Ätmiä vastaan kävelee pariskunta ja hymyilee. Ätmi kuitenkin tietää asioiden oikean laidan. Kyseessä on AINA 1 kolmesta vaihtoehdosta:
1. Mies on jännämies. Vetää kamaa ja potkii vaimoaan linnareissujen välissä. Naisen elämä on helvettiä.
2. Mies on hyväksikäytetty ja poljettu aisuri. Miehen elämä on helvettiä vaikka hän ei myöntäisi/tajuaisi sitä.
3. Mies on rikas ja/tai komea YTM ja kuuluu eliittiin.
Jos pariskunnalla on vielä lapsi (luoja paratkoon) mukanaan on mies 100% aisuri ja elättää toisen lasta ellei hän sitten ole YTM tai jännämies (joka muuten ei elätä lastaan).
Johtopäätös: ainoat onnelliseen parisuhteeseen kykenevät miehet maailmassa ovat YTM:t ja jännämiehet.
Lapsiaan ja vaimoaan rakastavat, tavallisia töitä tekevät ja tavallisen näköiset onnelliset isämiehet ovat ätmille täysi mahdottomuus. Heitä EI VOI EIKÄ SAA olla olemassa. Itse taidan elää jossain sinivalkoisessa isäkuplassa kun kaikki ystäväni tuntuvat kuuluvan tähän kategoriaan.
Kannattaisiko muutos aloittaa omasta suhtautumisesta ja maailmankuvasta? Meinaan jos se pikimustamaailmankuva ja vitun parisuhdemarkkinaparkkina-arvo tekee vaan paskan olon eikä johda mihinkään niin miksi vatvoa sitä???
Maailma ATM:n silmin
8
<50
Vastaukset
- listikka
MIkä on Ätmmi
En itsekään tykkää lahkolaisten asioiden yksinkertaistamisesta & yleistämisestä, mutta sitten siellä on jotain ihan asiaakin.....
"se pikimustamaailmankuva ja vitun parisuhdemarkkinaparkkina-arvo tekee vaan paskan olon eikä johda mihinkään niin miksi vatvoa sitä???"
Tuota voin kompata ihan täysin, pitää nostaa niitä tunteita esiin, jotka tuottavat energiaa ja yritettävä päästä niistä tunteista, mitkä taas kuluttavat sitä, en tosin tiedä onko kaikilla edes oikein tunteita tai onko joillakin tunnteiden energia vaikutus käänteinen, mutta itselle ainakin näin.....Loistavasti kiteytetty. Valitettavasti vaietaan todennäköisesti kuoliaaksi.
- nnnnainen
Hyvin sanottu. Ätmin viittaa ylpeästi kantavat palstalaiset eivät varmaan voi asiaa kuitenkaan näin nähdä, koska jos naiset ei todellisuudessa välttelekään kaikin keinoin Kunnollisia miehiä, saattaisi ongelma ollakin omassa asenteessa.
- fhfjfjffkdkdkd
Jos hyllyssä on viittä tuotetta, ja sitä joka on paras ja halpa ei osteta, onko vika ko. tuotteen asenteessa? Ei, koska tuotteen asenteella ei ole merkitystä. Vika on ostajissa.
- juhukui
fhfjfjffkdkdkd kirjoitti:
Jos hyllyssä on viittä tuotetta, ja sitä joka on paras ja halpa ei osteta, onko vika ko. tuotteen asenteessa? Ei, koska tuotteen asenteella ei ole merkitystä. Vika on ostajissa.
Ja se tuote on paras ja halpa koska se on itse sitä mieltä. Kaikki muut ovat väärässä ja niinpä tuote toteaakin myyvästi: " Osta mut vitun paskalunttu huora. Oon hyvä tuote. Ei horoille."
juhukui kirjoitti:
Ja se tuote on paras ja halpa koska se on itse sitä mieltä. Kaikki muut ovat väärässä ja niinpä tuote toteaakin myyvästi: " Osta mut vitun paskalunttu huora. Oon hyvä tuote. Ei horoille."
=DD...väsyttää ja naurattaa. =D
- ATM.tietäätotuuden
Muuten erinoimainen kirjoitus, mutta kahdessa viimeisessä kappaleessa on jotain aivan outoa sekoilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272233
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue191541- 271317
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853