Tässä taas yksi herne tyynyn alla-prinsessa. Lukekaapa.
Ensin sanoo näin:
Minkälaiset kriteerit sinulla on miehelle?
– Eivät ne [kriteerit] minulla korkealla ole. Kunhan ei ole juoppo eikä renttu. Semmoinen suomalainen kunnon mies.
Sitten jo kohta seuraavaksi:
"Entä nämä kaksi muuta miestä?
– Yksi olisi paikallisessa kaupassa, mutta kun tunnen hänet, niin voin sanoa hänelle itselleen, että ei kiinnosta.
Miksi hän ei kiinnosta?
– Ei vaan kiinnosta. Liian lyhyt.
Kuinka pitkä hän on?
– Minä olen 163-senttinen. Miehen pitää olla vähän minua pidempi. "
Kovasti tuntuu alkavan ehtoja löytymään lisää kun pitäisi valita.
"Löytyykö sellainen näiden kolmen ilmoitukseen vastanneen miehen joukosta?
– Yksi siellä olisi kyllä, mutta se asuu Tampereella
Tuliko Tampereen-reissu mieleen?
– No ei tullut. Se tulee tämän kuun aikana käymään, kun hän menee kuulemma hakemaan moottoripyörää Joensuusta. Sanoi tulevansa minun luokseni kahville. Ihan kivan kuuloinen ihminen, mutta mistä minä tiedän, vaikka olisi naimisissa ja kymmenen lapsen isä"
Noin, siellä odottaa kieli pitkällä pahis_motoristia nyt tampereelta, josko se saisi hormoonit hyrräämään. Vaikka muitakin tarjouksia on tullut yllin kyllin, niin ei vain kelvanneet.
Naiset OVAT NIRSOJA
26
<50
Vastaukset
- TAAAASKIN
linnki siis tässä
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1431403966833.html - voi_voi_poikaa
Onkohan taas tää sama nurisija kun kaikissa muissa "naiset on nirsoja" aloituksissa?...
Nirsoudesta paha puhua kun ei tossa iltiksen jutussa oikein aukea, että onko hän tavannut miehet ja todennut ei kiinnosta vai samantien tyrmännyt...Ainut mikä mua ihmetyttää on Suomen lehtien juttujen taso...
- JOOOPASONN
Mitä sinä varattu nainen täällä sinkkupalstalla teet, kauris? Et kai vaan metsästä salasuhdetta. Tästähän tulikin hyvä ketju. Heti aluksi naisten nirsoudesta ja jo tulee mukaan yksi, josta saa helpon vaikutelman.
JOOOPASONN kirjoitti:
Mitä sinä varattu nainen täällä sinkkupalstalla teet, kauris? Et kai vaan metsästä salasuhdetta. Tästähän tulikin hyvä ketju. Heti aluksi naisten nirsoudesta ja jo tulee mukaan yksi, josta saa helpon vaikutelman.
Ja mitenköhän kommentointini viittaa salasuhteen hakuun??!! Ihan omalla nikillä kommentoin toisin kun sinä, mitä salattavaa sulla on, siis muuta kun tyhmyytesi?..
- HEPPOSTAKEPPOSTA
kauris.vm83 kirjoitti:
Ja mitenköhän kommentointini viittaa salasuhteen hakuun??!! Ihan omalla nikillä kommentoin toisin kun sinä, mitä salattavaa sulla on, siis muuta kun tyhmyytesi?..
Joo, on niitäkin, joitten on turha yrittää salata tyhmyyttään, kun se näkyy kuitenkin.
Mistä sä nyt noin hiillostit. Jos on helppo niin sitten on helppo, ei kai sille voi mitään.
noin. 4 miljardin naisen maapallolla / 4 miljoonan naisen Suomsessa tuo on vasta yksi.
Eikö naiset saakaan satoja vastauksia? ;)
- tuleeNiitäKuitenkin
Onhan tuokin saanut jo sen verran, että voisi laittaa ringin jos haluaisi.
tuleeNiitäKuitenkin kirjoitti:
Onhan tuokin saanut jo sen verran, että voisi laittaa ringin jos haluaisi.
Öööö... kolme. Joista yksi oli yläikäinen, yhden nainen tunsi jo livenä ja tiesi ettei kiinnosta. Pyörittäisitkö sinä rinkiä, jos saisit vastauksen yhdeltä yli-ikäiseltä naiselta ja lähikaupan siltä kassalta jota et voisi kuvitellakaan tyttöystäväksi?
- herätysnyt
Hei haloo, ikä on vain numeroita. Rakkaus ei katso ikää.
Ja nainen saanut jo kolme aloitetta. Montako hän on itse tehnyt? Aivan. - 717
herätysnyt kirjoitti:
Hei haloo, ikä on vain numeroita. Rakkaus ei katso ikää.
Ja nainen saanut jo kolme aloitetta. Montako hän on itse tehnyt? Aivan.Jösses ätmin tyhmyyttä - nainen teki aloitteen laittamalla ilmon lehteen.
Toisekseen ätmin tyhmyys - miksi naisen pitäisi vaivautua kun miehet tekevät aloitteet...
- NirsoMies
Ei huonoon kannata tyytyä niin kuin lihaviin ja tyhmiin naisiin.
- ölölrörööö
Hieno esimerkki taas kerran. Tuollasia naiset just ovat.
- scrg
"Kunhan ei ole juoppo eikä renttu. Semmoinen suomalainen kunnon mies. "
Kuten huomaat naisten kriteerit on aina kaksitasoisia. Ensin on kriteerit, joilla pääsee "mieheksi". Näitä ei yleensä ole tarpeen lausua ääneen, koska ne on itsestään selviä ja muut naiset ymmärtävät ne muutenkin. Vasta toisessa vaiheessa tulee ääneen lausutut kriteerit, jotka ei mitenkään ihmeellisiä ole: kunhan ei ole juoppo ja on kunnollinen.
Jälkimmäisistä kriteereistä voi lisäksi tarvittaessa tinkiä:) - normimies36
Nainen olis kerran alkanut seurustelee kanssani mutta oli yks pikku vika minussa, olen lyhyt 166cm.
Joo, just noin aikuiset naiset tekevät, sanovat että "olisin alkanut muuten seurustella kanssasi, mutta olet liian lyhyt".
Yritä edes pikkuisen enemmän olla uskottava :DDD
- ei.huono
Ei nirsous ole huono asia kun pitää valita puoliso lopuksi ikää. Päätös on suhteellisen iso, joten on hyväkin olla vähän nirso ja valita huolellisesti.
- ckjcoiwejcioej
Kaikki ei haluu seurustella. Osa "nirsoutta" on sitäkin, että oikeesti ei haluta kumppania, mutta koska on sellainen perusoletus, että kaikkien pitäisi ja ois outoa / väärin haluta olla yksin, asian voi selittää niin että haluis muka jonkun mut sit laittaa kriteerit niin ettei löydä ketään.
Ihan sama juttu kuin monilla "ätmeillä". Niin miehetkin. Ainakin itse olen.
Nirsoudessa ei ole mitään vikaa puolin ja toisin, ennemmin nirso, kuin joku sarjasuhteilija....
- luglug
Naisille kaikki on niin ihanan mustavalkoista. Jos mies on 59 vuotta 364 päivää vanha se on vielä mahdollinen kumppani mutta jos on päivän vanhempi niin sitten on jo vanhentunut tuote.
Jos nainen hakee autoilusta pitävää miestä niin saa vaan arvata kuka ajaa ja tarjoaa auton yhteiseen käyttöön. :D - ihantavanmies
kaikki naiset jotka eivät heti halua minua ovat nirsoja. Ei kelpaa tällainen komea ja todella kiltti ja ihana, vaikka minulle kelpaisi ihan kuka tahansa tavallinen nainen. Mutta ei siis tietenkään ruma, eikä lihava, eikä sellainen jolla on lapsi, joka on rahanahne, meikkaa liikaa, ei ole luonnonkaunis. Naisen pitää olla neitsyt, eikä saa katsella toisia miehiä, savuton, muodokas, luomurinnat, työssä käyvä, mutta ei liian innokas työssä kävijä, että jää aikaa minulle. Naisen pitäisi olla myös sellainen, että ei nalkuta, ei pakota töihin, hyväksyy minut köyhänäkin miehenä, pitää minua komeana ja suostuu anaaliseksiin. Nainen ei myöskään saa valittaa turhasta, ei missään tapauksessa saa olla feministi, tykkää rakastelusta ja varsinkin suuseksistä, ei halua matkustella, tykkää pelata pleikkaria, ei ole tyhmä, mutta ei saa olla liian älykäskään, ei käytä päihteitä, on viaton ja puhdas. Antaa seksiä, vaikka ei siitä pitäisikään, koska se on nyt naisen osa pitää mies tyytyväisenä, ei omaa kallista makua, tykkää pyykätä ja laittaa ruokaa, ei vaadi rahaa mihinkään, hoitaa lapset ja antaa minun käydä kavereiden kanssa kaljalla, ymmärtää jos piereskelen äännekkästi. Eli siis ihan tavan nainen kelpaisi minulle koska vaan.
On ne naiset sitten nirsoja, osalla sen lisäksi vielä herne joutunut sieraimeen. =D
Ei oo helppoo olla tollanen tavallinen mies, voi veljet. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645270Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti702549- 2692431
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191754Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2271523Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai531102Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131053- 901046
- 731003