Miksi olemme yksinäisiä

yksinäinen-mies

Miksi olemme yksinäisiä? Koska naiset on pinnallisia ihmisiä. Miksi naisista on tullut vaativia pinnallisia ihmisiä?

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PumpustaOttaaTaas

Siksi kun olemme arkoja, rumia ja tylsiä hylkiöitä jotka karttaa ihmisiä.

• Ujoatm26v

Joo varmaan juuri siksi ettei kukaan nainen halua kaltaisiamme vässyköitä, naisille olemme pelkkiä jämäpaloja, ihmisjätettä, yhteiskunnan alinta saastaa.

• sdfgsdfgdsf
        Ujoatm26v kirjoitti:

Joo varmaan juuri siksi ettei kukaan nainen halua kaltaisiamme vässyköitä, naisille olemme pelkkiä jämäpaloja, ihmisjätettä, yhteiskunnan alinta saastaa.

No sä olet juurikin sitä minä itteäs pidät. Ne vihaamas jännämiehet pitää itseään kuninkaina vaikka on luusereitten alinta kastia ilman työtä ja päihdeongelmalla. Ja se toimii.

• sdfgsdfgdsf kirjoitti:

No sä olet juurikin sitä minä itteäs pidät. Ne vihaamas jännämiehet pitää itseään kuninkaina vaikka on luusereitten alinta kastia ilman työtä ja päihdeongelmalla. Ja se toimii.

....meinasin ohittaa, mutta en voi, eli olet oikeassa, Komppaan!

Oppikaa arvostamaan itseänne, ei tarvitse edes muuttaa mitään, jos ette halua, mutta teidän pitää oppia "rakastamaan" itseänne, sitä kautta saatte itsekunnioitusta itseltänne, eli "keitoksesta" syntyy itsevarmuus.

Älkää hävetkö itseänne, älkääkä alistuko, se ei tarkoita sitä että teidän pitäisi alistaa jotain muuta, vaan sitä ettette häpeä itseänne, sillä ei ole mitään väliä millaisia olette, kaikilla on mahdollisuus on oman elämänsä "kuninkaallisia".

Tämä ei ole p*ska puhetta, toivon vain, että edes yksi ihminen laittaisi tämän mietteen alitajuntaansa muhimaan ja saisi siitä sen pienen alku potkun kohti uutta elämää.....

• 24e45
        MGTOW kirjoitti:

....meinasin ohittaa, mutta en voi, eli olet oikeassa, Komppaan!

Oppikaa arvostamaan itseänne, ei tarvitse edes muuttaa mitään, jos ette halua, mutta teidän pitää oppia "rakastamaan" itseänne, sitä kautta saatte itsekunnioitusta itseltänne, eli "keitoksesta" syntyy itsevarmuus.

Älkää hävetkö itseänne, älkääkä alistuko, se ei tarkoita sitä että teidän pitäisi alistaa jotain muuta, vaan sitä ettette häpeä itseänne, sillä ei ole mitään väliä millaisia olette, kaikilla on mahdollisuus on oman elämänsä "kuninkaallisia".

Tämä ei ole p*ska puhetta, toivon vain, että edes yksi ihminen laittaisi tämän mietteen alitajuntaansa muhimaan ja saisi siitä sen pienen alku potkun kohti uutta elämää.....

On kyllä ihan viisasta tekstiä, mutta helpommin sanottu kuin tehty.

• 24e45 kirjoitti:

On kyllä ihan viisasta tekstiä, mutta helpommin sanottu kuin tehty.

Kiitos, tiedostan sen, että toisille voi olla hankalampaa, osalle todella hankalaa.

Ylimielinen ei saa, eikä tarvitse olla, vaan pitää itseään samanvertaisena, kuin ketää tahansa ihmistä, jonka kohtaat, oli se sitten se yhteiskunnan alin heittopussi tai pyramidin huipulla oleva.

Suurin osa ihmisistä huomaa, että arvostat itseäsi, jopa ne ns. paremman statuksen ihmiset, jolloin saat hyväksynnän, mutta sitten on myös sellaisia ihmisiä, jotka luulevat olevansa parempia, näiden kanssa on monta tapaa toimia, mutta jos ei osaa, niin älkää välittäkö näistä, vaan jättäkää omaan arvoonsa, harva haluaa toimia näiden kanssa yhtään enempää, kuin on pakko.

Ihminen itse alistaa itsensä, jos ei arvosta itseään, eli jos alistat itsesi, niin keskustelukumppani ei ota sinua tosissaan, jotkut voivat yrittää astua jopa yli, riippuen persoonasta, todella hyvät persoonat osaavat "tukea/kannustaa" myös näitä.....

Huomasin itsekin, että koska persoonia/luonteita on erillaisia, niin tulee välillä kommentoitua asioita niin kuin opastaisi itseään tai kaltaisiani, mutta perusperiaate on monesti sama......vaikka parhaiten, ehkä neuvot pystyy aina antamaan joku, ketä on samalla "taajuudella" neuvottavan kanssa, tämä meinaa itsellä monta kertaa unohtua, jolloin alkaa järmääminen, kunnes itse huomaa, ettei olla ihan samoilla linjoilla, koska persoona/luonne ei ole samanlainen.

• no.trollollooo

Miksi olette yksinäisiä, koska te ette ylipäätänsä lähde kanssani kaljalle kun pyydän, jäätte kotiin yksin nyhjöttämään ja voivottelemaan yksinäisyyttä.

Naisilla on myös oikeus tyytyä hyvään, eli minuun.

• fghjihg

Yök kaljalle, en ihmettele ettei kukaan lähde.

• mythbuster

Naiset ovat sisäistäneet ajatuksen tasa-arvoisesta parisuhteesta ja osaavat vaatia kumppanuutta monella tasolla. Samalla he ovat silti säilyttäneet primitiiviset viettinsä siinä rinnalla. Tämä on sitä nirsoutta.

• nimetönmulkku

Naiset ei kestä että mies on alempitasoinen ulkonäöllisesti.

• aikuisten.oikeesti

Yhyy ja nyyh! Nyt saa loppua se itse inho ja autofobia, vähättelyyn pystyy jokainen jos haluaa. Potkaise nyt itseäs persuuksiin ja ryhdistäydy.
        Aloita siitä et tervehdit naapureitas, AINA. Siitä se alkaa, sosiaalisuus!
        .
        Ihan vihjeeksi (ja tämä on tosi useamman naisen kohdalla) jos mies ei ole mitenkään komea, se vaan korostaa naisen ulkomuotoa!

Tästä ollaan monesti juteltu naisten kesken...ja yllätys yllätys;
        Se on hiton kivaa esiintyä joskus komean miehen kainalossa, mutt et nainen on parisuhteessa ulkonäöllisesti kakkonen....ei enää olekaan mukavaa.

Siinä ei saa loistaa parin "kukkasena" vaan "kakkosena" ja olla aina varpaillaan...

Tätä emme kyllä mielellämme myönnä... mutt ajatteleppa vähän sitä mitä kerroin... se on loogista.
        Enkä mä tätä asiaa keksinyt...oli yli 6-kymppinen vaimoihminen, joka oli eronnut kiiltokuva miehestään 20 v sitten. Tai mies siis vaihtoi pari vuosikymmentä nuorempaan vuosimalliin.

• aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Yhyy ja nyyh! Nyt saa loppua se itse inho ja autofobia, vähättelyyn pystyy jokainen jos haluaa. Potkaise nyt itseäs persuuksiin ja ryhdistäydy.
        Aloita siitä et tervehdit naapureitas, AINA. Siitä se alkaa, sosiaalisuus!
        .
        Ihan vihjeeksi (ja tämä on tosi useamman naisen kohdalla) jos mies ei ole mitenkään komea, se vaan korostaa naisen ulkomuotoa!

Tästä ollaan monesti juteltu naisten kesken...ja yllätys yllätys;
        Se on hiton kivaa esiintyä joskus komean miehen kainalossa, mutt et nainen on parisuhteessa ulkonäöllisesti kakkonen....ei enää olekaan mukavaa.

Siinä ei saa loistaa parin "kukkasena" vaan "kakkosena" ja olla aina varpaillaan...

Tätä emme kyllä mielellämme myönnä... mutt ajatteleppa vähän sitä mitä kerroin... se on loogista.
        Enkä mä tätä asiaa keksinyt...oli yli 6-kymppinen vaimoihminen, joka oli eronnut kiiltokuva miehestään 20 v sitten. Tai mies siis vaihtoi pari vuosikymmentä nuorempaan vuosimalliin.

Toinen "pyllyyn potkia" täällä, mukava nähdä sinuakin. :)

Oletko päässyt liikkumaan vai onko sielläkin satanut vettä kokoajan?

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

Toinen "pyllyyn potkia" täällä, mukava nähdä sinuakin. :)

Oletko päässyt liikkumaan vai onko sielläkin satanut vettä kokoajan?

Olen systeri luona seuraavat 3-4 viikkoa. Mä en saanut skootteria mihinkään lataukseen. Se skootteri ei mahdu hissiin,
        porraskäytävässä ei sitä voi ladata ja se olis myös ihmisten tiellä.
        Vanha Jugend talo, pieni hissi "haitariportilla"ym. ym.
        Ei kun evakkoon oli lähdettävä. Majoituin alakerran takkahuoneeseen, vieressä on sauna ja pesuhuone sekä pukuhuone, mulla on myös oma WC.
        Sängyn edessä on sermi, kun nukun.
        Täällä on satanut...siis ulkona on satanut öisin ja tänään päivälläkin. =))
        .
        Skootterini on autotallissa ja odotan pääseväni taas baanalle.
        Torilla olen käynyt ja Skanssin kauppakeskuksessa...sitä vaan ei ole suunniteltu skootterilla ostoksia tekeville.
        Butiikit ovat pieniä ja ahtaita kulkuneuvolla liikkuville.
        Skootteria en suosittele jätettäväks käytävälle, siitä olis irrotettu kaikki irrotettavissa oleva. (Romaanian kerjäläiset)
        Siis niin röyhkeää väkeä ja vuos vuodelta röyhkeemmiks tulevat.
        .
        Yks käveli suoraan eteeni ja tarras ohjaustangosta kiinni...Rahaa halus.
        Pyysin irrottamaan ja viitoin...tämä oli käsi ojossa "money ,money".
        Nytkäytin skootteria ja kerjäläinen ravisti vihaisesti ohjaustangosta.
        OK, mä olin liikekeskuksessa sisällä.. vedin henkeä ja "visersin" korkean-C.
        Siinä mä olin käytävällä ..yksinäni, ei varmaan yhtään kerjäläistä 20m säteellä!
        TOIMII, kuin tuholaismyrkky. Tosin katsoin viisaammaksi tilata invataxin poistuessani, turvallisuus ennen kaikkea.
        .
        Pointti on se; ettei multa uhkailemalla peloitella rahaa!
        Ja olihan mulla keppi mukana...
        En kyllä usko et ihmisten joukossa mulla olis todellista hätää,
        mutt olisin kyllä käyttänyt sitä pakko tilanteessa jos iholle olis tullut!
        .
        Mukavaa iltaa sulle! Pärjäile.

Olen systeri luona seuraavat 3-4 viikkoa. Mä en saanut skootteria mihinkään lataukseen. Se skootteri ei mahdu hissiin,
        Ei kun evakkoon oli lähdettävä. Majoituin alakerran takkahuoneeseen, vieressä on sauna ja pesuhuone sekä pukuhuone, mulla on myös oma WC.
        .
        Torilla olen käynyt ja Skanssin kauppakeskuksessa...sitä vaan ei ole suunniteltu skootterilla ostoksia tekeville.
        Skootteria en suosittele jätettäväks käytävälle, siitä olis irrotettu kaikki irrotettavissa oleva. (Romaanian kerjäläiset)
        .
        Siinä mä olin käytävällä ..yksinäni, ei varmaan yhtään kerjäläistä 20m säteellä!
        TOIMII, kuin tuholaismyrkky. Tosin katsoin viisaammaksi tilata invataxin poistuessani, turvallisuus ennen kaikkea.
        .
        .

"Täällä on satanut...siis ulkona on satanut"

Hyvä, että sulla kaikki hyvin. :)

Ei nuo varmasti ainakaan naiselle olo mukavia tilanteita, mutta onneksi meni pienellä säikähdyksellä, kerjäläinen taisi säikähtää enemmän, kuin pikku-myy.

Kiitokset, mukavaa iltaa myös sinulle!

.
        .
        .
        .

Btw. ajattelin vain mainita, jos et ollut huomannut, niin ne "Nainen jätti" ketjut on vain yhden palstahenkilön kehittämiä provo/vitsi/kevennyksiä, ne on välillä tosi hauskoja....niissä on aina uusi tarina, tänään tullut aika monta.

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

Btw. ajattelin vain mainita, jos et ollut huomannut, niin ne "Nainen jätti" ketjut on vain yhden palstahenkilön kehittämiä provo/vitsi/kevennyksiä, ne on välillä tosi hauskoja....niissä on aina uusi tarina, tänään tullut aika monta.

Mä huomasin sen, mutt liian myöhään. Oli varmaan kolmas kertomus kun tajusin jujun!
        Baari,Pizzeteria ja Muija jätti näiden aloitusten takia...silloin mulla vasta leikkas!
        Kirjoitin jo vastausta et kellos jätättää pahasti...aprillipäivä oli 01.04 ! =)))))
        .
        Hyvä vedätys! Kyllä mä osaan myös nauraa itselleni...nou hätä...se on jo housuissa!

Mä huomasin sen, mutt liian myöhään. Oli varmaan kolmas kertomus kun tajusin jujun!
        Baari,Pizzeteria ja Muija jätti näiden aloitusten takia...silloin mulla vasta leikkas!
        Kirjoitin jo vastausta et kellos jätättää pahasti...aprillipäivä oli 01.04 ! =)))))
        .
        Hyvä vedätys! Kyllä mä osaan myös nauraa itselleni...nou hätä...se on jo housuissa!

Et sinä ainut ole ketä niihin lankeaa aluksi. :)

Palstalla on myös paljon muitakin provo/vitsi aloituksia, sen lisäksi on trollit hieman hämmentämässä seosta, eli jos alkaa tunutua "pahalta", niin kannattaa hypätä ohi, ettei tule liian huono fiilis.

• aikuisten.oikeesti

Kiitos huolehtimisestasi...kaikki hyvin.
        Kerro mulle onko toi ex--PUA provo? Huono vitsi se ainakin on!
        Mä väitän; et mulla on huumorintajua ainakin vähän, mut se ei riitä.
        Kyllä mulle tulee huono fiilis, mulla hitsaa suorastaan kiinni ja troput palaa!
        Pirulauta millä mä hyppään ohi, kun mieli tekis hypätä sen kurkkuun kiinni ja kuristaa niin et tuntuu kans.

Hyvää yötä!

Kiitos huolehtimisestasi...kaikki hyvin.
        Kerro mulle onko toi ex--PUA provo? Huono vitsi se ainakin on!
        Mä väitän; et mulla on huumorintajua ainakin vähän, mut se ei riitä.
        Kyllä mulle tulee huono fiilis, mulla hitsaa suorastaan kiinni ja troput palaa!
        Pirulauta millä mä hyppään ohi, kun mieli tekis hypätä sen kurkkuun kiinni ja kuristaa niin et tuntuu kans.

Hyvää yötä!

Kaikista ei voi olla varma, mutta en usko, että expua on trolli.

Täällä on pahempiakin sopan keittäjiä, jotka saavat porukan tappelemaan keskenään, voi olla aluksi vaikeempaa tunnistaa, mutta sairaimmat jutut sinunkin kannattaa ihan suoraan ohittaa, varsinkin silloin, jos mieli maassa ja/tai väsynyt, sekä ennen nukkumaan menoa, jos tuntuu, että jää mieleen painamaan.

Hyvää yötä ja hyviä unia! :)

• Nyyhkytys

Eivätkö miehet enää olekaan pikaporukoissa, joihin ei naisia huolita?
      Urheilua, illanistujaisia, sauniltoja, metsästystä, kalastusta, reserviläistoimintaa, autojen tuunausta...hae oma suuntasi, miksi pitäisi juuri naisväen sinua viihdyttää? Miten arvelet, että naiset ovat pinnallisia jne....Kyllä minusta mies, joka ruikuttaa yksinäisyyttään, on melko pinnallinen itse. Ei oo kaverii.

• No jos haluat naisen, mut et saa, niin sun täytyy olla tyhmä...Koska faktahan on, että fiksu keksii keinot kaikkiin ongelmiin.

• qerfdaarfzzx

Näistä valituksista hyvin huomaa miten väärä kuva joillain on vanhoista "hyvistä" ajoista.

• Muutanykyaikaan

Se, että nykynaiset eivät enää alistu hellan ja nyrkin väliin eivätkä passaa toista aikuista, ei tarkoita, että he olisivat pinnallisia. Vaatimustaso on pelkästään hyvästä, joten vaadi sinäkin itseltäsi.

• 92ö401ö

Naisetko pinnallisia? Kuka tahansa mies saa naisen, jos kelpuuttaa itselleen ruman naisen. Kyllä tekin saatte naisen, kunhan ette ole pinnallisia, vaan tyydytte sitten tarvittaessa rumaan naiseen, joka on teitä vanhempi. Ai niin, mutta sehän on helpompaa syyttää naista sen sijaan, että etsisi virhettä itsestä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2233
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      2166
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2044
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      19
      1541
    5. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      27
      1317
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1027
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      985
    8. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      912
    9. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      894
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      34
      853
    Aihe