Vai jatketaanko möllötystä täällä? En laita viestejä, mutta vastaanotan niitä mielelläni ja vastaan kyllä.
Pitäisikö tässä tehdä jotain?
12
<50
Vastaukset
- Ettuusaamaan
keltään viestiä, jos et ite eka vaivaudu viestitteleen laiska!!
- nkuhcfghju
Kerro Onnii mistä päin olet ja suku-tai etunimesi eka kirjain. Jos osuu oikeaan, laitan sulle heti viestiä :)
- kkjvhyggj
Onnii kirjoitti:
En kerro, äläkä kerro sinäkään ;)
No en kerro, kyse oli sinusta ;)
- ainavaantäällä
Mikäs täällä on ollessa. Helppoa "seurustelua".
- ootpaujomies
Mikset sä laita? Hyvä syy järkevällä asiayhteydellä niin saatat saada vaikka lisää viestejä
- paremmanpuutteessa
Ja ikää oli..99? Sen piti olla JÄRKEVÄ syy. No onneksi olen mä jo jotain viestejä saanut, joten jollakin ainakin on numero ja taito näpeissä, ainakin vähän sinne päin. Pitäiskö silti sullekin laittaa? Vois olla soljuvampia tuotoksia, toiveikkaampiakin ehkä.
- pyydän
En jaksa tehdä mitään tämän suhteen. Rehellisesti sanottuna alkanut tilanne vaikuttamaan psyykkeeseen, muutun tunteettomaksi... kauheaa! Armahda jo, yksin en pysty lopettamaan tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412355Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422941923- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001289
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
- 9938