Naistenpäivä voitaisiin poistaa

TällainenEhdotus

Eivät nämä nykynaiset ole enää juhlaansa ansainneet moraalittoman panorinkelielämänsä ja feminismin myrkyttämän ajatusmaailmansa vuoksi. Naisten sijaan voitaisiinkin muistaa meitä kunnollisia ja kilttejä miehiä, jotka eivät kenellekään kelpaa ja jotka syrjäytyvät helposti yhteiskunnan oravanpyörästä.

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannatan

Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

• Voi juma mikä logiikka..... 8-0

• MGTOW kirjoitti:

Voi juma mikä logiikka..... 8-0

Sellaista aivopierua, että kaasunaamareita täytyy käyttää.

• Skdnskdn

Yksinäisten miesten päivä ehdottomasti!!! Sillon sais huorilta hyvillä tarjouksilla jne..

• 1210

Ai sais vai? Oletko varma?

• KissaPöydälle

Aina tätä samaa schaibaa..
      Ottakaa hyvät miehet vastuu elämästänne ja lopettakaa naisten syyllistämien siitä,
      että teillä menee muka niin huonosti.

• Miksi pitää olla naistenpäivä?

• valinta.on.naisten

Olen hoitanut omat asiani kuntoon. Naista en voi itselleni pakottaa, koska se olisi laitonta ja moraalitonta. Syyllistän siis jatkossakin naisia naisettomuudestani, koska se on naisten valinta.

• 211
        valinta.on.naisten kirjoitti:

Olen hoitanut omat asiani kuntoon. Naista en voi itselleni pakottaa, koska se olisi laitonta ja moraalitonta. Syyllistän siis jatkossakin naisia naisettomuudestani, koska se on naisten valinta.

Uhriutuminen on niin helppoa ja kivaa.

• Ex__PUA
        211 kirjoitti:

Uhriutuminen on niin helppoa ja kivaa.

Kysy vaikka femakoilta.

• aikuisten.oikeesti
        super-atm kirjoitti:

Miksi pitää olla naistenpäivä?

Se on ihan kauppiaita ajatellen tehty heidän nimikko päivänsä. (kassakone kilisee!)
        Ihan "jonninjoutava kuin kissan ristiäiset" kukkakauppiaat ja makeisteollisuus kiittää: emon tuhahdus kyseisestä päivästä, kun toivotin hänelle hyvää naistenpäivää!
        Olen siitä asiasta aivan samaa mieltä.

• aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Se on ihan kauppiaita ajatellen tehty heidän nimikko päivänsä. (kassakone kilisee!)
        Ihan "jonninjoutava kuin kissan ristiäiset" kukkakauppiaat ja makeisteollisuus kiittää: emon tuhahdus kyseisestä päivästä, kun toivotin hänelle hyvää naistenpäivää!
        Olen siitä asiasta aivan samaa mieltä.

Yksi syy tuokin varmasti on. Miksi ei sitten vietetä miestenpäivää samalla tavalla, jos kauppiaita varten tuollaiset päivät on keksitty?

• aikuisten.oikeesti
        super-atm kirjoitti:

Yksi syy tuokin varmasti on. Miksi ei sitten vietetä miestenpäivää samalla tavalla, jos kauppiaita varten tuollaiset päivät on keksitty?

Mun puolesta sen päivän vois kyllä poistaa...tai siirtää vaikka miestenpäiväksi,
        jos se saa miehet tyytyväisiksi!
        Mä vietän ystävänpäivää helmikuussa ystävieni kanssa,
        laitetaan nyyttikestit pystyyn.
        Ei me lahjoja osteta silloin...kortti korkeintaan postitse sille bestikselle.
        Ystävät kun on molemmista sukupuolista...niin se päivä on tasapuolinen!
        Siks toiseks mä saatan antaa lahjan ihan mikä päivä tahansa ystävälle,
        ei siihen mitään syytä tai päivää tarvita.
        Nyt tein sienipiirakan kanttarelleist ja vien sen työkaverilleni,
        kun lähden tästä illan juoksulenkille!
        Pitää alkumatka tehdä kävellen piiraan kanssa, 1,5km.

• ätmel

Eihän naisilla ole enää mitään naiseutta, jota juhlistaa, joten moinen "juhlapäivä" on täysin turha. Vähimmillään päivä pitäisi muuttaa naiseuden muistopäiväksi, jolloin muisteltaisiin 50-lukua.

• Ikis__M

Juurikin noin. Muistopäivänä voisivat parisuhteessa olevat miehet viedä jokaisessa mahdollisessa välissä lahjoja vaativille feministilutkilleen risukimpun ja esiliinan jotta saisivat muitutuksen siitä millainen oikea nainen voisi olla.

• Naiset_keittiöön

Samaa mieltä! Feministikulttuuri on tuhonnut naiseuden, varmaan jos 20v nykynaiselta kysyisi että "mitäs ruokaa ajattelit kokata tänään?" vastaus olisi "ENKÄ VARMASTI KOKKAA mies tekee kaiken mä meen bilettääs ja jakamaan pillua!"

Huokaus.

• ätmel

Juuri tuolla tavalla kaikki naiset aina vastaavat kaikkiin kysymyksiin.

• täti.ruskea

Vaikka olenkin nainen, minun puolestani kyseisen juhlapäivän voi aivan rauhassa poistaa, ei haittaa mitään. Ihan mukavaa naisenelämää vietän kun saan tavallisena arkena katsella kun perhe mutustaa tyytyväisenä pöydän ääressä äidin leipomuksia, voittaa mitkä tahansa pakkojuhlat mennen tullen.

• Virgin_bride_or_bust

Naistenpäivän sijasta pitäisi yleisen sukupuolimoraalin kohottamiseksi alkaa viettää Neitseiden päivää, juhlistaaksemme harvojen impeytensä säilyttäneiden kunniallisten neitojen hyvettä.

• 19vmelkeinnainen

Kannatan! Saisin lahjoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      169
      2683
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      104
      2512
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      158
      2199
    4. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      77
      2100
    5. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      3
      2083
    6. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      122
      1918
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      57
      1640
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1614
    9. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      105
      1607
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      84
      1281
    Aihe