkälaisen elämän tahansa.
Aina haukutte että naiset antaa liikaa lettua ympäriinsä, mutta niin haukutte meidätkin jotka ei olla niin tehty!
Mies on aina ressukka uhri.
Miksi yksinjäänyt mies sitten saa nirsoilla naisen iästä? Oman ikäinen ei kelpaa vaan vanha äijä haluaa jonkun kakaran.
Ihan samalla tavalla te miehetkin nirsoilette, ette tekään huomaa tasoisianne naisia vaan ne itseänne nuoremmat tyrkkybimbot.
Pitää olla tosi kaunis, mutta silti mahdollisimman vähän käytetty.
Nykyään on 15 vuotiailla tytöilläkin enemmän kokemusta kuin esmes mulla, joten ei kannata pelkästään iän varaan laskea. vanhapiika78 kirjoitti:
Kyllä se nirsoilemaan pistää kun ainoat minut huomaavat miehet ovat olleet varattuja tai vanhoja ukkoja. Miten itse olisit toiminut, olisitko ottanut varatun? En halua loukata ketään.
Kiva kun olen toiminut "oikein" ja olen silti se paskapää, naista haukutaan aina tällä palstalla, teki se mitä tahansa tai on elänyt minkälaisen elämän tahansa.
Aina haukutte että naiset antaa liikaa lettua ympäriinsä, mutta niin haukutte meidätkin jotka ei olla niin tehty!
Mies on aina ressukka uhri.
Miksi yksinjäänyt mies sitten saa nirsoilla naisen iästä? Oman ikäinen ei kelpaa vaan vanha äijä haluaa jonkun kakaran.
Ihan samalla tavalla te miehetkin nirsoilette, ette tekään huomaa tasoisianne naisia vaan ne itseänne nuoremmat tyrkkybimbot.
Pitää olla tosi kaunis, mutta silti mahdollisimman vähän käytetty.
Nykyään on 15 vuotiailla tytöilläkin enemmän kokemusta kuin esmes mulla, joten ei kannata pelkästään iän varaan laskea."Kyllä se nirsoilemaan pistää kun ainoat minut huomaavat miehet ovat olleet varattuja tai vanhoja ukkoja. Miten itse olisit toiminut, olisitko ottanut varatun? En halua loukata ketään."
En tahdo varattua naista. Jos nimimerkkisi viittaa syntymävuoteen, niin olet ehkä huomannut että et ole itsekään enää mikään nuori nainen.
"Kiva kun olen toiminut "oikein" ja olen silti se paskapää, naista haukutaan aina tällä palstalla, teki se mitä tahansa tai on elänyt minkälaisen elämän tahansa."
En ole sinua paskapääksi haukkunut.
"Aina haukutte että naiset antaa liikaa lettua ympäriinsä, mutta niin haukutte meidätkin jotka ei olla niin tehty!"
Haukun niitä naisia, jotka eivät ole minulle vuosien varrella antaneet. Itselläni on ollut suuri tarve seksiin ja parisuhteeseen. Jos nainen tässä vaiheessa minusta kiinnostuu, niin se laittaa kyllä miettimään, että miksi en aikaisemmin kelvannut. Joillekin yksinhuoltajille kelpaan, ja heillä syynä on se, että tahtovat vain lapsilleen ja ehkä itselleenkin elättäjän.
"Mies on aina ressukka uhri."
Ei aina ole, jos on esim. ytm. Uhri ehkä olen, mutta en ressukka vaikka niin yritätkin väittää.
"Miksi yksinjäänyt mies sitten saa nirsoilla naisen iästä? Oman ikäinen ei kelpaa vaan vanha äijä haluaa jonkun kakaran."
Ei nainen ole kakara jos on esim. 20 vuotias. Lapsia sanotaan kakaroiksi ja aika harva mies varmaan kuitenkaan haluaa lapsen kanssa seurustella. Kyllä minulle ainakin kelpaa ikäiseni nainen. Mutta aisuriksi en aio ryhtyä. On täysin eri asia seurustella tasa-arvoisessa suhteessa ikäisensä naisen kanssa, kuin olla aisuri.
"Ihan samalla tavalla te miehetkin nirsoilette, ette tekään huomaa tasoisianne naisia vaan ne itseänne nuoremmat tyrkkybimbot."
Älä puhu bullshit. Minä ainkakin huomaan molemmat, enkä nirsoile.
"Pitää olla tosi kaunis, mutta silti mahdollisimman vähän käytetty."
Ei tarvitse olla kaunis. Naiset ylpeilee sillä että ovat kokeneita. Mitä hyötyä siitä minulle on? Ei ne kokemukset sitä naista ainakaan mitenkään paremmaksi tee. Jos minä puolestani olen naista kokemattomampi, niin nainen pitää sitä huonona asiana, koska tuntee itsensä silloin lutkaksi.
"Nykyään on 15 vuotiailla tytöilläkin enemmän kokemusta kuin esmes mulla, joten ei kannata pelkästään iän varaan laskea."
Poikkeus vahvistaa säännön.
- ätmi77
Oman ikäiset naiset ovat ihan hyvän näköisiä jos ovat hoikkia.
- funaswtf
Ihan hyväkin että aloittaja on jäänyt ilman, sillä kuka nyt haluaisi omakseen miehen, joka ei kiinnostu hänestä enää parasta ennen -päivän jälkeen? Naisilla voi olla seksuaaliset halut korkeimmillaan vasta neljäkymppisenä.
- Äläpälannistuny
No, en mä nyt tiedä.
Samat fiilikset kuule aloittaja vaikka jotain suhdetta takanakin (ei mitään vakavaa tosin eikä niin paljon kokemusta kuin "pitäisi" olla).
Oman ikäiset naiset tuntuvat usein järkyttävän vanhoilta ja osa naisista on toisaalta järkyttynyt kun kuulevat että olen heidän ikäisensä.
Ei sille mahda mitään että on "nuorekkaat" geenit. :D
Ei minuakaan kiehdo samanikäiset eikä vanhemmat ja suurin syy tähän on että olen todennut ajan saatossa että edes ne kypsältä ja fiksulta vaikuttavat naiset noissa iässä eivät ole sen kypsempiä ja fiksumpia kuin nuoremmat naiset joten miksei valita sitten nuorempaa naista?
Lisäksi olen törmännyt naisten loputtomiin kriteereihin, odotuksiin parisuhteelta ja elämältä toisen kanssa sekä vaatimuksiin että nuoremmilla naisilla nuokin tuntuvat olevan itseasiassa paljon höllemmät ja rennommat.
Sitten on tietysti se kokemusero että en tahdo nyt ihan joka paikan höyläpenkkiä itselleni.
Ikävää, mut totta.
Nyt täytyisi vain jaksaa bongata noista nuoremmista se tarpeeksi fiksu ehdokas. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241