Hei kaikki!
Haluaisin jakaa oman kertomukseni, varmasti muillakin on samoja kokemuksia.
Kuinka pärjätä lähiomaisen kanssa kun hän vain haluaa käyttää sinua hyväksi koko ajan.
Vihaan pikkuveljeäni. Kamala asia sanoa, mutta se on totuus. En halua vihata häntä mutta hänen manipulointinsa, itsekkyytensä ja itsekeskeisyytensä ällöttää minua, Silloin kun hän ei ole läsnä on kuin musta myrkkypilvi olisi nostettu minun, äitini ja isäni yltä.
Hän haluaa päättää isäni ja äitini talousasioista, varmasti minunkin, mutta ainakin minä tappelen vastaan ja hän ei hyökkää minua suoraan, koska häviäisi.
En tiedä mitä tehdä.
Isäni ja äitini eivät vastusta häntä ja ymmärrän miksi, kukaan ei varmaan vihaa lastaan.
Hän tuntuu ihmettelevän miksi kukaan ei pidä hänestä. Koska kaikki vaistoavat että hän on paska tyyppi. Ei vain tunnu menevän kalloon. Koko maailman pitäisi pyöriä herran ympärillä.
Noh, tuli vuodateltua.. Annan puheenvuoron muille.
Sosiopaatti perheessä
7
367
Vastaukset
Nykyään on muotia leimata ikäviä ihmisiä esimerkiksi narsisteiksi tai juuri sosiopaateiksi. Oletko yhtään miettinyt jospa pikkubroidisi onkin vaan ihan vanhanaikaisesti typerä mulkero?
- Outomörri
Voit hyvin olla oikeassa Kollimaattori. Veikkaan että oletkin. Paha sanoa vastaan. En keksi mitään. Inhottaa vaan koko ihminen ja samalla itsekin kun kyseessä on kuitenkin oma veli
Sellaista vielä, että oikean sosiopaatin on "menestyäkseen" oltava älykäs manipuloija, joka saavuttaa kunnianhimoisetkin päämääränsä piittaamatta vähääkään toisten ihmisten tunteista ja oikeuksista.
Melkeinpä voitaisiin näin tavisten kesken sopia, että sellainen tyhmempi sosiopaatti näyttäytyy ihmisille typeränä mulkerona. ;)
Pankkiirit ja taparikolliset ovat usein diagnosoitavissa psykopaateiksi. Arvaatko ylläolevan perusteella kummat ovat kumpia?
- välit-poikki
Sosiopatia on aivojen häiriö, jossa toisen asema on merkityksetön. Jos aivoista puuttuu jotakin, varaosia ei ole. Sosiopatia on immuuni sekä puhe- että lääketerapialle.
Ainoa mahdollisuus on pysyä sosiopaatista erossa. Jos hän on puoliso, pitää erota heti. Jos hän on veli tai sisko, ei lapsuudenkodin jälkeen ole syytä pitää häneen mitään yhteyttä. Ihmisen tulee suojella itseään, sillä sosiopaattiin ei voi vaikuttaa.- Narban
Sitä ei tiedetä, onko psykopatia hoidettavissa. Aiemmin sanottiin, että ei ole, ja se perustuu siihen, ettei niitä ole varaa hoitaa esim. vankeuden jälkeen (jenkeissä), koska hoito on tuskaisen pitkä. Niiden suhteen ollaan siis annettu periksi. Mutta lähipiirissä olevan paranemista on siis turha jäädä odottelemaan. Sitä imeytyy itse kuivaksi ennen kuin muuta ehtii tapahtua.
- blizzzard
Sosiopatia on yleistä. Tunnen lähes kymmenen sosiopaattia, eikä heitä näy missään tilastoissa. Eli heitä on paljon enemmän kuin virallisesti ilmoitetaan. Itsekkin olen ollut pari vuotta erossa sosiopaatti sukulaisesta. Ainoa ratkaisu.
- Valistaja
Eivät kaikki sosiopaatit ole niin vaarallisia, että heistä on pakko pysyä erossa. Joidenkin kanssa voi hyvin tulla toimeen. Toki he ovat erilaisia kuin muut, mutta he ovat aina keskuudessamme ja heidän kanssaan on vain elettävä. Maailmassa on monenlaista erilaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850