Miten minun pitäisi suhtautua siihen, että joka ikinen asia jännittää?
Kun menen toiseen kaupunkiin ja pitäisi käyttää julkisia, stressaan jatkuvasti siitä, osaanko mennä oikeaan bussiin; kun pitäisi mennä työpaikkahaastatteluun (jolla ei välttämättä ole sen suurempaa merkitystä elämäni kannalta), jännitän jatkuvasti, että mokaanko sen vai en; kun pitäisi mennä uuteen sosiaaliseen tilanteeseen, pelkään tekevän itsestäni pellen, ellen sitten juo alkoholia ensiksi; kun ihastun, en uskalla pyytää kiinnostukseni kohdetta ulos, koska pelkään lopputulosta; nuorempana kun koulussa täytyi pitää esitelmiä, perhosia oli vatsassa ja ääni muuttui änkytykseksi.
Mistä tämä johtuu? En ole pelkuri mitenkään yleisesti ottaen, ja elämänkokemusta on karttunut jo ihan kivasti (opiskelut hoidettu, cv:ssä useita merkintöjä, ulkomaita olen nähnyt, useita eri ihmisiä tullut tavattua, intti takanapäin yms.), mutta siitä huolimatta pienetkin asiat tuntuvat välillä aivan ylisuurilta.
Pääseekö tästä ikinä eroon, ja onko kenelläkään muulla kokemusta vastaavasta?
Jatkuva jännittäminen
P_H-asd
1
157
Vastaukset
- sdgdfgdfg
Tuo julkisilla meneminen, tiedä kokemuksesta kun minuakin jännitti, mutta kaverin kanssa keskustellessa tajusin että en ole yksin. Menin sinne bussiasemalle kepeästi vain ja ajattelin että ei kaikki muutkaan ihmiset osaa välttämättä oikeaan bussiin mennä. Tiukan paikan tullen minulla on yksi vaihtoehto: kysyn joltain matkustajalta tai itse kuskilta että meneekö tämä bussi sinne ja sinne. Näin kävi minulle että en ollut varma. Huusin bussin ovelta että meneekö tämä bussi xx? Kuski sanoi että menee ja hyppäsin kyytiin. Ei niin vakavaa, rennosti vaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145