Riista on parasta. Hirvi, villisika, peura jne. Uunissa paistettuna ja jonkin kastikkeen ja uunipottujen kanssa.
Riistaruoka
15
1711
Vastaukset
- Voikyllä
Toi niin totta, vain hevosenliha on parempaa.
- fuudii
Millä kypsyys-asteella syöt riistasi - medium, medium rare tai vielä raaempana?
Mieti myös onko liha mitenkään testattua eli sisältääkö se bakteereita, loisia tai alkueläimiä kuten luonnossa elävän eläimen lihassa voi olla.
No useimmat eivät edes tiedä sairastavansa toksoplasmoosia, joka saa heidät hiukka hitaiksi ja ärsytyksille alttiiksi ja tämä vain liian raa'an lihan syönnistä tai katin pitämisessä lemmikkinä.
Ja totta - hevoisen liha on parasta - varsinkin savustettuna.- BLOODisLIFE
Toksoplasmoosin voi saada jos syö raakaa lihaa ja vaikka lemmikkinä olisi kissa joka kävisi myös ulkona niin se ei tarkoita että kissalla olisi toksoplasmoosi! Liha kannattaa kypsentää ja itse en syö raakaa lihaa, mä kypsennän lihan. Riista on hyvää lihaa ja jos on jauhelihaa niin voi tehdä vaikka kastiketta. Uunissa voi myös tehdä ja riistan kanssa sopii hyvin marjat
- kannatetaan
Kouluihin pitäisi saada 1 riistaruoka päivä viikossa.
- ufo75
Antakaa hirvien ja peurojen vaeltaa vapaana ja elää rauhassa
- Hirvestys
Sääkös sitten pidät auton kanssa eläinkannat kurissa?
- dfsde
Riistaruoka on parasta..
Vähän aikaa kun on sypnyt riistaa niin naudan liha ei maistu enää millekään..
Riista on kaikkein eettisintä mahdollista lihaa ja samalla myös kaikkein puhtainta..
Onneksi ei kasvateeua lihaa tarvii syödä kui äärimmäisen harvoin. - Sittenuusikysymys
Sanoisin, että ensin kannattaa käydä metsällä hankkimassa sitä riistaa. Toki pääkaupunkiseudulla voi napata citykanin paremman puutteessa.
- Muodi
Parasta. Njaahan. Minä tykkään hyvin padoissa kypsytetyistä lihoista. Laittaisin kaikki karjalanpaistin piikkiin ei kuin tekisin no myös kesälläkin saslikkia. En ymmärrä eri ruokien muotoja jatkuvalla syötöllä.
- Diim
Riistaruoka on todella sokeripitoista. Minä tykkään proteiinista.
- Loukunmoukun
Riistaliha on todellakin eettisintä lihaa mitä voi olla normaali tallaajalle. Olen köyhänä ja rikkaana ajatellut tätä usaan otteeseen ja näin se on. Olen vain huono saalistamaan rottia syöntitarkoituksella.
- 220V
Tervetuloa Thaimaahan. Itse olen melko pätevä niitä sähköllä pyydystämään tuolta riisipellolta. Liikenisi loukunmoukullekin muutama oikein pullea yksilö.
- Droctori
Riista on todella hyvää järkevästi paloiteltuna.
- miki-66
Tämä paistihan on hirveä!
- tykkäänkokata
Itse olet hirven kaatanut? Paloiteltuna/oikein teurastettuna kaikkein parasta.
Lapin kulta on hyvää poron lihan kanssa samalla, kun laittaa pataan hienonnettua sipulia. Kansi pitää laittaa raolleen padassa ja mielellään 200C lämmöllä. Lopuksi kääntää uuni nollille ja antaa olla jonkun aikaa.
Villisika on hyvää liekitettynä (laadukas konjakki sopii tähän tarkoitukseen mainiosti!)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768