Enkä saa koskaan seurustella. Olen jo reilusti yli kolmekymppinen mies. Kaikenlaiset rikolliset murhaajat saa kyllä naisia ja seksiä mutta minä en.
Minusta naiset on mielenvikaisia kun sellasille antaa mutta elämä ei ole epäreilua.
En harrasta koskaan seksiä
21
<50
Vastaukset
- ätmel
Kyllä elämä on epäreilua. Kiltit ja kunnolliset miehet jäävät ilman samalla kun väkivaltaiset jännäjörnijät nussivat kaikki naiset.
- miksivingut
Miehiä kannattaa välttää edellenkin koska miehen mielestä nainen on mielenvikainen.
- iou8o9o8978
Jännäsurkimuksille antavat naiset ovat mielenvikaisia. Aidon parisuhteen kunnon kiltin miehen kanssa haluava nainen ei ole mielenvikainen.
- ätmi-
Onko nainen muka fiksu kun ottaa väkivaltaisenmiehen.
- kierränkaukaa
Onko mies fiksu kun löytää naisista vain haukuttavaa? Silti joku nainen pitäisi saada. Ei tuollaista äijää kukaan halua hetkeksikään. Seukatkaa itkijät keskenänne, teillä on niin paljon yhteistä. Pohjaton naisviha.
Pelkkää valitusta palsta täynnä, miinus pari poikkeusta.
Turha suuttua tästä viestistä, totuudet voitte lukea palstalta. - 235
kierränkaukaa kirjoitti:
Onko mies fiksu kun löytää naisista vain haukuttavaa? Silti joku nainen pitäisi saada. Ei tuollaista äijää kukaan halua hetkeksikään. Seukatkaa itkijät keskenänne, teillä on niin paljon yhteistä. Pohjaton naisviha.
Pelkkää valitusta palsta täynnä, miinus pari poikkeusta.
Turha suuttua tästä viestistä, totuudet voitte lukea palstalta.Kunnon mies haluaa kunnon naisen. Kunnon mies haukkuu lutkailijoita, ei kunnon naisia.
- kummitus
235 kirjoitti:
Kunnon mies haluaa kunnon naisen. Kunnon mies haukkuu lutkailijoita, ei kunnon naisia.
Kunnon mies ei nimittele ketään eikä kiltitkään tytöt/naiset halua yleensä huorittelijaa. Se on mautonta ja junttimaista kielenkäyttöä ja antaa puhujasta itsestään pahansuovan kuvan. Muiden ihmisten yksityisasiat ei kuulu ulkopuolisille, ja niiden kyttäys ja arvostelu antaa lähinnä juoruämmämäisen vaikutelman.
- Naisasialooseri
Ei minustakaan huoria pidä huoritella vaan rusentaa pää murskaksi tällä laitteella
https://37prime.wordpress.com/files/2009/07/headcrusher.jpg
Onko ihme, että tautologisesti samaa värssyä jankuttava ei saa pillua?
- jkkkkkjk
Kuka sitä nyt mielenvikaisen kanssa edes yhtyis?
Oli vielä poikuuskin tallella kun yhen höperön naisen vein kotiini ja ei sitä pystynyt edes painamaan. Ja olen varmaan vielä keskivertoa himokkaampi tapaus.
Parempi pysyy vaan erossa. - yksirumaihminen
Lohdutukseksi. Et ole ainoa. Masentaa se tunnustaa näin olevan, mutta luovuttaminen on parempi kuin turhan yrittäminen. Surullista.
- ikisinkku39
Olen jo kohta 40 v enkä ole seksiä harrastanut.
- HCÄtmi
Minä harrastan seksiä päivittäin.
- Kiva-ätmi
Yksi tuttuni on jännämies ja panee varmaan joka päivä. On ollut vankilassakin tapettuaan naisen.
- nimimerkki201
Naisilla ei ole kumppanin löytäminen vaikeaa. Vaikak mies olisi kuinka kunnollinen, ystävällinen niin ei saa kuitenkaan naista.
- vitunnimimerkkki
Yksi ja sama kirjoittaja spämmää kymmenillä eri nimimerkeillä samoja värssyjä päivästä toiseen.
- ruma-ätmi
En minäkään saa pillua ikinä.
- Ole.prkl.mies
"En harrasta koskaan seksiä"
Et harrastakkaan, koska et ole Mies, olet keskenkasvuinen pikkupoika, eli hiiri.
Lopeta se itkeminen niin kuin pikkutyttö ja ala runkkaamaan, se on sitä SEKSIÄ, solo seksiä, mutta seksiä kumminkin. Kivekset ehkä laskeutuu, puutetila vähenee ja aivokapasiteettikin saattaa kasvaa.
"Enkä saa koskaan seurustella"
Et varmasti, kun olet täysin munaton hiirulainen.
"Olen jo reilusti yli kolmekymppinen mies."
Vittu nyt pois sieltä äidin helmoista itsenäistymään, unohdetaan se äidin tissi.
"Kaikenlaiset rikolliset murhaajat saa kyllä naisia ja seksiä mutta minä en."
Rikosrekisterissä ei ole edes kahvitahraa, koska kenenkään viranomaisen ei ole tarvinut ikinä rekisteriäni edes katsoa, siellä se häikäisee valkoisuudellan ja valaisee koko arkistohuoneen. Olen erittäin masentava, tylsä, tavallinen ja saan naisia ja seksiä, myös naisilta enkä vain omatoimisesti.
Se mitä en ole, en ole aivan lapanen, enkä ikinä ilmennä himojani, saati ajattele koko ajan vehkeelläni.
"Minusta naiset on mielenvikaisia kun sellasille antaa mutta elämä ei ole epäreilua."
Minusta sinä olet mielenvikainen ja liian äidin helmaan takertuva pikkupoika. - dfdfhfhhf
Naiset ovat ali-ihmisiä (sub-human)
- Kyselijä-
Miksette maksa seksista maksulliselle naiselle. Sillä se ongelma ratkee ja pääsette estoistanne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297