Ensimmäistä kertaa historiassa koulu perutaan

SatuHassis

8

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hse

Pyh. Lumi on kuitenkin ennätyslämmintä ilmastonlämpenemislunta.

• Kylymennöö

On viime vuosina totuttu juhannuskokollakin olemaan toppatakki päällä. Että sellaista lämpenemistä.

• hohhoijaaaa

• JoutavaaLopotusta

Ei tarvita linkkilistoja, ihan riittää että käy säännöllisesti ulkosalla niin ei voi olla huomaamatta kuinka viime vuosina on koko ajan kylmentynyt.

• huhhuhhuhhhh

Sähköteurastaja 30.4.2015 03:46
        JoutavaaLopotusta 30.4.2015 03:48

Melkoisen käsittämätöntä on näiden kahden (vaiko sittenkin yhden?) denialistihörhön ympärivuorokautinen tieteenvastainen hihhulointi tällä palstalla.

• KyKyKylKylmää
        huhhuhhuhhhh kirjoitti:

Sähköteurastaja 30.4.2015 03:46
        JoutavaaLopotusta 30.4.2015 03:48

Melkoisen käsittämätöntä on näiden kahden (vaiko sittenkin yhden?) denialistihörhön ympärivuorokautinen tieteenvastainen hihhulointi tällä palstalla.

Mitenkä yksinkertaisella lapsenkielellä sitten pitäisi kirjoittaa että ymmärtäisit että KYLMENEE.

• ILSTHMT

Jokaisena vuodenpäivänä voi olla tavanomaista kylmempää, joskus jopa ennätyskylmää. Entä sitten? Mutta jos yhtenä päivänä vuodessa on erittäin kylmää, millähän logiikalla tästä seuraa ilmaston kylmeneminen? Jokainen laskutaitoinen voi itsekin laskea, miten 1 asteen keskilämpötilan nousu vuodessa voi korreloida hyvinkin monenlaisten päiväkohtaisten lämpötilojen kanssa.

Vinkki: jakakaapa vuoden päivät vaikkapa kuuteen eri laatikkoon: yhteen tulee ne, joissa päivän keskilämpötila on yli 2 astetta alle normaalin, toiseen 1-2 astetta alle jne. Huomaatte yllättäen, että niitä kylmiäkin päiviä mahtuu keskimääräistä lämpimämpään vuoteen aika monta.

Niille, jotka eivät ymmärrä lämpötilastoja, havainnoikaa sitten vaikkapa itse luonnon merkkejä. Milloin jäät lähtevät, milloin tietystä pisteestä lumet lähtevät, milloin kasvit heräävät kasvamaan jne. Ei luulisi olevan liian vaikeaa edes yksinkertaiselle.

Ongelma kai tässä lienee se, että tällainen vaatii jonkinlaista vaivannäköä ja aivojen aktivoimista. Paljon helpompaa on vängätä tällä palstalla tiedettä vastaan ja lainata erilaisia höpöhöpölähteitä näkemyksiensä tueksi.

• hohhoijaaaa

Ääri-ilmiöt lisääntyy, ilmaston edeleen lämmetessä, kiihtyvää vauhtia!!! Ei ole mikään ihme jos lapset eivat pääse aina kouluun , ilmaston äärevöityessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2033
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1727
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1567
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1193
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1061
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      966
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      947
    Aihe