Moi! Onko mahdollista vaihtaa 90-luvun käytäsarviseen pyörään suora ohjaustanko.
Vastaukset 4
- trekking_pyöräil
Kyllä on mahdollista ja erittäin suotavaa sekä järkevääkin. Koska kyseessä on noinkin iäkäs pyörä, siinä ei liene hydraulisia levyjarruja, joten kyseessä on edullinen toimenpide.
- Alkup_maantiepyöräi
On mahdollista, mutta siinä ei ole mitään järkeä taloudellisesti. Ensinnäkin se maksaa liikaa ja toiseksi pyörän pituus muuttuu. Eli jos pyörä on oikean pituinen sinulle nyt, niin se on liian lyhyt muutoksen jälkeen.
Jos haluat harrastaa askartelua ja runko on hyvä, niin homma voi muttua järkeväksi. Tarkasta kuitenkin mitat ennen muutostyöhön lähtöä, niin että fillari on uudella tangolla oikean pituinen. Jos pituus passaa, niin ei muuta kuin ostamaan uusia osia netistä. Ainoa järkevä tapa on ostaa kokonainen osasarja, niin samalla tulee vaihdettu kaikki kulunut uuteen.Eikös siihen saa uuden stemmin ihan sen mittaisena kuin tarvitsee. Uudet stemmit sopii, kun ottaa vanhan ohjainkannattimen pois putkesta ja tilalle tämä sovite
http://www.bike-discount.de/en/buy/radon-adapter-set-stem-ahead-35323/wg_id-8439
Löytynee noita ihan tavallisistakin kaupoista. Tossa mallissa on sovitteet molemmissa päissä.
Kokonaisessa osasarjassa tulee mukana navat. Nekin mahtuu, kun teräs joustaa (/taivutettavissa). Yhteenvetona: vähän kaikki onnistuu, jos intoa löytyy.- viistoputki
jth_12 kirjoitti:
Eikös siihen saa uuden stemmin ihan sen mittaisena kuin tarvitsee. Uudet stemmit sopii, kun ottaa vanhan ohjainkannattimen pois putkesta ja tilalle tämä sovite
http://www.bike-discount.de/en/buy/radon-adapter-set-stem-ahead-35323/wg_id-8439
Löytynee noita ihan tavallisistakin kaupoista. Tossa mallissa on sovitteet molemmissa päissä.
Kokonaisessa osasarjassa tulee mukana navat. Nekin mahtuu, kun teräs joustaa (/taivutettavissa). Yhteenvetona: vähän kaikki onnistuu, jos intoa löytyy.En nyt tiedä, kannattaako pistää uutta osasarjaa, jos vanhassa on vielä kilometrejä jäljellä. Tuon ikäisessä pyörässä voi hyvin olla vielä vaihdevivut viistoputkessa, jolloin niihin ei tarvitse koskea lainkaan. Tällöin tarvitaan ainoastaan uudet jarrukahvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522