Olisiko kellään antaa maukkaan kinkkukiusauksen ohjetta? Saisinko tarkat määrät aineista?Kiitos...
Kunnon kinkkukiusaus
4
743
Vastaukset
- Ohje
500 g perunasipulisekoitusta
n. 300 g palvikinkkua
sipuli
valkosipulia
musta- ja valkopippuria
meiramia
2,5 dl ruokakermaa
Pilko kinkku, sipuli ja valkosipuli. Sekoita kaikki aineet vuokaan, paista 180 asteessa noin tunti.- omppu
2 pussia per-sip.sekoitusta.n300-400g palvikinkkua,suolaa vajaa teelusikka joka kerrokseen (ja mustapippuria tietenkin).Lado perunaa vuokaan, päälle suolaa ja mustapipp.,seuraavaksi kinkut ja toista kunnes vuoka on suht täynnä.Joskus laitan juustoraastettakin väleihin. Lisää lopuksi kuohokermaa n. 5dl.Uuniin 225 astetta n. tunti. Katso lusikalla milloin kerma ei enää "lillu" vaan on imeytynyt.Bon apetit.
- Riitu59
Mielestäni parhaat laatikot ja kiusaukset tulee (siis jos on aikaa), kun kuorii ja suikaloi perunat itse. Makuasia käyttääkö yleislajiketta tai jauhoista. Jos hommaan alkaa, kannattaa kuoria ainakin 10 reilua perunaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351