Peruskuvio mieheltä eikö?

ajattelenko_liikaa

Tapasin noin kuukausi sitten miehen, alkoi se normi "naisen jahtaaminen" eli mies viestitteli paljon, leperteli ja pyysi treffeille, käytiin treffeillä, toisilla, kolmansilla jne. yht äkkiä viestittely loppui kuin seinään, soitto ehkä kerran päivässä, tapaillaan edelleen 2-3 krt viikossa, mutta luulen että kiinnostus lopahtanut? Kun nähdään, meillä on mukavaa, herkkää ja kivaa, eli jos tämä viestittely ei olisi loppunut, olisin jopa aika hyvillä mielin.. Mies ei ole mikään tunteista puhuja kylläkään, ainakin alusta asti tuli sellainen fiilis että ei ole sellainen, ja ei tarvitsekaan olla, kukin on sellainen kun on.
Olen aina ennen ajatellut että jos miestä kiinnostaa niin kyllä se sen kertoo, viestein ja sanoin, mutta nyt ainakin mun frendit on sitä mieltä että tässä varteenotettava mies, kun ei ole sellainen päällekäyvä rakastan sinua kahdessa viikossa tyyppi..
Olen myös itse yhteydessä eli ei ole yksipuolista, ja en tarkoita että tarvitsisin paljon viestejä, mutta olisihan se kiva piristys päivään jos saisi vaikka viestin että: ajattelen sinua tms. Jos itse laitan jotain tälläistä vastaa kyllä heti, eli kait se hänen mielestäänkin on kiva saada joskus viestiä. Kuitenkin ollaan niin alkuvaiheessa että vielä pitkänkin aikaa tuollainen lepertely on kivaa, joten musta se vaan on outoa että se loppui kuin seinään, toki mahdollinen suhde perustuu täysin muihin asioihin, mutta mä en vaan tajua, enkä kehtaa kysyä, tuntisin itseni aika tyhmäksi jos kysyisin mikset enää viestittele mulle..
Vai onko tämä joku jarrutus asia, etten vaan kuvittele liikoja, vai mitä hittoa..

66

4492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivystävä_feministi

Jätä se sika, ansaitset parempaa.

• Hhahahhaha

Hahahha! Päivän naurut =D

• Jospa se odottaa vastavuoroisuutta? Että kun se on ensin liehitellyt, niin nyt on sinun vuorosi todistella olevasi tosissasi.

• Ikis__M

"yht äkkiä viestittely loppui kuin seinään, soitto ehkä kerran päivässä, tapaillaan edelleen 2-3 krt viikossa, mutta luulen että kiinnostus lopahtanut?"

Huh huh, oletteko te naiset ihan oikeasti tuommoisia? siis jos se mies käy töissä ja sillä on omiakin juttuja hoidettavana niin eikö se nyt riitä kun kerran päivässä soittaa ja tapailee 2-3krt/vko? Itse ainakin inhoan naputella tekstareita, alkuun voisin niitä laittaa vastaukseksi jos naiselta niitä tulee kun ne ei vaadi välitöntä vastausta enkä tiedä hänen kiireitään mutta heti kun mahdollista niistä luopuisin eikä se yhtään kiintymystä silti vähentäisi.

• öoicluy

Aika paljonhan kyseinen herra jo tekee, jos soittelette päivittäin? Ihan lupaavalta tuo kuulostaa. Jos hän on sinua alusta jo kovasti hurmaillut, ajattelee varmaan teidän olevan jo vankalla pohjalla eikä ajattele tämän enää olevan tarpeellista? Kuka tietää, kysy häneltä, mitä ajattelee suhteestanne.

Oon kyllä huomannut, että miehet monesti ovat innokkaampia alussa. En tiedä johtuuko tämä siitä, että ihastuvat aluksi ulkonäköön, mutta kummasti se innostus laskee kun useammilla treffeillä on käyty ja käy ilmi, ettei nainen olekaan vain unelmaa, vaan ihan todellinen henkilö kaikkine puolineen. Tai sitten kyseessä on juuri toi hurmaaminen ja kun ollaan molemmnpuolinen kiinnostus varmistettu, ajatellaan että sen voi lopettaa.
      Se on sama millaisen peräkammarin sammarimiehen kanssa on treffeillä, olen kyllä törmännyt tähän, että ensitreffeillä puhutaan into piukeena seurustelusta ja joskus jopa avioliitosta (!!) niin, että joutuu pudottelemaan miestä maan kamaralle. Yllättäen nämä samat tyypit ovatkin sitten myöhemmässä vaiheessa olleet aika nihkeitä sitoutumaan, vaikka juuri kuvittelee tavanneensa sellaisen tavallisen, parisuhdetta toivovan tyypin eikä mitään pelimiestä.
      Mutta ehkä omalta kohdalta kyse on ollut siitä, että olen sitten loppujen lopuksi kohdannut vääriä miehiä eikä kiinnostus olekaan riittänyt.
      Sinun tilanteessasi olisin kyllä toiveikas! :) Onnea matkaan!

• 7171

Itsellä käynyt pari kertaa ihan sama. Mies jo ekojen treffien jälkeen puhuu yhteisestä tulevaisuudesta, seurustelusta ja yhteisistä lomista. Sitten parit treffit ja ilmoittaa ettei ole valmis suhteeseen. Tulee kyllä vähän ööö?-fiilis. Itse en edes toisille treffeille lähde jos toinen ei ole kiinnostava.

• öoicluy
        7171 kirjoitti:

Itsellä käynyt pari kertaa ihan sama. Mies jo ekojen treffien jälkeen puhuu yhteisestä tulevaisuudesta, seurustelusta ja yhteisistä lomista. Sitten parit treffit ja ilmoittaa ettei ole valmis suhteeseen. Tulee kyllä vähän ööö?-fiilis. Itse en edes toisille treffeille lähde jos toinen ei ole kiinnostava.

"Tulee kyllä vähän ööö?-fiilis."

No näinpä. Jotenkin tullut vähän skeptiseksi sen suhteen, voiko miehen sanomaan luottaa. Mistä tietää, että mies on tosissaan, kun useamman kerran käynyt jo näin?
        Jos naisetkin antavat ristiriitaisia merkkejä, niin tässä on yksi esimerkki miesten ristiriitaisesta käytöksestä. Sanotaan yhtä, mutta todellisuus on ihan toinen... Voisiko vähän jarruttaa siinä alussa, jos on huomannut, että fiilis voi myöhemmin muuttua? En haluaisi uskoa, että tämmöinen tulevaisuudesta "lämpimikseen puhuminen" olisi tarkoituksellista sumutusta. Kun nämä kyseiset miehet eivät tosiaan ole olleet mitään pelimiehiä vaan ihan tavallisia jannuja.

• 221512312156123
        7171 kirjoitti:

Koska miehillä suurin osa deiteistä päätyy siihen että nainen ei halua enää tavata koska ei ole sitä paljon puhuttua kemiaa. Toisin kuin naisilla, joilla ongelma esim. nettideiteissä on se, että tulee liikaa niitä viestejä ja deittiehdotuksia. Miehillä ongelma on että yleensä ei saa kuin muutamia viestejä naisilta, jos niitäkään.
        Joten totta kai mies lähtee aina deiteille, jollei ole täysin varma ettei ole itse yhtään kiinnostunut naisesta.
        Koska naiset eivät useimmiten myöskään siedä yhtään epävarmoja miehiä, niin miehet oppivat hyvin nopeasti että vaikka ei vielä tietäisikään onko kiinnostunut naisesta, niin missään tapauksessa sitä kiinnostuksen puutetta ei saa alussa näyttää. Siksi mies puhuu yhteisestä tulevaisuudesta, vaikkei olisi asiasta edes varma ja päättäisikin myöhemmin toisin.
        Naisilla ei ole mitään syytä olla ööö?-fiiliksissä jos noin käy. Eikä miehillä ole mitään syytä olla ööö?-fiiliksissä kun nainen ei suostu toisille tai edes ensimmäisillekään treffeille tutustumaan lisää, vaikka se ei veisi kuin pari tuntia aikaa ja vaikka mies olisi naisen mielestä mukava. Ne deittimarkkinat nyt vaan toimii noin. Sekä miehillä että naisilla on oikeus päättää missä vaan vaiheessa tapailua että se toinen osapuoli ei kelpaakaan itselle.

• kummitus
        221512312156123 kirjoitti:

Koska miehillä suurin osa deiteistä päätyy siihen että nainen ei halua enää tavata koska ei ole sitä paljon puhuttua kemiaa. Toisin kuin naisilla, joilla ongelma esim. nettideiteissä on se, että tulee liikaa niitä viestejä ja deittiehdotuksia. Miehillä ongelma on että yleensä ei saa kuin muutamia viestejä naisilta, jos niitäkään.
        Joten totta kai mies lähtee aina deiteille, jollei ole täysin varma ettei ole itse yhtään kiinnostunut naisesta.
        Koska naiset eivät useimmiten myöskään siedä yhtään epävarmoja miehiä, niin miehet oppivat hyvin nopeasti että vaikka ei vielä tietäisikään onko kiinnostunut naisesta, niin missään tapauksessa sitä kiinnostuksen puutetta ei saa alussa näyttää. Siksi mies puhuu yhteisestä tulevaisuudesta, vaikkei olisi asiasta edes varma ja päättäisikin myöhemmin toisin.
        Naisilla ei ole mitään syytä olla ööö?-fiiliksissä jos noin käy. Eikä miehillä ole mitään syytä olla ööö?-fiiliksissä kun nainen ei suostu toisille tai edes ensimmäisillekään treffeille tutustumaan lisää, vaikka se ei veisi kuin pari tuntia aikaa ja vaikka mies olisi naisen mielestä mukava. Ne deittimarkkinat nyt vaan toimii noin. Sekä miehillä että naisilla on oikeus päättää missä vaan vaiheessa tapailua että se toinen osapuoli ei kelpaakaan itselle.

Aiheen sivusta, mutta on naisia jotka nimenomaan haksahtavat miehiin jotka eivät ole (täysin) saatavilla ja juoksevat pakoon liian aikaisia rakkaudentunnustuksia. Käsittääkseni melko yleinenkin naistyyppi.

• öoicluy
        221512312156123 kirjoitti:

"Siksi mies puhuu yhteisestä tulevaisuudesta, vaikkei olisi asiasta edes varma ja päättäisikin myöhemmin toisin, Naisilla ei ole mitään syytä olla ööö?-fiiliksissä jos noin käy."

Eli siis mies valehtelee. Ja susta se on ok, koska deittimarkkinat vaan "toimii näin". Että toista voi sumuttaa ihan kuinka paljon vaan, kunhan se palvelee omaa etua. Eikä sitten, kun tää valehtelu käy ilmi, olisi edes oikeutta olla yllättynyt? En tiedä missä olet moraalisi kasvattanut mutta vaikuttaa että se on jäänyt puolitiehen.
        Olisiko sinusta reilumpaa, että naisetkin valehtelisivat tykkäävänsä miehestä tosi paljon, antaisivat luulla, että nyt on hieno juttu aluillaan ja lähtisivät niille toisille treffeille vaikka alusta asti on tiedossa ettei kiinnosta? Eli tietäen, ettei kiinnosta pätkääkään lähtisivät sitten tuhlaamaan toisen ihmisen aikaa...

"Sekä miehillä että naisilla on oikeus päättää missä vaan vaiheessa tapailua että se toinen osapuoli ei kelpaakaan itselle."

Tottakai. Mutta on reilua kertoa toiselle missä mennään. Ja jos on epävarma, niin miksi sanoa yhtään mitään tulevaisuudesta, jollei voi vielä luvata kuin nämä ja seuraavat treffit. Useimmiten ensitreffeillä riittäisi se "oli kivaa, haluisin nähdä sut uudelleen".
        Kieroa touhua. Taidan jättää jatkossa treffit väliin.

• öoicluy kirjoitti:

"Siksi mies puhuu yhteisestä tulevaisuudesta, vaikkei olisi asiasta edes varma ja päättäisikin myöhemmin toisin, Naisilla ei ole mitään syytä olla ööö?-fiiliksissä jos noin käy."

Eli siis mies valehtelee. Ja susta se on ok, koska deittimarkkinat vaan "toimii näin". Että toista voi sumuttaa ihan kuinka paljon vaan, kunhan se palvelee omaa etua. Eikä sitten, kun tää valehtelu käy ilmi, olisi edes oikeutta olla yllättynyt? En tiedä missä olet moraalisi kasvattanut mutta vaikuttaa että se on jäänyt puolitiehen.
        Olisiko sinusta reilumpaa, että naisetkin valehtelisivat tykkäävänsä miehestä tosi paljon, antaisivat luulla, että nyt on hieno juttu aluillaan ja lähtisivät niille toisille treffeille vaikka alusta asti on tiedossa ettei kiinnosta? Eli tietäen, ettei kiinnosta pätkääkään lähtisivät sitten tuhlaamaan toisen ihmisen aikaa...

"Sekä miehillä että naisilla on oikeus päättää missä vaan vaiheessa tapailua että se toinen osapuoli ei kelpaakaan itselle."

Tottakai. Mutta on reilua kertoa toiselle missä mennään. Ja jos on epävarma, niin miksi sanoa yhtään mitään tulevaisuudesta, jollei voi vielä luvata kuin nämä ja seuraavat treffit. Useimmiten ensitreffeillä riittäisi se "oli kivaa, haluisin nähdä sut uudelleen".
        Kieroa touhua. Taidan jättää jatkossa treffit väliin.

Kieroa touhua on jo niin paljon molemmilla sukupuolilla, ettei sitä voi yhden sukupuolen syyksi laittaa.

Tässäkin kejussa, niin kuin monessa muussakin on tullut jo selväksi, ettei monellakaan ole kauheasti omatuntoa, moraalista puhumattakaan.

"Kieroa touhua. Taidan jättää jatkossa treffit väliin."

Tätä kompaan, mutta sillä poikkeuksella, että luotan edelleen, että naisistakin löytyy vielä ihan pelin ulkopuolelle jättäytyneitä "sieluntovereita", eli ehkä joskus, jos sellaisen kohtaan.

• tuttu_kuvio

Mies on saanut uudemman naaraan panorinkiinsä ja kehuu nyt sillä kavereilleen töissä. Jos sinä alat seukata toisen kanssa, hän alkaa nimittää sinua selkäsi takana huoraksi.

• Ikis__M

Onneksi nainen voi siinä vaiheessa kostaa kertomalla tyttöjen saunaillassa muille naisille miehen olevan impotentti homo, aika tasanhan se sitten menee.

• Ikis__M kirjoitti:

Onneksi nainen voi siinä vaiheessa kostaa kertomalla tyttöjen saunaillassa muille naisille miehen olevan impotentti homo, aika tasanhan se sitten menee.

=D, olisihan tuo varmasti tasapelin veroinen veto, mutta onko ketjuun kaikki vastanneet naiset siis jo sekstanneet kyseisten kavereiden kanssa ja sitten kiinnostus lopahtanut vai ei, se jäi itseäni mietityttämään, kun siveät naiset eivät sitä siveyttään ilmoittaneet..... =P

• sincyan

Minulla on ollut muutaman kerran samanmoinen tilanne, mieheltä vaan tuntuu jotenkin loppuvan mielenkiinto, viestit ja yhteydenpito vain jotenkin lopahtaa.
      Kaksi vaihtoehtoa: voit ottaa suhteesta vetovastuun tai antaa homman olla. Jos et enää itse laita niin aktiivisesti viestiä, yhteydenpito saattaa loppua kokonaan ja homma kuivahtaa kasaan. Tilanne vaatii keskustelua tai aikaa -ehkä sekä että.

Itse nostan kytkintä, kun mies ei osaa ilmaista itseään. En osaa lukea ajatuksia.

Kysy mitä se oikein haluaa.

• viddu_mitä_jöötiä

Mieheltä lopahtahtanut mielenkiinto kun soittaa VAIN kerran päivässä?

• "Itse nostan kytkintä, kun mies ei osaa ilmaista itseään. En osaa lukea ajatuksia."

Jeps, varsinkin jos se on normaali käytös ihmiseltä, niin aika hankalaa ainakin itselle olisi jos ei ole avoin ja rehellinen....

• 1212121233333

Naiset eivät ymmärrä etteivät miehet välitä mistään luritteluista. Ja jo se että päivittäin soittelee on melkoisen hyvin, etenkin jos kerran vieläpä tapaa useasti viikossa.

• pimpsahelka24

Ei riitä mulle. En ole mikään ajatustenlukija! Jos mies ei sano monta kertaa päivässä, että olen ihana, kaunis ja ihan paras ja taatusti kauniimpi kuin se yks Riitta, joka on ihan hyi yök, täynnä itseään eikä oikein minkään näköinen vaikka on muka joku alusvaatemalli olevinaan, pyh, että jos ei sano mua aivan ihanaksi monta kertaa päivässä, niin taatusti nostan kytkintä enkä edes kysy mieheltä mitään, koska mä olen nainen ja mulla on oikeus!

• ajattelenko_liikaa

"Normaali" minä olisi jo itseasiassa nostanut kytkintä, mutta koska mies on kovin kiinnostava, olen nyt jäänyt katsomaan miten tässä käy, vaikka epäilyksiä on kaikennäköisiä. Kärsin miesten suhteen luottamus pulasta, ja yritän kovasti päästä tästä irti, ei jokainen mies kuitenkaan voi olla mulkku, eihän?
      Ymmärrän että kuulostan todella tyhmältä koska kuitenkin saattaa soittaa ja nähdään ihan riittävästi näin alkuun. On todella erilaisin tyyppi mitä olen koskaan tavannut, ei ole koskaan puhunut yhteisestä tulevaisuudesta, tai mistään sellaisesta, mikä on mielestäni hyvä, koska tosiaan ollaan vasta niin tapaamis vaiheessa. Ollaan puhuttu että otetaan ihan rauhassa ja katsotaan mitä tulevaisuus tuo, näinhän sen kuuluu mennäkin. Sanoi että on tässä täysillä mukana, mutta mä en vaan usko sitä, todella tyhmää, tiedän, mutta jotain vaan joskus käytöksessä on sellaista mikä saa mut varpailleni, tai sitten mä vaan analysoin liikaa ja pitäis vaan uskoa ja luottaa enemmän. Jos mä olen oikeesti kiinnostava, ja nainen johon kannattaa ns. panostaa, ottaisiko mies sitä riskiä että etääntyy, lyö jarruja päälle?!?
      Ymmärrän myös että on niitä jotka eivät jaksa näpytellä, mutta tämä mies on todella some aktiivi jne, joten siitäkään ei voi olla kyse viestien kirjoittamisen lopettamisen syyksi.
      Joku mainitsikin että jos haluaakin olla varma että mä olen kiinnostunut, heittänyt ns. pallon meikäläiselle, olen tätä myös pohtinut, olen siis ollut myös häneen yhteydessä, mutta jotenkin nyt vaan tuntuu että taidan kuitenkin vähän häippästä taka vasemmalle.
      Hän on minua muutaman vuoden nuorempi (yli 30 ollaan molemmat) niin vähän sitten kuitenkin mietityttää myös se että onkohan tätä ikäeroakin liikaa, tai jos se mietityttääkin häntä.

• 2542542

Et sinä ajattele liikaa, vaan liian vähän. Kaiken kaikkiaan niin lapsellista juttua tulee. Ei uskoisi että olet yli 30.

"Ollaan puhuttu että otetaan ihan rauhassa ja katsotaan mitä tulevaisuus tuo, näinhän sen kuuluu mennäkin."

Silti olet valmis "nostamaan kytkintä" koska mies soittaa "vain" kerran päivässä.

Vika ei taida olla miehessä, vaan sinun itsetunto-ongelmissa (vaadit saada kuulla monta kertaa päivässä miten mies ajattelee sinua) ja mahdollisesti huonoissa kokemuksissa (pelimiesten pettämä tms.) ja niistä syntyneessä luottamuspulassa.

Jos olisit aikuinen, niin käsittelisit tämän asian tuon miehen kanssa, sen sijaan että teet jotain omia tulkintoja ja luotat S24:n anonyymeihin. Siis jos tosiaan olette puhuneet, että otatte ihan rauhassa ja sitten kuitenkin mitään ilmoittamatta häivyt "takavasemmalle" koska mies ei päivittäin laita tekstareita joissa ylistää ihanuuttasi, niin hoh hoijaa, kasva aikuiseks.

• voirinsessaa

Aikuisen naisen ajatuksilta ei nuo sun tuumailut tunnu yhtään. Mies ottaa suhun yhteyttä kerran päivässä, tapailette monta kertaa viikossa ja sä vaan analysoit, onko mies tosissaan. Vaikka mä nainen olenkin, niin mua ahdistaisi, jos joku laittelisi mulle viestejä pitkin päivää silloin kun olen töissä tai kavereiden kanssa jossain.
        Parisuhteessa tarvitaan myös yksityisyyttä. Sä et sitä hänelle anna ja se ahdistaa häntä. Ikäerosta tuossa ei ole kysymys vaan siitä, että SÄ et ole valmis suhteeseen, jossa sä et olekaan keskipiste koko ajan. Niinkuin edellinen sanoin, kasva aikuiseksi ja ala sitten vasta kokeilla seurustelua.

• 2542542 kirjoitti:

Et sinä ajattele liikaa, vaan liian vähän. Kaiken kaikkiaan niin lapsellista juttua tulee. Ei uskoisi että olet yli 30.

"Ollaan puhuttu että otetaan ihan rauhassa ja katsotaan mitä tulevaisuus tuo, näinhän sen kuuluu mennäkin."

Silti olet valmis "nostamaan kytkintä" koska mies soittaa "vain" kerran päivässä.

Vika ei taida olla miehessä, vaan sinun itsetunto-ongelmissa (vaadit saada kuulla monta kertaa päivässä miten mies ajattelee sinua) ja mahdollisesti huonoissa kokemuksissa (pelimiesten pettämä tms.) ja niistä syntyneessä luottamuspulassa.

Jos olisit aikuinen, niin käsittelisit tämän asian tuon miehen kanssa, sen sijaan että teet jotain omia tulkintoja ja luotat S24:n anonyymeihin. Siis jos tosiaan olette puhuneet, että otatte ihan rauhassa ja sitten kuitenkin mitään ilmoittamatta häivyt "takavasemmalle" koska mies ei päivittäin laita tekstareita joissa ylistää ihanuuttasi, niin hoh hoijaa, kasva aikuiseks.

Ihan samaa mieltä kuin 2542542. Puheesi ja tekosi ovat nyt kovasti ristiriidassa; jos kerran on sovittu että otetaan rauhassa ja katsotaan, niin ei silloin skitsoilla siitä ettei toinen viestittele niin paljon kuin itse toivoisi. Ota rauhassa ja katso. Opettele sietämään epävarmuutta. Parisuhteet eivät synny niin, että yhtäkkiä kaikki on helppoa ja varmaa (ja silti kutkuttavalla tavalla jännittävää).

Jos et haluakaan ottaa rauhassa ja katsoa, sinun tehtäväsi on ottaa asia puheeksi .

• Äädämi11111111

Ilmeisesti olet nyt antanut pillua? Tietysti kunnon panomies pillua saadakseen vetää kunnon show'n ja lupailee ja valehtelee vaikka mitä. Sitten kun mällit on rännissä, onkin tullut aika irrottautua ja siirtyä seuraavalle reiälle. Ei siinä sen kummemmasta ole kysymys.

• Enhuolestuisi

Kyllähän mies aika paljon sinuun panostaa, koska tapaa monta kertaa viikossa ja soittelee päivittäin. Kuulostaa siltä että ongelma on enemmänkin sinun omassa epävarmuudessasi ja siinä että kaipaisit jatkuvasti jotain kehuja.

Ikävää jos homma kaatuu pelkkään huomionkipeyteesi.

• 23333303520

En ymmärrä mikä tuossa nyt on oikein ongelma. Ap on tavannut kiinnostavan miehen josta tykkää, mies soittelee päivittäin ja tapaa ap:tä useamman kerran viikossa ja nyt ap itkee netissä että mies ei pidä tarpeeksi yhteyttä viesten? Minkä ikäisiä te oikein olette? 14?

Minusta tuo kuulostaa ihan normaalilta, ehkä jopa keskivertoa aktiivisemmalta mieheltä kun päivittäin kuitenkin puhelimassa pälätätte. Sitten ehkä ymmärtäisin tuon ap:n huolen jos mies vain laittaisi perjantaina viestin että "tuutko käymään illalla?" eikä pitäisi muuten mitään yhteyttä.

• afdjkljklfajkl

Kyllä minunkin kokemuksen mukaan asia on juuri näin, että aluksi ovat liian innoissaan ja lepertelevät liikaa kun ei edes tunneta kunnolla. Sitten poikkeuksetta menevät itse paniikkiin liiallisista puheistaan ja ottavat etäisyyttä. Miksei voi vaan aloittaa rauhallisesti ettei tarvi sitä takapakkia ottaa? Eikö miehet ikinä opi?

• Eiköhän se nyt ole molempien sukupuolien ongelma, jos ei osta puhua rehellisesti ja avoimesti tunteistaan, jotkut eivät vain osaa ja se on harmi se, kukaan ei kuitenkaan ole ajatustenlukia......katsokaa ihan jokainen peiliin ja yrittäkää edes opetella siinä niin hyväksi, kuin persoona/luonne sallii.

• 35534

Ehkä mies on tosiaan menettänyt vähän kiinnostusta, enkä yhtään ihmettele jos on noin huomionkipeä ja epävarma nainen kuin ap.

• nainen201555

Kyllä mä olen puhunut miehen kanssa asioista suoraan ja rehellisesti (en ole siis ap). Mies on sanonut, että ei ole vielä varma mitä tästä tulee, on kiinnostunut ja haluaa tapailla ja tutustua edelleen. Ei kuitenkaan halua luvata mitään. Joten ei kai siinä auta muu kuin jäädä katsomaan..

• ytm-panomies

Naine on vain pano. On kivaa nussia naista.

• nainen201555

Heipsan!

Mä oon samanlaisessa tilanteessa kuin ap. Tosin mulle mies ei soittele. Me ei olla koskaan soiteltu sen enempään. Mutta tosissaan 2kk ollaan tapailtu, alkuun oli paljonkin viestittely, erityisesti hänen aloitteestaan. Nähdään kerran viikossa. Mutta nykyään viestittely tuntuu olevan enemmän minun aloitteestani. Viime viikolla olin ottamatta yhteyttä monta päivää niin kyllähän se sieltä sitten kyseli mitä kuuluu, mitä puuhailet.. mutta ei se tunnu riittävän.

Olisin todella tyytyväinen jos näkisimme 2-3krt viikossa ja puheluita vielä päälle, sinuna en olisi siis huolissani.

On vaan todella kummallista, että se viestittely muuttui yhtäkkiä, samaa mieltä siinä sinun kanssasi, että ei se alkuhuumakaan voi kestää vaan pari viikkoa..

Olen kyllä ottanut asian puheeksi oman mieheni kanssa ja hänen mielestään se oli vähän hassua.. sanoin vaan jotenkin, että "vaikka en viestittelisi tai emme näkisi viiteen päivään niin ei se tarkoita että mikään olisi muuttunut tai että en haluaisi enää tavata".

Kuulemma kyllä hän sen suoraan sanoisi jos ei kiinnosta enää.
      Uskon siihen, että miehet on sen verran yksinkertaisia että kyllä ne sanoisi suoraan jos olisi jotain hampaan kolossa.

• Meitä on moneen junaan ja rehellisen vastauksen voi antaa vain tuo kyseinen mies, jos on siihen kykeneväinen, mutta sinulla on myös oikeus "tuntea" ja saada keskustella.....

Teidän pitää löytää kompromissi, mikä sopii molemmille tai sitten tehdä päätökset, jotka tarvitsee tehdä, jos toinen tuntee ettei häntä kuunnella, eli ei voi mennä vain toisen pillin mukaan, niin että toisella on hyvä olla ja toisella ei.

• nainen201555
        MGTOW kirjoitti:

Meitä on moneen junaan ja rehellisen vastauksen voi antaa vain tuo kyseinen mies, jos on siihen kykeneväinen, mutta sinulla on myös oikeus "tuntea" ja saada keskustella.....

Teidän pitää löytää kompromissi, mikä sopii molemmille tai sitten tehdä päätökset, jotka tarvitsee tehdä, jos toinen tuntee ettei häntä kuunnella, eli ei voi mennä vain toisen pillin mukaan, niin että toisella on hyvä olla ja toisella ei.

No me sovimme yhdessä, että tapailemme ja jatkamme tutustumista. Hän vetoaa kiireisiin että ei aina ehdi vastata kaikkeen ja ymmärrän toki sen. Sen takia itsekin vähensin kirjoittelua. Nyt vaan tuntuu, että koko juttu jumittaa paikoillaan.

Koska näemme vain kerran viikossa niin tuntuu ikävältä että harvoin kirjoittelemma vaikka hänellä on usein puhelin kädessä ja viestittelee kyllä muutoin kavereillaan.

Kuitenkin kun näemme hänen tunteet eivät ole epäselvät, hän on meistä se enemmän läheisyydenkaipuinen ja pitää paljon kainalossa sekä pussailee yms. Mutta tuntuu turhauttavalta kun sanon että haluan enemmän viestejä ja enemmän näkemisiä eikä hän pysty niitä minulle lupaamaan vaan työt menevät kaiken edelle.

Hän on ensimmäinen semmoinen ihminen kenen kanssa näen kuitenkin niin syvää yhteyttä että en halua menettää häntä. Olenkin päättänyt katsoa mitä aika tuo tullessaan.

Ikävää, että hän ilmoitti tapailevansa muitakin. Tai ainakin yhtä. Kysyin itse siitä häneltä ja hän kertoi että on joku joka ollut pitkään ennen minua kuvioissa jonka kanssa edelleen ilmeisesti näkevät. Tämän jälkeen epävarmuuteni vain kasvoi. Enkä halua antaa sille valtaa koska huono itsetunto ja epävarmuus syö tapailua jos joutuu koko ajan miettimään onko tarpeeksi hyvä ja riittävä.

Olemmekin käyneet muutaman keskustelun siitä kun minä ole kysynyt häneltä eikö hän tykkääkkään tai haluakkaan niin hän on kysynyt takaisin, että miksi epäilen että hän ei tykkäisi? No varmaan juuri siksi että ei pidä aktiivisesti yhteyttä enää ja tapailee toistakin niin tottakai siitä vetää omat johtopäätökset ja pelkää että hän ihastuu toiseen enemmän mutta yritän kuitenkin jatkaa tapailua kaikesta huolimatta..

En usko, että tulen loputtomiin jatkamaan näin jos hän ei pysty enempääa antamaan niin varmaan kyllästyn jossain vaiheessa. Vielä ei ole sitä hetkeä tullut mutta sen sijaan kaipaan häntä päivittäin ja tuntuu että odotan koko ajan näkemisiä..

• nainen201555 kirjoitti:

No me sovimme yhdessä, että tapailemme ja jatkamme tutustumista. Hän vetoaa kiireisiin että ei aina ehdi vastata kaikkeen ja ymmärrän toki sen. Sen takia itsekin vähensin kirjoittelua. Nyt vaan tuntuu, että koko juttu jumittaa paikoillaan.

Koska näemme vain kerran viikossa niin tuntuu ikävältä että harvoin kirjoittelemma vaikka hänellä on usein puhelin kädessä ja viestittelee kyllä muutoin kavereillaan.

Kuitenkin kun näemme hänen tunteet eivät ole epäselvät, hän on meistä se enemmän läheisyydenkaipuinen ja pitää paljon kainalossa sekä pussailee yms. Mutta tuntuu turhauttavalta kun sanon että haluan enemmän viestejä ja enemmän näkemisiä eikä hän pysty niitä minulle lupaamaan vaan työt menevät kaiken edelle.

Hän on ensimmäinen semmoinen ihminen kenen kanssa näen kuitenkin niin syvää yhteyttä että en halua menettää häntä. Olenkin päättänyt katsoa mitä aika tuo tullessaan.

Ikävää, että hän ilmoitti tapailevansa muitakin. Tai ainakin yhtä. Kysyin itse siitä häneltä ja hän kertoi että on joku joka ollut pitkään ennen minua kuvioissa jonka kanssa edelleen ilmeisesti näkevät. Tämän jälkeen epävarmuuteni vain kasvoi. Enkä halua antaa sille valtaa koska huono itsetunto ja epävarmuus syö tapailua jos joutuu koko ajan miettimään onko tarpeeksi hyvä ja riittävä.

Olemmekin käyneet muutaman keskustelun siitä kun minä ole kysynyt häneltä eikö hän tykkääkkään tai haluakkaan niin hän on kysynyt takaisin, että miksi epäilen että hän ei tykkäisi? No varmaan juuri siksi että ei pidä aktiivisesti yhteyttä enää ja tapailee toistakin niin tottakai siitä vetää omat johtopäätökset ja pelkää että hän ihastuu toiseen enemmän mutta yritän kuitenkin jatkaa tapailua kaikesta huolimatta..

En usko, että tulen loputtomiin jatkamaan näin jos hän ei pysty enempääa antamaan niin varmaan kyllästyn jossain vaiheessa. Vielä ei ole sitä hetkeä tullut mutta sen sijaan kaipaan häntä päivittäin ja tuntuu että odotan koko ajan näkemisiä..

"Ikävää, että hän ilmoitti tapailevansa muitakin. Tai ainakin yhtä. Kysyin itse siitä häneltä ja hän kertoi että on joku joka ollut pitkään ennen minua kuvioissa jonka kanssa edelleen ilmeisesti näkevät."

En viitsi edes vastata mitään tähän, minulla olisi ollut oma päätös jo selvä, mutta jokainen tyylillään, ei mulla muuta.....

En ymmärrä tuota, että tapaillaan useita naisia samaan aikaan..Eikö sulle tule yhtään halpa olo tuosta?

• nainen201555

Tottakai tulee. Sanoin sen suoraan hänelle. Mutta hän on oikeessa siinä että ollaan oikeesti aika vähän aikaa tutustuttu.

Selitti jotain semmosta, että tää henkilö ketä näee (ei myöntänyt että olisi muita) niin hänet on tavannut kaksi vuotta sitten eikä siitä tule mitään sen ihmeempään, molemmat tietää pelisäännöt. Ja kysyi sitten minulta, että onko minulla tapana lopettaa kaikki muu kun tapaan jonkun uuden? Vaikka on sinkkuna?

Sanoin suoraan, että en yleensä lopeta muiden tapailua ellen ole tavannut jotain tarpeeksi kiinnostavaa (ja tällä kertaa olen)..

• nainen201555
        MGTOW kirjoitti:

"Ikävää, että hän ilmoitti tapailevansa muitakin. Tai ainakin yhtä. Kysyin itse siitä häneltä ja hän kertoi että on joku joka ollut pitkään ennen minua kuvioissa jonka kanssa edelleen ilmeisesti näkevät."

En viitsi edes vastata mitään tähän, minulla olisi ollut oma päätös jo selvä, mutta jokainen tyylillään, ei mulla muuta.....

Niin viittaatko siihen, että olisit sanonut minä tai high way..

Olen varma, että näin alussa hän ei olisi valinnut minua. Ei me olla vielä seurusteluvaiheessa vaan tapaillaan. Toki olisihan se hienoa, että kaikki olisi niin täydellisesti että hän ei tapailisi muita.

Mutta jos hän minut haluaa niin sitähän ei kukaan tai mikään voi pysäyttää, kyllä sen aika tulee jos on tullakseen. Ihan turhaan alkaa mitään painostaa ja ahdistaa.

Ei se hyvältä tuntunut kuulla totuus mutta tiesin, että jos sitä kysyn niin on mahdollisuus että kuulen vastauksen mistä en pidä.

Tottakai tulee. Sanoin sen suoraan hänelle. Mutta hän on oikeessa siinä että ollaan oikeesti aika vähän aikaa tutustuttu.

Selitti jotain semmosta, että tää henkilö ketä näee (ei myöntänyt että olisi muita) niin hänet on tavannut kaksi vuotta sitten eikä siitä tule mitään sen ihmeempään, molemmat tietää pelisäännöt. Ja kysyi sitten minulta, että onko minulla tapana lopettaa kaikki muu kun tapaan jonkun uuden? Vaikka on sinkkuna?

Sanoin suoraan, että en yleensä lopeta muiden tapailua ellen ole tavannut jotain tarpeeksi kiinnostavaa (ja tällä kertaa olen)..

Okei..No se toinen on sit sen vakipano..No mutta kumminkin minusta tuollainen olis kyllä parempi pitää vaikka omana tietonaan ja lopettaa sitten kaikessa hiljaisuudessa, jos teidän jutusta tulee jotain..En ainakaan itse kyllä hyvällä tuohon suhtautuisi, jos olisin kiinnostunut jostain naisesta ja kuulisin, että pitää samalla vakipanoa.

• nainen201555
        CamelBoots kirjoitti:

Okei..No se toinen on sit sen vakipano..No mutta kumminkin minusta tuollainen olis kyllä parempi pitää vaikka omana tietonaan ja lopettaa sitten kaikessa hiljaisuudessa, jos teidän jutusta tulee jotain..En ainakaan itse kyllä hyvällä tuohon suhtautuisi, jos olisin kiinnostunut jostain naisesta ja kuulisin, että pitää samalla vakipanoa.

Olet oikeassa ja olen täysin samaa mieltä kanssasi että olisi voinut olla kertomatta sen enempää.Ja en ylipäätään ymmärrä miksi ovat kaksi vuotta nähneet vaikka siitä ei tule mitään enempää, onko hän jotenkin kiinni siinä? Ei kyllä vaikuta siltä mutta mistäs sen tietää... vakipano luultavasti tai sitten ei. Vaikea sanoa, en uskaltanut kysyä vaikka sanoi oikein avoimesti, että saan kysyä mitä haluan ja hän vastaa rehellsesti. Sanoin, että en kysy enempää koska en tiedä mitä haluan kuulla. Eli se siitä sitten..

Mies saa multa seksiä ihan tarpeeks kun yleensä mä oon se joka haluaa vaan lisää ja lisää ja toinen on ihan loppu.. enkä koskaan ole tarpeeks tyytyväinen. Joten siitä sille pointsit että ainakin yrittää vaikka sata kertaa että olisin tyytyväinen! Se mua tässä vituttaakin, että jos se panee toista..

Mut en usko et se on vaan seksiä..koska sitähän mä seuraavaks siltä kysyin, että tuutko vaan seksin takia mua näkemään niin se melkein veti herneet, että ootko sä tosissas.. et seksiä kyl saa helposti ja jos se olis pelkästään sitä niin hän tulisi ja panisi ja poistuisi eikä viettäis viikonloppua mun kanssa tai muutenkin sitä vähäistä vapaa-aikaa mitä hänellä on.

Ja tosissaan jos sillä on joku ollut kaks vuotta niin ei se kovin vakavaa voi olla koska minutkin tavattuaan oli kyllä ihan niin kuin mitään ei oliskaan. En tajuu mikä siinä nyt roikottaa tyyppiä..

• Pahaatekee
        nainen201555 kirjoitti:

Olet oikeassa ja olen täysin samaa mieltä kanssasi että olisi voinut olla kertomatta sen enempää.Ja en ylipäätään ymmärrä miksi ovat kaksi vuotta nähneet vaikka siitä ei tule mitään enempää, onko hän jotenkin kiinni siinä? Ei kyllä vaikuta siltä mutta mistäs sen tietää... vakipano luultavasti tai sitten ei. Vaikea sanoa, en uskaltanut kysyä vaikka sanoi oikein avoimesti, että saan kysyä mitä haluan ja hän vastaa rehellsesti. Sanoin, että en kysy enempää koska en tiedä mitä haluan kuulla. Eli se siitä sitten..

Mies saa multa seksiä ihan tarpeeks kun yleensä mä oon se joka haluaa vaan lisää ja lisää ja toinen on ihan loppu.. enkä koskaan ole tarpeeks tyytyväinen. Joten siitä sille pointsit että ainakin yrittää vaikka sata kertaa että olisin tyytyväinen! Se mua tässä vituttaakin, että jos se panee toista..

Mut en usko et se on vaan seksiä..koska sitähän mä seuraavaks siltä kysyin, että tuutko vaan seksin takia mua näkemään niin se melkein veti herneet, että ootko sä tosissas.. et seksiä kyl saa helposti ja jos se olis pelkästään sitä niin hän tulisi ja panisi ja poistuisi eikä viettäis viikonloppua mun kanssa tai muutenkin sitä vähäistä vapaa-aikaa mitä hänellä on.

Ja tosissaan jos sillä on joku ollut kaks vuotta niin ei se kovin vakavaa voi olla koska minutkin tavattuaan oli kyllä ihan niin kuin mitään ei oliskaan. En tajuu mikä siinä nyt roikottaa tyyppiä..

En katselisi. En todellakaan.
        Mutta kukin tyylillään. Ymmärrän ettei yksien Tinder ym -treffien jälkeen välittömästi sitouduta, mutta jos on useampia treffejä takana, pidetään jo kainalossa ja itse on tosissaan....
        Multa saisi kyllä kenkää tuollainen "mies". Mistä tiedät ettei roikota sua sitä kahta vuotta kun pohdiskelee pystyykö sitoutumaan ja pidä samalla vakipanoa sivussa? Nyt vähän itsekunnioitusta, sisko!

• itsekunnioitusta.nainen
        nainen201555 kirjoitti:

Siis vittu mitä mä just luen tässä ketjussa? Sä olet jonkun miehen kakkospano ja se on sulle ihan jees?! Kuinka halvalla voi itseään pistää! Ei vittu mistä näitä sikiää? Jos mulle kävis ilmi että mies edes tapailuvaiheessa deittailis muitakin, niin se olis perävalot välittömästi. En todellakaan lähtis mukaan mihinkään kilpailutukseen. Nyt vähän itsekunnioitusta oikeasti! Ota timeout nyt ja mieti mitä haluat ja millaiseen olet valmis. Sun ei tarvi tyytyä tuollaiseen kohteluun!

• itsekunnioitusta.nainen kirjoitti:

Siis vittu mitä mä just luen tässä ketjussa? Sä olet jonkun miehen kakkospano ja se on sulle ihan jees?! Kuinka halvalla voi itseään pistää! Ei vittu mistä näitä sikiää? Jos mulle kävis ilmi että mies edes tapailuvaiheessa deittailis muitakin, niin se olis perävalot välittömästi. En todellakaan lähtis mukaan mihinkään kilpailutukseen. Nyt vähän itsekunnioitusta oikeasti! Ota timeout nyt ja mieti mitä haluat ja millaiseen olet valmis. Sun ei tarvi tyytyä tuollaiseen kohteluun!

Koita nyt käsittää, ettei nämä tajua, olet ihan eri "taajuudelle" viritetty, anna kaikkien kukkien kukkia, ei toisia voi muuttaa.....

Sen minkä palstalla olen oppinut on se, että ainoastaan samalla "taajuudella" olevat ihmiset käsittävät toisiaan, ihan sama kuin live elämässäkin, siis silloin kuin ihminen on täysin rehellinen siinä mitä sanoo....

• pyhä_yksinkertaisuus

Siinä sen taas näkee että miehet jotka pyörittää panorinkiä, ovat niin ihania ja mielenkiintoisia että heistä ei voi irti päästää. Nämä ovat juuri niitä jännä-ähkijöitä ja jyystärikarjuja.

• No kyllä ainakin itse lähinnä ahdistuisin jos jatkuvalla syötöllä pitkin päivää viestejä tulisi....Ei aikuinen mies vaan enää kaipaa jatkuvaa viestailua.. Jos päivittäin soittaa, niin sekin on minusta jo tosi paljon. Mitä siinä ajassa muka on ehtinyt tapahtua ja mistä puhua. Ehkä voisit välillä elää ihan sitä omaakin elämääsi. Aika näyttää miten asiat kehittyy. Ei niitä tarvitse miettiä sen tarkemmin etukäteen.

• nainen201555

No kyllä mäkin ahdistuisin kenties.. mutta jos se on ollut sellaista aktiivista jo alusta asti niin miksi siitä pitäisi jotenkin ahdistua yhtäkkiä?

• ahdistaaa
        nainen201555 kirjoitti:

No kyllä mäkin ahdistuisin kenties.. mutta jos se on ollut sellaista aktiivista jo alusta asti niin miksi siitä pitäisi jotenkin ahdistua yhtäkkiä?

Kyllä mäkin ahdistuisin jos nainen haluaa päivittäin kuulla monta kertaa kuinka häntä ajattelen ja olisi valmis lähtemään, jos kertoo ajattelevansa häntä vain kerran päivässä.

Niin no, että ja tuota noin, niin kyllähän tietenkin alussa kun otetaan toisesta selvää ja tutustutaan, niin voi viestitellä enemmänkin, mut pitääkö sen herrajumala jatkua loputtomiin. Kumminkin yli kolkyt tää kaveri:) En lähtisi huolestumaan.

• "Ei aikuinen mies vaan enää kaipaa jatkuvaa viestailua.. Jos päivittäin soittaa, niin sekin on minusta jo tosi paljon."

Sinä olet sinä, eli puhu ihan omasta suhtautumisestasi, äläkä kuvittele määrittäväsi mikä on "aikuisen miehen" yksiselitteinen kriteeri, eli älä syyllisty itsesi kehumiseen ja yleistykseen, teet vain itsestäsi todella säälittävän ja samalla surkuhupaisan.

• nainen201555
        ahdistaaa kirjoitti:

Kyllä mäkin ahdistuisin jos nainen haluaa päivittäin kuulla monta kertaa kuinka häntä ajattelen ja olisi valmis lähtemään, jos kertoo ajattelevansa häntä vain kerran päivässä.

No mun mielestä se on normaalia, että nainen haluaa kuulla että on haluttava, kaunis, ihan mitä tahansa semmosta rohkasevaa silloin tällöin ja tietää että on edelleen toisen mielessä.. miehillä kun tuppaa välillä unohtua se. Itsellänikin on kyllä semmonen periaate jos toinen ei sano mitään tommosta pitkään aikaan niin alkaahan sitä miettimään onko tunteet toisella muuttunut..

• hohhhhhhhh
        nainen201555 kirjoitti:

No mun mielestä se on normaalia, että nainen haluaa kuulla että on haluttava, kaunis, ihan mitä tahansa semmosta rohkasevaa silloin tällöin ja tietää että on edelleen toisen mielessä.. miehillä kun tuppaa välillä unohtua se. Itsellänikin on kyllä semmonen periaate jos toinen ei sano mitään tommosta pitkään aikaan niin alkaahan sitä miettimään onko tunteet toisella muuttunut..

Eli kaipaat jatkuvaa varmistelua, koska olet epävarma.

Suhde on myös kaksisuuntainen. Huom. vaan.

• yhäedistyksellinen

No kuka ny noi vanhaan naiseen rakastuisi! Tytön kuuluu olla neitsyt ja tyttömäinen ja leipoa maukasta pullaa.

• naisasialiitto

Varmuuden vuoksi kannattaa jättää se sika HETI!, siitä voi paljastua vaikka mitä outoa.

• fjadklfals

Huh, että tää on tätä päivää että miehet vaan sekstailee monen kanssa yhtäaikaa. En kyllä jatkaisi moista..Siinä vaiheessa kun sekstaillaan, sovitaan kai yleensä että ei ole muita, jo tautienkin takia..

• Ikis__M

Oikeastaan aika huvittavaakin miten ison ongelman tässä ketjussa naiset asiasta tekevät. Eikö ne "vapaa seksi", "panokamu", "sinkkuna saa nauttia seksistä" jne. olekaan enää niin hyvä juttu kun mies niitä harrastaa?

• hullut_ämmät

Vielä huvittavampaa on, että kyse ei ole edes siitä että mies panisi muita, vaan siitä, että hän ei laita päivittäin tekstareita joissa kehuu naista. Pelkästään se, että mies soittaa "vain" kerran päivässä näyttää riittävän siihen, että suhteen voi pistää poikki.

• nainen201555

Mielestäni panokamu tapailun alussa on ookoo mutta ei pidemmällä tähtäimellä.

Omassa tapauksessani en ole varma haluaako tää tyyppi sitoutua, ei ole kumonnut ajatusta mutta ei ole myöskään puolesta puhunut kun sovimme että katotaan mihin tää vie.

Joka tapauksessa mulla meni nyt hermot sen vittuiluun joten jätin yhteydenpidon siihen.

Jos haluaa muhun todella tutustua niin se onnistuu vaan näkemällä ja sen se saa ehdottaa ihan itse.
        On lähöddä reissuun tällä viikolla joten hyvin todennäköistä että emme näe ennen reissua. Oli miten oli, vituttaa ja oon miettinyt joka päivä sitä että ketä se panee mutta ei se mua ole viisammaks saanut.

Korkeintaan vituttaa enemmän että se ei ehdi mua panna ja on kaiken lisäks paska sängyssä ja sil on pieni muna. Että suoraan sanottuna jos en olis ihastunut niin noi kriteerit riittäis jo mulle homman lopettamiseen.

Mihin tarvitsen miestä joka ei huomio, ei tule panemaan viikottain ja saan jakaa hänen aikaansa vielä jonku toisen ämmän kanssa? Haloo!

• jlfsdaafjkls

No aivan näin..Miehet on välillä uskomattoman laiskoja. Tuntuu että ne ei kyllä ikinä mitään parisuhdetta edes ole vailla..

• s_inkku

Olipa hyvä, että tuli luettua tämä ketju. Parin vuoden sinkkuilun jälkeen ajattelin aloittaa deittalun, Mutta jos se on nykyään näin vaikeeta ei helvetti jatkan siis sinkkuna.

• jfd937rty9rt

Mies ei halua näyttää olevansa kiinnostunut.
      Siinä vaiheessahan kun mies on ihastunut ja alkaa kuvitella pidemmästäkin parisuhteesta nainen jättää hänet. Nainen on saanut tuntea itsensä taas halutuksi ja kohottanut itsetuntoaan ja siirtyy astetta parempaan / varakkaampaan mieheen.
      Näin, vou!

• OmaArvaus

Miehen mielestä teidän suhteenne ei etene, eli et ole ilmeisesti vielä antanut pimpsaa?

• kaatopaikkapate

Luitko ketjua ollenkaan? Tuolla aloittaja on kyllä maininnut jo seksinkin olevan kuvioissa. Mies siis panee ainakin kahta naista samaan aikaan.
        Kannattaa muuten käydä testeissä. Aloittajalle vinkiksi.

• huhhuhhhh

Siis panee kahta naista, koska soittelee vain kerran päivässä ja tämä on todiste? Vittu täällä on hullua porukkaa. Ei ihme että ovat sinkkuja.

• Opettele.lukemaan
        huhhuhhhh kirjoitti:

Siis panee kahta naista, koska soittelee vain kerran päivässä ja tämä on todiste? Vittu täällä on hullua porukkaa. Ei ihme että ovat sinkkuja.

Niin siis tuolla viesteissä puhutaan että mies on tapaillut toista naista jo kaksi vuotta ja nyt samalla aloitti tapailemaan aloittajaa.
        Aloittaja harmitteli sitä ettei mies soita hänelle useammin. Ei tietenkään soita kun sillä on se toinenkin jolle pitää soittaa.

• mythbuster

En sano että tämä ajattelu on oikein, mutta ainakin minulla tulee vastaavassa tilanteessa tunne että koko suhde on käytännössä minun luomani. Harvoin tulee sellaista naista vastaan joka olisi tasapuolisen aktiivinen myös alkuvaiheessa. Silloin vastuu koko jutusta jakautuisi tasan ja koko tilanteeseen olisi helpompi suhtautua vakavammin ja vastuullisemmin. Jos nainen on aluksi ollut epäilevä ja passiivinen, niin kyllähän siinä fiilikset kärsivät vaikka hän myöhemmin lämpenisikin. Katkeruuttakin saattaa esiintyä mikä voi näkyä vähäisenä yhteydenpitona.

On myös yksittäisiä asioita, kuten fyysinen läheisyys, jossa mies voi kokea jo tehneensä omat siirtonsa ja odottaa sinun vastinetta.

• SEppi3

Tämä just näin. Tosi rasittavaa sellainen että nainen odottaa koko ajan jotain asiakaspalvelua eikä pidä itse mitään yhteyttä ja odottaa että mies tekee kaiken. Ei sellaista kyllä kauan jaksa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe