Joku auttaa maidottomassa ruokavaliossa!

saadfafagshsgsfsg

ruokayliherkkyys testissä selvisi että mä oon todella yliherkkä lehmänmaidolle, sit muita oli gluteeni, kananmuna, sitrushedelmät ja hiiva. mieleen nousee että mitä ihmettä mä nyt sitten syön? jotain apua kaipaan, ainaki tossa maidon välttelyssä! onko korvaavia tuotteita?

11

175

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kellielli

Suosittelen Alpro almond mantelimaitoa jota saa myös makeuttamattomana.Hyvää ja terveellistä jos voit sietää manteleita.

• Antipastaaa

Moi,

Mun ruokablogissa antipastaa.blogspot.fi on lähes kaikki viljatonta, maidotonta ja gluteenitonta. Ehkä sieltä löytyy sullekin jotain?

• näilläeväillä
    • jujujujujujujujujuju

Hei,
      varaa aika laillistetulta ravitsemusterapeutilta, kysy terveyskeskuksestasi.

• BLOODisLIFE

Pähkinät ja manteli

• nahkis2

Mölön välttämiseen vaikka kaurajuomat tai soijajuomat.

• pähkinät_on_jees
    • ee44

Helposti. Kannattaa vaikka lukea jotain vegaaniruokablogeja. Maidon korvaa soija/kaura- tms. tuotteilla helposti. On jogurtteja, maitoa, vanukkaita, kermaa, jäätelöä ym.

• joopatijooooooo

No mikä siinä nyt mättää, jos olet jollekkin allerginen, jätä se vaan syömättä.Sou simple. En minäkään sitä täällä itke että en pysty syömään hedelmiä. Samat vitamiinit saa apteekista ja on täydellistä uusavuttomuutta vinkua "korvaavia tuotteita".. mihin niitä tarviit. et mihinkään. Tule mun ja korien kanssa etsimään yksi emosta vierottunut hirvenvasa, tätä jo päivätolkulla etitty ja kuolee vissiin nälkään. Tätä sanosin ongelmaksi. TAi että WWF on todellisuudessa huijarifirma, Thaimaassa on pedofiilejä, saimaan-norpat katoaa.. no sinä onneton rassukka vätys et nyt saa ruokaa....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe