Naiset ei halua tutustua selvinpäin.

mitä-tämä-on

Humalassa naiset tulee iholle ja kähmimään ja kehutaan mutta selvinpäin ei halua edes kahville lähteä.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mythbuster

Naiset puhuvat kemiasta niin ihmeellisillä ylisanoilla että voisi kuvitella sen olevan jotain yliluonnollisen romanttista ja ihmeellistä. Kumma että tämä sama kosminen rakkauden ja yhteyden tunne tuntuu tulevan helposti pintaan myös riittävän monen viinilasillisen jälkeen.

• 1212

Ja vielä kummallsempaa, tämä kosminen rakkauden ja yhteyten tunne ilmestyy useimmissa tapauksissa loppuillasta kun takana on mahdollisimman monta annosta viiniä/sidukkaa, ja mahdollisimman paljon bailausta.

Alkuillasta sitä kohtalon määräämää paria ei meinaa löytyä millään, kaverillinen seurustelu käy mutta kun ei ole sitä kemiaa. Vaan loppuillasta löytyykin näitä oikeita, ja kiitos tämän mystisen ilmiön halukkuus hypätä miehen kelkkaan vähintäänkin kymmenkertaistuu.

Mutta eipä sitä rakkautta voi selittää, asiat vain tapahtuvat.

• 1212 kirjoitti:

Ja vielä kummallsempaa, tämä kosminen rakkauden ja yhteyten tunne ilmestyy useimmissa tapauksissa loppuillasta kun takana on mahdollisimman monta annosta viiniä/sidukkaa, ja mahdollisimman paljon bailausta.

Alkuillasta sitä kohtalon määräämää paria ei meinaa löytyä millään, kaverillinen seurustelu käy mutta kun ei ole sitä kemiaa. Vaan loppuillasta löytyykin näitä oikeita, ja kiitos tämän mystisen ilmiön halukkuus hypätä miehen kelkkaan vähintäänkin kymmenkertaistuu.

Mutta eipä sitä rakkautta voi selittää, asiat vain tapahtuvat.

Noh, itse ajattelen niin, että ne naiset jotka sitä harrastavat eivät ole minulta pois, kun en itse ole sen "pinmpan" takia yössä, eli eivät olisi minulle sitä mitä naisessa arvostan.

Jos vaikka kävisi niin, että näkisi jonkun mielenkiintoisen naisen, niin jos se on tässä pelissä mukana, niin se on "ei jatkoon" materiaalia minulle, sehän on ihan hyväkin että näkee suoraan miten ketäkin toimii, niin ei tarvitse kärsiä siitä.

Olen myös kysynyt tutuilta naisen historiasta/käytöksestä, jos joku on hieman jostain syystä herättänyt kiinnostukseni, mutta jollain tavalla aina kun on yössä liikenteessä, niin on jo itsellä aika kova suojamuuri päällä ihan sen takia, kun ei usko "aikuisten oikeasti" sen olevan ideaalisin tutustumispaikka, kun kuitenkin haluaisi tutustua rauhassa, eikä vain hypätä suhteeseen ilman, että toisesta tietää mitään.......

Eli ei ole ehkä sellaisten ihmisten paikka missä yleensä ne itselleni helmet oleilevat, joskus harvoin niissä voi joku vapaa "helmi" olla kaveriporukassaan, mutta todella harvoin.

Jos on vain "pinmpan" tarpeessa, niin silloin on ihan toimiva paikka....

• ihanhetsku
        MGTOW kirjoitti:

Noh, itse ajattelen niin, että ne naiset jotka sitä harrastavat eivät ole minulta pois, kun en itse ole sen "pinmpan" takia yössä, eli eivät olisi minulle sitä mitä naisessa arvostan.

Jos vaikka kävisi niin, että näkisi jonkun mielenkiintoisen naisen, niin jos se on tässä pelissä mukana, niin se on "ei jatkoon" materiaalia minulle, sehän on ihan hyväkin että näkee suoraan miten ketäkin toimii, niin ei tarvitse kärsiä siitä.

Olen myös kysynyt tutuilta naisen historiasta/käytöksestä, jos joku on hieman jostain syystä herättänyt kiinnostukseni, mutta jollain tavalla aina kun on yössä liikenteessä, niin on jo itsellä aika kova suojamuuri päällä ihan sen takia, kun ei usko "aikuisten oikeasti" sen olevan ideaalisin tutustumispaikka, kun kuitenkin haluaisi tutustua rauhassa, eikä vain hypätä suhteeseen ilman, että toisesta tietää mitään.......

Eli ei ole ehkä sellaisten ihmisten paikka missä yleensä ne itselleni helmet oleilevat, joskus harvoin niissä voi joku vapaa "helmi" olla kaveriporukassaan, mutta todella harvoin.

Jos on vain "pinmpan" tarpeessa, niin silloin on ihan toimiva paikka....

Jos itse olisin homo en edes tavoittelisi naisia mutta kun en ole olen sen pinmpan perässä yössä.

• ihanhetsku kirjoitti:

Jos itse olisin homo en edes tavoittelisi naisia mutta kun en ole olen sen pinmpan perässä yössä.

Jokainen tyylillään, toiset arvostaa naisessa toisia asioita ja toiset toisia, jokaiselle jotakin, eiks ni?

En tartte mitään barbaran korviketta, joten keskityn niihin naisiin, jotka eivät sitä ole.

• uusi_ätmi
        MGTOW kirjoitti:

Jokainen tyylillään, toiset arvostaa naisessa toisia asioita ja toiset toisia, jokaiselle jotakin, eiks ni?

En tartte mitään barbaran korviketta, joten keskityn niihin naisiin, jotka eivät sitä ole.

Voihan sen saamattomuuden noinkin sanoa.

• uusi_ätmi kirjoitti:

Voihan sen saamattomuuden noinkin sanoa.

Niimpä, voithan sinä olettaa mitä haluat, mutta ei se totuutta miksikään muuta, jos itse olet "sitoutumiskyvytön" persoonaltaan/luonteeltaan täysin eri maata, kuin minä, niin sehän on ilmiselvää, että toimit eri tavalla, eiks ni?

Olen seurustellut suurimman osan aikaa ja nyt "hetken" aikaa ollut sinkkuna, eli olen kyllä jo ehtinyt tutustua yöelämään uudestaan, sillä mielellä että sieltä kautta voisi tutustua, johonkin potentiaaliseen kumppaniin, mutta huomannut sen totuuden, että sänkyseuraa sieltä saisi, mutta ei sellaista naista sieltä kovin helposti löydä, ketä olisi hyvä parisuhteeseen....

• mies39sinkku

Naiset voisi olla humalassa useemmin. Yritin kuukausia yhtä naista selvinpän ja uutena vuotena se antautui minulle baari illan jälkeen humalassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4996
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2269
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2144
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      219
      2122
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      214
      1347
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1148
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      956
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      933
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      859
    Aihe