Ex-PUA <3<3

Tähti-Silmä

Miksi olet niin ihana mutta olet niin outo kuitenkin?

52

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todiste_

Tästä taas näkee miten oikeasti kiltit miehet kiinnostaa naisia, eikä mitkään röyhkeät pelimiehet, eiku...

• YksinkertaistaWatson

Koska se saa pildeä muilta naisilta. Sinä haistat muiden naisen kiinnostuksen(lähinnä Ex-Puan omista jutuista), mikä ajaa sinut vauhkoksi.

Muutkin palstamiehet voisivat lisätä onneaan palstalla valehtelemalla miten saavat jatkuvasti naisia. Tämä herättää naisten mielenkiinnon, että tuon täytyy olla hyvä tyyppi, koska muutkin naiset ovat kiinnostuneita.

Näin yksinkertaista on huijata laumasieluista naisia. EX-Pua taitaa sittenkin vielä soveltaa Pua tekniikoitaan.

• Ex--PUA

Se mitä sanon on totta.

Olen pikemminkin brutaalin rehellinen ja vihattu, kuin valkoisin valhein rakastettu.

Joten, vihaa tai rakasta minua, mutta ei mielellään mitään välimuotoja (sillä en saata muuttua).

• Kasvuprosessi
        Ex--PUA kirjoitti:

Se mitä sanon on totta.

Olen pikemminkin brutaalin rehellinen ja vihattu, kuin valkoisin valhein rakastettu.

Joten, vihaa tai rakasta minua, mutta ei mielellään mitään välimuotoja (sillä en saata muuttua).

Mutta sehän vain tarkoittaa, että sinusta on tullut luonnollinen pelimies. Innokkaasta Oppipojasta on viimeinkin kasvanut Mestari.

Salaisuus oli kieltää oma oppipoikuutensa, jolloin viettelemisen matkijasta kasvoikin luonnollinen viettelijä.

Olet nyt suurempi pelimiesguru kuin TheGame koskaan, sillä hän vielä edelleen matkii, kun sinä olet jo luonnollinen.

• Ex--PUA
        Kasvuprosessi kirjoitti:

Mutta sehän vain tarkoittaa, että sinusta on tullut luonnollinen pelimies. Innokkaasta Oppipojasta on viimeinkin kasvanut Mestari.

Salaisuus oli kieltää oma oppipoikuutensa, jolloin viettelemisen matkijasta kasvoikin luonnollinen viettelijä.

Olet nyt suurempi pelimiesguru kuin TheGame koskaan, sillä hän vielä edelleen matkii, kun sinä olet jo luonnollinen.

Kiitoksia toki kauniista sanoistasi.

On niissä tietysti sikäli ihan perää, että PUA-matka tuli tehtyä.

Sen jälkeen on alkanut vähän toisenlainen etsintä, missä olen havainnut hyviä tuloksiakin, mutta sekin on kesken.

Tämän pohjana on pyrkiä toimimaan luontaiselta pohjalta, ja siinä on tullut tiettyjä etuuksia verrattuna esim.PUA-kikkailuun, nimittäin se että ei tarvitse miettiä mitä sanoo, esittää mitään (olen tarkoituksella koittanut näitä lähestymistapoja,joissa ei yritetä näytellä maneereja) jne. Etuna on se, että esim. Naiset ovat paljon avoimempia, eikä nosta sitä vallia eteen niin,usein mikä,tunnetaan testaamisena ja bitch shieldina esim. Siinä on muitakin kiintoisia juttuja, joita olen havainnut!

Tietty pyrin pitämään sen, mikä on toiminut ja minkä olen oppinut matkalla, mutta samalla pyrin palaamaan siihen mitä alunperin olin, ehkä vaan nyt "parhaaksi omaksi itsekseen", sillä havaintoni oli että kun vertasi naismenestystä aikaan ennen PUA-lahkoutumista, huomasin että sain naisia aikalailla saman verran, mutta sitten kun huomasin että kaiken vaivannäön jälkeen naisia alkoikin tulla vähemmän ja etenkin kestäviä suhteita, alkoikin kyseenalaistaminen.

• vastausta_vaille
        Ex--PUA kirjoitti:

Se mitä sanon on totta.

Minäkin olen huomannut, että olet (jutuistasi) päätellen saanut naista. En ymmärrä miksi vihaat naisia niin paljon. Siksikö, ettet ole löytänyt vakituista naisystävää/vaimoa?

• Tähti-Silmä

Älkää uskoko tätä keskustelua en ole aloittanut !
      Nimimerkkiäni käytetään väärin! Oikea Tähti-Silmä

• Ruskeakieli

Uskon ennemmin aloittajaa kuin sinua!

• Tähti-Silmä

Sairasta touhua!

• Darkfearismia

Kannattaa rekisteröidä nimi, jos haluat pitää nimimerkkisi

• Ex--PUA
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Sairasta touhua!

Miltä tuntuu olla jonossa? Livenä on näin vanhempana miehenä naista rivissä.

• ÄläPelkää

Eihän aloituksessa mitään väärää ole, mutta totuus tuli nimimerkiltä "yksinkertaistawatson".

Ymmärrän, että naisena on varmasti kauheata kuulla totuus miehen suusta, mikä on niin itsestään selvyys ja vieläpä kaikkien nähtävissä, mutta naiset eivät vain kykene näkemään sitä itsenäisesti.

Ehkä tämä oli tälläkertaa yliannostus punaista pilleriä, mikä selittää paniikkisi. Jos on koko elämänsä elänyt prinsessasadussa, punaiseen pilleriin pitää totutella pikkuhiljaa annostusta lisäten ja kerta-annostus ei saa olla liian suuri. Muuten voi edessä olla vakava psykoosi, kun koko todellisuus murentuu ympäriltä.

• Tähti-Silmä
        Ex--PUA kirjoitti:

Kutsun tätä joukkopalsta raiskaukseksi :(

• Ex--PUA
        Ex--PUA kirjoitti:

Tämä oli trolli.

Joko nainen joka haluaa olla Tähti-silmä. Tai valkoritari, joka ei voi uskoa kaikkien lupausten olleen valheita.

Mutta, heidän vihansa tekee minut voimakkaammaksi!

• Tähti-Silmä
        Ex--PUA kirjoitti:

Tämä oli trolli.

Joko nainen joka haluaa olla Tähti-silmä. Tai valkoritari, joka ei voi uskoa kaikkien lupausten olleen valheita.

Mutta, heidän vihansa tekee minut voimakkaammaksi!

Thank you <3

• Ex--PUA
        ÄläPelkää kirjoitti:

Eihän aloituksessa mitään väärää ole, mutta totuus tuli nimimerkiltä "yksinkertaistawatson".

Ymmärrän, että naisena on varmasti kauheata kuulla totuus miehen suusta, mikä on niin itsestään selvyys ja vieläpä kaikkien nähtävissä, mutta naiset eivät vain kykene näkemään sitä itsenäisesti.

Ehkä tämä oli tälläkertaa yliannostus punaista pilleriä, mikä selittää paniikkisi. Jos on koko elämänsä elänyt prinsessasadussa, punaiseen pilleriin pitää totutella pikkuhiljaa annostusta lisäten ja kerta-annostus ei saa olla liian suuri. Muuten voi edessä olla vakava psykoosi, kun koko todellisuus murentuu ympäriltä.

Punainen pilleri tosiaan.

Olen tainnut aiemminkin sen kertoa, että jos on ollut tilanne jossa minulla on monta naista, en yleensä peittele sitä lainkaan. Olen huomannut, että ne ovat jopa tutustuneet toisiinsa, ja eräs jolle kerroin ihan kaikki, sanoi että pidä lomaa tämä viikonloppu niistä muista naisistani, sillä hän tulee kylään. :D Tokihan se sopi, sillä olen aito herrasmies, ja vielä ihan helvetin mukava jätkä!

Tämä pätee teoriaani märistä ja kuivista kausista.

• Ex--PUA
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Thank you <3

My Pleasure.

Mitä päivääsi, muutakin kuin palstapyörrettä? ;)

• Tähti-Silmä
        Ex--PUA kirjoitti:

My Pleasure.

Ajatellen sinua ;)

• Tähti-Silmä
        Ex--PUA kirjoitti:

My Pleasure.

Just join kahvit ja rauhoituin vähäksi aika.
        Eipä mitään ihmeempää, kuin ihmettelen tätä suurta kiinnostusta minuun?
        Mikä minussa kiinnostaa näin paljon, en ymmärrä? Onko täällä muutkin kuin sinä saanut näin suurta kiinnostusta osakseen? Kreisii menoo ;D
        Miltä sinusta tuntuu ? Hiveleekö itsetuntoa ?

• anaalilyysi
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Just join kahvit ja rauhoituin vähäksi aika.
        Eipä mitään ihmeempää, kuin ihmettelen tätä suurta kiinnostusta minuun?
        Mikä minussa kiinnostaa näin paljon, en ymmärrä? Onko täällä muutkin kuin sinä saanut näin suurta kiinnostusta osakseen? Kreisii menoo ;D
        Miltä sinusta tuntuu ? Hiveleekö itsetuntoa ?

Ei sussa mikään meitä muita kiinnosta. Peruspalstapirkko joka kerjää keskustelupalstalla huomiota. Luulenpa että livenä et huomiota saa tarpeeksi. Onneksi expua jaksaa sua viihdyttää.

• Tähti-Silmä
        anaalilyysi kirjoitti:

Ei sussa mikään meitä muita kiinnosta. Peruspalstapirkko joka kerjää keskustelupalstalla huomiota. Luulenpa että livenä et huomiota saa tarpeeksi. Onneksi expua jaksaa sua viihdyttää.

No enhän minä sitä aloitusta tehnyt, haloo !!!
        Näköjään kiinnosti kuu vastasit, hahaaa.......<3 vaikutuksen olen tehnyt :)

• Tähti-Silmä
        Tähti-Silmä kirjoitti:

No enhän minä sitä aloitusta tehnyt, haloo !!!
        Näköjään kiinnosti kuu vastasit, hahaaa.......<3 vaikutuksen olen tehnyt :)

Saan kyllä huomiota arjessani ihan riittävästi ja minua arvostetaan ihmisenä!
        Olen ystävällinen kohtaamiani ihmisiä kohtaan. Eilen kävin kirjastossa, niin halasin kirjastonhoitajaa, koska ei oltu nähty vähään aikaan. Ihmiset haluaa keskustella minun kanssa ja minä tykkään myös keskustella :) Kyllä olen saanut myös kehuja.

• kurppamikäkurppa
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Saan kyllä huomiota arjessani ihan riittävästi ja minua arvostetaan ihmisenä!
        Olen ystävällinen kohtaamiani ihmisiä kohtaan. Eilen kävin kirjastossa, niin halasin kirjastonhoitajaa, koska ei oltu nähty vähään aikaan. Ihmiset haluaa keskustella minun kanssa ja minä tykkään myös keskustella :) Kyllä olen saanut myös kehuja.

Vittu mitä lässytystä. "Halasin kirjastonhoitajaa..." vaikutat aika tekopirteältä läskiltä.

• kurppamikäkurppa kirjoitti:

Vittu mitä lässytystä. "Halasin kirjastonhoitajaa..." vaikutat aika tekopirteältä läskiltä.

Anna erillaisten persoonien olla ihan rauhassa, se tuo värikkyyttä elämään ettei kaikki noudata jotain samaa kaavaa....laumasieluja on jo ihan tarpeeksi, tarvitseeko väkisin yrittää muuttaa kaikki siihen samaan harmaaseen massaan.

Iloiset, aidosti hyväntahtoiset, ei joukkosieluiset ihmiset, eivät ansaitse tuollaista kohtelua.....

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

Anna erillaisten persoonien olla ihan rauhassa, se tuo värikkyyttä elämään ettei kaikki noudata jotain samaa kaavaa....laumasieluja on jo ihan tarpeeksi, tarvitseeko väkisin yrittää muuttaa kaikki siihen samaan harmaaseen massaan.

Iloiset, aidosti hyväntahtoiset, ei joukkosieluiset ihmiset, eivät ansaitse tuollaista kohtelua.....

Thank you <3

• ritari_valkoinen_
        MGTOW kirjoitti:

Mitäs siitä nimimerkistä puhuttiin?

• ritari_valkoinen_ kirjoitti:

Mitäs siitä nimimerkistä puhuttiin?

Vuh Vuh.... ;D

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

Vuh Vuh.... ;D

Vieläkö täällä tapahtuu ? Alkaako uusi pyöritys, kun joku epäilee meitä kolmea samaksi persoonaksi ? Kaikkea sitä kuuleekin, hassun höpsöksi menee meno täällä.
        Minä olen sinä ja sinä olet minä ja niin edespäin?

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Vieläkö täällä tapahtuu ? Alkaako uusi pyöritys, kun joku epäilee meitä kolmea samaksi persoonaksi ? Kaikkea sitä kuuleekin, hassun höpsöksi menee meno täällä.
        Minä olen sinä ja sinä olet minä ja niin edespäin?

En jaksa välittää. :)

Joku/jotkut ovat nyt vaan, niin herne nenässä.

Vastaan pienille räksyttäjille, niiden omalla kielellä........kun se on loppujen lopuksi ihan sama mitä vastaa, niin pääsee sitten helpommalla. =D

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

En jaksa välittää. :)

Joku/jotkut ovat nyt vaan, niin herne nenässä.

Vastaan pienille räksyttäjille, niiden omalla kielellä........kun se on loppujen lopuksi ihan sama mitä vastaa, niin pääsee sitten helpommalla. =D

Oikeessa oot, tai sitten ei vastaa mitään, niin loppuu nopeammin koko touhu!
        Mikä on vointi, onko kaikki hyvin?

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Oikeessa oot, tai sitten ei vastaa mitään, niin loppuu nopeammin koko touhu!
        Mikä on vointi, onko kaikki hyvin?

"ei vastaa mitään"

Olet oikeassa, ei saisi lähteä provoihin, joku voi loukata tunteitaan, vaikka onkin tarkoitus vastata "vitsiin/vitsillä", niin aina ei voi tietää toisen psyykkeen kunnosta....

"Mikä on vointi, onko kaikki hyvin?"

Hieman väsy ja ei ole kauheasti haukattu happea, kun sää on mitä on, mutta muuten ihan ok, kiitos huolenpidostasi. :)

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

"ei vastaa mitään"

Olet oikeassa, ei saisi lähteä provoihin, joku voi loukata tunteitaan, vaikka onkin tarkoitus vastata "vitsiin/vitsillä", niin aina ei voi tietää toisen psyykkeen kunnosta....

"Mikä on vointi, onko kaikki hyvin?"

Hieman väsy ja ei ole kauheasti haukattu happea, kun sää on mitä on, mutta muuten ihan ok, kiitos huolenpidostasi. :)

Hyvä , vaikutit poissaolevalta, väsyneeltä.
        Huomaa että aistin sun tilaasi herkästi :)
        Nyt täytyy laittaa iltapalaa, tuliskohan tv :stä jotain katsottavaa. Palaillaan.....

• Ex--PUA
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Ajatellen sinua ;)

;-) Ilmankos korviani kuumotti.

• Tähti-Silmä
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Ajatellen sinua ;)

Tämä on trolli....

• Näinhän se menee. Kun huorittelee ja solvaa naisia. Sitten kertoo naisseikkailuistaan.
      --> naiset kiinnostuu

• Pelimiehen_temppuja

PUA-slangissa: negaus preselection/esivalinta => DHV (demonstration of higher value) = nainen kiinnostuu.

• Toimii ehkä naisilla, joilla ei ole itsekunnioitusta.

• loora_mikä_loora
        pimppaloora kirjoitti:

Toimii ehkä naisilla, joilla ei ole itsekunnioitusta.

Yllättävän harvalla naisella sitä on.

• Ex--PUA

Awww. :3 Get over here You!

Olen kuullut tuon ennenkin. :D

En tiedä oikein itsekkään, että mikä on se "outous" josta naiset kohdallani puhuvat?

Eräs ex sanoi: "You're so strange and I love you".

Se edellinen nuori sänkyhoidokkini kanssa laitteli sydämiä ja arvaili olenkohan mielipuoli "ehkä olet <3".

It's all good.

• totuus2016_

Olet vain omituinen ja vedät toisia omituisia puoleesi.

• ExPuo

En tiedä, mutta minusta alkoi juuri tuntua siltä, että ExPUA, Tähti-Silmä ja MGTOW ovat yksi ja sama persoona...

• Vainoharhainenko

Vainoharhainen ???? Hahshaaaa.......

• Faktatieto

He ovat samalla aaltopituudella henkisesti sielunkumppaneita <3
        Kyseessä on 3 Eri persoonaa, fakta!

• varmaako_tietoa

He ovat kyllä ihan eri henkilöitä, mutta jokaisen etunimi on Teemu.

• Ex--PUA

Ei, vaan minä kirjoitan itse asiassa KAIKKI tämän palstan viestit. Kirjoitin myös sinun viesitisi, ja tämän.

• varmaa_tietoa
        Ex--PUA kirjoitti:

Ei, vaan minä kirjoitan itse asiassa KAIKKI tämän palstan viestit. Kirjoitin myös sinun viesitisi, ja tämän.

Idiootti. Henkilöhyökkäys. Älykkö, Tähti-Silmä, MGOTW ja Ex---PUA.

• Ex--PUA
        varmaa_tietoa kirjoitti:

Idiootti. Henkilöhyökkäys. Älykkö, Tähti-Silmä, MGOTW ja Ex---PUA.

Ymmärrän.

• Tähti-Silmä
        Ex--PUA kirjoitti:

Ymmärrän.

Tämähän menee jännittävän mielenkiintoiseksi... kuka on kuka?
        Itse ainakin tiedän kuka olen.
        Tiedätkö sinä ExPUA kuka sinä olet ..?
        Vai oletko sinä minä vai oletko MGTOW?
        MGTOW oletko sinäkin minä!
        Mielen kiintoista Huomenta Teille kummallekkin <3

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Tämähän menee jännittävän mielenkiintoiseksi... kuka on kuka?
        Itse ainakin tiedän kuka olen.
        Tiedätkö sinä ExPUA kuka sinä olet ..?
        Vai oletko sinä minä vai oletko MGTOW?
        MGTOW oletko sinäkin minä!
        Mielen kiintoista Huomenta Teille kummallekkin <3

Minä olen minä, enkä välitä mitä muut ajattelevat.....hyvä kun ajattelevat edes jotain. =D

Hyvää asiassa on se, että asiaa herättää ajatuksia, jolloin joku "ajattelee", eli käyttää aivojaan, jolloin taas on joku/joitakin, kenellä aivot tekevät työtä, kun tuntuu, että ihmiset harrastavat sitä aivan liian vähän. =)

Mielenkiintoista päivän jatkoa kaikille! ;)

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

Minä olen minä, enkä välitä mitä muut ajattelevat.....hyvä kun ajattelevat edes jotain. =D

Hyvää asiassa on se, että asiaa herättää ajatuksia, jolloin joku "ajattelee", eli käyttää aivojaan, jolloin taas on joku/joitakin, kenellä aivot tekevät työtä, kun tuntuu, että ihmiset harrastavat sitä aivan liian vähän. =)

Mielenkiintoista päivän jatkoa kaikille! ;)

Näin on parasta. Kiitos ajatuksistasi!
        Peace !
        Hyvää helatorstaita :)

• totuuus

Selitys tulee tässä: Pua opeilla saat naista, mutta samalla muutut hyvin omituisesti käyttäytyväksi.

• Ex--PUA

Tuossa on paljonkin järkeä!

Minusta tuo on pätevä selitys, mutta nyt kun en enää ole PUA on sitten ilmeisesti outouden laatu vaihtunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2233
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      2166
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2044
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      19
      1541
    5. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      27
      1317
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1027
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      985
    8. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      912
    9. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      894
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      34
      853
    Aihe