Riistaruoka

VilliKarj

Riista on parasta. Hirvi, villisika, peura jne. Uunissa paistettuna ja jonkin kastikkeen ja uunipottujen kanssa.

15

1684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voikyllä

Toi niin totta, vain hevosenliha on parempaa.

• fuudii

Millä kypsyys-asteella syöt riistasi - medium, medium rare tai vielä raaempana?

Mieti myös onko liha mitenkään testattua eli sisältääkö se bakteereita, loisia tai alkueläimiä kuten luonnossa elävän eläimen lihassa voi olla.

No useimmat eivät edes tiedä sairastavansa toksoplasmoosia, joka saa heidät hiukka hitaiksi ja ärsytyksille alttiiksi ja tämä vain liian raa'an lihan syönnistä tai katin pitämisessä lemmikkinä.

Ja totta - hevoisen liha on parasta - varsinkin savustettuna.

• BLOODisLIFE

Toksoplasmoosin voi saada jos syö raakaa lihaa ja vaikka lemmikkinä olisi kissa joka kävisi myös ulkona niin se ei tarkoita että kissalla olisi toksoplasmoosi! Liha kannattaa kypsentää ja itse en syö raakaa lihaa, mä kypsennän lihan. Riista on hyvää lihaa ja jos on jauhelihaa niin voi tehdä vaikka kastiketta. Uunissa voi myös tehdä ja riistan kanssa sopii hyvin marjat

• kannatetaan

Kouluihin pitäisi saada 1 riistaruoka päivä viikossa.

• ufo75

Antakaa hirvien ja peurojen vaeltaa vapaana ja elää rauhassa

• Hirvestys

Sääkös sitten pidät auton kanssa eläinkannat kurissa?

• dfsde

Riistaruoka on parasta..
      Vähän aikaa kun on sypnyt riistaa niin naudan liha ei maistu enää millekään..
      Riista on kaikkein eettisintä mahdollista lihaa ja samalla myös kaikkein puhtainta..
      Onneksi ei kasvateeua lihaa tarvii syödä kui äärimmäisen harvoin.

• Sittenuusikysymys

Sanoisin, että ensin kannattaa käydä metsällä hankkimassa sitä riistaa. Toki pääkaupunkiseudulla voi napata citykanin paremman puutteessa.

• Muodi

Parasta. Njaahan. Minä tykkään hyvin padoissa kypsytetyistä lihoista. Laittaisin kaikki karjalanpaistin piikkiin ei kuin tekisin no myös kesälläkin saslikkia. En ymmärrä eri ruokien muotoja jatkuvalla syötöllä.

• Diim

Riistaruoka on todella sokeripitoista. Minä tykkään proteiinista.

• Loukunmoukun

Riistaliha on todellakin eettisintä lihaa mitä voi olla normaali tallaajalle. Olen köyhänä ja rikkaana ajatellut tätä usaan otteeseen ja näin se on. Olen vain huono saalistamaan rottia syöntitarkoituksella.

• 220V

Tervetuloa Thaimaahan. Itse olen melko pätevä niitä sähköllä pyydystämään tuolta riisipellolta. Liikenisi loukunmoukullekin muutama oikein pullea yksilö.

• Droctori

Riista on todella hyvää järkevästi paloiteltuna.

• miki-66

Tämä paistihan on hirveä!

• tykkäänkokata

Itse olet hirven kaatanut? Paloiteltuna/oikein teurastettuna kaikkein parasta.

Lapin kulta on hyvää poron lihan kanssa samalla, kun laittaa pataan hienonnettua sipulia. Kansi pitää laittaa raolleen padassa ja mielellään 200C lämmöllä. Lopuksi kääntää uuni nollille ja antaa olla jonkun aikaa.

Villisika on hyvää liekitettynä (laadukas konjakki sopii tähän tarkoitukseen mainiosti!)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      164
      4246
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      441
      3241
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2118
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1780
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1178
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1023
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      931
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      906
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      879
    Aihe