Eivät nämä nykynaiset ole enää juhlaansa ansainneet moraalittoman panorinkelielämänsä ja feminismin myrkyttämän ajatusmaailmansa vuoksi. Naisten sijaan voitaisiinkin muistaa meitä kunnollisia ja kilttejä miehiä, jotka eivät kenellekään kelpaa ja jotka syrjäytyvät helposti yhteiskunnan oravanpyörästä.
Naistenpäivä voitaisiin poistaa
21
<50
Vastaukset
- Kannatan
Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
MGTOW kirjoitti:
Voi juma mikä logiikka..... 8-0
Sellaista aivopierua, että kaasunaamareita täytyy käyttää.
- Skdnskdn
Yksinäisten miesten päivä ehdottomasti!!! Sillon sais huorilta hyvillä tarjouksilla jne..
- 1210
Ai sais vai? Oletko varma?
- KissaPöydälle
Aina tätä samaa schaibaa..
Ottakaa hyvät miehet vastuu elämästänne ja lopettakaa naisten syyllistämien siitä,
että teillä menee muka niin huonosti.- valinta.on.naisten
Olen hoitanut omat asiani kuntoon. Naista en voi itselleni pakottaa, koska se olisi laitonta ja moraalitonta. Syyllistän siis jatkossakin naisia naisettomuudestani, koska se on naisten valinta.
- 211
valinta.on.naisten kirjoitti:
Olen hoitanut omat asiani kuntoon. Naista en voi itselleni pakottaa, koska se olisi laitonta ja moraalitonta. Syyllistän siis jatkossakin naisia naisettomuudestani, koska se on naisten valinta.
Uhriutuminen on niin helppoa ja kivaa.
- Ex__PUA
211 kirjoitti:
Uhriutuminen on niin helppoa ja kivaa.
Kysy vaikka femakoilta.
- aikuisten.oikeesti
super-atm kirjoitti:
Miksi pitää olla naistenpäivä?
Se on ihan kauppiaita ajatellen tehty heidän nimikko päivänsä. (kassakone kilisee!)
Ihan "jonninjoutava kuin kissan ristiäiset" kukkakauppiaat ja makeisteollisuus kiittää: emon tuhahdus kyseisestä päivästä, kun toivotin hänelle hyvää naistenpäivää!
Olen siitä asiasta aivan samaa mieltä. aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Se on ihan kauppiaita ajatellen tehty heidän nimikko päivänsä. (kassakone kilisee!)
Ihan "jonninjoutava kuin kissan ristiäiset" kukkakauppiaat ja makeisteollisuus kiittää: emon tuhahdus kyseisestä päivästä, kun toivotin hänelle hyvää naistenpäivää!
Olen siitä asiasta aivan samaa mieltä.Yksi syy tuokin varmasti on. Miksi ei sitten vietetä miestenpäivää samalla tavalla, jos kauppiaita varten tuollaiset päivät on keksitty?
- aikuisten.oikeesti
super-atm kirjoitti:
Yksi syy tuokin varmasti on. Miksi ei sitten vietetä miestenpäivää samalla tavalla, jos kauppiaita varten tuollaiset päivät on keksitty?
Mun puolesta sen päivän vois kyllä poistaa...tai siirtää vaikka miestenpäiväksi,
jos se saa miehet tyytyväisiksi!
Mä vietän ystävänpäivää helmikuussa ystävieni kanssa,
laitetaan nyyttikestit pystyyn.
Ei me lahjoja osteta silloin...kortti korkeintaan postitse sille bestikselle.
Ystävät kun on molemmista sukupuolista...niin se päivä on tasapuolinen!
Siks toiseks mä saatan antaa lahjan ihan mikä päivä tahansa ystävälle,
ei siihen mitään syytä tai päivää tarvita.
Nyt tein sienipiirakan kanttarelleist ja vien sen työkaverilleni,
kun lähden tästä illan juoksulenkille!
Pitää alkumatka tehdä kävellen piiraan kanssa, 1,5km.
- ätmel
Eihän naisilla ole enää mitään naiseutta, jota juhlistaa, joten moinen "juhlapäivä" on täysin turha. Vähimmillään päivä pitäisi muuttaa naiseuden muistopäiväksi, jolloin muisteltaisiin 50-lukua.
- Ikis__M
Juurikin noin. Muistopäivänä voisivat parisuhteessa olevat miehet viedä jokaisessa mahdollisessa välissä lahjoja vaativille feministilutkilleen risukimpun ja esiliinan jotta saisivat muitutuksen siitä millainen oikea nainen voisi olla.
- Naiset_keittiöön
Samaa mieltä! Feministikulttuuri on tuhonnut naiseuden, varmaan jos 20v nykynaiselta kysyisi että "mitäs ruokaa ajattelit kokata tänään?" vastaus olisi "ENKÄ VARMASTI KOKKAA mies tekee kaiken mä meen bilettääs ja jakamaan pillua!"
Huokaus.- ätmel
Juuri tuolla tavalla kaikki naiset aina vastaavat kaikkiin kysymyksiin.
- täti.ruskea
Vaikka olenkin nainen, minun puolestani kyseisen juhlapäivän voi aivan rauhassa poistaa, ei haittaa mitään. Ihan mukavaa naisenelämää vietän kun saan tavallisena arkena katsella kun perhe mutustaa tyytyväisenä pöydän ääressä äidin leipomuksia, voittaa mitkä tahansa pakkojuhlat mennen tullen.
- Virgin_bride_or_bust
Naistenpäivän sijasta pitäisi yleisen sukupuolimoraalin kohottamiseksi alkaa viettää Neitseiden päivää, juhlistaaksemme harvojen impeytensä säilyttäneiden kunniallisten neitojen hyvettä.
- 19vmelkeinnainen
Kannatan! Saisin lahjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1692683Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1042512- 1582199
Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi772100Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens32083EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1221918Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki571640Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241614Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1051607- 841281