asiakkaiden elämä

asiakkaille-oppia

teidän elämä,hmm mistähän aloittaisin?Heräätte aamulla ja ensityöksenne rupeatte miettimään "miten pilaisin tänään asiakaspalvelijoiden päivän?" tässä lista teidän valituksista jotkaa saa nauramaan !!

-kananmuna oli rikki
-ei tiennyt missä kyseinen tuote on
-tarjoustuote oli loppunut
-tuote on loppunut
-ei hymyillyt
-ei sanonut hei
-ei sanonut tervetuloa uudelleen
-pöytä on likainen
-ruoka on kylmää
-ruoka on raakaa
-poltin suuni
-liian mausteista
-liian paljon
-emme saaneet alennusta
-emme saaneet ilmaista ateriaa
-hän räpläsi tauolla puhelinta
-hänellä on tatuointi
-hänellä on korvis

no on kyllä elämä pienestä kiinni? niinkun muualla maailmassa ei olisi asiat huonosti ? muualla soditaan ja te kehtaatte vielä valittaa noin pienistä asioista ?? ei voi kun nauraa ja sano KATTOKAA ITTEÄNNE PEILIIN JA HÄVETKÄÄ !!!

ette varmaan itse tajua,mutta teette itsestänne aika naurettavia ! haluan vain kertoa ja auttaa jos muuttaisitte käytöstapojanne ?? ei asiakaspalvelijat kauaa enää teitä katsele ! jos tarve tulee niin kylmästi vaan lakko !! mitäs sitten siihen sanotte??

jokainen ottaa valittavalta asiakkaalta tiedot ylös ja HAASTAA OIKEUTEEN !!! törkeä kunnianloukkaus törkeä petos !!!! asiakkaat on laitettava vastuuseen teoista !!

toivottavasti tämä kirjoitus saa vihdoin asiakkaat ymmärtämään asioita eri kantilta ja olemaan ystävällinen asiakaspalvelijalle heti sisälle tullessa..kun tulette sisälle niin tervehditte ja kysytte kuulumisia ja sitten tilaatte ! hyvin yksinkertaista

hyvää päivänjatkoa

20

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raflanomistaja

      kiitos "asiakasfobia" kun olet myös täällä taistelemassa työntekijöiden oikeuksista ! nämä ihmiset eivät täällä ymmärrä että asiakas ei ole aina oikeassa.kun olen kirjoittanut faktoja asiakkaista niin he tulevat tänne heti huutelemaan ja uhkailemaan minua.aika iso sota syttyi niin PIENESTÄ kuin "palautuspiste" heidän mielestään on väärin viedä lautanen pois sen takia että tarjoilija saisi palvella nopeammin asiakkaita..mieti ! se on väärin että palvelee asiakkaita nopeasti !! asiakkaat eivät vain kestä nähdä minun fakta kirjoituksia

      • Näin.teen

        Itse en vie koskaan astioita mihinkään, koska olen ostanut palvelua.

        Jos haluan kanniskella lautasia ja tiskailla niitä, niin syön kotona. Jos menen ravintolaan syömään, niin maksan palvelusta. Jos alan kanniskelemaan lautasia, niin voin yhtä hyvin kokata itsekin. Sekun on kaiken lisäksi se ruuanlaiton hauskin osa. Siivous ja lautasten kanniskelu yms. on se osio mistä maksan ylimääräistä. Jätän myöskin yleensä tippiä, jos nämä asiat ovat kunnossa. Jos taas ravintoloitsija olettaa, että teen hänen työnsä niin en jätä penniäkään tippiä, vaan ainoastaan lautaset pöytään. hahahaha


      • raflanomistaja

        EDELLEEN missä on sanottu "teet meidän työmme"???

        palautuspiste on siksi että TARJOILIJAMME voivat PALVELLA NOPEAMMIN koska muuten asiakas valittaa MUKAMAS liian hitaasta palvelusta..

        tämä käytäntö on asiakkaille niin VAIKEAA !! eivät ymmärrä sitä mitä toiset tekee vaan meidän pitäisi ymmärtää asiakasta


      • nopeus.on.valttia
        raflanomistaja kirjoitti:

        EDELLEEN missä on sanottu "teet meidän työmme"???

        palautuspiste on siksi että TARJOILIJAMME voivat PALVELLA NOPEAMMIN koska muuten asiakas valittaa MUKAMAS liian hitaasta palvelusta..

        tämä käytäntö on asiakkaille niin VAIKEAA !! eivät ymmärrä sitä mitä toiset tekee vaan meidän pitäisi ymmärtää asiakasta

        Tarjoilijahan voi tarjoilla VIELÄKIN nopeammin viemällä ne astiat myöskin! Tässähän tarjotaan tarjoilijalle mahdollisuutta olla vieläkin NOPEAMPI!

        Miten ihania asiakkaita teillä onkaan!


      • raflanomistaja

        jos tolle linjalle lähdetään niin tuodaan lasku ja käsketään painua vittuun ravintolasta !


      • 6410
        raflanomistaja kirjoitti:

        jos tolle linjalle lähdetään niin tuodaan lasku ja käsketään painua vittuun ravintolasta !

        Sun paskaraflas on vaan tuolla linjalla aika nopesti konkursissa. Luuletko että sinne kukaan tulee enää toista kertaa eikä monet tule edes ensimmäistäkään kerta kunhan teidän "loistavasta" asiakaspalvelusta leviää sana ympäriinsä.


      • raflanomistaja

        mmm kyllä sen sitte tietää kun olette laittaneet sanan liikkeelle miten helvetisti olette saatana velkaa !! !! sellanen kuule käräjäsoppa lähtee käyntiin ETTÄ !!!


      • asioiden.järjestys
        raflanomistaja kirjoitti:

        jos tolle linjalle lähdetään niin tuodaan lasku ja käsketään painua vittuun ravintolasta !

        Ensin pitää syödä hyvin ja vasta sitten siirrytään nussimaan.


      • pohjaan.palanut.soppa
        raflanomistaja kirjoitti:

        mmm kyllä sen sitte tietää kun olette laittaneet sanan liikkeelle miten helvetisti olette saatana velkaa !! !! sellanen kuule käräjäsoppa lähtee käyntiin ETTÄ !!!

        Soppa kärynny? No sitten en tule syömään jos olet polttanut sopan pohjaan


      • 111021
        raflanomistaja kirjoitti:

        mmm kyllä sen sitte tietää kun olette laittaneet sanan liikkeelle miten helvetisti olette saatana velkaa !! !! sellanen kuule käräjäsoppa lähtee käyntiin ETTÄ !!!

        Sulle kukaan mitään velkaa ole. Ite oot munapää ravintolas ryssiny paskalla asiakaspalvelulla ja surkealla ruoalla. Eikä se ole millään tasolla laitonta jos huonoista kokemuksista kertoo eteenpäin muille ihmisille. Tai voithan sinä luuseri oikeuteen haastaa vaikka kuinka monta ihmistä, enemmän maksettavaahan se sulle vaan tietää niiden ravintolan konkurssivelkojen lisäksi.


      • odotanvittuinnolla

        mä niin haluaisin nähdä sut...


      • asiakas-fobia
        111021 kirjoitti:

        Sulle kukaan mitään velkaa ole. Ite oot munapää ravintolas ryssiny paskalla asiakaspalvelulla ja surkealla ruoalla. Eikä se ole millään tasolla laitonta jos huonoista kokemuksista kertoo eteenpäin muille ihmisille. Tai voithan sinä luuseri oikeuteen haastaa vaikka kuinka monta ihmistä, enemmän maksettavaahan se sulle vaan tietää niiden ravintolan konkurssivelkojen lisäksi.

        voinhan mä maksaa jotain kun saan korvaukset esim.
        -törkeä petos
        -törkeä vapauden riisto
        -ravintolan tahallinen konkurssiin laitto

        enköhän mä noilla saa tarpeeka hyvin rahaa että kannataa miettiä urputtaakko saatana vielä MITÄ ?!
        VASTAA SAATANA !!


      • 20727
        asiakas-fobia kirjoitti:

        voinhan mä maksaa jotain kun saan korvaukset esim.
        -törkeä petos
        -törkeä vapauden riisto
        -ravintolan tahallinen konkurssiin laitto

        enköhän mä noilla saa tarpeeka hyvin rahaa että kannataa miettiä urputtaakko saatana vielä MITÄ ?!
        VASTAA SAATANA !!

        Mistä vitusta sää vammanen meinasit keksiä syytekohfat törkeään petokseen tai törkeään vapaudenriistoon? Ei ihan riitä se, että kertoi julkisesti miten sun ravintolassas oli paskaa ruokaa ja paska asiakaspalvelu. Ravintolan tahallinen konkurssiinlaitto ei ole millään lakipykälällä laittomaksi todettua joten senkin kanssa voit suksia vittuun.


      • raflanomistaja

        "1 § Petos[1]Joka, hankkiakseen itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä taikka toista vahingoittaakseen, erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttämällä saa toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin ja siten aiheuttaa taloudellista vahinkoa erehtyneelle tai sille, jonka eduista tällä on ollut mahdollisuus määrätä, on tuomittava petoksesta sakkoon tai vankeuteen..

        että ei ole syitä hä??

        sä voit painua vittuun noitten typerien kommentties kans..


      • närkästynytasiakas
        raflanomistaja kirjoitti:

        "1 § Petos[1]Joka, hankkiakseen itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä taikka toista vahingoittaakseen, erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttämällä saa toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin ja siten aiheuttaa taloudellista vahinkoa erehtyneelle tai sille, jonka eduista tällä on ollut mahdollisuus määrätä, on tuomittava petoksesta sakkoon tai vankeuteen..

        että ei ole syitä hä??

        sä voit painua vittuun noitten typerien kommentties kans..

        Lopeta paskamöykky se lakikirjan kanssa homoilu ja mene laittamaan sapuskaa. HETI.


    • kaikkeesitänäkee

      Tää nyt on tää sama hörhö, joka on jo muutaman kuukauden haukkunut asiakkaitaan.

      Jos raflan pito on noin vaikeaa niin silloin sen pito tulee lopettaa. Asiakkaat tuovat kuitenkin sen fyffen taloon ja jos ei kelpaa niin lopeta hommat äläkä enää tarjoile ala-arvoista sapuskaa kenellekään - kaikki kiittävät niin asiakkaat kuin perheesi.

      • raflanomistaja

        lopetan heti kun joku on mun kans samaa mieltä asioista...siihen menee tovi..


      • närkästynytasiakas
        raflanomistaja kirjoitti:

        lopetan heti kun joku on mun kans samaa mieltä asioista...siihen menee tovi..

        Sitä ennen taidat tukehtua kuvottavan keittiösi huuruihin. Tai tukehtuisit, jos viitsisit olemattomilla taidoillasi kokata meidän kelpo asiakkaiden jättämät tilaukset. Saatanan tunari.


      • etsittenkunnioitaitseäsi
        raflanomistaja kirjoitti:

        lopetan heti kun joku on mun kans samaa mieltä asioista...siihen menee tovi..

        Olen samaa mieltä asiakkaiden rasittavuudesta, joten nyt sitten lopetat tekemisesi vaan jotenkin epäilen ettet vaan jatkat toimintaasi.

        Paskan tuottaminen tiskiltä vain jatkuu vaikka lupaus paremmasta olikin jo framilla.


      • raflanomistaja

        olitpas hauska.Koomikon ura alkamassa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe