Kuuluuko leipäjonot suomalaisen ruokapöytään

katsovideo

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiuskota.peetä

      On taas populismi huipussaan, kun pöljä-persut mökeltää, että leipäjonot taas vedetty vaaliteemaksi.
      Ei löydy persuilta lääkettä leipäjonojen poistoon, vähän sama kuin SMP aikoinaan julisti, kuinka poistaisivat työttömyyden 6kk aikana. Pääsivät valtaan ja Leppäsen Urpo työvoimaministeriksi, ei hävinnyt työttömyys, päinvastoin. Tuota se on populistien vaaliheitot.

      • Urpoakunnioittava

        Urpo Leppänen sai aikaan lain ,jonka mukaan ketään ei tiputettu työmarkkinatuelle.Työtön pääsi 6 kk ajaksi työhön ja pääsi taas ansiosidonnaiselle näinhän se oli jokainen vuorollaan kävi työssä ja siten tavallaan työttömyys poistui ,ettei yhdet samat ollut koko ajan työttömänä.Tänä päivänä työttömyydelle ei ole loppua vaan vuodesta ja vuosikymmmenestä toiseen joutuu olemaan se laiska joka ei työhön mene ,kun ei sitä työtä ole.


    • jooppajoo

      Lapsilisäleikkaukset kunniaan!

    • pööpöööpöö

      Lopeta jå Jarmo. Tämä itsepppinu lakiosaaja se jaksaa.

      • käysseniitä

        Käy se oikeustieteitä


      • Sepalusrikki
        käysseniitä kirjoitti:

        Käy se oikeustieteitä

        Ihanko tosi käy. Käske käymään meilläkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe