Pitääkö seurustella vain samanlaisten kanssa

sellaista

Olen vaan joskus ihmetellyt joidenkin ihmisten asenteita muiden parinvalintakriteerejä kohtaan, ja ihmetellyt, että kuinka yleisiä tällaiset asenteet ovat, että ei saisi haluta muita kuin täsmälleen itsensä kaltaisia ihmisiä. Siis siihen tyyliin,että lihava saisi haluta kumppanikseen vain toisia lihavia tai työtön ja köyhä saisi seurustella vain toisten työttömien ja köyhien kanssa ja muuta tällaista.

44

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • female.hypergamy

"lihava saisi haluta kumppanikseen vain toisia lihavia"

Onko se sitten reilua sinun mielestäsi että toinen rehkii salilla ja ylläpitää terveellistä ruokavaliota ja hänen pitäisi sitten tyytyä laiskaan lihavaan kumppaniin?
      Ei-lihavat miehet ei halua lihavia naisia. Toiselta ei voi vaatia sellaista minkä eteen ei itse jaksa tehdä mitään.

• notuota

Samalla logiikalla eivät myöskään sitten lihavat miehet saa haluta hoikkia naisia.

• i.agree
        notuota kirjoitti:

Samalla logiikalla eivät myöskään sitten lihavat miehet saa haluta hoikkia naisia.

Olisihan se parempi että myös hoikat naiset saisi hoikan miehen.

• kuka-kenellekin-sopii
        i.agree kirjoitti:

Olisihan se parempi että myös hoikat naiset saisi hoikan miehen.

Hoikkana naisena en halua hoikkaa miestä itselleni. Minusta miehen pitää olla miehen kokoinen. Turvallisen ja suojelevaisen oloinen.
        Olen itse lyhyt ja tuntuu vain ne lyhyet miehet olevan kiinnostuneita joista taas itse en ole.

• female.hypergamy
        kuka-kenellekin-sopii kirjoitti:

Hoikkana naisena en halua hoikkaa miestä itselleni. Minusta miehen pitää olla miehen kokoinen. Turvallisen ja suojelevaisen oloinen.
        Olen itse lyhyt ja tuntuu vain ne lyhyet miehet olevan kiinnostuneita joista taas itse en ole.

Tuossa ei ole mitään uutta että nainen on hypergaminen ja haluaa itseään paremman miehen kaiken suhteen..

• female.hypergamy kirjoitti:

Tuossa ei ole mitään uutta että nainen on hypergaminen ja haluaa itseään paremman miehen kaiken suhteen..

Minustakin naisen pitää "mahtua" miehen rinnalle, eli miehenä itselläkin on sellainen olo, että nainen ei saisi ainakaan olla minua "isompi", normaali vartaloinen ja saman pituinen käy, mutta sitten se on todellakin jotain poikkeuksellista, jos näistä kriteereistä poikkeaisin, siis naisessa täytyisi olla jotain todella erikoista.

• kuka-kenellekin-sopii
        female.hypergamy kirjoitti:

Miten? Käsittääkseni täällä on puhuttu naisten hypergamiasta niin että nainen haluaa "tasoaan paremman" miehen. Olenko nyt ymmärtänyt väärin?
        Mielestäni kun olen pieni ja hoikka ja pidän enemmän miehen kokoisista miehistä niin miten tässä toteutuu hypergamia? Eiväthän he nyt jtk ole parempaa tasoa? Vai mitä nyt en ymmärrä? Jos olisin pitkä ja tukeva ja haluaisin miehen kokoisen miehen, olisinko silloinkin vastaava? Tässä nyt jokin mättää?

• kuka-kenellekin-sopii kirjoitti:

Miten? Käsittääkseni täällä on puhuttu naisten hypergamiasta niin että nainen haluaa "tasoaan paremman" miehen. Olenko nyt ymmärtänyt väärin?
        Mielestäni kun olen pieni ja hoikka ja pidän enemmän miehen kokoisista miehistä niin miten tässä toteutuu hypergamia? Eiväthän he nyt jtk ole parempaa tasoa? Vai mitä nyt en ymmärrä? Jos olisin pitkä ja tukeva ja haluaisin miehen kokoisen miehen, olisinko silloinkin vastaava? Tässä nyt jokin mättää?

Mitä tarkoitat miehen kokoisella miehellä? Miksi miehen pitää olla sinua pitempi? Saako miehen kokoinen mies olla lihava?

Jos itse olet hoikka ja tahdot että mies on lihaksikas ja kovalla treenaamisella hankkinut kokonsa, niin olet hypergaminen ja sinun tasoinen mies ei sinulle kelpaa.

Tasa-arvo toteutuu jos hyväksyt itsellesi pienen ja hoikan miehen.

• hmmmmmmm

Ei pidä paikkansa. Pienen ja hoikan miehen haluttavuus ei vastaa pienen ja hoikan naisen haluttavuutta. Pienen miehen haluttavuus naisten silmissä on samaa luokkaa kuin lihavan naisen haluttavuus miehen silmissä.
        Hoikilla naisilla on kova kysyntä, samoin lihaksikkailla miehillä. Näin se menee. Hoikka nainen saa vaatia lihaksikasta miestä, ei hoikan (eli halutun) naisen tarvitse ottaa kukkakeppiä vain siksi, että kukkakeppi on hoikka.

• female.hypergamy

Super-atm on oikeassa. On paljon helpompaa naiselle olla vain hoikka eli ei syödä liikaa kuin miehelle hankkia paljon lihasmassaa pienellä rasvaprosentilla. Eli naiset saa tässäkin asiassa paremman diilin..

• hmmmmmmm kirjoitti:

Ei pidä paikkansa. Pienen ja hoikan miehen haluttavuus ei vastaa pienen ja hoikan naisen haluttavuutta. Pienen miehen haluttavuus naisten silmissä on samaa luokkaa kuin lihavan naisen haluttavuus miehen silmissä.
        Hoikilla naisilla on kova kysyntä, samoin lihaksikkailla miehillä. Näin se menee. Hoikka nainen saa vaatia lihaksikasta miestä, ei hoikan (eli halutun) naisen tarvitse ottaa kukkakeppiä vain siksi, että kukkakeppi on hoikka.

Oikeassa olet, mutta kyse onkin siitä mikä oikein ja mikä väärin, mikä on tasa-arvoista ja mikä ei. Se että naiset saavat vähällä vaivalla jotain itseään tasokkaampaa, ei ole oikein.

• kuka-kenellekin-sopii
        super-atm kirjoitti:

Mitä tarkoitat miehen kokoisella miehellä? Miksi miehen pitää olla sinua pitempi? Saako miehen kokoinen mies olla lihava?

Jos itse olet hoikka ja tahdot että mies on lihaksikas ja kovalla treenaamisella hankkinut kokonsa, niin olet hypergaminen ja sinun tasoinen mies ei sinulle kelpaa.

Tasa-arvo toteutuu jos hyväksyt itsellesi pienen ja hoikan miehen.

Siis nyt en ole puhunut sanaakaan lihaksista tai treenauksesta ja saa mies olla lihavakin. Mutta nyt en ymmärrä tätä taso juttua. Jos itse olisin lihava ja haluaisin hoikan niin sekin tämän palstan mukaan luokiteltaisiin hypergamiseksi.
        Syy miksi haluan miehen kokoisen on siinä että itse olen pieni, haluan tuntea itseni miehen seurassa turvassa olevaksi, pienen, hoikan miehen seurassa en näin tunne.

• YksinPimeässäMökissäAina

Siis nyt en ole puhunut sanaakaan lihaksista tai treenauksesta ja saa mies olla lihavakin. Mutta nyt en ymmärrä tätä taso juttua. Jos itse olisin lihava ja haluaisin hoikan niin sekin tämän palstan mukaan luokiteltaisiin hypergamiseksi.
        Syy miksi haluan miehen kokoisen on siinä että itse olen pieni, haluan tuntea itseni miehen seurassa turvassa olevaksi, pienen, hoikan miehen seurassa en näin tunne.

"Syy miksi haluan miehen kokoisen on siinä että itse olen pieni, haluan tuntea itseni miehen seurassa turvassa olevaksi, pienen, hoikan miehen seurassa en näin tunne."

Vittu mitä paskaa!!! Olisipa edes se toinen ihminen, ettei tarvitsisi yksin oleilla koko elämäänsä. No, ne joilla on varaa valita VALITTAA!!!

• kanamainenpaska

Toivottavasti jäisit loppuelämäksesi yksin. Pelottaisiko se?? HÄ!!!????

• kuka-kenellekin-sopii
        YksinPimeässäMökissäAina kirjoitti:

"Syy miksi haluan miehen kokoisen on siinä että itse olen pieni, haluan tuntea itseni miehen seurassa turvassa olevaksi, pienen, hoikan miehen seurassa en näin tunne."

Vittu mitä paskaa!!! Olisipa edes se toinen ihminen, ettei tarvitsisi yksin oleilla koko elämäänsä. No, ne joilla on varaa valita VALITTAA!!!

Minä en valittanut mistään ja yksin se minäkin olen.

• luekirjottamasi

Minä en valittanut mistään ja yksin se minäkin olen.

valitit sinä että miehen pitää olla miehen kokoinen että kelpaa :(

• kuka-kellekin-sopii
        luekirjottamasi kirjoitti:

valitit sinä että miehen pitää olla miehen kokoinen että kelpaa :(

Oliko se valittamista?
        Mutta tulee tässä vielä yksi asia miksi miehen pitää minun mielestäni olla isompi. Seksi, on kiva olla ison miehen "käsittelyssä" pieni hento mies ei kykene samaan. Nostamaan, kantamaan, kääntämään. Ja on ihanaa "litistyä" miehen alle, ei onnistu pienen miehen kanssa.

• kuka-kellekin-sopii
        kanamainenpaska kirjoitti:

Toivottavasti jäisit loppuelämäksesi yksin. Pelottaisiko se?? HÄ!!!????

No ei pelota, ei minulla ole mitään erityista tarvetta seurustella. Jos ei kenenkään kanssa nappaa niin sitten ei. Suurimman osan elämääni minä sinkkuna olen ollut ja en edes "haku päällä". Toiset viihtyvät paremmin yksikseenkin kuin toiset.

• jäykkä.jortikka

Oli akka mikä vaan, niin minä panen paljaalla AINA

• 1212

Jos nainen on pieni, hän haluaa ison miehen tunteakseen olevansa turvassa.

Jos nainen on iso, hän haluaa ison miehen tunteakseen itsensä pieneksi.

Yksinkertaista. Naisen vaistot elävät kivikaudella.

• ATMaisteri
        1212 kirjoitti:

Jos nainen on pieni, hän haluaa ison miehen tunteakseen olevansa turvassa.

Jos nainen on iso, hän haluaa ison miehen tunteakseen itsensä pieneksi.

Yksinkertaista. Naisen vaistot elävät kivikaudella.

Juuri näin. Kyse ei ole sopivuudesta, vaan markkina-arvosta. Pienikokoisuus laskee miehen markkina-arvoa, samoin kuin ylipaino naisen markkina-arvoa.

Hoikka mies haluaa hoikan naisen.
        Lihava mies haluaa hoikan naisen.
        Pieni nainen haluaa ison miehen.
        Iso nainen haluaa ison miehen.

• sad.reality
        ATMaisteri kirjoitti:

Juuri näin. Kyse ei ole sopivuudesta, vaan markkina-arvosta. Pienikokoisuus laskee miehen markkina-arvoa, samoin kuin ylipaino naisen markkina-arvoa.

Hoikka mies haluaa hoikan naisen.
        Lihava mies haluaa hoikan naisen.
        Pieni nainen haluaa ison miehen.
        Iso nainen haluaa ison miehen.

Ja kaikkien miesten on mahdotonta tulla isoksi vaikka treenaisivat ja söisivät täydellisesti. Isoksi pitkälti synnytään joten jälleen yksi geneettinen ominaisuus lisää jota naiset miehessä haluavat mutta jolle mies ei voi mitään..

• sad.reality kirjoitti:

Ja kaikkien miesten on mahdotonta tulla isoksi vaikka treenaisivat ja söisivät täydellisesti. Isoksi pitkälti synnytään joten jälleen yksi geneettinen ominaisuus lisää jota naiset miehessä haluavat mutta jolle mies ei voi mitään..

Tuo on ihan totta. Lyhyt mies voi saada lihasmassaa, mutta on edelleen lyhyt ja naisten silmissä hän ei ole iso mies eikä Mies isolla ämmällä.

Nainen voi puolestaan aina olla tahtoessaan hoikka.

Nainen voi siis vartaloltaan olla aina haluttu. Mies puolestaan ei jossain tapauksissa voi vartalonsa osalta kovinkaan paljon parantaa markkina-asemaansa.

• ElämääEiOle
        super-atm kirjoitti:

Tuo on ihan totta. Lyhyt mies voi saada lihasmassaa, mutta on edelleen lyhyt ja naisten silmissä hän ei ole iso mies eikä Mies isolla ämmällä.

Nainen voi puolestaan aina olla tahtoessaan hoikka.

Nainen voi siis vartaloltaan olla aina haluttu. Mies puolestaan ei jossain tapauksissa voi vartalonsa osalta kovinkaan paljon parantaa markkina-asemaansa.

Tänään mulla on ollut taas rumuus-yksinäisyys kohtaus päällä ja suren syntymääni ja mielestäni sellaiset naiset jotka valitsevat miehen pituuden ja naaman perusteella saisi ensin kivittää ja sitten polttaa roviolla!

• ElämääEiOle

Olen itkenyt rumuuttani ja arkuuttani koko päivän. Töissäkin. Onneksi olen siellä yksin. Suurin toiveeni oikeesti olisi vaan, että nämä pinnalliset pahat ihmiset jäisivät yksin ja tietäisivät mitä se oikeasti on, kun kukaan ei välitä eikä saa rakastaa.

• ElämääEiOle kirjoitti:

Tänään mulla on ollut taas rumuus-yksinäisyys kohtaus päällä ja suren syntymääni ja mielestäni sellaiset naiset jotka valitsevat miehen pituuden ja naaman perusteella saisi ensin kivittää ja sitten polttaa roviolla!

Älä masennu. Itsekin joskus tunsin samalla tavalla. Jos mies on nuori, ruma ja lyhyt niin on todella vaikea löytää itselleen naista. Jos nainen on nuori, ruma ja minkä pituinen tahansa, niin hän saa miehen heti kun vaan tahtoo. Nuori nainen on vain ja ainoastaan sinkku omasta tahdostaan, kun mahdolliset miehet eivät nänelle kelpaa, eli hän on nirso.

Jos ketään rumaa ja lyhyttä miestä yhtään lohduttaa, niin joskus kolmekymppisenä voi päästä parisuhteeseen yh-naisen kanssa. Jos vähän parempi tuuri käy niin voi löytää vauvakuumeisen, juoksunsa juosseen naisen ja naisettomien sinkkuvuosien jälkeen päästä saman tien perheen isäksi. Tämä kaikki vaatii yleensä melko hyviä tuloja, jotta vanhempi nainen hyväksyy ruman ja lyhyen miehen parisuhteeseen ja aisuriksi.

• PakkoOnVainKuolla

Kaikissa ihmisissä on monia ominaisuuksia. Yleisesti elämässä ei kannata elää siten kuin muut tahtovat vaan siten miten itsestä tuntuu oikealta.

Jos toinen kokee olevansa suhteessa alakynnessä, niin sekään ei ole hyvä. Rakastuneena ei yleensä suuremmin välitä siitä, onko toinen ulkoisilla kriteereillä mitattuna sopiva.

• vwdvew

Ei oo pakko olla vain samanhenkisten kanssa, mutta käytännössä vaan elämä sujuu niin paremmin.

• Huru_ukkoo

Aina voi valita itseään rumemman ja tyhmemmän.

• erferf

:D Haha , aika hauska heitto.

• No minä ainakin olen fyysisesti ja henkisesti täysin puhdas ihminen ja edellytän sitä myös potentiaaliselta kumppaniltani. Ei siitä mitään tulisi jos minun kaltainen 100% puhdas ihminen yrittäisi elää käytetyn porton kanssa.

“Jeesus sanoi hänelle: 'Mene hakemaan miehesikin tänne.' 'Ei minulla ole miestä', nainen vastasi. Jeesus sanoi: 'Totta puhuit: ei sinulla ole miestä. Viisi miestä sinulla on ollut, ja se, jonka kanssa nyt elät, ei ole sinun miehesi. Siinä puhuit totta.'”

(Joh. 4:16-18)

• Puhdasko

Fyysisesti ehkä, henkisesti olet kyllä viestisi perusteella saastainen.

• Puhdasko kirjoitti:

Fyysisesti ehkä, henkisesti olet kyllä viestisi perusteella saastainen.

Kumpi sinä olet?
        a) Paskojen miesten panopatja johon kirjoitukseni osui
        b) Valkoritari

• Totuus2015 kirjoitti:

Kumpi sinä olet?
        a) Paskojen miesten panopatja johon kirjoitukseni osui
        b) Valkoritari

Ettet vain olisi 2000 vuotta ajastasi jäljessä?

• vappuvibat

Eiköhän kumppanin valinnan, pitäisi olla ihan oma asia.
      On hoikkaa ja pyöreää yhdessä, ongelmitta. Kuten myös, rahattomampaa ja parempi tuloista.
      Uskon näillä muka " vastapareilla", olevan muita tärkeitä yhdistäviä tekijöitä.

• Saa toki, mutta yleensä se tarkoittaa, että etsitään eri tavoin itseään parempaa kumppania. Kauniimpaa tai komeampaa, sosiaalisesti parempaa, varakkaampaa jne. Virkistävä poikkeus olisi ihminen, joka etsisi omaa markkina-arvoaan alempitasoista. Sitä odotellessa...

• 7777777777777777777

Mitä!
        Markkina arvo? Mitataanko ihmisetkin nykyään rahassa?
        Jumala auta meitä syntisiä ja pahoja ihmisiä, jotka mittaavat jo kumppanin etsinnässä toisia ihmisiä rahalla.
        Että mä vihaan tätä sairasta maailmaa ja sen pahoja ihmisiä. Missä ne hyvät on vai onko niitä enää?

Tule jo ja tuomitse meidät! HALLELUYAH!
        Part One - 2015 GLOBAL APOCALYPSE & THE ANTICHRIST SPIRIT
        www.youtube.com/watch?v=Au84BtTb8S0
        Julkaistu 6.1.2015
        "Watch in HD. I dedicate this video to all who seek the truth, and to all who are suffering persecution around the world for the cause of Christ. We are in the very last days brothers and sisters, so lift up your heads, for your redemption draws nigh. God Bless all!" Truthshocktv "

• 7777777777777777777 kirjoitti:

Mitä!
        Markkina arvo? Mitataanko ihmisetkin nykyään rahassa?
        Jumala auta meitä syntisiä ja pahoja ihmisiä, jotka mittaavat jo kumppanin etsinnässä toisia ihmisiä rahalla.
        Että mä vihaan tätä sairasta maailmaa ja sen pahoja ihmisiä. Missä ne hyvät on vai onko niitä enää?

Tule jo ja tuomitse meidät! HALLELUYAH!
        Part One - 2015 GLOBAL APOCALYPSE & THE ANTICHRIST SPIRIT
        www.youtube.com/watch?v=Au84BtTb8S0
        Julkaistu 6.1.2015
        "Watch in HD. I dedicate this video to all who seek the truth, and to all who are suffering persecution around the world for the cause of Christ. We are in the very last days brothers and sisters, so lift up your heads, for your redemption draws nigh. God Bless all!" Truthshocktv "

Hyvillä ihmisillä on korkeampi markkina-arvo.

• Mitä lihavampi mies, sitä laihemmalta nainen näyttää hänen rinnallaan. Mitä rumempi...kauniinmalta nainen näyttä hänen rinnallaan....ja tätä rataa. Naiset eivät vaan tiedä mitä todellisuudessa haluavat, loppujen lopuksi!

• komppaan.sinua

Osuit asian ytimeen. Monen naisen suusta olen kuullut vastaavaa.

• uygh66yyhuuhg

Vastakohdat voivat täydentää toisiaan, esimerkiksi yliaktiivinen rauhoittua ja passiivinen aktivoitua kun kaksi samanlaista vain tekisi tilanteesta pahemman. Mutta suurin osa ei osaa ajatella avoimin mielin ja nähdä tilanteen potentiaalia vaan kunhan nirsoilee.

• En komppaa, tuo on jo nähty........olen vahvasti täysin eri mieltä, varsinkin jos puhutaan pitkästä suhteesta (kumppanuudesta), luonne, persoona, arvot jne. olisi hyvä olla mahdollisimman samankaltaiset.

Tuo voi käydä ns. pikasuhteissa, jolloin toisen erillaisuus voi kiehtoa.

• uygh66yyhuuhg
        MGTOW kirjoitti:

En komppaa, tuo on jo nähty........olen vahvasti täysin eri mieltä, varsinkin jos puhutaan pitkästä suhteesta (kumppanuudesta), luonne, persoona, arvot jne. olisi hyvä olla mahdollisimman samankaltaiset.

Tuo voi käydä ns. pikasuhteissa, jolloin toisen erillaisuus voi kiehtoa.

Pointti onkin se että lähtökohdaltaan erilaiset tasoittavat toisiaan muodostaen tasaisen kokonaisuuden, tietty tuo toimii vain jos molemmista on siihen.

• uygh66yyhuuhg kirjoitti:

Pointti onkin se että lähtökohdaltaan erilaiset tasoittavat toisiaan muodostaen tasaisen kokonaisuuden, tietty tuo toimii vain jos molemmista on siihen.

Liian epämääräinen juttu tämä, eli en nyt osta, mutta poikkeuksiakin voi olla, mutta "nuoralla kävelyä" tuollainen on, tästä voisi keskustella pitkäänkin, mutta tällä kertaa en jaksa lähteä asiaa puimaan tämän enempää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2162
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1426
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1058
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      60
      1054
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      984
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe