Se barista josta kerroin

Ex--PUA

Olen kertonut palstalla siitä baristasta, joka alkoi kysellä mitä teen ja kysyi vielä suoraan tienaanko sillä paljon. (Sain kontaktitiedot).

Näin sitä tässä hiljan, sen työpaikalla.

Se oli entistä tuttavallisempi, ja kun olin pöydässä, se tuli hiljaisina hetkinä aina luokseni jutulle. Niin että se uteliaana vilkuili näytöltä mitä touhuan.

Se puhui paljon ja minä puhuin sille. Se jopa kävi yhdessä vaiheessa hakemassa kahvikupin, ja tuli nojaileen viereeni käsi selkänojallani -tyylisesti. :D

En tiennyt että se on kasvissyöjä (pääsääntöisesti), ja kun puhuimme jotain ruuasta, sanoin että jos me olisimme yhdessä, minä kyllä noilla eväillä laihtuisin hänen kanssa ollessa huomattavasti.

Se oli hieman defensiivinen, ja saattoi hieman loukkaantua siitä, joten se myöhemmin koitti ilmeisesti piikitellä minua tyyliin "en minäkään tykkää jutusta mistä sinä tykkäät",

Mutta minä en välittänyt.

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2344

Erittäin mielenkiintoista.

• Ex--PUA

Tiedän. Koen että minun täytyy raportoida näistä tänne, sillä palstalaiset eivät voi elää päivääkään ilman minua ja näitä raportteja.

• jos.ei.tietäis
        Ex--PUA kirjoitti:

Tiedän. Koen että minun täytyy raportoida näistä tänne, sillä palstalaiset eivät voi elää päivääkään ilman minua ja näitä raportteja.

Haha. Laitetaan totuus. Sinä et voi elää ilman palstalaisia. Joudut valehtelemaan ja värittämään, jotta saat huomiota palstalaisilta. Yksinäisyyden tilalle pitää rakentaa palstaimago josta saat huomiota ja pääset huomion keskipisteeksi, eli kaikkea muuta mitä oikea elämäsi on. Elämässäsi ei oikeastaan tapahdu yhtään mitään, muutenkin olet suurimman osan ajastasi yksin. Tiedostat että palstalaiset samoin, näin käytät hyväuskoisua hölmöjä hyväksesi.

• Ex--PUA
        jos.ei.tietäis kirjoitti:

Haha. Laitetaan totuus. Sinä et voi elää ilman palstalaisia. Joudut valehtelemaan ja värittämään, jotta saat huomiota palstalaisilta. Yksinäisyyden tilalle pitää rakentaa palstaimago josta saat huomiota ja pääset huomion keskipisteeksi, eli kaikkea muuta mitä oikea elämäsi on. Elämässäsi ei oikeastaan tapahdu yhtään mitään, muutenkin olet suurimman osan ajastasi yksin. Tiedostat että palstalaiset samoin, näin käytät hyväuskoisua hölmöjä hyväksesi.

:D

Joku on tainnut vähän suivaantua. :3

• osuiko__
        Ex--PUA kirjoitti:

Joku on tainnut vähän suivaantua. :3

Et voinut vastata vaan kommentoit ohi.

• Ex--PUA
        osuiko__ kirjoitti:

Et voinut vastata vaan kommentoit ohi.

:D Oletko tyhmä?

• lihansyöjä

Huikeeta. Tähän jatkoksi voisin kertoa oman tarinani, josta on jo aikaa. Tämä tapahtui kaupassa ja sai alkunsa hevi-osastolta, missä huomasin, tomaatteja punnitessani, hippimäisesti pukeutuneen nuoren naisen vilkuilevan sillä silmällä. Kassajonoon saavuin vähän hänen jälkeen. Huomattuaan minut hän hymyili ja katsoi minua ujostellen. Nainen alkoi pakkaamaan ostoksiaan ja katsoi uudelleen minua. Tällä kertaa katse oli lähinnä jäätävä, kun hän huomasi minun nostavan makkarapaketin kassahihnalle. Toisen vihaisen mulkaisun sain jauhelihasta. Siitä se liukenikin paikalta nopeasti. Kasvissyöjät voi olla hankalia.

• Ex--PUA

:D Niin sitä pitää!

Tuokin jotain mutisi miten miehet ei koskaan tykkää kun ei ole lihaa.

• Ahaa

• Koska tarina jatkuu?....(popcornit on valmiina)

• Ex--PuA

Hmm, enpä tiedä miten jatkuu. Kasvissyönnin lisäksi se tosiaan on materialistinen , kiinnostunut miehen varallisuudesta ja mainostaa uranaiseuttaan.

Eli vaikka sen kanssa on ollut aina hyvät "kemiat", on tuossa aika mahdoton asetelma, ihan jo arvomaailmojenkin muodossa.

• Kokemustaon
        Ex--PuA kirjoitti:

Hmm, enpä tiedä miten jatkuu. Kasvissyönnin lisäksi se tosiaan on materialistinen , kiinnostunut miehen varallisuudesta ja mainostaa uranaiseuttaan.

Eli vaikka sen kanssa on ollut aina hyvät "kemiat", on tuossa aika mahdoton asetelma, ihan jo arvomaailmojenkin muodossa.

Tommoset naiset yleensä pannaan ruotuun panemalla pakoputkeen.

• Ex--PuA kirjoitti:

Tuskimpa siitä sitten mitään vakavaa kannattaa miettiä, jos ei halua samaa tai tietää jo valmiiksi, ettei se ole sitä elämää mitä haluaa.

Tuo "haluaminenkin" on vähän sellainen juttu, että periaatteessa itsensä voi huijata haluamaan ja alistaa itsensä siihen, mutta sitten todellisuus paljastaa pystytkö siihen oikeasti, eli "paha olo" kyllä paljastaa, onko se sitä mitä halusit.

Ennemmin tai myöhemmin, "oravanpyörässä" kaikki hämärtyy, eikä itsekään enää välttämättä huomaa "vaaran merkkejä", eikä pysty kohdistamaan selkeästi mistä "paha olo" on peräisin, ihminen on taitava huijaamaan itseäänkin, kun todellisuus/tosiasiat, eivät ole välttämättä aivan sitä, mitä toivoisi.

Tsemppiä & parempia kohtaamisia!

• Ex--PUA
        MGTOW kirjoitti:

Tuskimpa siitä sitten mitään vakavaa kannattaa miettiä, jos ei halua samaa tai tietää jo valmiiksi, ettei se ole sitä elämää mitä haluaa.

Tuo "haluaminenkin" on vähän sellainen juttu, että periaatteessa itsensä voi huijata haluamaan ja alistaa itsensä siihen, mutta sitten todellisuus paljastaa pystytkö siihen oikeasti, eli "paha olo" kyllä paljastaa, onko se sitä mitä halusit.

Ennemmin tai myöhemmin, "oravanpyörässä" kaikki hämärtyy, eikä itsekään enää välttämättä huomaa "vaaran merkkejä", eikä pysty kohdistamaan selkeästi mistä "paha olo" on peräisin, ihminen on taitava huijaamaan itseäänkin, kun todellisuus/tosiasiat, eivät ole välttämättä aivan sitä, mitä toivoisi.

Tsemppiä & parempia kohtaamisia!

Totta turiset.

Tämä on niitä juttuja joissa voi ehkä aikansa leikkiä, mutta sitten kun se menee vakavaksi tulee luontaiset rajat vastaan.

Onkohan enää olemassa niitä kelvollisia ja ei-joukkosieluisia naisia? Jaa-a!

• Ex--PUA
        Kokemustaon kirjoitti:

Tommoset naiset yleensä pannaan ruotuun panemalla pakoputkeen.

Kaveri sitä muijaa kommentoi, että on niin pieni että sehän halkeaa.

• Pano-setä

Olisit pannut sitä kyrvällä vittuun! Kyrpä vittuun kuten panomies tekee ja pump pump pump ruisk ruisk ruisk! Ei ihme että olet neitsyt-setä kun olet tuollainen nyhverö. Nyt vittu äkkiä se tupee päähän ja menox ja panox!

• Nusssija

Eikö barista oo vaan joku tiskille olutta myymään palkattu palkollinen??? Tosi ura kun on baarin tiskillä myymässä varmaan aikoo suorittaa erikoisammattitutkinto munansekoittaminen viskiin. HA HA HA AH AH AH !!!

• Ex--PUA

Se ei tosin ole sen ura, vaan se päätti hiljan opiskelunsa, mutta onhan se silti naisellista röyhkeyttä olettaa omaavansa oikeuden miehen omaisuuteen.

Sinänsä minua ei kiinnosta naisen saavutukset, ei niillä ole merkitystä miehelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      36
      2699
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2373
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2084
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      39
      1995
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1738
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1329
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1005
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      972
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      924
    Aihe