Kasataan tähän ketjuun opettavaisia videoita!
Tässä loistava video jossa Jared Psych Laurence kertoo siitä kuinka edetään juttelemisesta seksiin. Taustoituksena pikku stoori miehen omasta nuoruudesta jossa hän pääsi juttelemaan naisten kanssa, mutta homma jäi siihen ja neitsyys säilyi. Mies luuli olevansa viallinen ja kärsi masennuksesta.
https://www.youtube.com/watch?v=IzO3NGU1Bgo
Suosittelen katsomaan. Opettavaista, ja kertoo paljonkin omista fiiliksistä nuorempana.
Opettavaisia videoita
26
<50
Vastaukset
Player, taas täällä opastamassa. ;D
Muistakaa, että player ohjeet ovat niille, ketkä tunnistavat itsensä seuraavista asioista:
-Tunneälyn vajaus/puute.
-Epärehellinen luonne/persoona.
-Omantunnon vajaus/puute.
Mitä enemmän tunnistatte itseänne noista kolmesta kohdasta, sen paremmaksi playeriksi teillä on mahdollisuus tulla.- virhe4b
Sun nimimerkki on aika harhaanjohtava. Sen pitäisi olla ValkoRitari eikä MGTOW.
- DarthPlaya
virhe4b kirjoitti:
Todellakin. VMP.
virhe4b kirjoitti:
Taas näitä ideologeja....
Onkos joku "uskonlahko" patentoinut nimimerkin, en ole ainakaan kuullut siitä?
Minulle se tarkoittaa aidosti omaa polkua, omalla tyylillä, eikä mitään "sopulisieluisten" lahkolaisten autismista kaavamaista ajattelua.....- GGBB
MGTOW kirjoitti:
Taas näitä ideologeja....
Onkos joku "uskonlahko" patentoinut nimimerkin, en ole ainakaan kuullut siitä?
Minulle se tarkoittaa aidosti omaa polkua, omalla tyylillä, eikä mitään "sopulisieluisten" lahkolaisten autismista kaavamaista ajattelua.....Eikös tuo lyhenne tule juurikin jostain lahkosta. Ei kannata ottaa lahkon tunnusta nimimerkiksi ja keksiä sitten sille omaa merkitystä.
GGBB kirjoitti:
Eikös tuo lyhenne tule juurikin jostain lahkosta. Ei kannata ottaa lahkon tunnusta nimimerkiksi ja keksiä sitten sille omaa merkitystä.
Minua ei itse asiassa kiinnosta lahkolaisten mielipiteet, ei sitten yhtään..........
Ihminen ei ole siltä miltä näyttää, vaan sitä mitä on aidosti/rehellisesti, täytyy vain katsoa "pinnan alle", toiset osaa, toiset ei....
Lahkolaiset ovat itse sopulisieluisia kaavmaisia autisteja, kaksinaismoralismi kukoistaa ja fani pojat eivät edes huomaa mihin itse syyllistyvät, samaan mistä syyttävät naisiakin.....voi veljet, kun olette pellejä.- GGBB
MGTOW kirjoitti:
Minua ei itse asiassa kiinnosta lahkolaisten mielipiteet, ei sitten yhtään..........
Ihminen ei ole siltä miltä näyttää, vaan sitä mitä on aidosti/rehellisesti, täytyy vain katsoa "pinnan alle", toiset osaa, toiset ei....
Lahkolaiset ovat itse sopulisieluisia kaavmaisia autisteja, kaksinaismoralismi kukoistaa ja fani pojat eivät edes huomaa mihin itse syyllistyvät, samaan mistä syyttävät naisiakin.....voi veljet, kun olette pellejä.Mikäs lahkolainen minä olen kun huomautin että käytät tuollaista nimimerkkiä joka on tietyn ryhmän itselleen keksimä. Vaikutat hieman yksinkertaiselta, eikä tuo autistien haukkuminen auta asiaa.
GGBB kirjoitti:
Mikäs lahkolainen minä olen kun huomautin että käytät tuollaista nimimerkkiä joka on tietyn ryhmän itselleen keksimä. Vaikutat hieman yksinkertaiselta, eikä tuo autistien haukkuminen auta asiaa.
Ei se ole minkään lahkon keksimä, se on lyhenne, ei yksikään lahko voi lyhenteitä omia.
men going their own way
Kun nimimerkin aluksi otin käyttöön, se oli vastalause juurikin sille mitä suurin osa harrastaa, se ei tarkoita sitä, että lukisin jostain lahkon ohjeista miten minun kuuluu toimia.
Se tarkoittaa sitä, etten toimi niin kuin muut haluavat, vaan toimin niin kuin itse haluan, jotain varmasti voi olla samankaltaista, mutta ne tulevat omista ajatuksista/pohdinnoista, kuten esim. en sitoudu enää yhtenkään naiseen, ketä sitä ei ole ansainnut yms.
En noudata mitään äärilinjaa en sinisen/punaisen, vaan jotain sieltä, jotain täältä......
"Vaikutat hieman yksinkertaiselta, eikä tuo autistien haukkuminen auta asiaa."
Missä kohtaa sinä vaikutat yhtään sen fiksummalta?
"Lahkolaiset ovat itse sopulisieluisia kaavamaisia autisteja, kaksinaismoralismi kukoistaa ja fani pojat eivät edes huomaa mihin itse syyllistyvät, samaan mistä syyttävät naisiakin.....voi veljet, kun olette pellejä."
Tuotahan se toiminta ihan täysin on, jos pitäisi toimia niinkuin toivot, eikö vain?
Ihan samaa mitä toitotatte feminismistä, joten miten olette "parempia", en puolustele/kannata kumpaakaan sen enempää, arvostan vain yksilöitä, yksilöinä - ihmistä, ihmisenä.- mitävittttua
Silkkaa paskaa. Playerin linkki oli silkkaa asiaa.
- 64363464
MGTOW kirjoitti:
Ei se ole minkään lahkon keksimä, se on lyhenne, ei yksikään lahko voi lyhenteitä omia.
men going their own way
Kun nimimerkin aluksi otin käyttöön, se oli vastalause juurikin sille mitä suurin osa harrastaa, se ei tarkoita sitä, että lukisin jostain lahkon ohjeista miten minun kuuluu toimia.
Se tarkoittaa sitä, etten toimi niin kuin muut haluavat, vaan toimin niin kuin itse haluan, jotain varmasti voi olla samankaltaista, mutta ne tulevat omista ajatuksista/pohdinnoista, kuten esim. en sitoudu enää yhtenkään naiseen, ketä sitä ei ole ansainnut yms.
En noudata mitään äärilinjaa en sinisen/punaisen, vaan jotain sieltä, jotain täältä......
"Vaikutat hieman yksinkertaiselta, eikä tuo autistien haukkuminen auta asiaa."
Missä kohtaa sinä vaikutat yhtään sen fiksummalta?
"Lahkolaiset ovat itse sopulisieluisia kaavamaisia autisteja, kaksinaismoralismi kukoistaa ja fani pojat eivät edes huomaa mihin itse syyllistyvät, samaan mistä syyttävät naisiakin.....voi veljet, kun olette pellejä."
Tuotahan se toiminta ihan täysin on, jos pitäisi toimia niinkuin toivot, eikö vain?
Ihan samaa mitä toitotatte feminismistä, joten miten olette "parempia", en puolustele/kannata kumpaakaan sen enempää, arvostan vain yksilöitä, yksilöinä - ihmistä, ihmisenä.Men going their own way voi olla pätevä linja vain jos on saantimiehiä, muussa tapauksessa parempi ilmaisu on Men using their own hand..
64363464 kirjoitti:
Men going their own way voi olla pätevä linja vain jos on saantimiehiä, muussa tapauksessa parempi ilmaisu on Men using their own hand..
Mulla on oma linja, mutta toi MUTOH on kyllä mainio lyhenne, täytyy laittaa muistiin, kiitokset! :)
"...vain yksinäisen taistelijan käsi käy..".- 5643564
MGTOW kirjoitti:
Mulla on oma linja, mutta toi MUTOH on kyllä mainio lyhenne, täytyy laittaa muistiin, kiitokset! :)
"...vain yksinäisen taistelijan käsi käy..".:D Eipä kestä.
- Ex--PUA
Hyvä, ja totuuden mukainen kuvaus MGTOW:lta.
- DarthPlaya
Hyvää matskua.
Jos naisilta kysytään, miesten tulisi keskittyä naisten rationaalisiin vaatimuksiin. Työpaikka, koulutus, juomien tarjoaminen, huomaavaisuus, jne.
Seksuaalista puolta ei saa kehittää. Sen pitää "vain olla" jännää, x-factoria, kemiaa, iik kuinka ihqua kaikki vain tapahtuu luonnostaan.
Ja vitut. silloinhan ATM=ATM=ATM. Nyt ja ikuisesti. Totta munassa kannattaa ottaa selvää miksi nainen ei kiihotu ja oppia miten toimitaan. Jos ei parempaa keinoa löydy, oppi pitää ammentaa sieltä mistä sitä on saatavilla. Sokeakin näkee että asiat vain tapahtuvat koska mies pistää tapahtumaan.
Mä haluan ainakin olla se mies jonka kanssa asiat vain tapahtuvat, enkä se jollekin muulle naiselle oikea mies joka istuu nurkkapöydässä aisuri-ilme naamalla vahtimassa naisten laukkuja. - OppivaPeluri
Ihmetyttää kuinka naiset myöntävät että sänkytaitoja voi oppia. Voi tulla paremmaksi rakastajaksi. Mutta naiset kieltävät että naisen saamista sänkyyn voisi opetella. Kuulemma maaginen kemia ratkaisee.
Kuka perustelee tämän!?
Kysehän on naisen kiihottamisesta. Sänkytaitoja opetellaan jotta nainen kiihottuisi enemmän. Niihin kuuluu puhuminen ja koskettelu, itsevarmat otteet jotta nainen tuntee dominoivan miehen ottavan hänet. Pokaustaitoja opetellaan jotta nainen kiihottuisi ja suostuisi sänkyyn. Niihin kuuluu puhuminen ja koskettelu, itsevarmat otteet jotta nainen tuntee dominoivan miehen tietävän miten nainen otetaan sitten kun sänkyyn päädytään.
Ps. petihommissakin ratkaisee paljon se millaiseen mielentilaan nainen on saatu baarissa/taksissa/eteisessä. Kiimainen nainen on aivan eri asia kuin "no olkoon sitten"-tapaus.- joseiniinei
Lähtökohta kaikelle ainakin minun tapauksessa on se että saako miehen ominaistuoksu mitään aikaiseksi.
- 433465
joseiniinei kirjoitti:
Lähtökohta kaikelle ainakin minun tapauksessa on se että saako miehen ominaistuoksu mitään aikaiseksi.
Joopa joo. Uskoo kukin mihin haluaa.
- PlayTheGame
Erilaiset MCH-geenit ovat yksi tekijä muiden joukossa. On niillä vaikutusta, siinä vaiheessa kun:
- ollaan riittävän lähellä
- tuoksua ei peitetä hajusteilla
Niin. Ja arvatkaapa pääseekö ilman Peliä lähikontaktiin? Arvasitte oikein: ei pääse.
Ja sittenkin on niin ettei pelkät geenit riitä, muutenhan ätmit ja ytmit olisivat yhtä monien naisten suosimia. Eli lopputulos on tismalleen sama, muut asiat ratkaisevat saatko naisia vai et. - DollyWang
PlayTheGame kirjoitti:
Erilaiset MCH-geenit ovat yksi tekijä muiden joukossa. On niillä vaikutusta, siinä vaiheessa kun:
- ollaan riittävän lähellä
- tuoksua ei peitetä hajusteilla
Niin. Ja arvatkaapa pääseekö ilman Peliä lähikontaktiin? Arvasitte oikein: ei pääse.
Ja sittenkin on niin ettei pelkät geenit riitä, muutenhan ätmit ja ytmit olisivat yhtä monien naisten suosimia. Eli lopputulos on tismalleen sama, muut asiat ratkaisevat saatko naisia vai et.Ja ei siihen "tuoksuun" luottaminen ole mitenkään optimaalista aina muutenkaan:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Geneettinen_seksuaalinen_viehätys - Ex--PUA
Kemia on kiertoilmaus naisen (seksuaaliselle) kiinnostukselle.
Tätä jos on, et tarvitse autistisia pelejä, ja jos sitä ei ole, kannattaa hankkia statusta, ulkonäköä ja rahaa.
Asioilla on tapana toimia, jos toinen osapuoli on mukana. Jos taas huomaat joutuvasi polkemaan tandemia yksin, käske painolastia enemmän tai vähemmän ystävällisesti poistumaan satulasta. Se on silloin sama koitatko polkkea sitä karvalakki ja lentäjän lasit päässä, koska Se on ainoa mitä tulet tuolloin polkemaan.
- pikkupepe14v
Iskä, opeta mua olemaan douchebag.
- Ex--PUA
TÄMÄ! :D
- Hellovaltter
Ei edes tarvi olla. Jostain syystä vallalla on jokin disney-kuvitelma siitä että naisia tulisi kohdella silkkihansikkain kuin olisivat jotain superhaavoittuvaisia lapsia kultaisella jalustalla eivätkä arvostelukykyisiä normaaleja ihmisiä.
- Ex--PUA
Sellaisia videoita ei juurikaan ole.
PUA-juttu lupasi paljon, antoi vähän. Better off without it, should I say?
Mutta sen sijaan, jos nyt ylipäänsä on mitään tehtävissä fatalismin ja MAT:n punapillerin jälkeen, on Se toki hyvä tietää.
Vaan onko mitään uutta, muuta kuin punapilleröittäviä, ahdistavia uusia todisteita naisten ala-arvoisuudesta?
Ei taida.
(Kulttilaiset odottakoon seuraavaa uutta tuotetta, jossa joko on kierrätetty tai keksitty ristiriitaisia konsepteja, mitkä tekevät edelliset tuotteet turhiksi).- Leviatan
Messias-pua vetää äärimmäisen masentavaa uskonlahkoa; mitään et voi tehdä naisen saamiseksi - kohtalo on määrännyt niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti692485- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947