Sokoksen yläkerta KEMIJÄRVELLLÄ - palvelu huonontu

Tyytymättömyyttäkö_vielä

Onko Sokoksen yläkerran palvelu Kemijärvellä parantunut vai huonontunut?

Aiemmin on kirjoitettu näin:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/8204289

OLisi kiva tietää.

59

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anua1

      AINA hyvä palvelu!!! Tytöt aina iloisia ja mukavia!

      • harmajapää

        -Kyllä se niin on kuin anua1 sanoo, yhdyn edelliseen sanojaan asiassa. - tosi on....-myös alakerrassa on hyvä palvelu...
        Kyseisen osuuskunnan "asiakasomistaja", kiittää mieluisaa henkilökuntaa hyvästä palvelusta...
        -Kiitos kaikille yhteisesti, ja jokaiselle erikseen...

        Kaarlo N... Kemijärvi


    • MyyRaaa

      Aloittelia ! MITÄ SE SULLE ROILAiSELLE KUULUU?

    • riippuumistäroikkuu

      Siinä se menee niinkuin muissakin kaupoissa, riippuu kuka on palvelemassa. Kaikista ei ole palveluammattiin.

    • Vaihdoin_kauppaa

      LIDL ON PARAS!

      Jos palvelu ei miellytä, niin aina voi käydä muualla.
      Itse ostan aina LIDLISTÄ, ei parempaa, ei EDULlISEMPAA kauppaa ja mikä tärkeintä,
      PALVELU pelaa.

      Kiitos LIDL,
      hyviä tarjouksia
      http://www.lidl.fi/fi/index.htm

      Taitavat yllä olevat kehut olla sisältäpäin,
      nämä kirjoitukset kertovat muuta:
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/8204289

      • Ala-arvoista_on_

        Itse en käy Sokoksella enää. Olen saanut tarpeeksi.


      • nähtyon
        Ala-arvoista_on_ kirjoitti:

        Itse en käy Sokoksella enää. Olen saanut tarpeeksi.

        Ja kuitenkin käyt vahtaamassa.


    • hymyäsultahymyätiskintak

      On se niinkin,-ettei pienipalkkaisena aina jaksa hymyillä.
      Taas jos on suuripalkkaisempi, ei enää olisi tiskin takana tekohymyilemässä ja muistamassa, että maailman vitt... mais... mat asiakaskin on muka "aina oikeassa"..

    • nimetön2015

      Melko tylsää sun elämä kun kiinnostaa S-Marketin asiakaspalvelun laatu noin paljon. Itse saan hyvää palvelua. Toki jos olisin naama myttyrällä, niin tuskin ne tytötkään siellä jaksaisi iloisesti ja hymyillen palvella.

    • ei_räkytetä_koirana

      olkoon elämäni niin tylsää kuin vain voi olla,
      tyhmää on ja tosi tyhmää puhua asiasta joka ei liity asiaan millään tavalla
      räkyttää kuin koira

      minäkään en käy sokoksella,
      olen löytänyt hyvän kaupan ja se on LIDL,
      on edullisuutta, on puhtautta, on palvelualttiutta, on kaikkea mitä tarvitsen,
      totea itsekin http://www.lidl.fi/fi/index.htm

      edellinen sivu Sokoksen yläkerrasta ei varmaankaan ole syntynyt sattumalta,
      katso http://keskustelu.suomi24.fi/t/8204289

    • Blondibella

      On se yks myyjä ainakin herttanen

      • Lidl_mielessä

        kuka? kerro


    • Voipasevoi

      Kun sinne sokkarin yläkertaan menee ja tervehtii myyjättäriä niin ei mitään reaktiota, ei alkeellisimpia käytöstapoja niillä parilla nuorella blondilla.

    • L-I-D-L

      Lidl on meidän pelastus!

    • Antakaa_kenkää

      Kaikkia työntekijöitä ne valitsevatkin! Tympeitä tyttöjä ovat!

    • näino

      olen täysin samaa mieltä nimimerkin voipasevoi kanssa, täysin totta

    • aoru

      Erittäin hyvä palvelu aina: hymyilevä, asiallinen, iloinen...toisinaan jopa" herskyvä", mukava käydä asioimassa.

      • asiasta_kirjoitetaan

        sammaa mieltä määkin, tään seuraavan kirjoittajan kanssa, joka raapustaa:
        olen täysin samaa mieltä nimimerkin voipasevoi kanssa, täysin totta
        Ja voipasevoi taas kirjoittaa:
        Kun sinne sokkarin yläkertaan menee ja tervehtii myyjättäriä niin ei mitään reaktiota, ei alkeellisimpia käytöstapoja niillä parilla nuorella blondilla.

        Eli näemmä enemmistö on sen kannalla, että kenkää vaan, ja peremmat työntekijät tilalle, niin ei valu raha toiseen paikkaan


    • Lidl_on_ykkönen
    • icecream2

      kyllä kesällä jäätelöt pitää ostaa jätskikioskilta, se on nautinto

    • Huomautan

      Vois sitä Lidlin jäätelöä nautiskella torillakin. Samalla rahalla saa Lidlistä enemään nautiskeltavaa.

      • kunnonjätskit

        ei Lidlin jäätelöt ole hyviä!


    • Nahkaapitsiikorsettii

      Jos tytöt eivät jaksa hymyillä niin olisi kivaa jos vaatteet olisivat seksikkäät. Näin ainakin miesasiakkaat hymyilisivät ;)

      • ljkhk

        Eikö se ois sama kuin ois tobles myyjät kassalla. Varmaan ainakin mies asiakkaat ois tyytyväisempiä.


    • JihuuJijuu

      heh...heee.....

      Olisiko nyt savua ilman tulta vai vaatiko savu aina tulen?

    • hiemantympääntynyt

      Yläkertaan mennessä on tosiaan vähän semmonen olo että anteeksi jos häiritsen. Varsinkin iltaisin vanhemmat naiset vain nojailevat ja juoruavat keskenään. Alakerrassa taas palvelu kohdallaan!

    • Täysin_suivautunut

      Olen samaa mieltä. Ihan oksettaa joskus mennä yläkerrasta alakertaan.

      Alakerrassa kaikki on OK. Ovat ystävällisiä, palveluhaluisia jne.

      Palvelun taso ei ole ihan Sokoksen oma asia, sillä siellä on posti. Olen pyytänyt jo, että Kemijärvelle tulisi postiautomaatit niin kuin Sallassa. Ei tarvisi käydä ollenkaan.

      • ihahyvä

        Viisaampaa puhua tulevan postin paikan puolesta, vuoden päästähän se on uudessa Sokoksessa. Kyllä minä ainakin olen saanut tarvittavan palvelun niin postin kuin kassapalvelun puolellakin niin yläkerrassa kuin alakerrassakin .Itsehän ne ostoksensa pitää joka kaupassa kerätä ja etsiä ja niin haluan tehdä.


    • Sokoksen_yläkerta_miinus

      Sokoksen yläkerta on jo muttunut käsitteeksi. Ei missään nimessä hyväksi käsitteeksi, päinvastoin. Palvelu on kuin Sokoksen yläkerrassa lausahdus tarkoittaa, ettei palvelua ole nimeksikään.

      Ei mennyt niin kuin Strömsössä tuolla Sokoksen yläkerrassa.

      Ylen ruotsinkielinen kanava (FST) esittää Suomen televisiossa mainiota Strömsö-sarjaa, joka on noussut jonkinlaiseen kulttimaineeseen myös suomenkielisen väestönosan keskuudessa. Sateellakin aurinkoiset strömsöläiset askartelevat, tekevät pieniä puutöitä, laittavat ruokaa ja harrastavat muuta kotoilua idyllisessä saaristolaismaisemassa. Ohjelman luoma kepeä tunnelma ottaa valtaansa ja saa katsojankin uskomaan kykyihinsä. Kotivastaanottimien ääressä mikään ei kuitenkaan mene niin kuin Strömsössä, eikä etenkään Sokoksen yläkerrassa.

    • Syntynyt_sanonta_on_hyvä

      Hauska sanonta tuo että palvelu on kuin Sokoksen yläkerrassa.
      Samaa tarkoittaa että elämä ei ole kuin Strömsössä.

      Kuka on tuon keksinyt?

    • Näin_se_on_nähtävä

      Minä kartan koko sokoksen yläkertaa. Vien rahani muualle. Jotenkin koko valikoima yläkerrassa on kuin viime vuosisadalta. Aina ollut samannäköinen ja -tapainen. Ala-arvoisuutta lisää vielä palvelun huono laatu. Miten S:llä voi olla näin huono palvelu ja valiokima? Selvä alamäki alkanut.

      • Kysyn_vain

    • mmm129

      Yläkerrassa on ok palvelua, mutta alakerrassa minua on usein palvellut ERITTÄIN nyrpeä ja tyly vanhempi naismyyjä. Tukeva, lyhyet tummat (ruskeat?) hiukset, ei ole pitkään aikaan vastannut edes tervehdykseen, viime kerralla ei sanonut sanaakaan, edes ostosten summaa.

    • tsemppiä

      taas turhaa urputusta myyjät on ammatti ihmisiä palvelu pelaa kiittäen vaki asiakas

      • höpise_vain

        joo, joo, uskotaan, uskotaan että palvelu pelaa,
        mutta jo ammoisina aikoina hoksattiin, ettei yksi pääsky kesää tee,
        eikä savua ole ilman tulta,
        elikkä ei ne ihmiset täällä tyhjää höpise


    • Kemijärvi_S-Market

      Vieläkö tämä sivu pyörii täällä? Näköjään!

    • Pyörii_pyörii

      Vieläkö tämä sivu tosiaan pyörii täällä?

    • etteenpäen

      ilmeisesti oikean tekemisen puute, kun kaikkea pa..aa jauhetaan kuukaudesta... vuodesta toiseen. Kohta meilllä on naapurissa uusi upea S-market... keskitytään siihen

    • Lidlin_menestystarina
    • Sokoksen_yläkertaa

      Ylen ruotsinkielinen kanava (FST) esittää Suomen televisiossa mainiota Strömsö-sarjaa, joka on noussut jonkinlaiseen kulttimaineeseen myös suomenkielisen väestönosan keskuudessa. Sateellakin aurinkoiset strömsöläiset askartelevat, tekevät pieniä puutöitä, laittavat ruokaa ja harrastavat muuta kotoilua idyllisessä saaristolaismaisemassa. Ohjelman luoma kepeä tunnelma ottaa valtaansa ja saa katsojankin uskomaan kykyihinsä. Kotivastaanottimien ääressä mikään ei kuitenkaan mene niin kuin Strömsössä, eikä etenkään Sokoksen yläkerrassa.

      Hah...haa...hah...haaa

      • Katsopeiliin

        Oletpa ilkeän oloinen tapaus. Ei ihme jos sua ei halua kukaan palvella. Jos olisin myyjä niin jättäisin palvelematta. Sokoksen yläkerran myyjät ovat asiallisia ja mukavia tyttöjä. Aina on palvelu pelannu kun olen käynyt asioilla. Tuo on tosi inhottava tapa haukkua myyjiä. Menisit itseesi.


    • Palvelu_on_kuin_Sokoksen
      • heovathyvipalvelijoita

        Mielestäni Sokoksen yläkerrassa palvelu on mainio, ja sitä olut kaupassa jo vuosikymmenet asiakkaana olon ajan... nykyisetkin yläkerran henkilökunta naiset ovat herttaisia, kun muistaa, että vaikka n s. asiakas on oikeassa, silti pitää itsekin kunnioittaa
        palvelevia myyjättäriä.
        Myös alakerrassa on mainio, palvelevat henkilökunta, ja pomo(t).


      • jo.on.aikoihin.eletty

        Jo ja myyjä voi antaa myös kuitin eikä rytätä roskikseen. Pari kertaa olen käynyt ostamassa lapselle vaatteita ja kummallakin kertaa myyjä on sullonut kuiti suoraan roskikseen, ompa kivaa jos pitäs vaitaa vaate vaikka isompaan? Rautiassa oli taas niin tympeä nuorimies että peri ostokset ja häipyi sen tien kassalta. Kaiken lisäksi hinnat oli päin mäntyä, pitää heti tarkistaa kun lyö kassan. Vaikka olis tatjous kyltti vieressä niin ei kuitenkaan ole kassalla, sama ongelma texissä.


    • Käsite_Sokoksen_yläkerta

      Siirtyykö Sokoksen yläkerta palveluineen uuden kaupan alakertaan vai jonnekin siipeen?

    • sokkarista

      ne on samalla tasolla kaikki, posti myös, ei ole siipiä

    • PalveluOnAinaPelannut

      Jo on jollakin murheet,,,sokkari.

    • ei_ole_EI

      sokoksella ei ole kohta yläkertaa

    • xincano

      Kemijärvella ei ole kun yksi kunnon ruokakauppa ja se on tietenkin Koivu Pekan kauppa.

      • joopasejooo

        Joo ja tavarat aina laatikoissa tai tai ei ole koko putiikissa.


      • malttiovalttia

        sehän kuvaa, että kauppa käy, kun täytyy isoja lasteja tulla päivittäin lisää ja tarjouskampanjoiden mukaan. Kyllä sieltä on aina saanut haluamansa, jos nyt ei ryntää heti klo 7, kuljetukset pohjoiseen vie aikaa ja aikansa purkamisellakin.


      • öaska

        Sehä kuvaa myös sitä että tavaraa tilataan liian vähän tai kaupan varastot on liian pienet kun tavarat loppuu ja kauheat laatikko pinot eikä myyjiä maillahalmeilla. Useasti on tyympääntynyt odottelemaan ja käynyt lidlistä hakemassa tavarat. Päivällä ei parkkipaikkoja kun myötään joku rasvankäryyttäjän teltta siellä.


    • Pimealla

      Tämä puheenaihe on aivan p:stä! Ketä kiinnostaa, ja aivan sama! Vai onko tärkeintä Kemijärvellä? Aivan naurettavaa!

    • kauppa123

      Kaikki kaupat on hyviä, silloin kun niihin on asiaa, on tyhjänpäiväistä vertailla ja kinata, mikä kauppa on paras. Mihin kauppaan on milloinkin asiaa (katson tarjoukset), sinne menen. Yhdessä yksi hyvä (esim. kalat/lihatiski), toisessa toinen (vaikkapa monipuoliset vihannekset/juurekset/helemät, kolmannessa esillä usein ale-tuotteita.

      • näinSeMenee

        Kemijärven monipuolsin ruokakauppa on, ja tulee olemaankin Kauppapaikka, ja edullisin on Lidl. Sok uusi myymälä tulee aluksi kiinnostamaan uutuuden viehätyksestä, mutta Koivuniemi monipuolisuudellaan, ja hyvällä asiakaspalvelulla pitää pintansa. Lidl taas vetää edullisuudella. Sok kauppa tulee jäämään ronssille. siellä käyvät iäkkäämmät osuuskunta-atteen kannattajat.

        Kyllä täällä etelämpänä kun seuraa Lidl vetää nykyisin . Paikkakunnallani on Lidlillä, ja S-marketilla parkkipaikat lähelläin kyllä Lidlin alueella on moninkertainen autojen määrä. Toki olisi hyvä jos kotimaisilla ketjuilla kävisi kauppa.


    • Pimealla

      Kun maailma on pieni, se voi olla näinkin pieni!

    • ikävää_tällainen

      jo vuosia jatkunut tyytymättömyys s-markettiin
      pitäisikö vaihtaa johto?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe