kuin raittiille, kilteille ja kunnollisille miehille. Se vähän pistää vihaksi.
Naiset antavat mieluummin tupakoiville juopoille
14
<50
Vastaukset
- lopeta-paskanjauhanta
Ruma, lyhyt, lihava, savuton ja alkoholiton, hampaita pesemätön, mukautetun ammattikoulun käynyt totaalisen tyhmä nössö, joka on niin kiltti, että juoksee jokaista haasteellista ja vaikeaa tilannetta karkuun, on saanut naista useasti.
- Kilttiatm
Kyllä olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Muistan kun nuorena kun koulussa pojat veti röökiä ja tytöt pussaili niitä.
- Jassuka
Mitä vikaa siinä raittiissa, kunnollisessa ja kiltissä miehessä sitten on, kun ei tärppää? Pelkästään nuo seikat ei vielä määritä oikein mitään. Maailma on pullollaan parisuhteessa eläviä raittiita, kunnollisia ja kilttejä miehiä.
- siinäongelma
Siinähän se ongelma onkin, kun kaikki raittiit, kiltit, kunnolliset miehet ovat varattuja, eivät vapaina. Siksi naisten pitää antaa juopoille tupakoitsijoille, että seksuaaliset tarpeet tyydyttyvät.
- bnnnnnnnnbnbnb
siinäongelma kirjoitti:
Siinähän se ongelma onkin, kun kaikki raittiit, kiltit, kunnolliset miehet ovat varattuja, eivät vapaina. Siksi naisten pitää antaa juopoille tupakoitsijoille, että seksuaaliset tarpeet tyydyttyvät.
Et usko tuota itsekään.
- varatut_miehet
bnnnnnnnnbnbnb kirjoitti:
Et usko tuota itsekään.
Miksi en uskoisi? Käytännön kokemusta löytyy, että enää ei ole tosiaan ole ei-sovinistisia, savuttomia absolutistimiehiä markkinoilla, koska he ovat parisuhteessa.
- sekopää00
Miksi pistää vihaksi? Mitä se sulle kuuluu?
- fghjklkjhjkl
Kaikki minun tuntemani raittiit miehet ovat varattuja. En tunne yhtään raitista sinkkumiestä.
- hepppppphep
Täällä yksi.
- ruikutiruikuti
Naiset antavat mielummin miehille, jotka kohtaavat asiat realistisesti, kuin miehille, jotka ruikutavat päivästä toiseen etteivät saa ja että naiset on tyhmiä.
- tupakkiaa
Mä juon ja poltan, enkä siltikään saa naista, missä vika?
Niille pitää yleensä puhua jotain, siis ihan keskustella, muuten on aika mahdotonta, jos ei taivaasta syliin putoa.....
- vai-vihaksi-pistää
Arvaapa mistä johtuu? Luulen että siitä kun nuo kiltit ja kunnolliset miehet haukkuu naisia täällä päivät pitkät. Kierre on valmis: kiltit miehet haukkuu naisia kun eivät saa heitä ja naiset kiertää heidät sitä syystä yhä kauempaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272233
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue191541- 271317
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853