Löysin naisen, ja olen parisuhteessa! ;)
Nyt loppu baarissa käynnit ja ryyppäämiset:)
Tähän ei mennyt kuin 3kk ja 10päivää :) mut nyt olen parisuhteessa.
Löytyhän se nainen!
11
<50
Vastaukset
Exä jäi siis pois kuvioista vihdoin? Hyvä homma! Tsemppiä :)
- mikä_uutinen
Tietenkin juopot saa. Jos olisit ryöstänyt kioskin, varastanut moottoripyörän tai puukottanut kaveriasi, olisit saanut naisen vielä nopeammin.
- sohfion
Toi on ihan totta en haluaisi sitä yleistää mutta se vaan on fakta että naiset rakastuu idiootimaisuuteen. no ei onneksi kaikki. :)
sohfion kirjoitti:
Toi on ihan totta en haluaisi sitä yleistää mutta se vaan on fakta että naiset rakastuu idiootimaisuuteen. no ei onneksi kaikki. :)
hhmmmm...."no ei onneksi kaikki. :)"?
;D
- hyvähyvä
Hyvä kun pääsit eroon vihdoinkin siitä exästäsi. Ei pahalla, mutta oli aika kauhea akka. Toivottavasti tämä on parempi
- rehellinenätmi
Vai niin. Kuten tiedät, on Sinkut-palstan etiketin vastaista tulla leuhkimaan tänne naissaavutuksillaan. Tule sit takas, kun se muija on jättänyt ja lähtenyt jännämiehen mukaan ;).
- juoppoätmi
Kyllä exä poistu elämästä, ja toivotaan et tämä olis kymmenen kertaa parempi :)
Ja facebookista ihan löyty tämä ihanainen :)- juoppoätmi
Harmi vaa et asuu n. 25km päässä, mut pääseehän sitä skoda octavialla :)
Siis milloin hän löytyi? Ajattelin vain, että harvoin sitä ollaan parisuhteessa samana päivänä kun on tavattu.
Mutta hyvä kun on joku löytynyt.- juoppoätmi
Kaikki vain loksahti niin hyvin kohdalle :) mut kiitos.
- palaset_loksahtaa
juoppoätmi kirjoitti:
Kaikki vain loksahti niin hyvin kohdalle :) mut kiitos.
Joko olet maksellut hänen laskujaan/matkojaan tai muuten rahallisesti tukenut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272233
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue191541- 271317
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853