Riistaruoka

VilliKarj

Riista on parasta. Hirvi, villisika, peura jne. Uunissa paistettuna ja jonkin kastikkeen ja uunipottujen kanssa.

15

1711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voikyllä

Toi niin totta, vain hevosenliha on parempaa.

• fuudii

Millä kypsyys-asteella syöt riistasi - medium, medium rare tai vielä raaempana?

Mieti myös onko liha mitenkään testattua eli sisältääkö se bakteereita, loisia tai alkueläimiä kuten luonnossa elävän eläimen lihassa voi olla.

No useimmat eivät edes tiedä sairastavansa toksoplasmoosia, joka saa heidät hiukka hitaiksi ja ärsytyksille alttiiksi ja tämä vain liian raa'an lihan syönnistä tai katin pitämisessä lemmikkinä.

Ja totta - hevoisen liha on parasta - varsinkin savustettuna.

• BLOODisLIFE

Toksoplasmoosin voi saada jos syö raakaa lihaa ja vaikka lemmikkinä olisi kissa joka kävisi myös ulkona niin se ei tarkoita että kissalla olisi toksoplasmoosi! Liha kannattaa kypsentää ja itse en syö raakaa lihaa, mä kypsennän lihan. Riista on hyvää lihaa ja jos on jauhelihaa niin voi tehdä vaikka kastiketta. Uunissa voi myös tehdä ja riistan kanssa sopii hyvin marjat

• kannatetaan

Kouluihin pitäisi saada 1 riistaruoka päivä viikossa.

• ufo75

Antakaa hirvien ja peurojen vaeltaa vapaana ja elää rauhassa

• Hirvestys

Sääkös sitten pidät auton kanssa eläinkannat kurissa?

• dfsde

Riistaruoka on parasta..
      Vähän aikaa kun on sypnyt riistaa niin naudan liha ei maistu enää millekään..
      Riista on kaikkein eettisintä mahdollista lihaa ja samalla myös kaikkein puhtainta..
      Onneksi ei kasvateeua lihaa tarvii syödä kui äärimmäisen harvoin.

• Sittenuusikysymys

Sanoisin, että ensin kannattaa käydä metsällä hankkimassa sitä riistaa. Toki pääkaupunkiseudulla voi napata citykanin paremman puutteessa.

• Muodi

Parasta. Njaahan. Minä tykkään hyvin padoissa kypsytetyistä lihoista. Laittaisin kaikki karjalanpaistin piikkiin ei kuin tekisin no myös kesälläkin saslikkia. En ymmärrä eri ruokien muotoja jatkuvalla syötöllä.

• Diim

Riistaruoka on todella sokeripitoista. Minä tykkään proteiinista.

• Loukunmoukun

Riistaliha on todellakin eettisintä lihaa mitä voi olla normaali tallaajalle. Olen köyhänä ja rikkaana ajatellut tätä usaan otteeseen ja näin se on. Olen vain huono saalistamaan rottia syöntitarkoituksella.

• 220V

Tervetuloa Thaimaahan. Itse olen melko pätevä niitä sähköllä pyydystämään tuolta riisipellolta. Liikenisi loukunmoukullekin muutama oikein pullea yksilö.

• Droctori

Riista on todella hyvää järkevästi paloiteltuna.

• miki-66

Tämä paistihan on hirveä!

• tykkäänkokata

Itse olet hirven kaatanut? Paloiteltuna/oikein teurastettuna kaikkein parasta.

Lapin kulta on hyvää poron lihan kanssa samalla, kun laittaa pataan hienonnettua sipulia. Kansi pitää laittaa raolleen padassa ja mielellään 200C lämmöllä. Lopuksi kääntää uuni nollille ja antaa olla jonkun aikaa.

Villisika on hyvää liekitettynä (laadukas konjakki sopii tähän tarkoitukseen mainiosti!)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      990
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      123
      982
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      942
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      317
      909
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      507
      858
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe