Avauksia poistetaan ilman perusteluja!

tällaistapeliä

Täällä saa huoritella, vittuilla ja haukkua niin miehiä kun naisiakin mutta jos on avaus jossa puhutaan miten sinkku naiset meinaa toimia sodan ajan suomessa niin sellaiset sitten poistetaan. Kyllä on säälittävä ylläpito. Täytyy ilmeisesti huoritella naisia urakalla kun sitä ei nähdä asiattomana kirjoituksena. Ilmeisesti ylläpito pelkää niin paljon alkavaa sotaa että siitä mistä ei puhuta sitä ei tapahdu.

9

91

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SotaAiheetKiinnostaa

Poistettuko vai jos tulee viiveellä? Kokeile uudelleen jollei kohta näy..

• vihjeenä

Joskus on viivettä ja joutuu päivittämään sivun monta kertaa ennen kuin se ilmestyy.

• Kunnian3Mies

https://www.youtube.com/watch?v=wdc7-NlEUPg

Suomalaisnaiset kierrän kaukaa. Esiaviollista seksiä moni harrastaa. Minäpä en. Kuinkahan monen eri miehen möyhentämiä naisia tämänkin ansiokkaan viestini ja linkkini sisältöön tutustuu?

• kritiikkiä_valvomoon

En tiedä mistä on kyse, mutta todellakin olen ihmetellyt miksei jotkut tietyt kirjoittajat saa bannia. Ilmeisesti huorittelu on normi nykyään. Muutenkin kaikilla kriteereillä vihapuheita menee jatkuvasti läpi. Jokuhan on hereillä jos edes jotkut avaukset poistuu. Ps mulla ei ole mahd sotaan liittyviä strategioita, paitsi pitää puoleni.

• ätmel

Jutut poistuu vissiin vain jos joku ne ilmiantaa.

• Jeps, olen itsekin sitä mieltä, että halveksuntaa saa esittää, jos se esitetään asiallisesti, eli jos jotkut ilmoittavat mielipiteensä siitä, ettei tietynlaista ihmistä halua suhteeseen tai olla edes tekemisissä, niin ainakaan itseäni ei haittaa tämän julkituominen, eikä pitäisi haitata muitakaan, mutta se pitäisi osata tehdä asiallisemmin, jolloin jos viestillään haluaa saada edes jotain huomiota tai toivoo sen vaikuttavan joihinkin asioihin, niin siihen on silloin huomattavasti paremmat mahdollisuudet, kuin silloin jos se menee pelkäksi kirosanojen viljelyksi.

• ....Koskee myös naisten käytöstä, eli naisetkin lähtevät yhtälailla siihen alentavien termien viljelyyn, eli sanaharkka vain kiihtyy, molemmilla osapuolilla on peiliin katsomisen paikka.

• ätmel

Palsta on mielestäni bugannut tänään tavallistakin enemmän ja osa aloituksista on hävinnyt joksikin aikaa ja palannut sitten takaisin.

• valvoja-ätmi

Poistan kaikki missä ei huoritella naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      106
      4713
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2425
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      110
      2372
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2199
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      425
      2030
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      176
      1567
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      102
      1291
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      33
      1097
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      986
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      80
      879
    Aihe