Kertokaa minulle millainen on hyvä lihanuija.
Olen googlettanut ja yrittänyt etsiä itselle parasta vaihtoehtoa.
Tulisi muunmuassa minuuttipihvien hakkaamiseen.
lihanuijaa vailla
nuijaton
7
335
Vastaukset 7
- Vanhakokki
Puunuija riittää. Itsehän sinä päätät miten littanaksi hakkaat. Se nuija ei ole tärkein pihvien paistossa, vaan taito.
- lihamöyhennin
Itse olen paukutellut sukunuijalla menemään.Perintönä saatu ja käy kaikille lihalaaduille.
- nyrkki
Minä hakkaan pihvini nyrkillä. Se on mielestäni lempein tapa, eikä liha hajoa liiaksi.
- reikänuija
Miehellä yleensä on sellainen jalkojenvälissä
- gingerpoli
Minä sinulle lihanuijan näytän !!
- lihanuijaaaa
Bull Mentula.
- nuijauttaja
Jokaisen naisen tulee itse ottaa tästä selvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1021270Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️89769Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473